امسال نیز همانند رسم همه سالهی موسسه معتبر جی دی پاور، نتایج مطالعه سالانه جذبه برندها منتشر شد اما یکی از بزرگترین سورپرایزهای آن قرار گرفتن برند جنسیس در رتبه اول است. پورشه به رتبه دوم نقلمکان کرده و پس از آن نیز برندهای بامو، لینکلن و مرسدس قرار دارند.
این اولین باری است که جنسیس در مطالعه طراحی و پرفورمنس خودرویی جی دی پاور رتبه اول را به دست آورده است. این مطالعه فاکتورهایی همچون احساس عاطفی و هیجانی شدن خریدار در ۷۷ بخش مختلف را بررسی کرده و حداکثر امتیاز در نظر گرفته شده برابر با ۱۰۰۰ میباشد.
جنسیس در مقایسه با سال قبل ۱۵ امتیاز بیشتر به دست آورده و با ۸۸۴ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است. این برند تازهکار کرهای همچنین در مطالعه کیفیت جی دی پاور نیز رتبه اول را به دست آورده بود.
پورشه تنها یک امتیاز کمتر در مقایسه با سال پیش به دست آورده و با امتیاز ۸۸۳ رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. اگرچه بامو رشد ۸ امتیازی داشته اما با ۸۶۳ امتیاز همچنان سوم است. لینکلن نیز با عملکردی قابلتوجه ۸۶۱ امتیاز به دست آورده است. کمکحال این برند خودروی نویگیتور است که بالاترین امتیاز این برند یعنی ۹۱۵ را در بین تمامی محصولات بررسی شدهی لینکلن کسب کرده است.
اما در ته لیست نیز شاهد حضور میتسوبیشی، مزدا، جیپ، سوبارو، نیسان و هیوندای هستیم. علیرغم کسب آخرین رتبه، میتسوبیشی بیشترین بهبود عملکرد را در مطالعه امسال داشته و ۳۳ امتیاز بیشتر به دست آورده است. جگوار هم با از دست دادن ۱۱ امتیاز در مقایسه با سال پیش بیشترین افت را نشان داده اما با ۸۲۷ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول جا خوش کرده است.
علی
۵ مرداد ۱۳۹۷جنسیس در ماه بودنش شکی نیست ولی به جدول نگاه میکنی میبینی ماشینهای آلمانی پشت سر هم رتبه هارو درو کردن . فولکس هم میتونست باشه ولی به خاطر رسوایی دیزل گیت و مسائل سیاسی پشت پرده نزول بالای داشته که میتونست پشت سر همو کامل کنه .
با تچکر
mehran911
۵ مرداد ۱۳۹۷علی جون داداش دیگه از این حرفا نزنی ها همه رو ناراحت میکنی
آلمان مگه ماشینم میسازه که مردم دوست داشته باشن ؟!؟!؟ آلمانی ها فقط آشغال تولید میکنن
.
.
این آمار ها برای خودم هیچ جای اتکا و اهمیت چندانی نداشت اما برای یک گروه از افراد این سایت حکم وحی منزل رو داشت و هیچ تردیدی در اون وارد نبود اما نکته قابل تامل اینجاست که همون گروه امروز که میبینن خودروسازهای مورد علاقه شون یکی پس از دیگیری این جایگاه خودشون رو به برند های دیگه مثل کره ای ها و آلمانی ها واگذار کرده و خواهند کرد شروع به زیر سوال بردن این رده بندی های معتبر کردن . در این چند ساله این چندمین باره شاهد چنین تغییر موضع گیری های عجیب و غریبی هستم
.
جی دی و پاور کانسومر از معروفترین با سابقه ترین و معتبر ترین رده بندی ها کیفیت و قابلیت اطمینان هستن اما ی توصیه میکنم اونم اینکه اگر خودروساز مورد علاقتون اصلا جایگاه خوبی نداره نباید روی عشق و علاقتون به اون خودروساز کوچکترین تاثیری داشته باشه. این جایگاه ها خیلی ثابت نیستن
.
