مزراتی در حال معرفی تغییرات مدل سال ۲۰۲۲ محصولات خود است. تریم ها و مدلهای سفارشی جدید برای دو محصول کلیدی این خودروساز یعنی لوانته و گیبلی در دسترس بوده و البته قیمت گیبلی هم افزایش یافته است. در نگاه اول شاهد افزایش قیمت محسوسی هستیم اما لیست تجهیزات استاندارد این خودرو بهبودهای مهمی داشته که نسبت به قبل تفاوت زیادی را ایجاد میکند.
کارز دایرکت میگوید گیبلی ۲۰۲۲ قیمت پایه ۷۶۲۰۰ دلاری خواهد داشت درحالیکه قیمت مدل ۲۰۲۱ همین خودرو برابر با ۷۲۱۹۰ دلار بوده است؛ اما آسانترین روش برای توضیح این اختلاف قیمت تصمیم مزراتی به حذف مدل پایه و جایگزینی آن با تریم گیبلی GT میباشد.
سخنگوی مزراتی تائید کرده مدل پایه جدید به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری با قدرت ۳۴۵ اسب بخار مجهز بوده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۵ ثانیهای دارد. از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو میتوان به کالیپرهای ترمز مشکی، سیستمهای ایمنی و کمکراننده گسترده و جایگاه شارژ بیسیم اشاره کرد. قیمت مدلهای فول گیبلی ۲۰۲۲ فعلاً اعلام نشده اما انتظار نمیرود نسخههای سطح بالاتر افزایش قیمت چندانی داشته باشند.
این خودرو در مدل ۲۰۲۲ خود با چهار تریم عرضه میشود. به عنوان یادآوری باید دانست این خودرو در کل با ۱۰ تریم گوناگون عرضه شده اما مدل ۲۰۲۲ تنها به تریم های GT، مودنا، مودنا Q4 و تروفئو محدود میشود. چندین آپشن نیز در دسترس است که میتواند قیمت گیبلی GT را به حدود ۸۲ هزار دلار برساند.
نهایتاً باید اظهار داشت مزراتی تولید مدلهای سفارشی گیبلی و لوانته F تریبوتو برای بازار آمریکا و کانادا را نیز اعلام کرده است. این دو خودرو فقط با رنگهای آزورو تریبوتو و روسو تریبوتو در دسترس بوده و قیمت پایه ۹۸۸۹۰ دلاری برای گیبلی F تریبوتو و ۱۰۶۵۹۰ دلاری برای لوانته F تریبوتو دارند.
مهدی
۲۵ مهر ۱۴۰۰از یه ماشین چی میخواهید !!
همه چی تمام
GT
۲۵ مهر ۱۴۰۰با این قیمت انتخاب های خیلی بهتری هست، در کل خرید گیبلی، لوانته و کواتروپورته اصلا منطقی نیست، اگه براتون کوچک شدن فضای بار چندان مهم نباشه، آلفارومئو جولیا QV و بی ام و M3 کامپتیشن و کادیلاک CT4 V بلک وینگ از این خیلی سریع تر هستند تازه برای بی ام و میشه آپشن هم اضافه کرد تا به قیمت پایه گیبلی برسه و کادیلاک هم خیلی ارزون تره
Amard
۲۵ مهر ۱۴۰۰تکیه مازراتی روی طراحی از نظر پرفورمنس یکم پایین تر ولی عوضش لوکس تر خوش فرم تر از مرسدس اعودی و بیم دبلیو البته بخاییم اقتصادی فکر کنیم اعودی و بی ام دبلیو هم توان بالادارن هم به نسبت قیمت مناسب تر و تکنولوژی بهتر
AMANTE
۲۵ مهر ۱۴۰۰نمیدونم چرا از برند مازراتی خوشم نمیاد. انگار خیلی تلاش میکنه خاص باشه و همین تلاش برای خاص بودن باعث شده به بخش های دیگه ماشین توجه نکنه یا حداقل کمتر توجه کنه.
