یوروانکاپ دور جدید تستهای تصادف خود را با بررسی ۷ خودروی جدید انجام داده و یکی از آنها مرسدس بنز EQC بوده است.
۶ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
یوروانکاپ دور جدید تستهای تصادف خود را با بررسی ۷ خودروی جدید انجام داده و یکی از آنها مرسدس بنز EQC بوده است.
این شاسیبلند الکتریکی توانسته ۵ ستارهی ایمنی را به دست آورد. درصد حفاظت از سرنشینان بزرگ و خردسال این خودرو به ترتیب ۹۶ و ۹۰ درصد بوده درحالیکه EQC در بخش ایمنی عابران پیاده و سیستمهای کمکی هم ۷۵ درصد امتیازات را کسب کرده است. مرسدس بنز شاهد تست دومین نسل CLA هم بوده است. این کوپهی چهار درب هم توانسته حداکثر امتیاز ایمنی یعنی ۵ ستاره را به دست آورد. این خودرو در بخشهای حفاظت از بزرگسالان و خردسالان ۹۶ و ۹۱ درصد امتیازات را به دست آورده و امتیاز بخشهای عابران پیاده و سیستمهای ایمنی نیز ۹۱ و ۷۵ درصد بوده است. آئودی و ب ام و هم با نسل جدید A1 و Z4 در این تستها حضور داشتهاند. هر دو خودروی آلمانی توانستهاند ۵ ستاره ایمنی را کسب کنند. A1 در بخشهای حفاظت از سرنشینان بزرگسال و خردسال به ترتیب ۹۵ و ۸۵ درصد امتیازات را کسب کرده و در بخش عابران پیاده و سیستمهای ایمنی هم با ۷۳ و ۸۰ درصد امتیازات درخشیده است. نسل جدید Z4 کمی بهتر بوده و در دو بخش اول ۹۷ و ۸۷ درصد امتیازات را به دست آورده و در بخشهای عابران پیاده و سیستمهای ایمنی هم ۹۱ و ۷۶ درصد امتیازها را به خود اختصاص داده است. دیگر خودروی ۵ ستارهی تستهای یوروانکاپ خودروی اشکودا کامیک بوده است. این کراس اوور ساب کامپکت که ارتباط نزدیکی با سئات آرونا و فولکسواگن T-Cross دارد در ۴ بخش یاد شده به ترتیب ۹۶، ۸۵، ۸۰ و ۷۶ درصد امتیازها را به دست آورده است. اولین خودروی ۵ ستارهی تاریخ سانگ یانگ چهارمین نسل کوراندو است. این شاسیبلند کامپکت ۸۸ و ۸۵ درصد امتیازها را در بخشهای حفاظت از سرنشینان بالغ و کودک کسب کرده و در دو بخش دیگر نیز ۶۸ و ۷۴ درصد امتیازات را به دست آورده است. یوروانکاپ این خودرو را مجهز خوانده و از سیستم ترمز اضطراری خودکار آن تعریف کرده است. نهایتاً باید به فورد فوکوس اشاره کنیم که پس از چند بهروزرسانی برای بار دوم در این تستها حضور یافته و ۵ ستاره را به خانه برده است. [دانلود ویدئو] [دانلود ویدئو] [دانلود ویدئو] [دانلود ویدئو] [دانلود ویدئو] [دانلود ویدئو]
حمیدرضا
۲۶ شهریور ۱۳۹۸چه امتیازاتی چقدر خوب ادم لذت می بره از این همه اهمیت به مردم عادی و البته قوانینی که برای هیچ کس تمایزی قرار نمیده
Elmiraj
۲۶ شهریور ۱۳۹۸دوستان امروز تسلا Model S p100d Plaid در یک دور آزمایشی در نوربرگرینگ توسط راننده ثابت پیست Thomas Mutsch در زمان ۷:۲۳ ثانیه یک دور ۲۰/۶ کیلومتری نوربرگرینگ را زده…!!!
۱۹ ثانیه سریعتر از تایکان و ۱۲ ثانیه سریعتر از BMW M5 کامپیتشن…!!!!
.
تایم گیری رسمی شنبه آینده ۲۱ سپتامبر توسط نیکو روزبرگ یا توماس مونش انجام میشه….
.
.
((به وبسایت Electrek مراجعه کنید))
Elmiraj
۲۷ شهریور ۱۳۹۸نگاه کنید :
https://electrek.co/2019/09/17/tesla-plaid-model-s-crushes-porsche-taycan-nurburgring-time/
UNAS
۲۸ شهریور ۱۳۹۸والا خوده ایلان ماسک انقدر متعصب و حساس نیست به این قضیه !
بابا ول کن
یا خیلی بچه ای
یا خیلی دلت خوشه و شکم سیری
یا خیلی …
کوشا
۲۷ شهریور ۱۳۹۸دوستان یه سوال نسبتا بی ربط داشتم.
چرا نتایج تست ها ایمنی در euroncap و nhtsa اندکی متفاوت هست؟ مثلا BMW x5 تو nhtsa امتیاز top safety plus رو بدست آورده که بالاترین امتیاز ممکن هست ولی امتیازش تو euroncap نسبتا کم هست(تو بخش سرنشین و سرنشین خردسال) و عجیب اینه که نمرش از خیلی از ماشینای برند های اقتصادی مثل اشکودا و سئات و هیوندایی کمتر هست! کسی میتونه علت این تفاوت رو توضیح بده؟ برعکسش هم هست مثلا مزدا ۳ یکی از بالاترین امتیازات ایمنی تاریخ euroncap رو داره ولی در nhtsa امتیازش اینقدر بالا نیست!
شاهین
۲۷ شهریور ۱۳۹۸سلام
قطعا نوع تست ها و استانداردها و امتیازدهی فرق میکنه.