من عاشق اون جیپی هستم که آخر جدول جا خوش کرده
HAMID.HEMI
۵ مرداد ۱۳۹۷فقط تو یه مورد نتیجه واقعی هست و اونم پایینتر بودن رتبه پورشه نسبت به یک ماشین ساخت کره هست.
mehran911
۵ مرداد ۱۳۹۷نتیجه واقعی و همیشگی جایگاه آمریکایی هاست همون پایین جدول شما رو همه به قابلیت اطمینان میشناسند پسر خوب
mehran911
۵ مرداد ۱۳۹۷ی جمله به یکی از دوستانم بگم
دوست عزیز این خیلی جالب نیست که کامنت رو میگذاری بعد از پروفایلت نمی دونم چه جوری حذفش میکنی
اگر دنبال جواب هستی کامنتت رو پاک نکن
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۵ مرداد ۱۳۹۷همه همینن برنداشون رو دوست دارن و از نتیجه گیری ها ممکنه ناراضی باشن.
شما هم اگه عینه ما خودورساز مورده علاقت((پورشه)) اون آخرا بود مطمئنن اعتراض میکردید.
کما اینکه تو رتبه ی قابلیت اطمینان سایت what car رتبه ی پورشه 15 بود.
لکسس اول بود همین میتسوبیشی که تو جی دی رتبه ی خوبی نداره دوم.
و هیچ آلمانی بین ده تا جا نداشت.
از ده برند شش تاش ژاپنی بودن و جالب اینکه رتبه ی mg((رتبه ی 8)) بهتر از تمامی برندهای آلمانی بود!!!!!!!
و همچنین در رتبه ی جی دی پاور بریتانیا سال پیش ب ام و در آخر جدول جا داشت.
خب دوست من تکلیف چیه و و باید چیکار کرد؟؟؟
ام جی تقریبا چینی بهتر از آودی پورشه و بنز؟؟
من اتفاقا چند وقت پیش گفتم که سایت موتور ترند رنج روور 2014رو مورد آزمایش قرار داده بود و بعد از نزدیک 37 هزار کیلومتر به دو مشکل برخورده بود.
نمیخوام بگم جگوار لندروور مشکل ندارن نه اتفاقا بسیار هم مشکل دارن.
ولی جایگاه کره ای ها اونجا نیست عزیز.
mehran911
۶ مرداد ۱۳۹۷دوست عزیز جوابت رو ی کامنت پایینتر دادم
اینجا باریک میشه دوست ندارم هی اسکرول کنم
شاهین
۵ مرداد ۱۳۹۷همون جیپ ی دونه محصول رانگلرش می ارزه کل آفرودر هارو
و اینکه این آمار ها هیچ ارزشی نداره. به حرف و عمل بچهای گرندتور که برسیم میبینیم رپتور از اس یو وی های بدردنخور اروپایی بهتره!!!!!!!! پس به این آمار ها زیاد دل نبندید. ی نگاهی هم به نظرسنجی های پیج های مختلف اینستاگرام و سایت ها بزنید میبینید اون جنسیس اصن سهمی نداره توی نظرسنجی چه برسه اینکه بخواد طرفدار داشته باشه. محصولات امریکایی همیشه زیر هستن چون مثل بقیه برند ها جهانی فروش نمیرن و بیشتر محصولاتشون مال خود مملکتشونه
mehran911
۶ مرداد ۱۳۹۷دانیال عزیز
تفاوت اینجاست که
پورشه در رده بندی VDS جی دی پاور برابر ۱۳ سال متوالی رکورد قابلیت اطمینان در دستش بود ( بیش از هر خودروساز دیگه ای )
پورشه تنها خودروساز تولید انبوهیست که بیش از ۷۰ درصد خودروهای تولید شده در تاریخش هنوز در جاده ها در حال تردد هستند
پورشه ۹۱۱ همواره در طول تاریخ رده بندی جی دی پاور عنوان باکیفیت ترین خودرو رو کسب کرده و امسال با رکورد ۴۸ مشکل عدد شگفت انگیزی رو ثبت کرد ( یعنی تقریبا نصف مشکلات بقیه خودروها )
.
