مازراتی

تزریق استروئیدهای تقویتی استارتِک به مزراتی لوانته

اگر مزراتی لوانته از نظر شما به حد کافی گیرا نیست، استارتِک Startech یک راحل زیبا برای مهم‌ترین مشکل شما دارد. این تیونر تحت تملک برابوس به منظور حضور در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ طیف وسیعی از موارد ارتقایی را برای اولین شاسی‌بلند مزراتی تدارک دیده که شامل کیت بدنه‌ی جدید، رینگ‌های آلیاژی جدید و کیت‌های قدرت است.

maserati-levante-by-startech
از نمای بیرونی شروع می‌کنیم. لوانته از اتصالات جدید در بخش‌های جلو و عقب استفاده کرده که به منظور کاهش هرچه بیشتر وزن می‌توان آن‌ها را از جنس فیبر کربن سفارش داد. شما از شنیدن اینکه قطعات یاد شده از همان نقاط اتصال مشابه بخش‌های پایینی سپرهای جلو و عقب بهره می‌برند خوشحال خواهید شد بنابراین به سادگی می‌توانید آن‌ها را بدون ایجاد تغییرات زیاد نصب کنید.

maserati-levante-by-startech-01
علاوه بر افزایش جذابیت بصری لوانته، این قطعات توسعه یافته توسط استارتک باعث بهبود آئرودینامیک خودرو می‌شوند زیرا در تونل باد آزمایش شده‌اند. افرادی که خواهان چیزی بیشتر هستند می‌توانند از این تیونر تقاضای نصب سیستم اگزوز اسپورت خود را داشته باشند. البته این سیستم تنهای برای پیشرانه‌ی ۶ سیلندر بای توربوی بنزینی در دسترس است.

maserati-levante-by-startech-03
در بخش عقبی شاهد دیفیوزر بازنگری شده هستیم. همچنین قطعه‌ی C-blade متصل شده به کناره‌های شیشه‌ی عقب باعث عبور بهتر جریان هوا می‌شود.

maserati-levante-by-startech-02
استارتِک تصمیم گرفته تا رینگ‌های فابریک لوانته را کنار گذاشته و از رینگ‌های ۲۱ اینچی خود با لاستیک‌های اندازه‌ی ۲۶۵/۴۰ در جلو و ۲۹۵/۳۵ در عقب استفاده کند.

هنوز تصاویر کابین خودرو از سوی تیونر منتشر نشده‌اند اما این شرکت می‌گوید چرم و آلکانترای زیادی را می‌توان با تقریباً هر رنگی که مشتری بخواهد سفارش داد. همچنین تریم های چوب و فیبر کربن نیز قابل سفارش هستند. افرادی که خواهان لوانته ای خاص‌تر هستند می‌توانند عناصری چون پدال‌های آلومینیومی و محافظ داخلی رکاب‌ها را با لوگوی درخشان تیونر سفارش دهند.

maserati-levante-by-startech-05
این تغییرات صورت گرفته بدون ارتقای پیشرانه کامل نخواهند بود. استارتِک می‌گوید در حال کار روی برخی کیت‌های قدرت برای پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری و ۶ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل است.

maserati-levante-by-startech-04
این خودروی تیون شده به همراه مرسدس-ای ام جی C63 S کابریولت که توسط برابوس ارتقا یافته در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ در معرض دید علاقه‌مندان خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد سجادیان

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    لوانته بیشتر از هر چیزی به یه کیت بدنه عریض نیاز داره؛ نسبت به طولش، بدنش واقعا باریک به نظر میاد.

    1. Chrysler

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (544 ديدگاه)

      چانگان

  2. محمد یوسف صدیقی

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام آیا میتونین اسم این ماشینو بگین توی فیلم های مارول ، ماموران شیلد اینو سوار میشن:
    https://ibb.co/khj5WF

    1. ELEMENTO

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      ACURA RDX

  3. نیما

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (276 ديدگاه)

    چرخاش نمیدونم چرا به بدنه اش نمیاد ! زوایای خوبی هم نداره مخصوصا چراغای عقبش کوچیک به نظر میاد .
    به‌ نظرم. نسبت به رقباش شانس کمتری داره از جمله کاین و رنجروور !

  4. ELEMENTO

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    قشنگتر از قبل شده. هنوز با اون ۲ چراغ کوچیک جلو میونه ی خوبی ندارم

  5. BMW

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (661 ديدگاه)

    بنظر من این ماشین فقط مشکلش چراغا عقبشه قدیمه شده طرحش

  6. Khan

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (362 ديدگاه)

    من چندماه پیش تو شب از نزدیک یکی دیدم ولی دیر متوجهش شدم زود حرکت کرد، یه جوری کوچیک و نحیف بود انگار…
    خیلی عظمتش نمیگرفتت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا