مازراتی

قیمت و مشخصات مزراتی گیبلی مدل 2022

مزراتی در حال معرفی تغییرات مدل سال ۲۰۲۲ محصولات خود است. تریم ها و مدل‌های سفارشی جدید برای دو محصول کلیدی این خودروساز یعنی لوانته و گیبلی در دسترس بوده و البته قیمت گیبلی هم افزایش یافته است. در نگاه اول شاهد افزایش قیمت محسوسی هستیم اما لیست تجهیزات استاندارد این خودرو بهبودهای مهمی داشته که نسبت به قبل تفاوت زیادی را ایجاد می‌کند.

کارز دایرکت می‌گوید گیبلی ۲۰۲۲ قیمت پایه ۷۶۲۰۰ دلاری خواهد داشت درحالی‌که قیمت مدل ۲۰۲۱ همین خودرو برابر با ۷۲۱۹۰ دلار بوده است؛ اما آسان‌ترین روش برای توضیح این اختلاف قیمت تصمیم مزراتی به حذف مدل پایه و جایگزینی آن با تریم گیبلی GT می‌باشد.

سخنگوی مزراتی تائید کرده مدل پایه جدید به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری با قدرت ۳۴۵ اسب بخار مجهز بوده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۵ ثانیه‌ای دارد. از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به کالیپرهای ترمز مشکی، سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده گسترده و جایگاه شارژ بی‌سیم اشاره کرد. قیمت مدل‌های فول گیبلی ۲۰۲۲ فعلاً اعلام نشده اما انتظار نمی‌رود نسخه‌های سطح بالاتر افزایش قیمت چندانی داشته باشند.

این خودرو در مدل ۲۰۲۲ خود با چهار تریم عرضه می‌شود. به عنوان یادآوری باید دانست این خودرو در کل با ۱۰ تریم گوناگون عرضه شده اما مدل ۲۰۲۲ تنها به تریم های GT، مودنا، مودنا Q4 و تروفئو محدود می‌شود. چندین آپشن نیز در دسترس است که می‌تواند قیمت گیبلی GT را به حدود ۸۲ هزار دلار برساند.

نهایتاً باید اظهار داشت مزراتی تولید مدل‌های سفارشی گیبلی و لوانته F تریبوتو برای بازار آمریکا و کانادا را نیز اعلام کرده است. این دو خودرو فقط با رنگ‌های آزورو تریبوتو و روسو تریبوتو در دسترس بوده و قیمت پایه ۹۸۸۹۰ دلاری برای گیبلی F تریبوتو و ۱۰۶۵۹۰ دلاری برای لوانته F تریبوتو دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (552 ديدگاه)

    از یه ماشین چی میخواهید !!
    همه چی تمام

    موافقم 19
    مخالفم 8
  2. GT

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    با این قیمت انتخاب های خیلی بهتری هست، در کل خرید گیبلی، لوانته و کواتروپورته اصلا منطقی نیست، اگه براتون کوچک شدن فضای بار چندان مهم نباشه، آلفارومئو جولیا QV و بی ام و M3 کامپتیشن و کادیلاک CT4 V بلک وینگ از این خیلی سریع تر هستند تازه برای بی ام و میشه آپشن هم اضافه کرد تا به قیمت پایه گیبلی برسه و کادیلاک هم خیلی ارزون تره

    موافقم 12
    مخالفم 3
    1. Amard

      ۲۵ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (832 ديدگاه)

      تکیه مازراتی روی طراحی از نظر پرفورمنس یکم پایین تر ولی عوضش لوکس تر خوش فرم تر از مرسدس اعودی و بیم دبلیو البته بخاییم اقتصادی فکر کنیم اعودی و بی ام دبلیو هم توان بالادارن هم به نسبت قیمت مناسب تر و تکنولوژی بهتر

      موافقم 1
      مخالفم 6
  3. AMANTE

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1914 ديدگاه)

    نمیدونم چرا از برند مازراتی خوشم نمیاد. انگار خیلی تلاش میکنه خاص باشه و همین تلاش برای خاص بودن باعث شده به بخش های دیگه ماشین توجه نکنه یا حداقل کمتر توجه کنه.

    موافقم 10
    مخالفم 12
    1. GT

      ۲۵ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      دقیقا 👌

      موافقم 3
      مخالفم 9
    2. Reza Waffen SS

      ۲۵ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      بهتره بگیم به بن بست رسیده خیلی به خودش فشار میاره ولی نمیتونه انگاری یه جای کار میلنگه. الان یه پلت فرم MC20 داده بیرون میخواد همه محصولاتش رو برپایه همون پلت فرم بنا کنه.

      موافقم 2
      مخالفم 6
      1. AMIR / ARMI

        ۲۵ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (1286 ديدگاه)

        خود mc20 روی پلتفرم آلفارومئو C4 ساخته شده دوست عزیز

        موافقم 6
        مخالفم 2
        1. MC20

          ۲۵ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (2350 ديدگاه)

          شما اول اسمش رو یاد بگیر برادر اون 4c هست .

          موافقم 2
          مخالفم 5
        2. MC20

          ۲۵ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (2350 ديدگاه)

          In late 2019, a series of spy shots were published showing a highly modified Alfa Romeo 4C-based test mule of an upcoming, new Maserati sports car. Apart for the typical camouflage, the car featured a much larger rear portion and wider track

          The following statements from the manufacturer confirmed that the cars were used as prototypes of a new powertrain developed by Maserati, but it was not confirmed whether the new sports car will be based on the outgoing 4C platform

          موافقم 2
          مخالفم 2
        3. Reza Waffen SS

          ۲۵ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (5360 ديدگاه)

          خوب 4c رو نمیدونستم ولی حالا از کدوم از کدوم پلت استفاده کردن مهم نیست. منظور من اینه که همین پلت رو داره روی بقیه نسخه هاش که گرن توریسمو و کبریو . . . هستش میخواد پیاده کنه. عملا داره میگه که هیچی تو چنته نداره

          موافقم 4
          مخالفم 1
    3. Sina10

      ۲۵ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (2429 ديدگاه)

      واقعیت اینه که خاص بود
      الان که نیست داره زور میزنه خودشو خاص کنه
      شما این کابینو نگاه کنید
      کابینش در سری ۱ شده با قیمت M3 و مدلای از سری ۵!!

      موافقم 5
      مخالفم 1
  4. بهنام

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (904 ديدگاه)

    در یکی تز قسمت های تاپ گیر مقایسه ای بین پانامرا،آستون رپید،و کواتروپورته برگزار کردن که قبل از مقایسه همگی به اتفاق شانسی برای مزراتی قائل نبودن و پانامرا و در رتبه ی بهدی رپید رو یه سر و گردن بالاتر از مزراتی میدونستن.ولی در پایان اون قسمت هر سه مجری به اتفاق کواتروپورته رو انتخاب کردن و یه جمله ب معروفی کلارکسون در پایان گفت اینکه: از نظر من بهترین ماشین بین اینها بدترینه اونهاست.یعنی اونیکه فکر میکردیم بدترین باشه ،غیر قابل اعتماد ترین باشه در واقع بهترینشون هست.

    موافقم 11
    مخالفم 1
  5. پرهام+و+رهام

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (224 ديدگاه)

    دوستان واقعا قبل از این مدل و MC02مبود واقعا ‌‌سل کننده بود ولی الا…

  6. AMIR / ARMI

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1286 ديدگاه)

    مازراتی کلا سالی ۵ هزار تا دونه ماشین نمیروشه
    مک‌لارن و استون مارتین با اینکه سبد محصولاتشون خیلی گرون تر بیشتر میفروشن
    تخته کنید در این برند سنگین تره

    موافقم 4
    مخالفم 9
    1. Moein

      ۲۵ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (913 ديدگاه)

      منتظر باش تخته میشه
      خوشم میاد خوب مازراتی میسوزونه یه سری متعصب الکی رو
      مازراتی اصلا غرق تو بدی و بی کیفیتی هم باشه همین باعث میشه امثال شما بالا پایین برید باز کافیه
      ماشاالله مازراتی😍💚

      موافقم 6
      مخالفم 5
      1. AMIR / ARMI

        ۲۵ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (1286 ديدگاه)

        چیش باعث بشه من بسوزم
        اینکه یه برند ایتالیایی از رده خارج شده و کسی نگاش نمیکنه باعث بشه بسوزم
        حیف آهنی که واسه ساخت چنین ماشین های بی مصرفی استفاده میشه
        البته حق هم دارن مردم کی بنز و بی ام و رو تو اروپا ول می‌کنه مازراتی بخره
        آلفارومئو هم دقیقا همچین وضعی داره

        موافقم 10
        مخالفم 3
        1. Sina10

          ۲۵ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (2429 ديدگاه)

          اخه جایگاه ایتالیایی ها اینجا نیست
          که بیان بنجلی مثل این بسازن ، این حداقل یه نسل عقب تر از رقباست
          بهترین و نزدیک رقیبش سری ۵ هست ، البته نسخه های دست دوم نسل قبلش😂
          که حتی اونا هم بخاطر قیمت خیلی کمترشون تو بازار دست دوم ، ماشینای بهتری هستن!!
          واقعا تنها چیزی که این ماشین داره قیافشه
          و نسخه ترفئو با موتور های جالبش ، که اونم بخاطر قیمتش اصلا نمیارزه