پورشه تنها خودروسازیست در دنیا که پیشرانه ای که در دور موتور ۹۰۰۰ کار میکنه رو برای مدت ۱۰ سال و یا ۱۲۰/۰۰۰ مایل وارانتی میکنه این غیر از گارانتی های بلند مدت پورشه است
.
طبق آمار گیری سال ۲۰۱۱ از خودورهای در حال تردد در کانادا به این آمار شگفت انگیز رسیدن که معادل ۹۷.۳ درصد خودروهای فروخته شده در ۲۵ سال اخیر توسط پورشه هنوز در جاده های کانادا در حال تردد هستند
.
سال ۲۰۱۴ کانسومر کمین و باکستر رو باکیفیترین خوروهای در حال تردد در جاده ها دنیا انتخاب کرد
.
پورشه ۹۱۱ طبق آمار tuv ریپورتز در رده بندی کیفی بلند مدت با کیفیت ترین خودروی حال حاضر دنیاست
اینا رو گفتم که نگی پورشه بی کیفیته و با جگوار مقایسه اش نکنی بله هزینه تعمیرات و نگهداری و پورشه در کل خودروهای لوکس اسپرت بالاست و این به هیچ وجه به معنی بی کیفیت بودنش و تعداد خرابی بالاش نیست فقط هزینه تعمیراتش بالاست
.
رده بندی ها بر خلاف تصور اکثریت مشابه نیستند در موارد و پارامتر هایی که با اون کیفیت رو میسنجند تفاوت های دارند و در کل یکی نیستند
من برای قابلیت اطمینان ، میانگین وبسایت های معتبر رو در نظر میگیرم
.
وضعیت جگوار لندروور در اکثریت رده بندی ها کاملا داغونه این وسط نه من مقصر هستم و نه پورشه
.
من بالا هم گفتم این موضوع خیلی روی علاقه ام درمورد برند هایی مثل جیپ و لندرور و هوندا تاثیر نداره چه پایین جدول باشن چه بالا ؛ این قطعا ناراحت کننده است که اما علاقه چیز دیگه ایست
.
همینطور که گفتم این رده بندی ها برای قابلیت اطمینان کوتاه مدت در کمتر از یک سال عوض میشن و خودروساز ها خیلی سریع میتونن پارامتر ها رو بهبود بدن و جابجا بشن امروز جنسیس بالاست فردا داچیا
.
در آخر این تصور شماست که جایگاه کره ای ها اونجا نیست اکثر رده بندی های معتبر چیزی بر خلاف نظر شما میگن حالا این وسط شما میتونی ناراحت باشی و به علاقه ات بپردازی
یاشار اسدی
۷ مرداد ۱۳۹۷واقعا که جواب هات دندان شکنه مهران جان…اگه به جای اون پهلوون پنبه بودم…اصلا افتخار بحث با تورو به خودم نمی دادم….در ضمن بچه ها…این مقاله میزان جذبه رو داره بررسی میکنه نه کیفیت….دلیل اینکه جنسیس میزان جذبه اش بالاست تولیدات محدودشه…یعنی تو خیابون های آمریکا هم کمتر دیده میشه….عین اینه که الان تو خیابون یه دفعه موستنگ نسل دوم رو ببینین…اونوقته که حتی اگه پورش و بنز و بی ام و هم باشه…همه به اون موستنگ نگاه میکنن…چون که چیز جدیده برا همه
Mohamad
۵ مرداد ۱۳۹۷معمولا این مطالعات کمتر اثر گذاری ای بر روی فضای حقیقی بازار داشته و داره و تا حدودی فاقد اهمیته
واقعیت در امر فروش و اعتبار کاملا متفاوته.
سوالی که پیش میاد اینه که موسساتی چون jd powet هزینه چنین تحقیقات جامعی رو چطور و از کجا بدست میارن.
