خودروسازان آلمانی و ژاپنی معمولاً در بحث آمار فروش خودروهای لوکس حرف اول را میزنند اما رسانه Roadshow اخیراً تصمیم گرفته تا سدان های جایگزینی از جنسیس، لینکلن و ولوو را بررسی نماید.
شاید این خودروها اعتبار برندهایی چون مرسدس یا ب ام و را نداشته باشند اما جنسیس G90، لینکلن کانتیننتال و ولوو S90 حرفهای زیادی برای گرفتن داشته و هزینههای جانبی آنها بهطور قابلتوجهی کمتر از سری ۷ و S کلاس بوده اما اگر بخواهیم منصفانه بنگریم باید گفت علیرغم ابعاد بزرگتر، این خودروها اکثراً رقیب ب ام و سری ۵ و مرسدس E کلاس در نظر گرفته میشوند.
خب نوشتار را با جنسیس G90 آغاز میکنیم که بهای پایه ۷۱۵۵۰ دلاری دارد. این خودرو به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری با خروجی ۳۶۵ اسب بخاری و گشتاور ۵۰۹ نیوتون متری مجهز بوده و از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک سود میبرد. علیرغم وجود کابین سطح بالا با فضای زیاد، جنسیس G90 به دلیل نداشتن سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی و عدم وجود اپل کارپلی و اندروید اتو زیر سؤال میرود.
لینکلن کانتیننتال فاصله قیمتی زیادی با جنسیس نداشته و بهای پایه ۷۰۹۴۰ دلاری را نشان میدهد. این قیمت برای سدانی از لینکلن کاملاً زیاد به نظر رسیده اما کانتیننتال دارای پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با قدرت ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۵۴۱ نیوتون متری است. علیرغم اینکه محصول لینکان قدرتمندترین سدان تست است اما گفته شده که این خودرو خیلی سریع نبوده و تنها خودرویی است که از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک استفاده میکند. البته هنوز هم کانتیننتال خوبیهای زیادی داشته زیرا از تکنولوژیهای زیاد بهره برده و فضای قابلتوجهی در صندلیهای عقب ارائه میکند.
اما ولوو S90 ارزانترین خودروی حاضر در تست بوده و حدود ۶۶ هزار دلار قیمت دارد. متأسفانه این سدان سوئدی با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو و سوپرشارژرداری عرضه میشود که کارکرد خیلی روانی ندارد. پیشرانه همچنین کمتوانترین مدل حاضر بوده به گونهای که خروجی ۳۱۶ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری را ارائه کرده است. البته نیمه پر لیوان اینکه S90 مصرف سوخت خوبی دارد.
در نهایت این جنسیس G90 است که به خاطر ترکیب مناسب پرفورمنس، راحتی و فضای کابین در رده اول قرار میگیرد.
مانی
۱۸ آبان ۱۳۹۶به هیچ وجه
ایرانی
۱۸ آبان ۱۳۹۶اشتباه ازنجاست که ولوو از نظر اعتباری از هیوندایی تو بخش لوکس سازان واقعا بالاتره… من بیان سوال به این سبک را نپسندیدم… به نظر من هیوندایی اعتبار گروه را خراب کرده…
ایرانی
۱۸ آبان ۱۳۹۶به نظر من لکسس بی ام دبلیو جگوار ولوو آئودی و… همشون رقیب هستن و بستگی به سال ساخت خودرو هم داره و البته درسته که مثلا بنز و بی ام دبلیو معدل پیشرفت و … در کل تاریخ خودروسازی نمره بالایی میگیرن و شاید به نسبت از بقیه جذاب تر باشن .. ولی این دلیل نمیشه که با تعصب و چشم بسته به این موضوع نگاه کنیم… شاید مثلا بنز e کلاس تو کلاس خوش و سالهای خاصی بهتر از بقیه باشه یا هر مدل دیگه.. یا مثلا ولوو xc90 تو کلاس خودش و تو سال ورودش به بازار… یا لکسس تو فلان رده و همینطور بقیه….
ضمنا با تمام احترامی که برای پیشرفت هیوندایی قائل هستم و سطح نسبتا بالای جنسیس… ولی نشوندن اسم جنسیس کنار ولوو و…. را در سوالی برای کنار زدن برندهایی مانند بنز و ب ام و کلا اشتباه میبینم.. جنسیس بیشتر برای آسیا و خود کره جذاب هست و جاهای دیگه مثل آمریکا اگر هم فروش بره به دید یک ماشین ارزون تر از هم رده خودش نگاه میکنن.. مثل سوزوکی تو ایران که جایگزینش برای علاقه مندانی که پول کمتری دارن و حتما میخان شاسی بلند سوار بشن میشه x33 mvm… و البته شاید جنسیس به رقبا نزدیکتر باشه ولی بازم به قولی شاید ارزون کلاس خودش باشه. که مثلا ۷۰ هزار دلار قیمت کلاس e بنز هست ولی سایز و رده کلاس اس….!!!
پیام اکرمی پور
۱۸ آبان ۱۳۹۶ولوو خیلی کوچیک تر از اونی هست که بخواد جلوی هیوندای قد علم کنه! اگه جیلی سهامش رو نمیخرید،جریان میتسوبیشی به سرش میومد. خیلیا در مورد هیوندای اطلاعات به شدت ناقصی دارن!!! فقط یه سرچ در مورد کشتی ۱۹۷ هزار اسب بخار هیوندای بکنید خوبه.موفق باشید.
الهی
۱۹ آبان ۱۳۹۶هیوندایی شاید در مقابل خودروسازای ما خدا باشه. ولی این خودرو ساز هیچ وقت تجربه ای مانند شرکتهای لینکلن و ولوو را نداره… هر خودروسازی تو این دنیا فراز ونشیب داشته و خواهد داشت… روزهایی بود که ولوو ضعیف تر عمل میکرد… ولی کسی انقدر که الان پا تو کفشش میکنن.. پا تو کفشش نمیکرد.!. برام خیلی جالبه. آیا الان نسبت به حدود این یک دهه اخیر تهدید جدی تری حساب میشه؟
این مسایلی که ضعف ولوو شناخته شد .. تا جایی که میدونم به غیر از سیستم سرگرمی در سایتها و مجلات نقاط قوتش شناخته مشد.. مثل راحتی بسیار مثال زدنی و رانندگی بسیار روان و…!!
الهی
۱۹ آبان ۱۳۹۶تا اونجا که میدونیم g90 برای رقابت با کلاس s ساخته شده ولی ظاهرا در اون حد نیست در حالی که ولوو s90 و لینکلن برای رقابت با کلاس e
این مقایسه دقیق و عادلانه نست..!!
اگر روزی ولوو مدلی برای رقابت با s کلاس یا بالاتر بسازه .. g90 نمیتونه باش رقابت کنه.
محمد
۱۹ آبان ۱۳۹۶به نظر من Roadshow میخاسته به سفارش هیوندایی. G90 را یه جوری بندازه تو رقابت مجهول و هدفش هم یه تبلیغ برای جنسیس بوده و از برندای معتبر مایه گذاشته.
هیکل این ماشینا با هم متفاوت هست!
بهرام
۱۹ آبان ۱۳۹۶ماهایی که اینجور متعصبانه در مورد کره ای ها نظر میدیم حقمون سوار شدن همون لگنای ایرانیه ، وقتی ایران پراید میزد کیا هیوندای هم پراید میزد الان ما پراید وانت میزنیم اونا جنسیس میزن که با غول های آلمانی رقابت میکنه …. متاسفم برا خودمون که چشم بسته فقط دهان باز میکنیم
Hemichan
۱۸ آبان ۱۳۹۶لینکلن محصور کننده س
Hemichan
۱۸ آبان ۱۳۹۶“یعنی انگار نه انگار که
صد ساله دارن توی یه سبک و رده ای کار می کنن و باید از جایگاهشون به خوبی حفاظت بکنن
و همیشه برگ برنده اون سگمنتی که توش
صد ساله تلاش می کنن رو دست خودشون نگه دارن الان جنسیس با وجود اینکه همش چند ساله که داره ماشین لوکس می سازه
ولی از لوکس های آمریکایی پیشی گرفته ”
یکی این
“جالبه خودروسازی که ادعای ۱۰۰ سال قدمت میکنه حریف جنسیس ۲ ساله نمیشه !
میدونستم جنسیس کارش درسته.”
اینم از رکورد دار کامنتهای زیادی
نیازی به توضیح بیشتر نیست
———–
وایپر هم که پرهندلینگترین سوپر اسپرت تولید انبوه بود
فقط شتاب داره
ولی مثلا یه چیزی مثل بوگاتی هندلینگ خالص بود
مجلات معتبر هم که …
(Ali(Chevy Nova
۱۸ آبان ۱۳۹۶Hemichan
داداش تو همىن پدال1 ماه پىش مطلب کاملى ار کانتىننتال گذاشت که امار فروشش بسىار بالا رفته و تو امریکا تونسته فروشش رو به بالاترین حد برسونه
تو چىن هم تونسته موفق عمل کنه
Hemichan
۱۸ آبان ۱۳۹۶بله علی جان
لینکلن نیومده داره جارو میکنه
Zenvo
۱۸ آبان ۱۳۹۶??
محصور کننده یعنی ؟??
فکر کنم منظور شما «مسحور کننده» بوده !
Hemichan
۱۸ آبان ۱۳۹۶یعنی زیباییش آدمو دربند خودش میکشه انگار یه حصار دورش کشیده بقیه دیده نمیشن
با مسحور که سحر انگیزه خیلی فرق داره
مسحور کننده بودن کار یه ثانیه شه
یه چیز ساده رو باید دو ساعت توضیح بدی
Zenvo
۱۸ آبان ۱۳۹۶??
اصلا همچین لغتی با معنایی که شما براش به پاراگراف تفسیر سر هم کردی در ادبیات فارسی وجود نداره
من کوچیک شما هستم و اصلا قصد توهین و ناراحت کردن کسی رو ندارم
هر جایی میتونه بستـری برای یادگیری درست حرف زدن باشه حتی سایت پدال
درستش رو یاد بگیرید و استفاده کنید
موفق باشید
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۱۸ آبان ۱۳۹۶زنوو جان شیوه نوشتن کامنت شما آشنا هس برام. میتونم بدونم ک قبلا اکانت دیگه ای داشتی؟!
