مازراتی

بررسی مازراتی کواتروپورته GTS مدل ۲۰۱۵

کواتروپورته GTS مدل ۲۰۱۵ با ظاهر منحصر به فرد و چرخ‌های ۲۰ اینچی و ۱۴ پره‌ای خود می‌تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند. برچسب قیمت این مدل ۱۴۳۸۹۰ دلار است که در آن تنها از یک آپشن ۲۹۰ دلاری برای ورودی «مجاورت» استفاده شده است. خودروهای حدود ۱۴۰ هزار دلار، چابکی و عملکرد بالایی دارند و زبان رسمی در بین آنها «آلمانی» است. جایی که مملو از مدل‌هایی مانند آئودی S8، ب‌ام‌و 760Li و مرسدس S63 AMG است. در همین حال، شاید از یک سدان ایتالیایی انتظار می‌رود که عملکرد و ویژگی‌های لوکس بهتری نسبت به ژرمن‌ها داشته باشد. امّا اینکه تا چه حد این انتظار درست است، موضوعی است که در ادامه بررسی شده است.

2015 Maserati Quattroporte GTS
۲۰۱۵ Maserati Quattroporte GTS
با طراحی خارجی شروع می‌کنیم که بدون شک اِلمان‌های بسیار زیبایی در آن به کار برده شده‌اند. با این حال، برخی نقاط ضعف نیز در آن دیده می‌شوند؛ از جمله نشانی که به پنل بدنه پانچ شده و نشانی از زیبایی‌شناسی به کار رفته در نسل قبل کواتروپورته ندارد. در داخل کابین نیز وقتی دسته دنده ساده قرض گرفته شده از کرایسلر را می‌بینیم، امیدمان برای داشتن یک کابین سفارشی از دست می‌رود. البته اگر کسی تاکنون سوار کرایسلر نشده باشد (که خریداران این مازراتی هم بیشتر از این دسته هستند) دکمه استارت و کنترل‌های روی پنل درها چندان وی را اذیت نخواهند کرد. در همین حال، تفاوت این خودروی لوکس با محصولاتی مانند تولیدات گروه فولکس‌واگن از لحاظ «صرفه‌جویی» در ارائه امکانات مشخص است.
2015 Maserati Quattroporte GTS
۲۰۱۵ Maserati Quattroporte GTS
امّا در مورد عملکرد؛ در این خودرو یک موتور ۳/۸ لیتری V8 با توربوهای دوقلو به اندازه ۵۲۳ اسب‌بخار قدرت و همچنین گشتاوری برابر ۷۱۰/۴ نیوتن‌متر تولید می‌کند. این پیشرانه از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود و می‌تواند GTS را با وزن ۲۱۱۰ کیلوگرم، در مدت ۴/۲ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برساند. این خودرو همچنین مسیر یک‌چهارم مایل ار در مدت ۱۲/۷ ثانیه و با سرعت نهایی ۱۸۰/۲۵ کیلومتر بر ساعت طی می‌کند. سرعت نهایی نیز با محدودیت دراگ برابر ۲۹۲/۹ کیلومتر بر ساعت است. نکته قابل‌توجه در مورد کواتروپورته، سادگی در رسیدن به چنین نتایجی است؛ چرا که توربوها کاملاً‌ به ضرباهنگ موتور کمک می‌کنند و در عین حال، عکس‌العمل پدال گاز مناسب است و گیربکس به آرامی کار خود را دنبال می‌کند. استفاده از تایرهای پیرلی پی زیروز (۲۴۵/۴۰ در جلو و ۲۸۵/۳۵ در عقب) موجب عملکرد تحسین‌برانگیز سیستم ترمز شده‌اند و کواتروپورته می‌تواند در ۴۵/۷۲ متری از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت متوقف شود. با این حال، شرایط پدال ترمز، حساسیت لازم را ندارد و قدرت تسلط راننده را کاهش می‌دهد. در همین حال، کواتروپورته در تست لغزش در پیچ، چسبندگی ۰.91g را از خود نشان داده است.
2015 Maserati Quattroporte GTS
۲۰۱۵ Maserati Quattroporte GTS
قیمت پایه و همچنین عملکرد مدل‌های ۲۰۱۵ از خودروهایی مانند ب‌ام‌و 760Li و مرسدس‌بنز S63 AMG فورماتیک شبیه این خودروی مازراتی هستند. این در حالی است که آئودی S8 مزیّت‌های زیادی نسبت به آن دارد. یک S8 که از موتور مشابه توربوی ۴ لیتری V8 استفاده می‌کند، می‌تواند قدرتی برابر ۵۲۰ اسب‌بخار و گشتاوری برابر ۶۵۲/۱۵ نیوتن‌متر ایجاد کند. همچنین S8 دارای وزنی برابر ۲۰۹۵ کیلوگرم است که علی‌رغم داشتن دیفرانسیل کواتروی تمام‌چرخ متحرک، ۱۵ کیلوگرم نسبت به کواتروپورته سبک‌تر است.