GT
۲۵ مهر ۱۴۰۰دقیقا 👌
Reza Waffen SS
۲۵ مهر ۱۴۰۰بهتره بگیم به بن بست رسیده خیلی به خودش فشار میاره ولی نمیتونه انگاری یه جای کار میلنگه. الان یه پلت فرم MC20 داده بیرون میخواد همه محصولاتش رو برپایه همون پلت فرم بنا کنه.
AMIR / ARMI
۲۵ مهر ۱۴۰۰خود mc20 روی پلتفرم آلفارومئو C4 ساخته شده دوست عزیز
MC20
۲۵ مهر ۱۴۰۰شما اول اسمش رو یاد بگیر برادر اون 4c هست .
MC20
۲۵ مهر ۱۴۰۰In late 2019, a series of spy shots were published showing a highly modified Alfa Romeo 4C-based test mule of an upcoming, new Maserati sports car. Apart for the typical camouflage, the car featured a much larger rear portion and wider track
The following statements from the manufacturer confirmed that the cars were used as prototypes of a new powertrain developed by Maserati, but it was not confirmed whether the new sports car will be based on the outgoing 4C platform
Reza Waffen SS
۲۵ مهر ۱۴۰۰خوب 4c رو نمیدونستم ولی حالا از کدوم از کدوم پلت استفاده کردن مهم نیست. منظور من اینه که همین پلت رو داره روی بقیه نسخه هاش که گرن توریسمو و کبریو . . . هستش میخواد پیاده کنه. عملا داره میگه که هیچی تو چنته نداره
Sina10
۲۵ مهر ۱۴۰۰واقعیت اینه که خاص بود
الان که نیست داره زور میزنه خودشو خاص کنه
شما این کابینو نگاه کنید
کابینش در سری ۱ شده با قیمت M3 و مدلای از سری ۵!!
بهنام
۲۵ مهر ۱۴۰۰در یکی تز قسمت های تاپ گیر مقایسه ای بین پانامرا،آستون رپید،و کواتروپورته برگزار کردن که قبل از مقایسه همگی به اتفاق شانسی برای مزراتی قائل نبودن و پانامرا و در رتبه ی بهدی رپید رو یه سر و گردن بالاتر از مزراتی میدونستن.ولی در پایان اون قسمت هر سه مجری به اتفاق کواتروپورته رو انتخاب کردن و یه جمله ب معروفی کلارکسون در پایان گفت اینکه: از نظر من بهترین ماشین بین اینها بدترینه اونهاست.یعنی اونیکه فکر میکردیم بدترین باشه ،غیر قابل اعتماد ترین باشه در واقع بهترینشون هست.
پرهام+و+رهام
۲۵ مهر ۱۴۰۰دوستان واقعا قبل از این مدل و MC02مبود واقعا سل کننده بود ولی الا…
AMIR / ARMI
۲۵ مهر ۱۴۰۰مازراتی کلا سالی ۵ هزار تا دونه ماشین نمیروشه
مکلارن و استون مارتین با اینکه سبد محصولاتشون خیلی گرون تر بیشتر میفروشن
تخته کنید در این برند سنگین تره
Moein
۲۵ مهر ۱۴۰۰منتظر باش تخته میشه
خوشم میاد خوب مازراتی میسوزونه یه سری متعصب الکی رو
مازراتی اصلا غرق تو بدی و بی کیفیتی هم باشه همین باعث میشه امثال شما بالا پایین برید باز کافیه
ماشاالله مازراتی😍💚
AMIR / ARMI
۲۵ مهر ۱۴۰۰چیش باعث بشه من بسوزم
اینکه یه برند ایتالیایی از رده خارج شده و کسی نگاش نمیکنه باعث بشه بسوزم
حیف آهنی که واسه ساخت چنین ماشین های بی مصرفی استفاده میشه
البته حق هم دارن مردم کی بنز و بی ام و رو تو اروپا ول میکنه مازراتی بخره
آلفارومئو هم دقیقا همچین وضعی داره
Sina10
۲۵ مهر ۱۴۰۰اخه جایگاه ایتالیایی ها اینجا نیست
که بیان بنجلی مثل این بسازن ، این حداقل یه نسل عقب تر از رقباست
بهترین و نزدیک رقیبش سری ۵ هست ، البته نسخه های دست دوم نسل قبلش😂
که حتی اونا هم بخاطر قیمت خیلی کمترشون تو بازار دست دوم ، ماشینای بهتری هستن!!
