مزراتی جزئیات بیشتری از استراتژی الکتریکی سازی محصولات خود را منتشر کرد. به این ترتیب تمامی محصولات آتی این خودروساز از قوای محرکه هیبریدی و الکتریکی استفاده خواهند نمود.
یک شاسیبلند جدید به خانوادهی محصولات مزراتی اضافه خواهد شد و پس از سرمایهگذاری ۸۰۰ میلیون یورویی به همراه آلفارومئو استلویو و جیولیا در تأسیسات کازینو در ایتالیا تولید خواهد شد.
اولین نمونههای پیشتولیدی این خودرو قرار است تا سال ۲۰۲۱ از خط مونتاژ و البته با قوای محرکه الکتریکی شده خارج شوند. شاسیبلند کلاس D موردبحث از نظر ابعاد در جایگاهی پایینتر از لوانته قرار خواهد گرفت و به جنگ خودروهایی همچون مرسدس بنز GLC، آئودی Q5 و ب ام و X3 خواهد رفت.
همچنین مزراتی بهصورت رسمی تائید کرده برای سال ۲۰۲۰ یک سوپر اسپورت جدید خواهد ساخت. این خودرو که با کانسپت برجسته آلفیری پیشنمایش شده در مودنا تولید شده و نسخهای الکتریکی خواهد داشت.
اولین محصول هیبریدی مزراتی گیبلی خواهد بود که اواخر امسال وارد بازار میشود. جزئیات بیشتری از این خودرو منتشر نشده اما انتظار داریم قوای محرکه آن از نوع پلاگین هیبریدی باشد. این خودرو احتمالاً اول از همه در چین عرضه و سپس روانه دیگر بازارها خواهد شد.
نهایتاً هم باید به نسل بعدی گرن توریسمو و گرن کابریو اشاره کنیم که در مسیر بدون آلایندگی قدم خواهند گذاشت و اولین محصولات الکتریکی این خودروساز نام خواهند گرفت. تولید این دو خودروی اسپورت در سال ۲۰۲۱ شروع خواهد شد. مزراتی قبلاً با انتشار تیزری گفته که این خودروها صدای مخصوص خود را خواهند داشت.
Ferrari
۲۷ بهمن ۱۳۹۸امیدوارم امسال این برنامه ها عملی بشه تا الان کلی برنامه برای مازراتی منتشر شده که همش درحد حرف باقی موند
یانکی
۲۷ بهمن ۱۳۹۸با اینکه عاشق آلفا و مازراتی هستم ولی این دیگه خیلی نامردی که شاخهای آمریکایی زحمت بکشن بفروشن رکورد بزنن اونوقت نسل جدید پلت فرم جدید سرمایه گذاری برای این دو برند بدونه مشتری و ضرر ده باشه.خداوکیلی درسته جیپ مجبور باشه کامپاس و رنگید رو بر اساس پلتفرمهای آشغال فیات بسازه اونم چی با جادوی خودش همونها رو به بهترینهای کلاس برسونه و رکورد فروش بزنه اونوقت آلفا هنوز نمیتونه لوانته رو بفروشه بره سراغ بعدی.یا داج مجبور باشه جورنی فسیل رو همچنان بسازه در حالی که باید رو پلتفرم جدید نسل جدیدش بیاد تا بره به جنگ x5 ولی بازم همونو با فروش عالی نگه داشته.امید وارم آلفا و مازراتی فروخته بشن تا هم اونا پیشرفت کنن هم حق برسه به حق دار.البته نکته اخر در هر صورت امیدوارم حالا حالاها چلنجر و چارجر نسل عوض نکنن.
ممد ژانگولر
۲۷ بهمن ۱۳۹۸مازراتی هم مثل فراری و لامبو عشقه . عشقه لوکس
Moein
۲۷ بهمن ۱۳۹۸از صمیم قلبم امیدوارم از امسال اوضاع مازراتی رو به بهبود بره
خیلی دوست دارم این شاسی بلند جدید پیش در آمدی بشه برای بازگشت مازراتی به اوج??
البته آلفا هم به موازات اون باید خودشونو بکشه بالا?
واقعا پتانسیلی که این دو برند دارن؛تو کمتر برند خودرویی پیدا میشه شایدم هیچکدوم
MADJID
۲۷ بهمن ۱۳۹۸بحران جهانی 2008 فیات و کرایسلر رو داغون کرد ، به نظر کم کم داره اوضاع بهتر میشه و تاثیرات 2008 در حال محو شدنه