ونوم اف ۵
۱۸ آبان ۱۳۹۶امیر جون پورشه کاین از کی تا حالا افرود شده ضمنا سریع ترین شاسی بلند هم جیپ ساخته و در اخر پورشه (قورباغه پرنده هم شادی هم خنده )
یانکی
۱۸ آبان ۱۳۹۶خوب جنسیس عالیه لکسوز عالیه درست ولی توجه کن وقتی یه لوکس قدر معرفی میشه باید چندتا نو آوری بیاره مثلا لکسوس چی داره ولی کنتیننتال صندلیه 30 جهته رو معرفی کرد و درهایه برقی. کدیلاک اینه وسطه دیده کامل سیستم تعلیقه مغناتیسی شاسیه سبکی که بشدت از s و سریه هفت سبک تره. گفتی ats. و cts کدوم آلمانی تونسته نزدیکه اینا بشه ats v با موتوره 6 سیلندر 0 تا 100 رو در 3.7 پر میکنه تو هندلینگ از بیمر هم بالاتره cts v 640 اسب رقیباش بنز 600 اسب بیمر 590 اسب قیمتها قابله مقایسه نیست از نظر ظاهر از همشون سر تره بنز که شده یه طرح برا همه همه برایه یه طرح ادامه دارد…
ونوم اف ۵
۱۸ آبان ۱۳۹۶عمرا پول به اس ۶۰۰ میباخ بدی وقتی با کلاس a و بیکلاس هیچ فرقی نداره به جز چند سانت طول اضافه ?
یانکی
۱۸ آبان ۱۳۹۶همسایه ما عمریه بنز سوار میشه راضیه چون مقداره زیادی آشغال بار میزنه شبها و روزها هم نخاله بار میزنه فقط همسایها درخواست دادن تو کوچه نیاره
(Bayerische Motoren Werke (Daniel
۱۸ آبان ۱۳۹۶آقای عزیز
لطفا نیا جروبحث راه بنداز
نتیجه بحث قبلی من فقط شد کدورت که بین من و سایر بچه های پدال به وجود اومد.
خودتو به مجید نچسبون
نمیدونم چه سودی میبری که میای به اسم یکی از دوستای من بحث راه میندازی.
دوستداری بحث الکی راه بیفته؟؟؟؟
از ماشینای آمریکایی بدت میاد نیا پستاشونو بخون و بد بنویس تا نیان تو پست آلمانیا بد بنویسن.
سایت پدال شده سوژه خندت که میای دعوا راه میندازی؟؟؟
برو ی جای دیگه شیطنت کن.
MAHDI . VENOM-DEMON
۱۸ آبان ۱۳۹۶دانیال دوست عزیزم
مثل این که بعضیا مریضن و سایت پدال هم زورش به ما میرسه و ما رو میزاره تو تایید
به هر حال المانی باز واقعی شمایی نه اینا
اینا میخوان خودشونو به شما بچسبونن
خوشحالم که گفتی و اجازه نمیدی کسی ازتون سو استفاده کنه
❤❤GERMANY❤❤
۱۸ آبان ۱۳۹۶داینال جون بردار. منم با شما موافق هستم و خدمت امیر بگم که ماشینای المان عالی هستن و دوست دارانش باید مثل اون عالی باشند. کسی مثل شما که با امریکایی ها مشکل داری از ماشین های المان و از اعتبار طرفداران سؤ استفاده نکن و برو خودت را اصلاح کن.
پدرام
۱۸ آبان ۱۳۹۶اگر بخوام ظاهری نظر بدم جلوی کانتیننتال عقب جنسیس و طراحی داخل s90 این نظر منه دوستان ممکنه متفاوت باشه از نظر فنی من شخصا ولوو رو درک نمیکنم توی این کلاس چرا موتور ۲ لیتری؟؟؟
مشخصا از نظر فنی جنسیس در اخر هم فکر میکنم جنسیس عالی کار کرده در مقابل این دو رقیب.
و اما سوال پرسیده شده? به نظر من هنوز جای کار دارن.
حسن
۱۸ آبان ۱۳۹۶نه نیست تو این لیست فقط ولوو این کپی کاری تو جنسیس مخصوصا عقبش خیلی زشته واسه هیوندای ازش توقع بیش از این داشتم بهتره خود اس ای یا سی رو خرید به جای کپیش حالا لینکن هم نمیدونم این از ازرا الهام گرفته یا ازرا از این کلا سرکت با این اعتبار نباید مثل چینی ها عمل کنه کلا طراح هیوندای داره بد میشه اوج طراحی هاش 2013 و 2014 بود متاسفانه با این وضع دیگه کانسپت ها شکل هم میشه پیشرفت خاصی در طراحی صورت نمیگره
Matador
۱۸ آبان ۱۳۹۶.
۱-جنسیس
۲-ولوو
۳-لینکلن
Matador
۱۸ آبان ۱۳۹۶.
جالبه خودروسازی که ادعای ۱۰۰ سال قدمت میکنه حریف جنسیس ۲ ساله نمیشه !
