لوانته نه تنها اولین شاسیبلند مزراتی است بلکه دیر یا زود اولین خودروی این شرکت خواهد بود که از قوای محرکهی هیبریدی بهره میبرد. در واقع طبق گفتههای مدیرعامل کمپانی آقای هارالد وستر، لوانته قوای محرکهی هیبریدی مینی ون گروه فیات-کرایسلر یعنی پاسیفیکا هیبرید را قرض خواهد گرفت.
با توجه به اینکه مزراتی تخمین میزند کمتر از ۱۰ درصد خریداران لوانته نسخهی سبزتر این خودرو را خواهند خرید بنابراین توسعهی سیستم پلاگین هیبرید جدید برای این خودرو توجیه نداشته است. با استفاده از تکنولوژی در دسترس، مزراتی میتواند در هزینهها صرفهجویی کند و همچنین با استفاده از قوای محرکهی پاسیفیکا در زمان نیز صرفهجویی داشته باشد.
طرفداران نیزه سه شاخ ایتالیایی نباید دربارهی لوانته ی نرمتر نگران باشند زیرا یکی از مقامات ارشد مزراتی در بازارهای خارجی قول داده این شاسیبلند پلاگین هیبریدی هنوز هم احساس یک مزراتی ناب را خواهد داشت. او گفته که استفاده از این قوای محرکه قبلاً در دستور کار بوده و هیچ بخشی از تجربه رانندگی مشهور مزراتی حذف نخواهد شد.
به یاد داشته باشید نسخهی هیبریدی لوانته تنها برنامهی مزراتی برای این خودرو نیست زیرا این برند برنامههایی برای تولید نسخهی قدرتمند GTS نیز دارد. اگر این خودرو چراغ سبز تولید را بگیرد، احتمالاً از پیشرانهی ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری بای توربوی کواتروپورته GTS که ساخت فراری است بهره خواهد برد. پیشرانهی یاد شده ۵۲۳ اسب بخار قدرت و ۷۱۰ نیوتون متر گشتاور دارد.
moein
۱۲ خرداد ۱۳۹۶از صمیم قلب دلم میخواد مازراتی و آلفا رومئو هم مثل فراری و لامبورگینی بتونن با قدرت تو بازار باشن
چون واقعا جایگاهشون خیلی بیشتر از ایناست
ACR VIPER
۱۲ خرداد ۱۳۹۶مگر که کرایسلر به داد فیات و مزراتی برسه
نت
۱۲ خرداد ۱۳۹۶این کراس اور مازراتی فقط چراغ جلو و جلو پنجره زیبایی داره فقط همین.پشتش و چراغ عقبش زشته
Behrouz. anzali
۱۲ خرداد ۱۳۹۶چراغ های عقبش نماد مازراتی حساب میشه
حمیدرضا
۱۲ خرداد ۱۳۹۶خیلی تصمیم درستی گرفتن سیستم های دوج و جیپ و فراری دارن فیات کرایسلر رو جلو میبرن این یه بار استثنا کرایسلر کمکشون کرده