کیان
۵ مرداد ۱۳۹۷از همونجایی که لامبورگینی اونتادور با کیا فورتع مقایسه میشه و برنده هم کیا فورته اعلام میشه
یا در قیاس کیا استینگر و بی ام و باز هم کیا استینگر
جالبه در کلاس پریمیوم میدسایز بنز نیستش !!!
چرا فول سایز بررسی نشده ؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Madjidiano Rolambo
۵ مرداد ۱۳۹۷جی دی پاور در هیچ زمینه ای واسه من ارزشمند نیست
جذبه ی جیپ گرند چروکی ترک هاک واسه من از تمام مدل های جنسیس بیشتره
به نظر من جی دی پاور به طور غیر مستقیم از بعضی از این شرکت ها درآمد کسب میکنه
رضا
۵ مرداد ۱۳۹۷داج چلنجر را هم بهش اضافه کن
مهدی
۵ مرداد ۱۳۹۷جنسیس واقعا پیشرفت کرده.احسنت به پورشه وBMWکه همیشه در بالاترین رده هاهستن
مهدی
۵ مرداد ۱۳۹۷BMW وپورشه بهترین هستن
امیر
۵ مرداد ۱۳۹۷به نظرم مقالات جی دی پاور خیلی نامفهومه یا شاید من منظورش رو نمی فهمم!
جنسیس عالی کار کرده اما چه جوری میتونه مثلا از M5 یا پانامرا توربو جذاب تر باشه؟ای کاش واضح تر میگفتن منظورشون از جذبه چیه.اگر هم بحث لاکچری باشه هنوز جنسیس G90 به جایی نرسیده که مثلا از Sکلاس جذابتر باشه
مهدی
۵ مرداد ۱۳۹۷لینکن ازبنز پیشی گرفته
F22RAPTOR
۵ مرداد ۱۳۹۷به خاطر کراسس اور ها و اس یو وی های جدیدشه
که خیلی جذاب هستن
شاهین
۵ مرداد ۱۳۹۷چطوره که جنسیس با چند مدل انگشت شمار تونسته خیلی یهویی انقدر امتیاز بدست بیاره؟!
خب آدم شک میکنه به تبانی این کمپانی ها و موسسات
یک پله یک پله میان بالا نه یهویی بگن جنسیس خیییییلی خوبه اصن از فضا اومده واس همین انقدر صعود داشته! دوپینگ هم بکنه نمیشه آخه
کیا استینگر هم همینطور. یهو کردنش در حد بنز سی کلاس!!! انگار مثلا برندی مثل دوچ چارجر با اون هیبت و قیمت خار داره که خوب نیست
مسعود
۵ مرداد ۱۳۹۷دقیقا بحث اصلی کم بودن تعداد مدله. این امتیاز میانگینه و چون جنسیس تعدادش کمه مدلاش کم نقص هستن و میانگینشون بالا رفته. در حالی که شاید مثلا ون های مرسدس اون جذابیت رو نداشته باشن و میانگین رو پایین میاره.
شاهین
۵ مرداد ۱۳۹۷بقول رفیقمون که حرف قشنگی زد
جنسیس برای هیوندای هستش پس چرا هیوندای اون زیر میرا داره سیر میکنه؟!
پس اگه بگیم بخاطر تعداد کم محصولاتشه و این امتیازو گرفته که اصلا نباید در برابر بنز و بی ام و و کادیلاک و … حساب بشه. با سه تا مدل سر همشو درآوردن که اره این خیلی خوبه؟! با چه منطقی؟
shirko
۵ مرداد ۱۳۹۷افرین به پیشرفت هیوندا ی ، پورش و ب ام و
mehran911
۵ مرداد ۱۳۹۷آفرین به کره ای ها حقیقتا فوووق العاده کار میکنن
چه در رده بندی jd وچه در رده بندی کانسومر ریپورتز در بهترین جایگاه ها قرار دارن
از نظر ایمنی هم که در iihs رکورددار هستن
.
جایگاه برند های آلمانی هم فوق العاده است بخصوص بنز و آئودی
.