میدونستم جنسیس کارش درسته.
مرسی جنسیس که ثابت کردی سن فقط یک عدده و این لیاقت و تلاشه که اهمیت داره.
لینکلن و کادیلاک به نظرم باید با DS و برند های لوکس و تازه تاسیس چینی ( که فعلا هنوز اول راه هستند ) مقایسه بشه.
Hemichan
۱۸ آبان ۱۳۹۶واقعا چه کسی این بچه مچه ها رو با ده ها اکانت تو سایت راه میده ؟ به مدیریت سایت مشکوکم
کاسه ای زیر نیم کاسه اس
ونوم اف ۵
۱۸ آبان ۱۳۹۶وایپر جان اینقدر خندم گرفت دستم رفت اشتباه دیس زدم شرمندت بک فایر خودش به خودش گیر میده در طول دو روز ۶۰۰ کامنت تولید میکنه حالا اگه بگی بنز چه مزیتی داره میگه اصالت و قدمت
asa
۱۸ آبان ۱۳۹۶امیر ، ماتادور
اخه تو چی میدونی از لوکس سازی ؟
الهی قربون اون صد سال خودرو سازی آمریکا بشم که***
بله ما صدساله لوکس سازی داریم.
زمانی که شما فقط جعبه های متحرک میساختین و روش یک روکش چرم میکشیدین و یک ستاره سه پر هم وسط کاپوتش الم میکردین ما داشتیم الدورادو و کانتیننتال و امپریال میساختیم.
ایربگ ، abs، فرمون هیدرولیک و …..ساختیم تا بستر اسکی رفتن واسه امثال مفت خور پر ادعایی بعضی از شرکت های آلمانی فراهم شه.
هنوز تو تاریخ کل صنعت آلمان استوره هایی خلق نشده که بدون زرق و برق و رقم های چند صد هزار دلاری بتونن رکورد بزنند و برای تمام مردم لوکس بودن رو معنا کنند.
اگر لینکلن بد بود پس 300 میلیون مردم آمریکا هم احمق تشریف دارند که روز به روز بیشتر سمت این برند میرن .
اگر کادیلاک و بیوک باید با ds و ماشین چینی مقایسه بشن پس احتمالا هم 1 میلیارد آدم توی سرزمینی به اسم چین نمیفهمن که میرن کادیلاک میخرند.
تو اصلا رشد و عظمت بازار ماشین های آمریکایی رو تو چین دیدی؟
اصلا تعبیر تو از یک ماشین خوب چیه ؟
سرعت ؟
قدرت ؟
زیبایی؟
شتاب ؟
تکنولوژی؟
…….؟
هرکدوم از این هاست بگو تا من لیستی بهت از آمریکایک ها نشون بدم که رقیب هاشون تا دوبرابر اونا قیمت دارن.
ولی اخه منکه میدونم مشکل کجاست. علی درست میگه . *** . وگرنه هیچ دلیلی نداره بحث رو شروع کنی.
ما آمریکایی باز ها خیلی وقت بود دیگه بحث نمیکردیم چون اینکه آلمان چی میسازه و چکار میکنه برامون اهمیتی نداشت ولی الان خیلی خوشحالم وقتی میبینم آمریکایی ها اینقدر براتون مهم هستند.
از اینکه میبینم وقتی آمریکایی ها یک افتخار کسب میکنند امثال تو میان به روش های مختلف خرابش کنند یا اینکه جایی کم میارن مثل بچه ها ذوق زده میشین و سریع میپرن وسط میدونو گرم میکنید لذت میبرم.
مرسی ، مرسی رفیق که اینقدر به ماشین های آمریکایی اهمیت میدی. اره اونا واقعا فوق العاده هستن. منم خیلی عاشقشونم. ..
حسین
۱۹ آبان ۱۳۹۶کلا چهارتا برند نام میبرم برو فکر کن .