2015 Maserati Quattroporte GTS Interior
۲۰۱۵ Maserati Quattroporte GTS Interior
سیستم دیفرانسیل AWD احتمالاً به چسبندگی بیشتر در پیست کمک کرده و S8 توانسته ۰/۶ ثانیه زودتر از کواتروپورته به ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد و برای تست یک‌چهارم مایل نیز مسیر را در ۱۱/۹ ثانیه با سرعت نهایی ۱۸۹/۹ کیلومتر بر ساعت طی کند. در عین‌حال، از لحاظ سیستم ترمز، آئودی S8 برای توقف از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت به مسیری ۱/۸۳ متر بیشتر از مازراتی نیاز دارد و در ۴۷/۵۵ متری متوقف می‌شود. چسبندگی جانبی S8 نیز ۰.90g است. شاید پرمعناترین اختلاف بین این دو مدل قیمت‌های آنها باشد. S8 مدل ۲۰۱۵ قیمتی برابر ۱۱۵۸۲۵ دلار دارد که حدود ۲۸ هزار دلار کمتر از GTS است.
2015 Maserati Quattroporte GTS Interior
۲۰۱۵ Maserati Quattroporte GTS Interior
2015 Maserati Quattroporte GTS Interior
۲۰۱۵ Maserati Quattroporte GTS Interior
در هر حال، با داشتن کواتروپورته تجربه‌ای از شرایط لوکس و عملکرد خودرو به سبک ایتالیایی در اختیار ما قرار داده می‌شود.
2015 Maserati Quattroporte GTS
۲۰۱۵ Maserati Quattroporte GTS
2015 Maserati Quattroporte GTS
۲۰۱۵ Maserati Quattroporte GTS
2015 Maserati Quattroporte GTS
۲۰۱۵ Maserati Quattroporte GTS
2015 Maserati Quattroporte GTS
۲۰۱۵ Maserati Quattroporte GTS
2015 Maserati Quattroporte GTS
۲۰۱۵ Maserati Quattroporte GTS
2015 Maserati Quattroporte GTS
۲۰۱۵ Maserati Quattroporte GTS
مشخصات:
  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب، ۵ سرنشین، ۴ در سدان.
  • قیمت مدل تست: ۱۴۳۸۹۰ دلار (قیمت مدل پایه: ۱۴۳۶۰۰ دلار).
  • نوع موتور: DOHC با ۳۲ سوپاپV8 با دو توربوشارژر ، بدنه و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
  • گنجایش: ۳۷۹۷ سی‌سی.
  • قدرت: ۵۲۳ اسب بخار در ۶۸۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۷۱۰/۴۵ نیوتن‌متر در ۲۲۵۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت شیفت دستی.
ابعاد:
  • فاصله محوری: ۳/۱۷ متر.
  • طول ماشین: ۵/۲۶۳ متر.
  • عرض: ۱/۹۴۸ متر.
  • ارتفاع: ۱/۴۸۱متر.
  • وزن کلی: ۲۱۱۰ کیلوگرم.
تست‌های سرعت:
  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴/۲ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۰/۳ ثانیه.
  • صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۱۷/۶ ثانیه.
  • صفر تا ۲۴۱/۴ کیلومتر بر ساعت: ۲۵/۳ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴/۵ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۲/۷ ثانیه با سرعت نهایی ۱۸۰/۲۵ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت دراگ) : ۲۹۲/۹ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۵/۷۲ متر.
مصرف سوخت:
  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۸/۱ لیتر در شهر و ۱۰/۷ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: ۱۶/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۹۱ دیدگاه‌ها