  7. Audi R8

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    در حق مازراتی و جگوار خیلی ظلم شده
    حق جگوار این هست که با مرسدس بنز و آئودی و بی ام و رقابت تنگاتنگی داشته باشه
    حق مازراتی این هست که با پورشه گلاویز بشه

    موافقم 8
    مخالفم 1
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۵ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      در حق خیلی برندها ظلم شده،نه فقط این دوتا برندایی مثل پونتیاک،مرکوری و پلیموت هم به ناحق حذف شدن، نه بودجه‌ای بهشون اختصاص دادن نه پلتفرم خاصی همون مدلای کارخونه مادرو ریبج میکردن میشد پونتیاک فلان و….

      موافقم 9
      مخالفم 1
    2. GT

      ۲۵ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      ژرمن های جای پای خود را به عنوان پادشاه خودروسازی محکم کردند، ولی مازراتی پسرفت شدید داشته، جگوار هم اوضاع خیلی بهتری نسبت به مازراتی داره و خطرناک ترین رقیب ژرمن هاست.

  8. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    همون قیافه،همون کابین،همون رنگ….
    استلانتیس مگه قرار نبود کلی بودجه بهش اختصاص بده یعنی توسعه mc20 اینقدر پرهزینه بوده به باقیشون نرسیدن؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 4
  9. Aran+Milan

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (280 ديدگاه)

    کابینش یکمی قدیمی نیس?

  10. MC20

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2350 ديدگاه)

    از قدیم گفتند در دروازه رو می شه بست اما در دهان مردم رو نمی شه بست . . . .

    موافقم 2
    مخالفم 1
  11. یانکی

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2353 ديدگاه)

    وقتی این آشغالها رو میبینی و میفهمی بازم بودجه پلتفرم انجین جدید برا اینا در نظر گرفته شده از نابود شدنش ناراحت نمیشی.قبلا هم گفتم آلفا و مازراتی جاشون تو ذباله دان تاریخه مگر اینکه بسپارنشون به داج تا بروز رسانیشون کنه

    موافقم 4
    مخالفم 7
    1. نوید محمد

      ۲۵ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (140 ديدگاه)

      یانکی جان چه خوب شد عکس خودت گذاشتی روی پروفایلت.
      کامنتات خیلی آتیشیه!

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۵ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        عین ریشاش آتشیه!😂

        موافقم 3
        مخالفم 1
    2. MC20

      ۲۵ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (2350 ديدگاه)

      برو یکی از زباله دان های تاریخ ، چهارراه فرمانیه گالری م ی لاد موتور به ویترینش نگاه کن ببین گیبلی و کواتروپورته رو اونجا میگذاره و یک زباله دان تاریخ دیگه هم هست برو فرشته ، خیابان الهیه ، خزر‌شمالی ، گالری پرس تی ژ موتور ، ببین اونا گیبلی رو کجا میگذارن .

      موافقم 3
      مخالفم 1
  12. Irani

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (141 ديدگاه)

    قیمت پایه مدل 2021 به پول الان دو میلیارد تومن است!
    با اینکه دو میلیارد هم پول زیادی برای قشر متوسط و پایین جامعه ایران است ولی باز هم چقدر بدبختیم که این ماشین اگه ایران بیاد قیمتش بالای 6 میلیارد میشه!
    تازه اجازه واردات هم نمیدن!

    آقا ولش کن … بگید طناب متری چنده؟ دو سه مترش کارمو راه میندازه …

  13. MC20

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2350 ديدگاه)

    از قدیم گفتند در دروازه رو می شه بست اما در دهان مردم رو نمی شه بست . . . .

    موافقم 2
    مخالفم 1
  14. MC20

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2350 ديدگاه)