جایگاه میستو و مزدا و و نیسان و سوبارو تویوتا هم در نوع خودش خیلی خیلی جالبه بخصوص برند مزدا
یادمه ی سری از کاربرای سایت میگفتن مزدا جذابترین خودروساز دنیاست !!!!
شایان
۵ مرداد ۱۳۹۷تو ژاپنیا اول هوندا دوم تویوتا سوم نیسان مزدا بینشون نیست
ایلیا
۵ مرداد ۱۳۹۷اگه رتبه ی ایمنی هیوندای رو نمیدونستم(اینکه بالاترین امتیاز ایمنی رو از iihs میگیره) به رده بندی های کانسومر و جی شک میکردم که همیش جنسیس رو در جایگاه بالای رده بندی هاشون قرار میدن ولی الان دیگه مطمینم که جنسیس از هر جهت پیشرفت کرده و به یه برند قابل اعتنا تبدیل شده.
یوسف
۵ مرداد ۱۳۹۷نکته جالب اینجاست که جنسیس در صدر لیسته ولی هیوندای در رتبه های آخر! بعد خودرویی مثل مزدا با اون استیل و رانندگی جذاب آخر جدول جا خوش کرده.
امیرمحمد
۵ مرداد ۱۳۹۷در رابطه با عالی بودن جنسیس که شکی نیست ولی خب این که از ابرقدرت های صنعت خودرو یعنی المانی ها جذاب تر باشه به نظرم نمیتونه درست باشه البته به اعتقاد من خودروساز های المانی با شبیه کردن بیش از حد طراحی خودرو های کلاس های مختلف به هم دیگه به عنوان مثال شباهت غیرقابل انکار مرسدس های کلاس اس،ای و سی باعث شدن که این خودرو ها مثل گذشته روح و جذابیت خاص خودشون رو نداشته باشن…
رضا
۵ مرداد ۱۳۹۷بیشتر کاربرای اینجا فقط یه مشت متعصبن :)
یه ذره رو خودتون کار کنید، اگر بچه اید کارکنید و اگر سنی ازتون گذشته، بیشتر رو خودتون کار کنید.
#ali.m#
۵ مرداد ۱۳۹۷شیرازیا احتمالا بدونن .هفته پیش یه جنسیس گذر موقت وارد شیراز شده بود دقیقا هم همین رنگی بود که اینجاست.
عکساش هم توی پیج های مربوط به خودرو پخش شد به شخصه با اینکه چندان علاقه ای به کره ای ها ندارم اما برای دیدنش هیجان زیادی داشتم .
و بالاخره هم دیدمش توی کمربندی با سرعت زیاد میرفت
منم سرعت گرفتم تا ببینمش و انصافا خیلی کیف کردم .ولی اگه یه لندکروزر یا پانامرا یا یه cls میدیدم اصلا حتی بهش نگاه هم نمیکردم .
حالا قضیه این رتبه ها هم همینه .
یه برند جدید با چند تا ماشین جذاب معرفی شده .طبیعیه که همه برای دیدنش هیجان زده باشن .هر کس هم بگه دوست نداره ببینتش چون کره ایه و این حرفا بهتره بره ی راه دیگه واسه پر کردن اوقات فراغتش پیدا کنه تا مهر که مدرسش شروع بشه.
#ali.m#
۵ مرداد ۱۳۹۷اونایی که همیشه میگفتن بنز با ابهت ترین وجذاب ترین خودروسازه اونا الان چی میگن؟
به نظر میاد لینکلن جذاب تر و با ابهت تره .
خودرو ساز مورد علاقشون رفته زیر جنسیس گیر میدن ب بقیه برندا .
اقایون از بحث های تکراریه پدال خیلی وقته که گذشته ها اینقدر دنبال تنش نباشید .
mehran911
۵ مرداد ۱۳۹۷همین که واکنشی نشون دادی برای من کافیه
.