  1. ASTON MARTin

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    خوبه ولی نه برا سال 2015 این ماشین رو مازراتی باید حدعقل دو سه سال پیش عرضه میکرد . دیزاین مدل کوپه رو برداشتن سوار این کردن
    بازم از رقیباش عقبه
    مشتریای مازراتی ادمای خاصن ولی نه به اون معنا.. بیشتر کسایی مازراتی میخرن که یا تو انحصارا یا خیلی ماشین باز نیستنو با وسواس و مقایسه خودروی لوکس اسپرتشونو انتخاب نمیکنن
    دو سال پیش استون مارتین با ونکوئیش کواتروپور 2015 رو میخوره ..
    ائودیم با قیمت نازل تر از این ، همچنین
    مازراتی همچنان عقبه ..پسر خالمم نیس که بخوام الکی نازشو بکشم

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Zonda R

      ۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.F
      با احترام به نظر بقیه دوستان
      مازراتی؟!؟!
      وقتی میری مازراتی بگیری نباید انتظار s class بنز،سری 7 bmw,
      Audi a8 داشته باشین
      مازراتی یعنی روح فراری در کالبد یه خودرو و دینامیک و لذت
      مسلما کواتروپرته کاراییه پورشه پانامرارو نداره
      ولی روح خاص و نوع نگرش به این نیزه ی خدای دریا (پوسایدونگ، اشاره به مارک مازراتی) مهمه
      نه توجیح عقلانی و منطقی

      1. حامد

        ۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (262 ديدگاه)

        اصلا معنای خاص و غیر خاص را نمی فهمم و اصلا هم همچین کلماتی در مورد یک محصول تکنولوژی درست نیست. اگر مازراتی گاری هم بسازد باز هم میگویند خاص است و … واقعا خیلی نسبت به قیمتش نامتناسب است. واقعا آلمانی ها و حتی لکسوس خیلی بیش از یه سر و گردن بالاتر از این موجود گران هستند. وقتی یک مازراتی در خیابان می بینم(با این قیمت های احمقانه ای که برای آن در ایران هست) برای پول هایی که صاحبش نمی دانسته چطور خرجش کند افسوس می خورم. حتی اگر پولش حلال و درست بوده باشد قطعا خریدن این موجود بی ارزش ناسپاسی به درگاه خداست.

        1. "Amir"

          ۳ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (728 ديدگاه)

          حامد جان مازاراتی فقط سه چیزشه ک خاصش میکنه،،،کیفیتش،موتورش،صدای وحشتناکش

    2. Masoud AMG

      ۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (65 ديدگاه)

      روح فراری در مازراتی .روح فراری در فیات500 در لانچیا دلتا در کامیونت ایویکو در کراسیلر در … اقا کشتید ما رو با این روح فراری خوب آدم اگه دنبال روح فراری باشه میره یه فراری میخره دیگه . این کلاس خودرو یعنی لوکس لوکس و لوکس یعنی S63AMG

      فراری فقط 1961-250GT California Spyder LWB

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. ASTON MARTin

        ۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1346 ديدگاه)

        روح فراری کجا بود مومن این فقط مصرف سوختش قد فراریه
        با این قیمت اتفاقا یه همچین انتظارایی میره ازش اس 500 به اون شیکی و نازنینیم تو همین ردس .. چرا از روح فراری مایه میزارین اخه

      2. Zonda R

        ۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        @.F
        Masoud amg عزیز
        من از منتقدین مازراتی هستم
        و اگر بدونید به مازراتی میگن فراری ارزون
        و البته که فراری ،فراریه و کسی که فراری بخواد میره فراری میخره
        ولی کسی که پول فراری رو نداره چی؟
        مسلما سلطان این سگمنت s class هستش و معقول ترین انتخاب هم هست
        ولی واقعا طراحیه راپید
        کاراییه پانامرا
        و سری 7 از دیار باواریا رو هم میشه ازش گذشت؟؟

    3. "Amir"

      ۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (728 ديدگاه)

      همه چی تمومه،،،بعد اس کلاس سلطانو این میدونم لکسوس ال اسم ک داره اونور واس خودش بازی میکنه…

    4. MAFIA

      ۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      ماشین خوبیه و میتونم بگم بهترین سدان ایتالیایی.فقط یکم خارج از اصول طراحی شده.