بنز_آیودی_پورشه_بی ام و
هروقت فکر کردی لینکلن و کادیلاک و کرایسلر و غیره حتی بهشون نزدیک شدن بیا بحث کن
داشتم داشتم مهم نیست
دارم دارم مهمه
امیرحسین
۱۹ آبان ۱۳۹۶این که جناب ماتادور حرف اشتباه و خنده داری زده رو کاری ندارم
ولی شما خودت برو یه سر آمار فروش لوکس ها توی آمریکا و چین رو ببین
فک نکنم کادیلاک نصف آلمانی های بدرد نخور اسکی رو فروخته باشه
امیرحسین
۱۹ آبان ۱۳۹۶ولی خدا وکیلی کادیلاک با چینی ها؟؟؟؟
من خودم بیشتر علاقم سمته ماشینای آلمانیه ولی انصافا کادیلاک هیچی کم تر از آلمانی ها نداره
ابهت، تاریخچه،ظاهر و هر چیزی که یه ماشین نیاز داره رو یکجا با خودش داره
الان چی تویه ats و cts دیدی که اونو با ds مقایسه کردی
من چندین مقاله راجع به ats خوندم و تو همه اونا این ماشینو نزدیک ترین ماشین و حتی بهتر تویه لذت رانندگی نسبت به بیمر سری ۳ میدونن
Sajjad
۱۹ آبان ۱۳۹۶متاسفانه کامنت گذاشتم اما تایید نشد
یه سریا فقط به دنبال دیده شدن هستن
به هر نحوی میخوان خودشون رو عرضه کنند
باید به اطلاع برسونم
اون زمانی که کادیلاک داشت لوکس تولید میکرد
خیلی از کمپانی ها توی ساخت قوطی کبریت گیر کرده بودن
بعضی ها هم تراکتور میساختن
Aminspoort
۱۸ آبان ۱۳۹۶بهترین گزینه که بتونه هم از لحاظ قیمت و کیفیت و هم از لحاظ موتوری با آلمانیا رقابت کنه کادیلاک ct6 هست که با تعجب زیاد تو لیست قرار نداره، نسخه فول آپشن کادیلاک با موتور سه لیتری توربو و قدرت بالای ۴۰۰ اسب بخار از هر لحاظ برتری داره نسبت به سه اتومبیل نامبرده، در هر حال هر سه اتومبیل جنسیس، لینکلن و ولوو هم ارزش زیادی نسبت به قیمت پرداختی دارن
Khosrow
۱۸ آبان ۱۳۹۶جنسیس، لینکلن و ولوو، جایگزین مناسب آلمانها هستند؟ خیر/ کلا سوال ایراد داره / اینارو نمیشه با المانها حتی قیاس کرد جایگزین شدن بماند ..
Sina
۱۸ آبان ۱۳۹۶به نظر شما جنسیس G90، لینکلن کانتیننتال و ولوو S90 جایگزینهای مناسبی برای رقبای تثبیت شده آلمانی هستند؟ نه
۷۱ هزار دلار بدی هیوندای سوار شی
جنسیس همین یه خورده جذابیتیم که داره به خاطر کپی برداری های گستردش از بنز و آئودیه از هر کدم یه تیکه برداشته یه چیزی سر هم کرده نگاش که میکنی کلا انگار بنز و آئودیو به صورت خلاصه کپی شده توی هم دیگه میبینی
:::فرشاد:::
۱۸ آبان ۱۳۹۶جنسیس از همشون آیندهنگرتره. از نظر برندی من اول ولوو رو میپسندم، بعد جنسیس، بعدشم لینکلن. این برندها میتونن برای آلمانیها و ژاپنیها خطرساز شن، اما فعلا نمیتونن جایگزینشون شن.
محسن
۱۸ آبان ۱۳۹۶عجب مقاله مضخرفی آخه ولوو کجا جنسس کجا ولوو رو چنیدن مرتبه فقط با آلمانی ها قیاس کردن نه با برند های دیگه تو همین پدال هم هست
حالا جنسس شد ماشین برتر از ولوو
الحق که قیمه ها رو قاطی ماست ها کردن
Amir amini
۱۸ آبان ۱۳۹۶اینا تازه میخان با سری 7 رقابت کنن بنز با برند مایباخ و بی ام و با سری 8 و 9 میخاد با استون مارتین بنتلی و رولزرویس رقابت کنه المانیا دارن خودشونو یه سطح میبرن بالاتر اونا نمیزارن به راحتی این برندا بخان بهشون برسن
Amir amini
۱۸ آبان ۱۳۹۶دوستانی که نظر من براشون خوشایند نبوده اگه به تولیدات برندهای المانی نگاه کنید دارن خوشنونو از لوکس سازان اینگیلیسی جدا میکنن و خودشون میشن رقیب اونا چون بازار داره میره به سمتی که برندهای بزرگ دیگه نمیخان با یه سری برند کره ای و در اینده چینی رقابت کنن و میخان سطح بالاتریو داشته باشن اگه میگید سودشون کم میشه فکر کنم الان پورشه با ۲۵0 هزار دستگاه در سال داره سودیو ایدیش میشه که فولکس واگن با فروش ملیونی به دست میاره پس اگه حتی بی ام و سری ۱ و ۲ و ۳ و ۴ رو تولید نکنه و بره سمت سری 8 و 9 سودش کم نمیشه چون فروش ماشین های فوق لوکس خیلی زیاد شده نسبت به قرن 20 ام چون تعداد پول دارهایی که میتونن بخرن هم خیلی زیاد شده در سطح دنیا شاید این مثال درست نباشه اما شما یه نگاه به بالا شهر تهران بندازید سری 5 و e کلاس خیلی بیشتر از سری 3 و c کلاس میبینید با وجود مشکل واردات ماشین های حجم بالا پس کار درستو دارن المانی ها میکنن که از رولزرویس و بنتلی و استون مارتین خودشونو بی نیاز میکنن کاری به سوپر اسپرت ها ندارم چون اونا کلا سه برند بزرگ حضور دارن و حجم فروش سالانشون رو هم به ۱۴ هزار دستگاه میرسه
Matador
۱۸ آبان ۱۳۹۶Amin sport
دوست عزیز سی تی۶ هم در رده بندی اکثر سایت ها پایین تر از جنسیس قرار گرفته و بسیار با رقبای آلمانی فاصله داره
ارش
۱۸ آبان ۱۳۹۶بزودی فروش سدانهای لوکس کاهش پیدا میکنه و فقط سدانهای اصیل و درست و حسابی مثل مرسدس بنز جاگوار بی ام و آئودی و….. باقی می مونن و بازار از این هرج و مرجی که بچه خورده ها مدعی شدن نجات پیدا میکنه جنسیس هنوز دهنش بو شیر میده بزار مهد کودکت تمام بشه بعد بیا با اساتید دانشگاه رقابت کن سوسول کره ای.معلوم نیست این نشریه road showچقدر پول گرفته همچین برنامه مزخرفی رو درست کرده.یادمه لینکلن در سال 2000 با مرسدس sکلاس مقایسه میشد و یه عمری با اون همه ابهت حالا جلوی جنسیس کم بیاره مسخره نیست؟
Hemichan
۱۸ آبان ۱۳۹۶نوادگان نازی ها
.....::::LAST VIPER::::.....
