مزراتی اقدام به معرفی نسخهی جدید از خودروی گیبلی با نام ریبل کرده است. این خودرو از ماه اکتبر وارد بازار خواهد شد. نیزه سه شاخ ایتالیا تنها ۲۰۰ دستگاه از این سدان را خواهد ساخت.
بنا به گزارش پدال و به نقل از مزراتی، آن چیزی که باعث تمایز این خودرو از مدلهای استاندارد میشود شامل طراحی منحصربهفرد و تریم ظریف کابین، رنگ میکای خاص، رینگهای ۱۹ اینچی مشکی، عناصر قرمزرنگ کابین و کالیپرهای ترمز به همین رنگ میباشد.
داخل کابین شاهد داشبورد دو رنگ مشکی و قرمز، پانلهای مشکی درب با استراحتگاه دست مرکزی قرمز رنگ، غربیلک فرمان اسپورت با پوشش چرم مشکی و پدال شیفترهای روی فرمان خواهیم بود. همچنین باید در این بخش به صندلیهای اسپورت کاملاً چرم و دوختهای متضاد اشاره کرد.
خریداران همچنین از دیدن نشان آلومینیومی کرومی برای لوگوی مزراتی در کنسول مرکزی و همچنین لوگوی ریبل که در سایر نسخهها دیده نمیشود لذت خواهند برد.
اگر تمامی موارد یاد شده برای شما کافی نیستند پس باید پکیج سفارشی ریبل پلاس را انتخاب کنید که شامل شیشههای تیره برای بهبود راندمان گرمایی و ایزولهی صدا، چراغهای جلوی ماتریکس LED، سانروف و سیستم صوتی مرغوب هارمن کاردون خواهد بود.
این خودروی سفارشی با هر سه پیشرانهی موجود در دسترس است. پیشرانهی ۶ سیلندر توربو دیزل ۲۷۵ اسبی و نسخهی ۶ سیلندر توئین توربوی بنزینی با قدرت ۳۵۰ و ۴۳۰ اسب بخاری در دسترس خریداران قرار دارند.
mahdy
۴ مهر ۱۳۹۷اصلا کاهش فروش و این وضع وخیم مازراتی رو درک نمیکنم
Mohammad
۴ مهر ۱۳۹۷به خاطر اینه که مازراتی تکلیفش با خودش معلوم نیست
یا باید اسپورت تولید کنه که باید به فکر موتور های قوی تر باشه خیلی قوی تر از این
یا نیمه لوکس بسازه این قابلیت رو مثل بنتلی داره
اما به جاش سعی میکنه مثل فراری هردو باشه که این کار فقط از دست فراری برمیاد و بس
و بهتره یکم تغیر دکور هم بده
چون داره یکم مثل آلمانی ها کسل کننده میشه 😎
mehran (fox)
۵ مهر ۱۳۹۷برادر کجای کاری، مازراتی که سهله همه لوکس سازای دنیا اعم از ژاپنی و امریکایی دارن جون می کنن که عین لوکس سازای آلمانی بشن البته با احترام کامل به همشون تو میتونی این حرفمو قبول نکنی و مثل همیشه سفسطه کنی ولی این خللی به این حقیقت که لوکس سازای آلمانی موفق ترین تو دنیان وارد نمیکنه و اینو آمار فرووششون تو کل دنیا و تو خود امریکا نشون میده.البته بعضی لوکس سازا مثل لکسوز الان دوشادوش آلمانیا حرکت میکنه و آکورا و اینفینیتیم دائما در حال پیشرفتن.لوکس سازای انگلیسی مثل جگوارو رنج رور یا ایتالیاییا مثل آلفا و سوئدی دوست داشتنی یعنی ولوو هم که اونقدر خاص و کار درستن که تا همین الانشم اونی شدن که میخواستن باشن.دوست نسبتا محترم و بی منطقم همه میدونن کامنتایی که میذاری چقد بچگانه و کینه توزانست انگار که آلمان ارث پدری ماهاست و امریکا مال شماست که بخاطرش رگ گردنمون بزنه بیرون.همین برندی که یکی از خودروهاش اواتارته نفسش تو خود امریکا توسط آلمانیا بریده شده طوری که رسیدن به نصف فروش آلمانیا آرزوی چشم اندازه 10 سالشونه.واسه همینم رئیس جمهورتون داره با قلدری پا رو قوانین WTO میذاره تا شاید سوزشش از فروش بیشتر لوکس سازای آلمانی و اقبال بیشتر مردمش به ماشینای تولید بیگانه برطرف شه.اما راجع به نظرات سخیف تو و اون دوست شوی نوات باید بگم همه سایت میدونن و بهشون ثابت کردین که چقدر از محبوبیت خودروسازای غیر امریکایی حرصتون گرفته وقتیم که جوابتونو نمیدیم بیشتر میسوزین.