    5. amirali

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (188 ديدگاه)

      دوست عزیز بنده با نظر شما موافقم این خودرو خوبه ولی نه برای سال 2015 . شاید یکی از دلایلش هم وجود خودرویی فراتر از 2015 مثل S63 هست. باید قبول کرد که مرسدس بنز با تولید S63 سایر تولیدکنندگان خودروهای لوکس را واقعا به چالش کشیده و خودرویی فراتر از زمان حال را به بازار عرضه کرده . اکثر رقبای مرسدس که توان رقابت با S63 را ندارند دارن به این فکر میکنن : “خودرو بعد از S63 دیگه چی قراره باشه !”
      البته بنده هیچ تعصبی نسبت به بنز ندارم ولی باید حقیقت را پذیرفت .

  2. ASTON MARTin

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    دوستان بگین
    اگه چهل میلیون تومن بت بدن حاضری با سرعت 100ک.م در ساعت بشینی تو یه هیوندای جنسیس 2014 تا ایمنیش رو در تصادفه overlap تست کنن؟

    حاضرین +++

    غایبین —

    1. Mahdi

      ۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (65 ديدگاه)

      چهل که هیچ چهارصد هم باشه این کارو نمیکنم!

    2. RETOLEX

      ۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      خودت جز حاضرین هستی یا غایبین ؟

      1. ASTON MARTin

        ۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1346 ديدگاه)

        RETOLEX
        یادم رفت چه گزینه ای زدم
        ولی فک کنم نیستم منم
        صد تا برا اور لپ زیاده :)

        انزو

        میخواستم زیاد خوش نگذره
        دیگه نمیخواستی که اعدادو ارقامو برعکس بنویسم؟
        میخواستم ببینم چقد اسکروچ داریم

    3. انزو

      ۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      خیلی سوال مسخره ای بود!!!!حالا اصن چرا هیوندای جنسیس؟چرا چهل میلیون؟و بعدشم خود تست سرعتش 100 کیلومتر نیست و کمتره!!آخه اینم شد سوال ک گذاشتی؟

    4. tadano

      ۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (176 ديدگاه)

      بیشترین سرعت تحمل شده در تست تصادف از روبرو با مانع ثابت 19 کیلومتر بر ساعته.

    5. amir

      ۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (237 ديدگاه)

      گفتی جنسیس .امروز درگ جنسیسو جی تی 86دیدم .یک ساعت میخندیدم .جی تی طفلک از ایینه که چه ارز کنم داشت از تو نقشه محو میشد.خخخ

  3. AliZeus

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (419 ديدگاه)

    آرم مازراتی رو دوس دارم

    1. RETOLEX

      ۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      ارم مازراتی سمبل شهری هست که اولین بار مازراتی در اون تولید شده
      متاسفانه اسم اون شهر رو یادم نیست

      1. tadano

        ۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (176 ديدگاه)

        آرم مازراتی نیزه پوسایدن هستش.

      2. خاوری

        ۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1102 ديدگاه)

        بولونیا شهر مازراتی

    2. پیکان جوانان

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (205 ديدگاه)

      فقط همین.مازراتی میاد شاهکاری مثه mc12corsaمیسازه اونوقت شما فقط آرمشو دوست داری؟البته باید متذکر بشم فعلا تو کلاس لوکس بزرگ سایز هیچ ماشینی یارای رقابت با اس کلاس رو فعلا نداره

  4. جی تی ار

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (459 ديدگاه)

    ماشین واقعا توپیه ولی توی این رنج قیمت,ازرقیباش کمی عقب تره.ضمنا چیزی تحت عنوان 760مدل2015نداریم که به آن اشاره شد,وگرنه قطعا عملکردش خیلی ازاین بهتربود.
    باقیمتی حدود 100هزاردلار واقعا عالی میشه…

  5. سپهر

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (174 ديدگاه)

    من که همیشه ماشین های مازراتی رو دوست داشتم و دارم البته گیبلی رو بیشتر از کواتروپورته دوست دارم چون خشن تره ولی درکل ازش بدم نیمد هرچند یه کم قیمتش بالاست بچه ها حالا در پایین یه نظر سنجی.

    1. سپهر

      ۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (174 ديدگاه)

      بنزs500 لایک
      مازراتی کواتروپورته دیس لایک

      1. سپهر

        ۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (174 ديدگاه)

        بی ام دبلیو760li لایک
        مازراتی کواتروپورته دیس لایک

      2. ASTON MARTin

        ۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1346 ديدگاه)

        نمیتونم تصور کنم کسی اس 500 به مازراتی ترجیح بده

        1. ASTON MARTin

          ۳ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1346 ديدگاه)

          دوستان برعکس گفتم منظورم مازراتی به اس پونصد بود :|
          ای خدا هر وقت میام پدال اشتب مینویسم :|

  6. خاوری

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1102 ديدگاه)

    یعنی میخامش ناجور :-) لامصب خاصه … وتو چه میدانی مازراتی چیست؟
    خودرویی زیبا و خاص با اون نیزه منقش به نقره که در میان جلوپنجره ش میدرخشه

  7. محمد

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (266 ديدگاه)

    یه فروشگاه تو جزیره کیش هستش (توی مجتمع دامون)اجناس لاکچری میفروشه.یه سری ساعتهای مازراتی داره که قیمتشون از دو میلیون و چهارصد هزار تومن شروع میشه.وقتی میبینیشون واقعا لذت میبری.راستی بچه ها پارسال یه مازراتی گیبلی 2014 به رنگ آبی کاربی تو یکی از نمایشگ های کیش گذاشته بودن برای فروش(نمایشگاه ارابه)به قیمت 440 میلیون.یعنی وقتی رنگ ماشین وآرم مازراتی رو میبینی دوست داری دیگه تو زمین نباشی.

  8. M.P

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    1میلیاردو880میلیون تومن قیمت این ماشینه
    مگه میشه بد باشه!!!!!!!!!!!!!
    دست اقای حسینی درد نکنه ولی ب جای بررسی این خودروها با قیمت فوق میتونیم خودروهایی با قیمت پایین تر بررسی منیم ک لااقل بتونیم بهشو دست پیدا کنیم
    با تشکر

    1. Zonda R

      ۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.F
      Mp عزیز
      جالبه تو ایران کواتروپرته از گیبلی ارزون تره
      هم سگمنتش بالاتره هم …

  9. salfa22xxx

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    مازراتی رو تا از جلو نبینی به ابهتش پی نمیبری

  10. مصطفی

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    اووووففف!خیلی قشنگه!

  11. NCR

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (135 ديدگاه)

    بعضی ها یه جوری می گن ماشین خوبی نیست,نگار اگه بهش بدن قبول نمی کنه

  12. Un4given

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    یعنی دوست داری اگزوزاشو ماچ کنی لامصب !

  13. مجتبی

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (217 ديدگاه)

    مصرفش بالاست

  14. مجتبی(ساروی)

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    اقا این مقاله بدجوری مازراتی رو کوبید احساس میکنیم نویسنده ی اصلیش مطلب مورد نظر رو یه خورده غرض ورزانه نوشته

  15. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .

    طراحیش خوبه . اما بیشتر هرچیزی ، اون ارمش ادمو گیج میکنه . خیلی زیباست .

    چراغای عقبش هم تقریبا شبیه اپتیما 2015 است . البته بهتره بگیم اپتیما

    شبیه این مازراتی است .

    1. مجید

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (28 ديدگاه)

      نه، بهتره بگیم هر دوشون از لکسوس کپی کردند!!!

      1. RETOLEX

        ۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1406 ديدگاه)

        کدوم مدل لکسس ؟

      2. فرید

        ۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        جاااااان؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! نه دیگه اینجوری نگیم دیگه…مازراتی به اندازه کل قدمت لکسس و تویوتا قدمت داره…میشه گفت شبیه هستش ولی باز به نظر من شبیه نیست ولی نه دیگه کپی کرده!!!!!!!!!!!!!…توروخدا کاری نکنین به طرفداران لکسس بگن متعصب…سعی کنیم حرفامون یکم منطقی تر باشه و با دلیل صحبت کنیم دوست عزیز.