۱۸ آبان ۱۳۹۶نه داداش همشون نه فقط چند تا شون
اینا رو با آلمانی بازا یکی نکن
اینا واسه حرص از دست آمریکایی ها رفتن به بچه های آلمانی چسبیدن
Hemichan
۱۸ آبان ۱۳۹۶“اینا واسه حرص از دست آمریکایی ها رفتن به بچه های آلمانی چسبیدن
دقیقا”
هیچ وقت اون اکانتها رو جزو آلمانی بازای واقعی سایت به حساب نیاوردم
این نوادگان نازی ها هم مربوط به یه موضوعی تو فرانسه یا یه کشور دیگه س دقیقا یادم نیست کدوم کشور بود ..
به خاطر شباهتشه
ونوم اف ۵
۱۸ آبان ۱۳۹۶ایران دوره ی هیتلر هم از نازنازی ها حمایت کرد بدجور پس گردنی خورد دوستان امریکایی باز زیاد به این ها گیر ندین المان هنوز تو عصر مکانیک مونده و غیر از خودرو و پمپ اب و تولید دلستر چیزی نداره
MAHDI . VENOM-DEMON
۱۸ آبان ۱۳۹۶امیر میگفت من مجید نیستم و کس دیگه ای هستم
نوع نوشتنش و جواب هاش که قاطی شده و نمیدونه با کدوم جواب بده
بازم دستش رو شد
اخرین دعوا هم معلوم شد کار همون همیشگیه
حمیدرضا
۱۸ آبان ۱۳۹۶اول و اخرش به قیمت و امکانات مورد نظر شخص خریدار میرسه مثلا من ولوو رو ترجیح میدم ولی اگر کادیلاک بود اونو انتخاب میکردم
Matador
۱۸ آبان ۱۳۹۶.
ونوم جان من خودم ماشین آمریکایی سوارم و میدونم ماشین امریکایی یعنی چی !
فورد فستیوا رو فکر کنم هممون میشناسم !
همون پراید خودمون !
یکی از « امریکن کارز» های اصیل !
فورد فستیوا از شورلت های قدیمی که در ایران هستند به زمان حال نزدیک تره و جایگاه خودروسازان آمریکایی رو بهتر نشون میده.
من هم یک آمریکایی سوار هستم !
اگر اشتباه میکنم بگید بیزحمت !
MAHDI . VENOM-DEMON
۱۸ آبان ۱۳۹۶اون مال سال ۱۹۸۳ بود
اگه بدونی فیستیوا محصول مشترک بود و اولین تجربه
الان فیستا نتیجه اون فیستا هست
خودرویی با ایمنی بالا و در حد ماشینای بزرگتر از خودش
این پرایدی که میگی همونیه که میگفتی از جنسیس بهتره و تعریفش میکردی
MAHDI . VENOM-DEMON
۱۸ آبان ۱۳۹۶تصحیح میکنم
الان فیستا نتیجه اون فیستیوا هست
Achtung
۱۸ آبان ۱۳۹۶نه اینا رقیب بنز آئودی و بی ام و نیستن
Hemichan
۱۸ آبان ۱۳۹۶وقتی که یه ضد آمریکایی در آرزوی آمریکایی باز بودنه
مجتبی
۱۸ آبان ۱۳۹۶انتخاب اول من بین اینها اول لینکلن بعدش ولوو اون اسباب بازی پلاستیکی هم که هیچی ولش کن :))
#ali.m#
۱۸ آبان ۱۳۹۶رکوردی دیگر در حذف کامنت های بی ادبانه???
خوبه ادامه بدید دوستان
Matador
۱۸ آبان ۱۳۹۶ASA جان
شما از کاربرای قدیمی سایتی حیف که اخلاقت اینطوری شده
به خاطر خاطرات خوبی که از دوران نوجوانی با پراید (=فورد فستیوا) دارم علاقه ی ویژه ای به خودروهای امریکایی دارم و این یکی از نقاط اشتراک ماست.
اما متاسفانه از الفاظ زشتی استفاده میکنی
من با کسی که فحاشی میکنه حرفی ندارم چون یکی اون میگه ، ممکنه منم عصبی بشم بدترش رو بگم و اینطوری جو سایت رو کثیف خواهیم کردو شرمندگیش میمونه واسه من.
ضمنا گفتم که … من خودمم ماشین امریکایی سوار میشم(فورد فستیوا).
منم آمریکایی بازم !!!
پراید یکی از نقاط درخشان در همون 100 سالی هست که شما فرمودی :-)
هر موقع یاد گرفتید درست حرف بزنید من آماده ام با شما بحث کنم.
MAHDI . VENOM-DEMON
۱۸ آبان ۱۳۹۶شما سایپا سواری نه امریکایی
کسی نمیاد رنو ۵ قدیمی سوار بشه و با تلیسمان مقایسش کنه
#ali.m#
۱۸ آبان ۱۳۹۶حالا چ فرقی میکنه پورش و لامبورگینی هم یه زمانی تراکتور میساختن .
Matador
۱۸ آبان ۱۳۹۶.
یه چیز جالبی که متوجه شدم اینه که به غیر از چند نفر خاص (مثل دوستمون پرهام) بین بقیه ی دوستان “امریکایی باز” اینجوری جا افتاده که بی ادبی، توهین به بقیه ، حمله به کسی که نظر مخالف داری ، رفتار های کودکانه ، خراب کردن شخصیت بقیه و متاسفانه بعضی اوقات هجمه و فحاشی به طرف مقابل جزو مقتضیات و لازمه های “امریکایی باز” بودنه و کسی که با حمله به بقیه ی کاربران از ماشین های امریکایی دفاع نکنه (به حساب خودشون فکر میکنن دارن دفاع میکنن) اصلا امریکایی باز نیست !!
این طرز تفکر رو شخص خاصی تو این سایت جا انداخته و نتیجش چیزی جز متشنج کردن جو سایت نبوده. کسایی مثل من هم بعضی اوقات آمپرشون از توهین هایی که بهشون میشه میزنه بالا و متاسفانه کار رو خراب تر میکنن.
سابقا ما کسایی رو داشتیم مثل باربد که واقعا برای همه الگو بود. طرفدار ماشین امریکایی هم بود.
بی ادبی و توهین و خراب کردن شخصیت بقیه در لیست ملاک های لازم برای طرفداری از هیچ خودروسازی نیست
امیدوارم اینو متوجه بشید
من چند وقت تو این سایت نخواهم بود. فقط خواستم همین رو بگم و برم.
بدرود
asa
۱۸ آبان ۱۳۹۶Matador
دوست عزیز، نه من و نه هیچ یک از دوستان آمریکایی باز من با شما و رفقای گرامی شما پدرکشتگی یا دشمنی نداریم.
حتی برعکس اون چیزی که شما فکر میکنید هممون ته دلمون از ماشین های آلمانی خوشمون میاد .
آخه بر چه کسی پوشیدست اینکه آلمانی ها ماشین های عالی میسازن. قبل از اینکه منو و شما آمریکایی یا آلمانی باز باشیم ، ماشین باز هستیم. خودمم به شخصه به همه ماشین ها احترام میزارم و حداقل به عنوان یک ماشین دوستشون دارم. تنها این وسط ماشین های آمریکایی هستند که بیشتر روح من رو با خودشون درگیر میکنند ولی این باعث نمیشه که من مقابل شما یا آلمانی ها جبه بگیرم، بلکه این خود شما هستید که باعث چنین واکنش هایی نسبت به خودتون میشید. شما از احترام حرف میزنید ولی میاد صلیقه تعداد زیادی از کابران این سایت رو میکوبید و بعد هم انتظار بازخورد بسیار گرم و مثبت هم دارید.
اگر دقت کرده باشید مدتی واقعا جو سایت اروم بود و هممون ماشین باز بودیم نه آمریکایی باز و آلمانی باز و ……اما با وجود نظراتی همچون شما کاملا همه چیز به هم میریزه.
به خدا اگر منم میامدم توی صفحه بنز و bmw ازشون بد میگفتم و شما هم با گرمی و قربونت بشم جواب منو میدادید. …
از ادب گفتید و منطقی حرف زدید منم منطقی و با رعایت ادب جوابتون رو دادم.
ما آمریکایی باز ها فقط واکنش نشون میدیم.
این شما هستید که معلوم میکنید توی کامنت های ما با چه لحنی و چه چیزی نوشته بشه.
در مورد اینکه شما پراید داشتید هم باید بگم خیلی خوشحالم که تجربه سواری با یکی از نوه و نتیجه های آمریکایی هارو داشتید ولی هیچ زمان ، تاکید میکنم هیچ زمان پراید یا همون فستیوا یک ماشین پرچم دار آمریکایی نبوده که شما بخواهید صنعت این کشور رو بر اساس اون مقایسه کنید.
فورد فستیوا کلا با همکاری مزدا ساخته شده که در بعضی از بازار ها هم به اسم مزدا121 به فروش میرسیده . همچنین از همون اول هم جزو پایین رده ترین و ارزون ترین مدل های فورد بوده و هیچ وقت هم یک آمریکایی اصیل نبوده با توجه به اینکه با همکاری مزدا ساخته شده. بعد از خاتمه تولید فستیوا فورد خط تولیدش رو به کیا میده و اونم به اسم پراید و با اضافه کردن یک نمونه سدان به فروش میرسونش . بنابراین فکر نکنم شما رو بشه آمریکایی باز خطاب کرد و حتی چه بسا اگر پراید یک پرچمدار اصیل آمریکایی بود بازهم آمریکایی باز بودن چیزی بیشتر از سوار آمریکایی شدن هست.