به خدا داری حال همه رو با این کارای بچگانتون به هم میزنین.حالا خود دانین میتونین مثل بقیه اعضا متشخص باشین یا این که به رفتار منزجر کنندتون ادامه بدینو بیشتر خودتونو از چشه اعضای سایت بندازین…هرچیم که جواب تو و اون دوستت باشه جوابتونو نخواهم داد چون با بی منطق جماعت بحث کردن اشتباهه چون هدف شا از مباحثه تبادل اطلاعات درست نیستو فقط می خواین طرف مقابلو ناراحت کنین.امیدوارم سردبیر محترم فکری به حال کامنتای این مدلی که هدفی جز متشنج کردن فضای سایت ندارن بکنن.فکر کنم تشخیص این کامنتا زیاد سخت نباشه چون واقعا این فضا و این حرفای بچگونه خیلیارو از این سایت فراری داده چون میان که مباحثه مفیدی داشته باشن ولی با توهینای مسخره به برند محبوبشون ناراحت میشنو یا نظر نمیدنو یا کلا بازدید نمیکنن از این سایت وزین…
Mad.z.Max
۱۸ آذر ۱۳۹۷چقد خوب و کامل گفتی، منم چندوقت پیش از یه کاربر سایت با آی دی آااارمااان خواستم ددست از بچه بازی همیشگی و خسته کنندش برداره با حد اقل مدیرای سایت فکری به حالش کنن که انگار یکی از این دو اتفاق افتاده :)
این یکی دوستمونم فقط آبروی شرکتایی که طرفداریشون رو میکنه رو میبره. به قولی همون تماشاگرنما که آبروی تیم محبوبشون رو میبرن..
مانی
۵ مهر ۱۳۹۷اون آلمانیهای کسل کننده به این روز انداختنش
اگه مثل اونا شده بود اوضاعش کاملا درست میشد
چیزی که ماشین تو فروش نیاز داره فقط موتور و سواری لذت بخش نیست
خیلی موارد دیگه هم هست که متاسفانه مزراتی تو اونا قافیه رو باخته
ایمان
۴ مهر ۱۳۹۷وقتی اوضاع نابِسامان نیزه سه شاخ ایتالیایی رو می بینم دلم بدجور میشکنه ؛ تو این دنیای پر هیاهویِ خودروسازان که همه میخوان خودی نشون بدن و عرض اندام کنن واقعاً جای خالی مازراتی حس میشه که بدجور منزوی شده
پر قدرت برگرد منتظر می مانیم ….
mahdy
۴ مهر ۱۳۹۷خودمم میدونم که دارم کار بیهوده ای (پاسخ به تو ) انجام میدم ولی چه کنم که بشدت رو اعصابی:
1 بنتلی نیمه لوکسه ؟؟؟ واقعا برات متاسفم
2 آلمانی ها کسل کنندن ؟
3 مازراتی کسل کنندس؟؟
4مگه موتور های قوی و موتور های اسپرت مغایرتی باهم دارن که میگی باید یکی رو انتخاب کنه؟؟؟
5 مگه فراری نیمه لوکسه که میگی میخواد مثل فراری هم نیمه لوکس باشه هم اسپرت
و …. و ….. و…. چهار خط حرف میزنی هزار تا عیب داره
Mohammad
۵ مهر ۱۳۹۷و اما جواب شما وقتی یه ماشین مثل بنتلی یا فراری یا غیره سعی میکنن نظر کسایی که به ماشین های اسپورت علاقه دارن رو جلب کنن
اتوماتیک لوکس بودن یادشون میره
چون نمیشه هم خرما رو داشت هم خدا رو
من واقعا به جز رولزرویس برند دیگه رو نمیشناسم که لوکس مطلق باشه
بنز و بی ام و از سال ۲۰۱۲ به این ور کاملا کسل کننده
هستن
بلی وقتی اسپورت میسازی با قیمت بالا باید بتونی رقیب فراری باشی
وقتی لوکس میسازی با قیمت بالا باید رقیب رولزرویس باشی مازراتی هیچکدوم نیست الان
در مورد آلمانی ها اونا تو یه دنیای دیگه زندگی میکنن فقط به فکر پول بیشتر دراوردن هستن که ترامپ با تعرفه دنیاشون به هم زد
مانی
۵ مهر ۱۳۹۷جالبه در آخر همهٔ این مشکلات رو با تغییر دکور حل کرده خخخ
حالا دکوره چه دکوریه که این همه تاثیر داره
یکی بیاد دکور اینجا رو عوض کنه مردیم رب گوجه ۱۷ هزار تومان
هرچند تا وقتی خودمون دکور رو عوض نکنیم کسی دکور عوض کن نیست
omid622
۱۱ مهر ۱۳۹۷اگه قراره باشه فقط یک انتخاب از مزراتی داشته باشم
گرن توریسیمو استرداله MC رو انتخاب میکنم طراحی این ماشین اصلا قدیمی نمیشه یک اثر هنریه به تمام معنا