به تازگی مزراتی گرن توریسمو مدل ۲۰۱۸ با تغییرات نسبتاً مناسبی معرفی شده است.
این گرند تورر ایتالیایی از ظاهر بازنگری شدهای بهره میبرد که نمای دلپذیرتری به آن بخشیدهاند. مزراتی از نمای جلوی جدیدی استفاده کرده که دارای جلوپنجرهای چندضلعی میباشد. همچنین مجراهای ورود هوای بیشتری در کنارهها وجود دارد. کمپانی ادعا میکند طراحی بهروز شدهی دماغه از کانسپت آلفیری الهام گرفته است. البته بازنگری های انجام گرفته باعث شدهاند ضریب درگ آئرودینامیکی از ۰.۳۳ به ۰.۳۲ برسد.
داخل کابین از سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحهنمایش ۸.۴ اینچی استفاده شده که با اپل کارپلی و اندروید اتو سازگار است. سیستم صوتی هارمن کاردون نیز لذت شنیدن یک موسیقی را به کاربران اعطا میکند. هماکنون دکمههای کنترل حالات رانندگی در بخش پایینی کنسول مرکزی و نزدیک دسته دنده قرار گرفتهاند. مشتریان میتوانند صندلیها را با پوششی از چرم Poltrona Frau یا ترکیبی از چرم و آلکانترا سفارش دهند.
متأسفانه گرن توریسمو ۲۰۱۸ از همان پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۷ لیتری ساخت فراری استفاده میکند. قدرت خروجی این پیشرانه برابر با ۴۶۰ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۵۲۰ نیوتون متر است. یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک قدرت یاد شده را به چرخهای عقب میفرستد. مدل گرن توریسمو اسپورت پایه میتواند ظرف مدت ۴.۸ ثانیه از سکون بهسرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد درحالیکه مدل سبکتر MC یکدهم ثانیه سریعتر است. برای درک تغییرات صورت گرفته باید گفت گرن توریسموی مدل ۲۰۱۳ مجهز به گیربکس دستی اتوماتیک شده دارای شتاب ۴.۷ ثانیه بوده و با گیربکس کاملاً اتوماتیک در ۴.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد.
فرشاد سجادیان
۹ تیر ۱۳۹۶ده سال پیش معرفی شده، نیاز به نسل جدیده، نه این تغییرات جزئی؛ حالا با ظاهر بیرونش میشه کنار اومد، قشنگه، اما کابینش واقعا قدیمی شده.
بنزما
۹ تیر ۱۳۹۶بیشترین کاری که برای این خودرو میشه کرد به روز کردن طراحی داخل و تغیزر چراغ عقب و تغیرات جزیی در سپرها وگرنه خودرو از این زیباتر هم مگه داریم بعد 10 سال هنوز ما ماشین های روز کل کل میکنه
امین
۹ تیر ۱۳۹۶گیربکس مزراتی خیلی تنبله البته منم تو فیلمای تست دیدم
Sina Naseri
۹ تیر ۱۳۹۶دقیقا نکته مهمش اینجاست ۱۰ سال از تاریخ طراحیش رفته اما از بس که جذب بوده هنوز که هنوزه فروش خوبی داره و با خودروهای امروزی کل کل میکنه
اما طراخی داخلیش خیلی قدیمی شده ولی بازم حس خوبی به ادم میده و کیفیت فوقالعاده ای داره
aston martin
۱۱ تیر ۱۳۹۶هیچ وقت از کنسول مرکزی مازراتی خوشم نیومد الانم نمیدونم چرا با لجبازی تمام روی استفاده ازش پا فشاری میکنه
اوضاع موتورش هم بدتر از کابینشه و همین موتور قدیمی و بی کلاس رو داره همچنان سواره بدنه ای به این خوشگلی میکنه
تنها پیشرفت مازراتی فقط توی طراحی بیرونیشه که واقعا گول زنکه
زشته واقا یه برند با این اعتبار کار ایران خودرو رو بکنه
حمید
۹ تیر ۱۳۹۶واقعا برای نسل بعدیش هر کاری هم بکنن نمی تونند از این خوشگل تر طراحی کنند فکر کنم بخاطر همینه که نسل جدیدش عرضه نمیشه
جواد
۹ تیر ۱۳۹۶یکم باید رو طراحی داخلی مخصوصا وسط داشبورد بیشتر کار کنن کمی تو ذوق میزنه مخصوصا با اون همه دکمه
حامد
۹ تیر ۱۳۹۶100% موافقم …
طراحی داشبورد و بخصوص کنسول وسطش ،مثل ماشینهای یک دهه قبله ….
امید
۹ تیر ۱۳۹۶بقول دوستمون،طراحی بیرونی این ماشین واقعا معرکه است.اما کاش در مورد طراحی داخلی اون تغییرات محسوسی اعمال میشد تا امروزی تر بشه.اما در کل بنظرمن ،مازراتی یه اثر هنریه.
Moein
۹ تیر ۱۳۹۶دیگه واقعا قدیمی شده .بازم گلی به جمال بی ام و هر ۵سال یه بار مدلاشو تغییر میده. این مازراتی قراره ترشی بشه.
Ghost
۹ تیر ۱۳۹۶سال 2012 نسل جدید گرنتوریسمو رو معرفی کرد ولی چون تغییرات کم بود اونو مثل یه فیس لیفت در نظرمی گیرن
Sina Naseri
۹ تیر ۱۳۹۶گرن توریسمو و گرن کبریو درسته از نظر فنی از رقباشون کم میارن ولی از نظر کیفیت ماشین های معرکه ای هستن ضمن اینکه وقتی صدای اگزوز براتون مهم باشه از بهترین و بلند ترین صداهای اگزوز رو در اختیارتون میذاره
کسایی که به کابینشون اعتراض دارن بله درسته طراحی کابینشون واقعا دیگه قدیمی شده اما اصلا حس بدی نداره و کیفیت خیلی بالایی هم داره حس لوکس بودن هم القاح میکنه
ظاهر مازراتی ها هم طبق گفته شرکت برای خاص بودن طراحی شده که واقعا در این زمینه موفق شدن
aston martin
۱۱ تیر ۱۳۹۶من هیچجوره با اون مانیتوره آنالوگ پایین کنسول میانیش کنار نمیام حس بدیم بهم میده