نوشتی
((چند تا ماشین جذاب معرفی شده .طبیعیه که همه برای دیدنش هیجان زده باشن))
بعد نوشتی ((اونایی که همیشه میگفتن بنز با ابهت ترین وجذاب ترین خودروسازه اونا الان چی میگن؟
به نظر میاد لینکلن جذاب تر و با ابهت تره ))
.
خیلی قشنگ جواب خودت دادی لینکلن چند وقته چندتا مدل خوب و جدید معرفی کرده طبیعیه هم برای دیدنشون هیجان زده باشن
هر انسانی دقت کن نه ماشین باز … هر انسانی میدونه مرسدسی رو که در همه کلاسها خودروتولید میکنه و تقریبا همه تولیداتش در بالاترین سطح رقابت میکنن رو نباید با لینکلن با چارتا مدل مقایسه کرد …
ی سوال هوندا با تولیدات محدودش چرا اونجاست ؟؟؟؟
من ندیدم کسی صریحا بگه بنز جذابترین و با ابهت ترین خودرو سازه هر چند که هست اما در من میگم مرسدس بنز پدر خودروسازی دنیاست
.
توجه همه رو به رده بندی IQS جی دی پاور و جایگاه تویوتا و لکسس جلب میکنم اونجا برند مورد علاقتون زیر خیلی از برند های دیگه قرار داره
.
ی چیز دیگه هم میگم اون موقعی که خیلی از دوستان با این سایت آشنا نبودن من زیگما دو نفری جلوی خیلی ها از پیشرفت عجیب و غریب کره ای ها حرف میزدیم و الان شاهد زدن رکورد ها هستیم
#ali.m#
۶ مرداد ۱۳۹۷خب خدا رو شکر که واکنش نشون دادم تا شما احتمالا خودتو خالی کنی .
چون خیلی وقته دنبالشی.
شما عادت داری همه چیزو به نفع خودت تغییر بدی .
من دلیل محبوبیت جنسیس رو گفتم تا حرف امثال شما که میگید این مجله امارش غلطه رو رد کنم و بگم اتفاقا درسته و دلیلش اینه .
لینکلن هم همینطور برند خیلی قدیمیه ولی یه شاسی بلند جدید معرفی کرده .
خب داداش گلم حالا مگه بنز کم مدل جدید معرفی کرده؟ میخوای برات بشمارم؟پس چرا زیر لینکلنه ؟
فقط میخوای ی چیزی گفته باشی .
.
و در مورد بحث هات با زیگما
عزیزم اتفاقا خوب یادمه منم حداقل از سال 91تو پدالم البته چون اسکرین ی کامنت ب تاریخ اون سال رو دارم اینو میگم وگرنه ممکنه قبل تر از اونم بوده باشم . دقیقا کامنتی که این زیر نوشته رو بخون این رفیقمون میگه یا افتخار 15سالشه
.منم دقیقا وقتی اومدم پدال همین سن و سالو داشتم حالا یکی دوسال بزرگتر .
پس شما احتمالا نزدیک 26یا 27سالت باشه.
دیگه واسه این بحث های بچه گانه و دنبال واکنش من و بقیه بودن دیره .
من دیگه دنبال بحث نیستم شما هم نباش .
اصلا ارزش نداره .ما ب خاطر عشقمون ب ماشین اینجاییم وگرنه بیرون از پدال کسی تره هم خورد نمیکنع واسه اطلاعات ما .
چه بدونی اسب بخار و گشتاور و میل لنگ و گژن پین و دلکو و کویل و شاتون چیه و چه ندونی هیچ فرقی برات نداره فقط اینجاست که میتونیم این اطلاعاتو به اشتراک بزاریم و لذت ببریم پس با این بحث های الکی خرابش نکن.
mehran911
۶ مرداد ۱۳۹۷من خیلی وقته دنبال بحث نبودم نیستم شروع این جریان هم با من نبود
دیگه حوصله اش رو هم ندارم .
.
امیدوارم بودم تموم بشه حتی برای مدتی سکوت کردم وفقط کامنت ها رو می خوندم اما خیلی کش داده شد .
.
