ابتدا قرار بود مازراتی MC20 در اواخر این ماه رونمایی شود اما کروناویروس، این نقشهها را به هم زد. حالا شاهد بک کمپین گسترده تبلیغات تیزری خواهیم بود تا معرفی این خودرو در ماه سپتامبر را قابل تحمل کند.
بیشتر تصاویر رسمی تیزری این خودروی اسپرت، محو و مبهم هستند. البته چند تصویر واضحتر نیز وجود دارند که با کنار هم قرار دادن آنها میتوان به نمای دقیقتری از خودرو رسید. ما میتوانیم یک شکاف ورودی هوا در پهلوها را ببینیم که برجسته و عمودی است.
این مدل مازراتی همچنین یک ورودی هوای بزرگ در سپر جلو دارد که به چراغهایی باریک ختم میشود. سقف نیز با شیبی ملایم به سمت عقب امتداد مییابد. این در حالی است که در تصاویر تیزرهای قبلی ما فرم دیگری از چراغهای قلمبه و سقف کوتاهتر را میدیدیم که بیشتر مشابه آلفارومئو 4C بود. نمای پشتی مازراتی MC20 کاملاً عضلانی و قدرتمند است و البته زیر این پوشش یادآور آئودی R8 میباشد.
شایعه شده که برای پیشرانه از یک موتور V6 توئین توربو با قدرت ۶۰۰ اسب بخار استفاده میشود که صرف نظر از صحت آن طبق گفته خود مازراتی پیشرانه این مدل به صورت صد در صد توسط خود این شرکت طراحی و تولید میشود و بنابراین خبری از یک موتور فراری در سینه آن نخواهد بود.
این موتور به یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه متصل میگردد و نیرو را به چرخهای عقب میفرستد. حتی انواع هیبریدی و برقی این خودرو نیز پیشبینی شدهاند و به همین ترتیب، نسخه روباز آن نیز قابل ساخت میباشد.
برخی از آخرین تصاویر تیزری مازراتی MC20 در سیسیل و جادههایی که مسابقات قدیمی در آن برگزار میشد گرفته شدهاند که یادآور پیروزی مازراتی با Tipo 4CL در ۲۳ ماه مه سال ۱۹۴۰ میباشد. به گفته مازراتی، این خودرو در این سفر مورد تست دقیق قرار میگیرد تا برای عرضه در اواخر سال جاری آماده باشد.
محمد
۵ خرداد ۱۳۹۹پیشرانه این مدل به صورت صد در صد توسط خود این شرکت طراحی و تولید میشود و بنابراین خبری از یک موتور فراری در سینه آن نخواهد بود.
ایمن اصلا خبر جالبی نیست
جواد خطر
۵ خرداد ۱۳۹۹مازاراتی m20 که کلاً از پورشه 911 کپی زده بود تا ببینیم این یکی چِجوریه
جواد خطر
۵ خرداد ۱۳۹۹Mc20 منظورم بودش
Abbas.Lambo
۵ خرداد ۱۳۹۹اینجا قیافش منطقی تره مخصوصا عقبش،قبلیه یجوری بود،مازراتی برند دوست داشتنیه و هر جور شده باید از این وضع در بیاد
مهدی
۵ خرداد ۱۳۹۹وای نه چرا جلو باریک خیلی بهتر تر بود
Enzo
۵ خرداد ۱۳۹۹آرم مازراتی یکی از زیباترین آرمها تو دنیای خودروهاست
مهدی
۵ خرداد ۱۳۹۹استون مارتینم همینطور ولی…….
مهدی
۵ خرداد ۱۳۹۹استون مارتینم همینطور ولی…….
من فکر کنم از قصد این پوشش استتاری گذاشتن که تو آسمون پرت۹۱۱ شه
دقت کنین جلوشو پوشاندن
ولی تو رو خدا از بالا و بقل ببینیم
عالی یه
AMIR / ARMI
۵ خرداد ۱۳۹۹هزینه و سرمایه گذاری بیهوده بدون سود دهی
طراحی موتور درون سوز بدون حساب کردن اینده
به جای این کار باید پول رو برای نسل اینده خودرو های داج و برند جیپ خرج میکردن که ثابت کردن هر جوری در هر شرایطی سود دهی دارن
ایتالیایی های بی منطق خود شیفته
یانکی
۵ خرداد ۱۳۹۹دقیقا درست میگی.شک نکن این هم یه شکست دیگه برا فیات و مازراتیه.من خودم با آلفا و مازراتی عشق میکنم ولی منطقی که نگاه کنیم ایتالیاییها با حروم کردن سرمایه میخوان هر جوری شده برندهاشون رو از زیر سایه شاخهای آمریکایی خارج کنن.من تعجبم از اینه که وایپر با اون همه اسم و رسمش و طرفدارهاش بره کنار اونوقت یه ماشینی که هیچ کس منتظرش نیست بیاد.خدا وکیلی پلتفرم جدید که دادن به آلفا و مازراتی و باعث افتضاح شد رو میدادن داج و جیپ و کرایسلر تا نسل جدید چارجر کرایسلر300 داج جورنی رو میساختن الان بخش بزرگی از بازرهای مورد نظر رو بیشتر قبضه میکردن.عیبی نداره منتظر میمونیم و میبینیم که این هم میره تو ذباله دانی تاریخ.وجدانن هر کمپانی بود تا حالا جیپ گرند چروکی گرند واگونیر و واگونیر و رم ربل رو معرفی کرده بود.