    کسانی میان در مورد خاص بودن یا نبودن مازراتی نظر میدن که یا مازراتی رو نمیشناسن یا خاص بودن رو لمس نکردن . مازراتی هم مثل هر محصولی دو بعد داره درونی و بیرونی . . . بعد درونی از منظر مکانیکال به موتور و گیرباکس و هماهنگی این دو و سیستم فنربندی و زیربندی و توان موتور و گشتاور و پایداری و مرکز ثقل و . . . برمیگرده بعد درونی از منظر فاندمنتال به صدای جذاب پیشرانه حس خوب لمس متریال لاکچری و طراحی دلپسند ادوات و ارگونومی اشیا بر میگرده و بعد بیرونی به استفاده از پتانسیل های ژنتیکی هر برند بر می گرده و این جا هم مازراتی مثل بعد درونی کم نظیر عمل می کنه برای مثال می گم تا دوستانی که با خاص بودن مازراتی آشنا نیستند آشنا بشوند . . . مازراتی چند شریک لاکچری از صنایع مختلف داره برای مثال : BVLGARI : Fine Italian Jewelry, Watches and Luxury Goods ((De Castelli & Maserati) ITALIAN MASTERS : MASERATI AND DE CASTELLI) De Castelli – Metal becomes furniture, surface, design . Timeless products – GIORGETTI SpA Ermenegildo Zegna menswear Men’s casual and elegant polo t-shirts | La Martina . Fendi : Italian luxury fashion house

    موافقم 1
    مخالفم 3
  15. MC20

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2350 ديدگاه)

    آلبرت آینشتاین ، گفته دو چیز هست که انتها نداره ، اول وسعت کهکشان ها و دوم ، وسعت حماقت مردم . هرچند در مورد اولی ، زیاد مطمعن نیستم .

    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۵ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      مطمئن باش! چون سرعت انبساط دنیا زیاده دقیق نمی‌دونم اما میگن هر ثانیه ۴کیلومتر وسعت پیدا می‌کنه!

  16. MC20

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2350 ديدگاه)

    کاش دوستان کمی وسعت مشرب می داشتند تا در عمل متوجه می شدند که در دنیا چه کسانی مازراتی رو می خرند و چرا . . . کسانی که سواری و یا مالکیت مازراتی رو تجربه کردن می دونن مازراتی روح داره و اونها فقط میدونن روح مازراتی یعنی چه ؟ همونها در دنیا این جمله رو برای توصیف عشق به مازراتی ساختند : پارکینگ هر مازراتی قلب صاحبشه این یعنی مازراتی به قلب شما راه پیدا میکنه ، هرگز بیرون نمیاد و هرگز چیز دیگری جایش را نمی گیرد .

    موافقم 5
    مخالفم 2
    1. یانکی

      ۲۵ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (2353 ديدگاه)

      یه بار بیا مسابقات درگ ببین روح تو چه ماشینیه.وقتی بیوئیک اسکای لارک تولید داخل با کمی بروز رسانی مازراتی رو زیر چرخهاش له میکنه

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. MC20

        ۲۵ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (2350 ديدگاه)

        عزیزم برو تووی فرهنگ لغت معنای روح رو جستجو کن . چون می دونم نمی دونی و سرچ هم نمی کنی خودم میگم . روح واسط بین ماده و معناست ، ورود از حوزه ماده به معنا است و در پایین ترین منزل وجود ، همسنگ لذت بردن است . روح لمس لطافت و درک ظرافت در مناسبات عالم هستی است و . . .

      2. مشتاقی

        ۲۵ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (173 ديدگاه)

        شماها به روح اعتقاد دارید؟

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. MC20

          ۲۵ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (2350 ديدگاه)

          # اکانت فیک

  17. MC20

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2350 ديدگاه)

    آمریکایی های برگر خور در اوج دوران شکوفایی اقتصادی شون تنها به ساختن بهترین یخچال ها و بهترین تیغ های خود تراش شهره خاص و عام ، بودند ، الان که از اون روز ها ی دوران شکوفایی اقتصادی شون چند ده سال میگذره . . . بماند . . .

    1. بهنام

      ۲۵ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (904 ديدگاه)

      از نظر دوستان آمریکایی باز نعش کش های شش هفت متری با دو در و فضای داخلی یک هاچبک و چند تن وزن و هندلینگ افتضاح که در بهترین حالت آهن قراضه ای بیش نبودند کل دنیای خودرو سازی هستند .

      موافقم 1
      مخالفم 6
      1. MC20

        ۲۵ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (2350 ديدگاه)

        حق مطلب رو ادا کردید .

        موافقم 1
        مخالفم 1
      2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۵ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        کسی که به کوپه میگه نعش کش مشخصه چقدر اطلاعاتش بالاست!

        1. MC20

          ۲۵ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (2350 ديدگاه)

          آبتین جان ، کنایه ای زد ، به وسعت استعاره ، معنا رو درنوردید و . . . . .

        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۵ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          میشه بگی چه معنایی رو درنوردیده؟ توصیه میکنم قسمت سوم از فصل چهارم گرند تورر رو ببینید بعد بگید نعش کش! دهه ۷۰ اروپاییا مینی و قورباغه و سه چرخه سوار میشدن تو آمریکا ماشین تمام امکاناتش برقی بود! تحقیق هم خوب چیزیه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا