اگر خرید مزراتی لوانته فابریک کارخانه برای ارضای نیازهای شما کافی نیست روشهای زیادی برای ارتقای ظاهری و داخلی خودروی خود خواهید داشت.
اینجا دربارهی کابین لوانته صحبت میکنیم که متخصصان کار درست کارلکس دیزاین آن را دگرگون کردهاند. همانگونه که مشاهده میکنید، صندلیها، استراحت گاه دست و قطعاتی از پانل دربها غرق در پوشش چرم ناپا شدهاند. این روش دقیقاً در پورشه ماکان هم بکار رفته است.
شاید با خود بگویید که لوانته با این تغییرات به یک خودروی کاملاً دیگری تبدیل شده مخصوصاً اینکه تیونر از صندلیها و پانلهای درب عقبی هم غافل نشده است. کارلکس دیزاین در طراحی داخلی این خودرو زیادهروی نکرده و از عناصر طلایی بکار رفته در برخی خودروهای دیگر استفاده نکرده است.
همچنین کابین این خودرو به اندازهی مدل تیون شده توسط منصوری در چشم نیست. لوانته منصوری دارای طرح دو رنگ اسپرتتری است.
البته اگر از ما بپرسند که کدام نسخه را انتخاب خواهید کرد احتمالاً پاسخ ما مدل استاندارد کارخانهای خواهد بود. بهترین گزینه از نظر ما نسخهی تروفئو خواهد بود که با صندلیهای اسپورت پوشیده شده از چرم پینو فیوره، دوختهای قرمز متضاد، تریم فیبر کربنی و لوگوهای تروفئو روی پشتسریها مزین شده است.
شما کدام نسخه را انتخاب میکنید؟ لوانته ی تیون شده یا استاندارد؟
OMID
۹ دی ۱۳۹۷شیک شده
مهراب
۹ دی ۱۳۹۷انتخاب من منصوری بعد این
M
۹ دی ۱۳۹۷تنها تیونری که نشده یک کار ازش ببینم و به دلم نشینه!
Muty
۹ دی ۱۳۹۷یا استاندارد
آرمان
۱۰ دی ۱۳۹۷من بعد از ماشین خودم ، اینو هم دوست دارم .