سروش
۵ خرداد ۱۳۹۹وقتی تویوتا با اون بزرگی و سرمایه حاضر نشد سوپرا رو به تنهایی توسعه بده خودروی اسپورت برای مازراتی چه معنی داشت؟ نصف هزینه های توسعه اش رو هم از فروش در نمیاره و وضعیت مازراتی رو بدتر از قبل میکنه! مازراتی تبدیل به یه برند فراموش شده شده. آمار فروش کاملا همین رو میگه. این خودرو مردم رو قانع میکنه پورشه، مرسدس، ب ام و، جگوار، بنتلی، آئودی رو ول کنن و اینو بخرن؟ چرا فیات کرایسلر ۱۰سال از نیاز بازار عقبه؟ نیاز بازار چیزیه که جیپ و داج دارن تولید میکنند. با به روزسانی پلتفرم اون ها سود بیشتری نصیبش میشه تا گرداب مازراتی. باز آلفارومئو به اندازه مازراتی ضرر نمیده. روند اینجوریه که جیپ و داج شرکت رو از نظر اقتصادی سرپا نگه میدارن و ازین به بعد پژو وارد مدیریت افتضاح فیات میشه و امیدوارم جمع کنه این مسخره بازیا رو
AMIR / ARMI
۵ خرداد ۱۳۹۹کاملا با شما موافقم با توجه به اینکه پژو به بازار امریکا توجه خاصی داره و میخواد درش حضور داشته باشه قطعا توجه خلصی هم به زیرساخت های امریکایی خواهد داشت و سرمایه رو جای درستی هدات خواهند کرد امید وارم این روند عوض شه و مازراتی رو یا بفروشن یا درست درش سرمایه بریزن
Moein
۵ خرداد ۱۳۹۹همین ایتالیایی های بی منطق خودشیفته اگر نبودن الان نمیومدی اینجا لغز بخونی چون دیگه نه داج بود و نه جیپ
AMIR / ARMI
۵ خرداد ۱۳۹۹کلا شما ایتایایی دوست ها عادتتتونن همینه همون قدری که فیات کمک گرده به کرایسلر کراایسلرر هم کمک کرده به فیات هزینه های سال های اخیر همه زیر مجموعه های ایتالیایی از سود دهی حیپ داج رم هست وگرنه با این تعداد فروش مازراتی فیات الفا سرمایه برای توسعه این چیز ها نداشتن زیر مجموعه های ایتالیایی فقط یه بار سنگین بدون کمک کخصوصا تو این سال های اخیر
اگه فیات دست کرایسلر گرفته تا زمین نخوره سال مدت هاست کرایسلر فیات به دوش کشیده داره میبره فیاتی که مرده
Ferrari
۵ خرداد ۱۳۹۹شما امریکایی پرستها مثل اینکه یادتون رفته فیات چقدر سرمایه گذاری کرده روی کرایسلر. بعد از ۶ سال هنوزم محتاج حمایتهای فیات هستن؟ اگر همین سرمایه و وقت رو صرف ایتالیاییها میکردن الان الفا و مازراتی اندازه پورشه فروش داشتن و اندازه کرایسلر سود میدادن.
برای همین بود که دایملر از باتلاق کرایسلر خودش رو نجات داد
این سود دهی الان کرایسلر هم بخاطر مدیریت و سرمایه فیات بوده
ارش
۵ خرداد ۱۳۹۹به به مزراتی mc 12 که فوق العاده بود این مدل هم عالی خواهد بود.
ارشیاsvj
۵ خرداد ۱۳۹۹حیف v12 ام سی ۱۲ نبود بایه v6 تویین توربو جایگزین شه؟؟
AMH
۲۴ تیر ۱۳۹۹همین ایتالیایی خودشیفته که میگی میدونی چند نفر منتظر mc20 هستن؟ میدونی مازراتی mc12 اومد چقدر استقبال شد؟ همه منتظرن مطئنم اگه mc20 بیاد میترکونه