چندی پیش مازراتی نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ مدل گرن توریزموی خود را معرفی کرد و حالا گالری کاملی از تصاویر این مدل جدید به همراه مدل گرن کابریو را منتشر کرده است. گرن توریزمو از سال ۲۰۰۷ تاکنون در بازار حضور دارد و بنابراین فیسلیفت آن کاملاً لازم و ضروری بوده است. برای این فیسلیفت از کانسپت زیبای آلفیری الهام گرفته شده است.
در این فیسلیفت، گرن توریزمو و برادر روبازش گرن کابریو، تغییرات ظریفی را تجربه کردهاند اما همین تغییرات جزئی هم تأثیر بسزایی در مدرن شدن چهرۀ این خودروی دهساله داشته است. از تغییرات مهم این گرند تورر ایتالیایی میتوان به ارائهٔ جلوپنجرهٔ جدید ششضلعی، ارتفاع پایینتر ورودیهای هوای جلو و تغییراتی در سپر عقب اشاره کرد.
در داخل خودرو نیز قابلتوجهترین تغییر، ارائهٔ یک نمایشگر جدید ۸.۴ اینچی مدرن برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است که از اندروید اتو گوگل و کارپلی اپل هم پشتیبانی میکند. علاوه بر این، تغییراتی در کنسول پایینی انجام شده و صندلیها نیز با چرم زیبا و باکیفیتی پوشیده شدهاند. در سینهٔ این مرد خوشتیپ ایتالیایی نیز یک قلب V8 تنفس طبیعی قرار دارد که با نواختن موسیقی زیبایی، ۴۶۰ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند.
رضا
۱۱ تیر ۱۳۹۶طراحی بیرونش عالیه و هنوز هم بعد این همه ساله قدیمی نشده مثل اس کلاس بنز یا سی ال اس های بنز یا لندکروزر یا آ ل اس 460 های لکسو س یا ای کلاس های بنز یا….
ولی داخلش یه کم قدیمی شده
Chevo
۱۲ تیر ۱۳۹۶مازراتی هم مثل پورشه طراحی نوستالوژیک داره و در گذر زمان ظاهر شو زیاد تغییر نمیده
علیرضا
۱۱ تیر ۱۳۹۶پس داخلش چی؟؟
بابا داخلشم یه بروزرسانی میکرد خریده بودما…
Sina Naseri
۱۱ تیر ۱۳۹۶جزءی به روز شده
aston martin
۱۲ تیر ۱۳۹۶هیچ وقت از کنسول مرکزی مازراتی خوشم نیومد الانم نمیدونم چرا با لجبازی تمام روی استفاده ازش پا فشاری میکنه
اوضاع موتورش هم بدتر از کابینشه و همین موتور قدیمی و بی کلاس رو داره همچنان سواره بدنه ای به این خوشگلی میکنه
تنها پیشرفت مازراتی فقط توی طراحی بیرونیشه که واقعا گول زنکه
زشته واقا یه برند با این اعتبار کار ایران خودرو رو بکنه
در کل مازراتی ماشین خوشگلیه و با نگاه کردن بهش هوس داشتنشو میکنی ولی ماشینیه که در نهایت پولتو نمیدی بالاش چون انتخابای بهتری هستن
روزبه
۱۱ تیر ۱۳۹۶بعد 10 سال تازه یادشون افتاده فیس لیفت بدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بهع … اینا دیگه کیان بااااااااااااااووو
من منتظر بودم از روی آلفیری نسل جدیدشو ببینم
امیر
۱۱ تیر ۱۳۹۶زیباست ولی مصرفش خدای بالاست
سعید(تهران)
۱۱ تیر ۱۳۹۶قدیمی شده و چندان حس ممتاز بودن رو با توجه به قیمتش منتقل نمیکنه، موتور هم به نسبت راندمان جالبی نداره، توی رده قیمتی تیپهای بالای ۹۱۱ قرار میگیره و بی تعصب قابل رقابت با همتای آلمانی نیست…
moein
۱۲ تیر ۱۳۹۶بی تعصب شما نمیخواد نظر کارشناسی بدی
کسی که مازراتی میخره دنبال شتاب و درگ و پیست نیست
دنبال خاص بودن و لاکچری بودنه
Sina Naseri
۱۱ تیر ۱۳۹۶وتقعا یک افتخار بزرگ برای مازراتیه که بعد از 10 سال قیافه اش قدیمی نشده و با تغییرات جزءی نیاز به اپدیت نداره (طراحی داخلی زیاد جذاب نیست ولی کیفیت معرکه ای داره)
به نظر من جذاب ترین بخش مازراتی مربوط به کیت اگزوز معرکه اش میشه
Infinite
۱۲ تیر ۱۳۹۶فرم کلی بدنه خودرو همچنان تا حد زیادی (نه کاملا) بهروز هست. اما در موارد دیگر عملا انتظار بسیار بسیار بالاتر بود. ارائه فیس لیفت بعد از ۱۰ سال و با این وضعیت من رو به یاد خودروسازان وطنی میاندازه… (مسلما منظور بنده مقایسه این خودروساز با خودروسازان وطنی نیست و منظور بنده عملکرد خودروساز در این زمینه هست).
سطح توقعات بنده از مازراتی خیلی بیشتر از این بود.
Infinite
۱۲ تیر ۱۳۹۶انتظار نسل جدید یا آلفری رو داشتم! چراغ عقب عملا کوچکترین تفاوتی با گذشته نداره…
پورشه در این ده سال با ۹۱۱ چه کرد و مازراتی با این دو چه کرد!
#ali.m#
۱۲ تیر ۱۳۹۶نمیشد این تبلیغ های جدید رو یه جای دیگه بزارید؟خیلی رو مخه
حس میکنم اومدم تو یه سایته تفریحی دارم مطلب (چگونه پوستی شاداب داشته باشیم )رو میخونم
مهدی
۱۲ تیر ۱۳۹۶موتور ۴۳۰ تو سال ۲۰۱۷ واسه یه بدنه سنگین زیادی کسل کننده به نظر میاد
امید
۱۲ تیر ۱۳۹۶مرد خوش تیپ ایتالیایی… معرکه..زیبا..هنری.. اصلا نیازی نداره با بقیه درگ برگزار کنه.صندلیها و رینگش قشنگتر شده.بشخصه،فیس جلوی مدل ۲۰۱۴ رو ترجیح میدم اما این هم واقعا خوشگله.اگر به اختیار من بود ،دیگه مازراتی با این اسم تولید نمیکردم و میذاشتم این اسم با این طرح همیشه جاودانه بمونه والبته تولیدش رو هم متوقف میکردم که ارزشش پایین نیا د.