به هر حال من دنبال ادامه داشتن این بحث ها نیستم
OMID
۵ مرداد ۱۳۹۷به نظرم این رتبه بندی زیاد درست نیست چون یه شرکتی مثل جنسیس مدلای کمتری تولید میکنه و در نتیجه اشتباهات و فراخوان هاش در تعداد کمتری اتفاق میوفته و اخبارش هم پخش نمیشه در نتیجه مثل بنز و بی ام و و پورشه و … زیر ذره بین نیست و امتیازش زیاد میشه .
چرا انقد گیر میدید به کسایی که سنشون کمه؟ باور کنید خیلی از همین پونزده شونزده ساله ها هم اطلاعات فنی و تکنولوژیکیشون از شما بیشتره هم دچار تعصب کورکورانه نیستند.
بچه های الان مثل قبلا ها نیستند که هیچی حالیشون نباشه اون یه نسل دیگه بود…
منم خودم با افتخار پونزده سالمه
#ali.m#
۵ مرداد ۱۳۹۷چرا گیر میدیم ؟چون منظورم با اوناییه ک بزرگترن ولی انگار بچه 12ساله رفتار میکنن هنوزم .
شما تو ذوقت نخوره .کسی با شما نبود .
سام
۵ مرداد ۱۳۹۷دوستان عزیز من،آمارهای جی دی پاور از اعتبار بالایی در سطح جهانی برخوردارند و باید به چیزهایی که قبلا غیر قابل باور بود،باور کنیم و صد البته در پیش فرض های قبلی خودمان نیز تجدید نظر کنیم.باید قبول کنیم که جنسیس جذاب ترین برند خودرویی لااقل در بازار امروز آمریکاست و جوان های نسل جدید در آمریکا به جای برندهای سنتی چون بنز و ب ام و عاشق جنسیس هستند.چون احتمالا جامعه آماری جی دی پاور در این جدول بازار آمریکا بوده است.
مهدی
۵ مرداد ۱۳۹۷عشق استbmw وپرشه که همیشه بهترین هستن
کیوان
۶ مرداد ۱۳۹۷دوستان متعصب با نظر شک نگاه میکنند چرا جنسیس اول شد حتمن تبانی شده منطقی نگاه کنید جی کانسو وiihs خیلی معتبر هستند چند وقت پیش مقاله ای خوندم که برای ده سال ماشینی انتخاب میشه که بعنوان بهترین است عوامل مختلفی هم نام برده بود و امسال بین جگوار بی ام دبلیو بیوک و جنسیس بود با اینکه قیمت جنسیس نصف انها بود اما اول شد پس قبول کنیم هیوندایی و کیا پیشرفت زیادی کرده اند
بهنام
۶ مرداد ۱۳۹۷کسی که با وجود برندهای اصیل موجود در بازار با خرید جنسیس هیجان زده میشه، همون جنسیس بی اصل و نسب برازندشه
کیوان
۷ مرداد ۱۳۹۷بازی های جام جهانی رو دیدی کراوسی در فینال بود شاید می تونست قهرمان بشه برزیل المان ایتالیا ارژانتین انگلیس هلند تیم های مطرح دنیا و جام بودند اما در این دنیا پیشرفت برای همه وجود داره پس جنسیس کره ای هم میتونه بی ام وی المانی رو شکست بده حالا جناب بهنام پورشه داری یا بی ام وی چون تازه واردی یاد بگیر از کلمات زیبا و متواضع استفاده بکنی نه لغات بی ادبانه از بقیه دوستان عذر می خام
akrh78
۹ مرداد ۱۳۹۷دو نکته
1-لینکلن کانتیننتال چقدر با ابهت و شیکه لامصب
2-پورشه کار بسیار خوبی کرده توی کاین توربو (توی جلو پنجره قسمت زیر چراغ ها، اون دوتا تیغه رو همرنگ بدنه کرده.قبلا مشکی بود خیلی توی ذوق میزد)نمای جانبی و مخصوصا عقب هم که محشره
دسخوش حاجی