تیونر آلمانی DMC AG در جدیدترین پروژه خود به سراغ مازراتی گرنتوریزمو رفته است . . .
این تیونر تمرکز خود را بیشتر در تغییر جزئیات ظاهری خودرو معطوف نموده است. کیت اسپرت بدنه گرنتوریزمو شامل سپرهای جدید لبهدار، دیفیوزرهای عقب، رکابهای جانبی عریضتر، و ورودیهای هوای بزرگتر است.
![](http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Untitled-1-250x157.jpg)
در داخل کابین نیز عمدهترین تغییرات شامل مواردی است چون استفاده گسترده از روکش چرمی همرنگ خودرو، پدالهای آلومینیومی، فرمان سبکتر و تزئین کنسول به فیبرهای کربنی.
در قسمت پیشرانه نیز این تیونر با برنامهریزی مجدد ECU توان خروجی را از ۴۳۴ اسببخار به ۵۸۲ اسببخار افزایش داده و این درحالی است که گرنتوریزمو از یک موتور هشت سیلندر به حجم ۴.۷ لیتر بهره میبرد. گشتاور این خودرو نیز ۸۲ نیوتنمتر افزایش یافته و به عدد ۴۷۲ رسیده است.
![](http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Untitled-2-250x132.jpg)
![](http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Untitled-3-250x167.jpg)
![](http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Untitled-4-250x135.jpg)
![](http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Untitled-6-250x158.jpg)
![](http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Untitled-5-250x151.jpg)
محمد گودرزی از بروجرد
۲۲ مرداد ۱۳۹۰تودوزی صندلیهاش واقعا بی روح و خسته کننده است