ایلیا
۱۹ آبان ۱۳۹۶به نطر من اگه همه ی ما به این نکته توجه کنیم که ما قبل از المانی باز یا امریکایی باز بودن ماشین باز هستیم این خشونت ها و تخریب علایق همدیگه کمرنگ تر میشه.
به عنوان کسی که بیشتر به خودروهای المانی علاقه دارم نظرم اینه که دوستان امریکایی باز یخورده لحنشون تنده ولی بچه های ساده ای هستند و چیزی توی دلشون نیست ولی دوستمون که ده هزار کامنت گذاشته یخورده رفتارش سینوسیه گاهی از ادب و اخلاق میگه و گاهی مثل چند روز اخیر شیطنتش بالا میزنه و بچه ها رو تحریک میکنه بعد هم که حسابی همه رو به جون هم انداخت دوباره جامه ی ادب بر تن میکنه و میگه تا زمانی که مودبانه بحث نکنید من جوابی نمیدم!!!!!
خواهش از این به بعد مطالب رو به چت روم تبدیل نکنید هرکسی حرف بدرد بخوری داره بگه هرکی هم که نداره جای دیگه ای رو واسه سرگرمی انتخاب کنه
احسان
۱۸ آبان ۱۳۹۶سوال :به نظر شما جنسیس G90، لینکلن کانتیننتال و ولوو S90 جایگزینهای مناسبی برای رقبای تثبیت شده آلمانی هستند؟
جواب : خیر ،به هیچ جه
شلبى
۱۸ آبان ۱۳۹۶امیر جان همین که اومدى وایپر و کوروت و با لامبورگینى و فرارى مقایسه کردى و بعد جنسیسو از کادیلاک بهتر دونستى و در اخر هم شیرین کاریتو تکمیل کردى و s600 رو با چلنجر و کامارو مقایسه کردى فهمیدم اطلاعاتت از ماشین چقدر!!!
البته همین که شما میاى ماشینایى که تحت برندهاى ارزان قیمت امریکایى ساخته میشه مثل کامارو و کوروت و چلنجر رو با لامبورگینى فرارى و برندهاى لوکس ساز اروپایى مقایسه میکنى خودش ارزش کار امریکایى ها رو نشون مگرنه برو یه ماشین از مثلا از تویوتا مثال بزن که بتونه با کوروت و کامارو رقابت کنه،داره همچین ماشینى تویوتا با لکسس کارى ندارما دارم برند ارزون قیمتو میگم یا حتى فولکس واگن داره ماشینى در حد کامارو zl1؟
کوپه ارزان قیمت تویوتا gt86 در حد کامارو و موستانگ و کوروت هست؟
کاوه آهنگر
۱۸ آبان ۱۳۹۶مثال از تویوتا خواستین, بنظرتون سوپرا قابلیت رقابت نداره؟
شلبى
۱۹ آبان ۱۳۹۶کاوه جان سوپرا چند سال که دیگه تولید نمیشه منظور من ماشیناى در حال تولید تازه زمانى هم که سوپرا تولید میشد اصلا در سطح ماشینى مثل کوروت نبود
yashar
۱۹ آبان ۱۳۹۶برای پدال متاسفم
من همیشه کامنت های کاربرای سایت رو میخوندم تا از بار علمیشون استفاده کنم اطلاعاتم بره بالا اما دیگه همش شده کل کل الکی ، بحث های بیجا، توهین به همدیگه واسه چندتا برند خارجی
واقعا متاسفم
احمد
۱۹ آبان ۱۳۹۶جنسیس جی 90 از هر دو سرتر تردید ندارم منتها قیمتش 55 تا 60 هزار دلار باید باشه اونم نسخه ویژه قیمتش بیش از حد بالاست
سینا295
۱۹ آبان ۱۳۹۶در آینده شاید، ولی الان به هیچ وجه
میثم
۱۹ آبان ۱۳۹۶هیچکدام ازین برند ها،در حال حاشر صنعت خودرو لوکس ساز درجه 1 حساب نمی شوند. یعنی هیچ کجایی دنیا ملت نمیگن ووووو طرف جنسیس سواره یا لکسس،اینها لیگ دو باهم بازی می کنن،سطح 1 در اختیار آلمانی ها و ژاپنی هاست(لکسس)بنظرم نمی رسه این فاصله به این راحتی ها پر بشه
میثم
۱۹ آبان ۱۳۹۶طرف جنسیس سواره یا لکسس،منظورم لینکلن بوده نه لکسس،ببخشید.
mohammad_FM 480
۲۴ آبان ۱۳۹۶عذر میخوام ولی چه نتیجه گیری سریع و مضخرفی!!
جنسیس بهتر از ولوو؟؟
فقط داشت بدی های ولوو رو میگفت .
فک کنم این مطلب به سفارش هیوندای نوشته شده…