  16. 4MATIC

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    سدان خبلی خوبیه ولی من جگوارXJLویابنزS500روبه این ترجیح می دم

  17. ارمان

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1306 ديدگاه)

    دقیقا به اون نتیجه ای رسیدیم که مزراتی رسید دوستان اس کلاس عالیه شک نکنید اما زمانی که همه میرن اس کلاس بگیرن همیشه اون عده ای که خاص بودم رو دوست دارن یه گزینه مناسب جلوشون میبینن بله مزراتی که باید بگم شاید به اس کلاس نرسه اما تفاوتهای آن خیلی محسوس نیست , اسم داره , روح داره , ماشینه راحتیه , کلاس و شخصیت هم داره , و حتما میفروشه که میسازنش دوستان همه مثل ما ایرانی ها فکر نمیکنن خوشبختانه

    1. علي

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (108 ديدگاه)

      یه جورایی از یه نظرایی با یه سری حرفات که یه فکرایی در موردش دارم
      کـــــــاملــــــــــا مــــــــــوافــــــــــــق ام :D

  18. 4MATIC

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    قیمتش تو ایران خیلیه حدود1ملیاردو600ملیونه ادم بااین پول یه S500مدل2014بخره بهتره

    1. علي

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (108 ديدگاه)

      اگه اس 500 شما چپی باشه شاید همچین قیمتی که میگی داشته باشه
      من که فکر میکنم یه 1 میل دیگه گرونتره ! :D

  19. Rayan

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (141 ديدگاه)

    مازراتی واقعا نسبت به قیمتش خیلی مضخرفه نه میشه گفت خیلی لوکسه نه خیلی اسپرت
    و از رقیباشم مثل بنتلی و رولز رویس خیلی عقبه

  20. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    آقا خیلی صریح بگم طراحی خارجی مازراتی رو نمیپسندم اما هنر ایتالیایی ها رو در خصوص طراحی داخلیش تحسین میکنم.
    خصوصاً دوخت صندلی هاش.معرکه اس.
    موتورش واقعاً لبخند رو روی لبای آدم مینشونه.در هر حال بازم رقبای آلمانیشو بیشتر دوست دارم.
    ارادتمندم :D

  21. حسن

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (52 ديدگاه)

    اووفف عجب چرمی توش کار شده!

    باز جای شکرش باقیه یه دست به این اینتریور زد! در برابر رقبا مثل رقابت کابین زانیتا میموند با لکسوس 2015!
    هیچ هیجانی نداشت و فقط اسم لوکس رو واسه توجیه یدک میکشید!

    راستی دقت کردید جقدر فرمونش شبیه تسلاست؟!

  22. P.G

    ۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (489 ديدگاه)

    من خودم خیلى براى این ماشین احترام قائلم اما با موتور ۳۸۰۰ سى سى مصرف صدى ۱۶ براى ماشین ۲۰۱۵ خیلى زیاده!ماشیناى ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰سى سى آمریکایى مصرفشون کمتر از اینه!
    با این حال دیزاین داخلیش به خصوص صندلى هاش و اون دوختاى قرمز به کار رفته تو کابین واقعاً زیباست!

  23. AMG

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (48 ديدگاه)

    مازراتی هم شد ماشین فقط اس کلاس(s500-s63-s65 …..4matic) و …. سری۷ و ائودی a8 هم که بعدشن حالا مازراتی می خواد چندم بشه با وجود رولزرویس گوست و جگوار xj و ….

  24. امیرحسین

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (30 ديدگاه)

    آقا پرچم سلطان آئودی S8 بالاست!
    با قیمت خیلی کمتر تونست برتریش رو نسبت به مازراتی ثابت بکنه…
    اینه کیفیت آلمانی…

  25. ESI

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    عشق است مرسدس S63 AMG

  26. 4MATIC

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    هنر نکرده که با 2تاتوبوشارز به523اسب بخار رسیده درنتیجه به موتور فشار می اد وموتور عمر مفیدش کم می شه
    بعدم با3800حجم موتور می تونست از موتور6سیلندراستفاده کنه

  27. 4MATIC

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    ولی نمای عقبش ازجلوش قشنگ تره

  28. E 36

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    عقبش شکیل تر شده

  29. 4MATIC

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    ببخشید اقایE36می خواستم بدونم مگهE36ویاE46کداتاق بی ام وسری3 نیست

  30. شلبى

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (705 ديدگاه)

    بسیار ماشین قابل احترام و خاصیه، فقط اون دویست و سى مایلى که رو کیلومتر شمارش نوشتن یه خرده اغراق کننده است،خیلى از ماشیناى سبک تر و با اسب بخار بیشتر و موتور بزرگ تر نسبت به این ماشین این ادعا رو ندارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا