شاید از آن دورانی که مزراتی اساساً خودروهایی اسپورت میساخت و پا به پای کمپانیهایی چون فراری و لامبورگینی میتاخت خیلی نگذشته باشد؛ و درحالیکه این شرکت از سالهای دههی ۶۰ میلادی به ساخت سدان های ۴ درب مشغول بوده اما این روزها بیشتر از آنکه به فکر عطش سرعت و هیجان طرفداران باشد، به ساخت مدلهای لوکستر روی آورده است.
در این میان منصوری خواسته تا کمکی به برقراری پلی بین این دو بخش کرده باشد؛ بنابراین در میان تمامی مدلهای شاخصی که این تیونر نام آشنا به ژنو خواهد آورد، لوانته مدلی خاص بوده و بیشتر شبیه گرن توریسمو MC خواهد بود.
واضحترین تغییر این خودرو کاپوتی مشکی با ورودی بزرگ هوا در وسط است که در تضادی زیبا با رنگ نارنجی بدنه بوده و البته این رویه به داخل خودرو نیز تسری یافته است.
منصوری قوس چرخها را وسعت بخشیده و تمامی بخشهای آئرودینامیکی لازم را به این خودرو افزوده است: اسپویلر لبهای جلو، رکابهای جانبی، دیفیوزر، اسپویلر سقف و…
تمامی این قطعات همانگونه که حدس میزنید از جنس فیبر کربن بوده و توسط خود منصوری ساخته شدهاند.
این گلگیرهای بزرگ باید پذیرای رینگهای غولآسایی نیز باشند و البته همینگونه هم هست. رینگهای ۲۲ اینچی گیرا در هر گوشهی خودرو خودنمایی کرده و نیروگاهی ارتقا یافته آنها را به حرکت وا میدارد. با بهکارگیری فیلتر هوا و اگزوز جدید و همچنین برنامهریزی دوبارهی ECU، پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی لوانته قدرت ۴۶۵ اسب بخاری تولید کرده که ۳۵ واحد بیشتر از لوانته S استاندارد میباشد.
Mahdi DODGE
۱۸ اسفند ۱۳۹۵تمام کارای منصوری همشون عالین
این یکی حسابی زیباست
حیف این اشخاص که مجبور به رفتن شدن
MAHDI
۱۸ اسفند ۱۳۹۵حالا اگه مجبورنمیشدن برن میموندن با این وضعیتی که درمملکت حاکمه اینجا چکار ی میتونستن بکنن هر استعدادی توایران هست وقدرش دونسته نمیشه باید بره اون ور آب تا به ی جایی برسه وگرنه عمرشو به فنا داده اینجا
CNA
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ولی اگر می ماند چه میشد؟؟؟
قاعدتاً هیچی
OMID-LAMBO
۱۸ اسفند ۱۳۹۵اگه منصوری یه شرکتی بود که میتونست ماشینایی بسازه که 0-100 مال خودشه
میتونست رقیب خیلی از شرکتای خودروسازی خصوصی و خاص مثل پاگانی یا کونیخ زگ باشه
اونتادور 700 اسبی تحویل میگیره 1250 اسبی تحویل میده
Amir amini
۱۸ اسفند ۱۳۹۵دوست عزیز همین الانش 200 تا پرسنل داره بقیه شرکتا بین 30 تا 50 تا پرسنل دارن این با این همه پرسنل یک چهارم لامبورگینی پرسنل داره و اندوخته مالیشم زیاد بخاد میتونه خودش ماشین تولید کنه ولی نمیخاد وارد مقوله ساخت خودرو بشه همین الانش از بوگاتی بیشتر پرسنل داره بوگاتی 70 نفر پرسنل داره این 200 نفر
یاسین
۱۸ اسفند ۱۳۹۵یکی از تیون های منصوری که خیلی دوست داشتم ویرون بود عجب تیونی بود
Haigle
۱۸ اسفند ۱۳۹۵به نظرم مزراتی لوانته استانداردش چندان چنگی به دل نمیزنه ولی با کیت ها و تیون های مختلف واقعا بهتر و زیباتر میشه مثلا همین تیون منصوری یا تیون استارتک که پدال چند روز پیش معرفیش کرده بود.
Madjid
۱۸ اسفند ۱۳۹۵.
عکس اول بی نهایت زشته ،
بدون اسم مزراتی اگر به این ماشین نگاه کنی از قیافش متنفر میشی.