معمولاً بهروزرسانی خودروها به معنی افزایش قیمت آنها خواهد بود بنابراین دیدن اینکه سبد محصولات سال ۲۰۲۰ مزراتی کاهش قیمت قابلتوجهی دارند باعث سورپرایز خواهد شد؛ و البته این کاهش قیمت به چند صد دلار ختم نشده بلکه بیشتر از این حرفها میباشد!
برای مثال مزراتی گیبلی ۲۰۲۰ قیمت پایه ۷۰۹۸۵ دلاری خواهد داشت که ۵۴۹۰ دلار ارزانتر از مدل سال ۲۰۱۹ است. قیمت مزراتی لوانته ۲۰۲۰ هم از ۷۴۴۸۵ دلار شروع میشود که ۲۹۹۰ دلار کمتر از مدل سال پیش است. بهای پایه مزراتی کواتروپورته ۲۰۲۰ هم ۱۰۱۴۸۵ دلار تعیین شده که ۸۱۹۰ دلار ارزانتر از قبل میباشد.
این یک حرکت بیسابقه بوده اما مزراتی باید برای افزایش فروش خود چارهای بیندیشد. این خودروساز ایتالیایی شدیداً نیازمند بهروزرسانی سبد محصولات کنونی خود و معرفی خودروهای جدیدی بوده اما شاید این کاهش قیمت قابلتوجه باعث افزایش فروش آن در مقطع فعلی شود.
مزراتی علاوه بر کاهش قیمت محصولات خود در حال معرفی نسخه سفارشی جدیدی برای خودروهای ۲۰۲۰ خود است. این مدلها که Edizione Ribelle نام گرفتهاند تنها به تعداد ۲۲۵ دستگاه تولید خواهند شد و از ماه مارس ۲۰۲۰ وارد بازار خواهند شد. ۱۰۰ دستگاه گیبلی S، ۱۰۰ دستگاه لوانته S و ۲۵ دستگاه کواتروپورته S در تریم گرن اسپورت تشکیل دهنده اعضای این خانواده مدلهای سفارشی هستند.
اما آنچه باعث تمایز این خودروها از سایر نسخههای استاندارد میشود رنگ بدنه نرو میکا و پکیج نریسیمو است که شامل کروم مشکی جلوپنجره، عناصر مشکی روی صندوق، ورودیهای هوای جانبی، نشانهای مزراتی روی ستونهای C و لوگوی شرکت میباشد. اطراف شیشهها، خروجیهای اگزوز، میلههای عمودی جلوپنجره و رینگهای ۲۰ اینچی هم رنگ مشکی را به خود گرفته و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ هم تکمیل کننده این موارد هستند.
داخل کابین نیز صندلیهای اسپورت چرم با دو رنگ قرار گرفته و دوخت قرمز و مشکی هم تکمیل کننده کار هستند. پوشش سقف آلکانترا، پشتسریهای ویژه، تریم فیبر کربن کنسول مرکزی، دربها و داشبورد نیز باعث افزایش اشرافیت این خودروها شدهاند. سیستم صوتی هارمن کاردون، فرمان گرم شونده، صندلیهای جلوی تهویه دار، نشان یک از ۱۰۰ ویژه روی کنسول مرکزی هم جزو دیگر ویژگیها میباشند.
محصولات سال ۲۰۲۰ مزراتی بهصورت استاندارد از دربهایی با مکانیسم بسته شدن نرم، فرمان گرم شونده و پکیج دستیار راننده سود میبرند.
حسین
۴ بهمن ۱۳۹۸شاسی بلند مزراتی نتونست نجاتشون بده؟
بهراد
۴ بهمن ۱۳۹۸خیلی ماشین خاصیه از نظر من ، از لحاظ کلاس و خاص بودن از اس کلاس بالاتره هر چند در نظر عموم راحتی و لاکجری بودن رقبا بیشتره.
به نظرم لوانته جذابیت کواترو پورته رو نداره و رنگ آبی سیر با چوب و چرم به رنگ نسکافه ای یا قهوه ای روشن خیلی بهش میاد.
https://www.pedal.ir/%d9%85%d8%b2%d8%b1%d8%a7%d8%aa%db%8c/%d9%81%db%8c%d8%b3-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-2017-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d8%b1%d8%a7%d8%aa%db%8c-%da%a9%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d9%87/
MAHDI
۴ بهمن ۱۳۹۸مازراتی واقعا حیفه.یه خودروسازهایی رو میبینی که دارن پول چاپ میکنن و اما شرکت هایی مثل مازراتی که اصالت بالایی دارن اما اوضاع چندان جالبی نداره.
یه چیزی میخوادکه هلش بده به سمت جلو، یه کمک!!!!
علیرضا
۴ بهمن ۱۳۹۸مازراتی از اون شرکتاس که مثل شلوار جین میمونه . هیچوقت از مد نمیوفته . کاش مردم دنیا قدرشو بیشتر بدونن . اصالت چیزی نیس که با آپشن و ظاهر بدست بیاد . مازراتی اصیله ولی داره میبازه به این خودروهای پر از آپشن و پرزرق و برق
علیx76
۴ بهمن ۱۳۹۸مازراتی نیاز به یه خودروی الهام بخش داره
خودرو های الانش هیچ چیزی برای عرضه به مشتری ندارن
برندی که زمانی کانسپت بومرگ رو ساخته
زمانی شاهکاری به اسم MC12 میزده
و خودروی فوق العاده ای مثل 8C رو تولید کرده
الان درگیر یه روند بی هیجان و بی هویت شده
ای کاش فیات مازراتی رو بفروشه
یا اقلا بسپاره دست اهلش
یکی مثل استفان وینکلمن
حسین
۴ بهمن ۱۳۹۸ولی بنظر من مازراتی نیاز به ساخت یک خودرو اصیل دربازه قیمتی ۵۰ هزار دلار داره!
خودرویی کاملا جدید که باتوجه به شرایط بعضی از کشور ها ساخته بشه!
حالا منظورم چیه؟
بعضی کشورها قوانین خاصی دارند ، مثلا ترکیه برای خودرو های بنزینی با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ قوانین سختگیرانه ای داره!
بعضی کشور ها هم قوانین متفاوتی برای ابعاد خودرو ها ، تولید الایندگی اونها یا قیمت اون ها دارند!
همگی این قوانین میگن اگر خودرو فلان باشه ، گمرکی یا مالیاتش چند برابر میشه!
اینجاست که میفهمیم چرا بعضی برند ها در خودرو های جدیدشون نمونه هایی با موتور ۲.۵ لیتری توربو عرضه میکنند یا مدل ناچبک اون رو هم عرضه میکنند!
مزراتی هم باید خودرو کراس اور و سواری لوکس ۴ درب باتوجه به شرایط گفته شده تولید کنه تا در کشور های جدید هم فعال شود!
خودرویی شاید با پلتفرم bmw سری سه
و موتور ۵ سیلندر ۲.۵ لیتری audi !
Hamed
۵ بهمن ۱۳۹۸نزدیک 8% کاهش قیمت تو عرض 1 سال نتیجه چیزی جز کاهش فروش و تقاضاس نیست اونم برای برندی که در حالت عادی میتونست تازه افزایش قیمت نرمالی هم داشته باشه .شاید به این خاطرکه چشم و چراغ مازراتی شد لوانته و تو سگمنتی پا گذاشت که گردن کلفت کم نداره