واقعا تنها چیزی که این ماشین داره قیافشه
و نسخه ترفئو با موتور های جالبش ، که اونم بخاطر قیمتش اصلا نمیارزه
Audi R8
۲۵ مهر ۱۴۰۰در حق مازراتی و جگوار خیلی ظلم شده
حق جگوار این هست که با مرسدس بنز و آئودی و بی ام و رقابت تنگاتنگی داشته باشه
حق مازراتی این هست که با پورشه گلاویز بشه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ مهر ۱۴۰۰در حق خیلی برندها ظلم شده،نه فقط این دوتا برندایی مثل پونتیاک،مرکوری و پلیموت هم به ناحق حذف شدن، نه بودجهای بهشون اختصاص دادن نه پلتفرم خاصی همون مدلای کارخونه مادرو ریبج میکردن میشد پونتیاک فلان و….
GT
۲۵ مهر ۱۴۰۰ژرمن های جای پای خود را به عنوان پادشاه خودروسازی محکم کردند، ولی مازراتی پسرفت شدید داشته، جگوار هم اوضاع خیلی بهتری نسبت به مازراتی داره و خطرناک ترین رقیب ژرمن هاست.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ مهر ۱۴۰۰همون قیافه،همون کابین،همون رنگ….
استلانتیس مگه قرار نبود کلی بودجه بهش اختصاص بده یعنی توسعه mc20 اینقدر پرهزینه بوده به باقیشون نرسیدن؟؟
Aran+Milan
۲۵ مهر ۱۴۰۰کابینش یکمی قدیمی نیس?
MC20
۲۵ مهر ۱۴۰۰از قدیم گفتند در دروازه رو می شه بست اما در دهان مردم رو نمی شه بست . . . .
یانکی
۲۵ مهر ۱۴۰۰وقتی این آشغالها رو میبینی و میفهمی بازم بودجه پلتفرم انجین جدید برا اینا در نظر گرفته شده از نابود شدنش ناراحت نمیشی.قبلا هم گفتم آلفا و مازراتی جاشون تو ذباله دان تاریخه مگر اینکه بسپارنشون به داج تا بروز رسانیشون کنه
نوید محمد
۲۵ مهر ۱۴۰۰یانکی جان چه خوب شد عکس خودت گذاشتی روی پروفایلت.
کامنتات خیلی آتیشیه!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ مهر ۱۴۰۰عین ریشاش آتشیه!😂
MC20
۲۵ مهر ۱۴۰۰برو یکی از زباله دان های تاریخ ، چهارراه فرمانیه گالری م ی لاد موتور به ویترینش نگاه کن ببین گیبلی و کواتروپورته رو اونجا میگذاره و یک زباله دان تاریخ دیگه هم هست برو فرشته ، خیابان الهیه ، خزرشمالی ، گالری پرس تی ژ موتور ، ببین اونا گیبلی رو کجا میگذارن .
Irani
۲۵ مهر ۱۴۰۰قیمت پایه مدل 2021 به پول الان دو میلیارد تومن است!
با اینکه دو میلیارد هم پول زیادی برای قشر متوسط و پایین جامعه ایران است ولی باز هم چقدر بدبختیم که این ماشین اگه ایران بیاد قیمتش بالای 6 میلیارد میشه!
تازه اجازه واردات هم نمیدن!
آقا ولش کن … بگید طناب متری چنده؟ دو سه مترش کارمو راه میندازه …
MC20
۲۵ مهر ۱۴۰۰از قدیم گفتند در دروازه رو می شه بست اما در دهان مردم رو نمی شه بست . . . .
MC20
۲۵ مهر ۱۴۰۰کسانی میان در مورد خاص بودن یا نبودن مازراتی نظر میدن که یا مازراتی رو نمیشناسن یا خاص بودن رو لمس نکردن . مازراتی هم مثل هر محصولی دو بعد داره درونی و بیرونی . . . بعد درونی از منظر مکانیکال به موتور و گیرباکس و هماهنگی این دو و سیستم فنربندی و زیربندی و توان موتور و گشتاور و پایداری و مرکز ثقل و . . . برمیگرده بعد درونی از منظر فاندمنتال به صدای جذاب پیشرانه حس خوب لمس متریال لاکچری و طراحی دلپسند ادوات و ارگونومی اشیا بر میگرده و بعد بیرونی به استفاده از پتانسیل های ژنتیکی هر برند بر می گرده و این جا هم مازراتی مثل بعد درونی کم نظیر عمل می کنه برای مثال می گم تا دوستانی که با خاص بودن مازراتی آشنا نیستند آشنا بشوند . . . مازراتی چند شریک لاکچری از صنایع مختلف داره برای مثال : BVLGARI : Fine Italian Jewelry, Watches and Luxury Goods ((De Castelli & Maserati) ITALIAN MASTERS : MASERATI AND DE CASTELLI) De Castelli – Metal becomes furniture, surface, design . Timeless products – GIORGETTI SpA Ermenegildo Zegna menswear Men’s casual and elegant polo t-shirts | La Martina . Fendi : Italian luxury fashion house
MC20
۲۵ مهر ۱۴۰۰آلبرت آینشتاین ، گفته دو چیز هست که انتها نداره ، اول وسعت کهکشان ها و دوم ، وسعت حماقت مردم . هرچند در مورد اولی ، زیاد مطمعن نیستم .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ مهر ۱۴۰۰مطمئن باش! چون سرعت انبساط دنیا زیاده دقیق نمیدونم اما میگن هر ثانیه ۴کیلومتر وسعت پیدا میکنه!
MC20
۲۵ مهر ۱۴۰۰کاش دوستان کمی وسعت مشرب می داشتند تا در عمل متوجه می شدند که در دنیا چه کسانی مازراتی رو می خرند و چرا . . . کسانی که سواری و یا مالکیت مازراتی رو تجربه کردن می دونن مازراتی روح داره و اونها فقط میدونن روح مازراتی یعنی چه ؟ همونها در دنیا این جمله رو برای توصیف عشق به مازراتی ساختند : پارکینگ هر مازراتی قلب صاحبشه این یعنی مازراتی به قلب شما راه پیدا میکنه ، هرگز بیرون نمیاد و هرگز چیز دیگری جایش را نمی گیرد .
یانکی
۲۵ مهر ۱۴۰۰یه بار بیا مسابقات درگ ببین روح تو چه ماشینیه.وقتی بیوئیک اسکای لارک تولید داخل با کمی بروز رسانی مازراتی رو زیر چرخهاش له میکنه
MC20
۲۵ مهر ۱۴۰۰عزیزم برو تووی فرهنگ لغت معنای روح رو جستجو کن . چون می دونم نمی دونی و سرچ هم نمی کنی خودم میگم . روح واسط بین ماده و معناست ، ورود از حوزه ماده به معنا است و در پایین ترین منزل وجود ، همسنگ لذت بردن است . روح لمس لطافت و درک ظرافت در مناسبات عالم هستی است و . . .
مشتاقی
۲۵ مهر ۱۴۰۰شماها به روح اعتقاد دارید؟
MC20
۲۵ مهر ۱۴۰۰# اکانت فیک
MC20
۲۵ مهر ۱۴۰۰آمریکایی های برگر خور در اوج دوران شکوفایی اقتصادی شون تنها به ساختن بهترین یخچال ها و بهترین تیغ های خود تراش شهره خاص و عام ، بودند ، الان که از اون روز ها ی دوران شکوفایی اقتصادی شون چند ده سال میگذره . . . بماند . . .
بهنام
۲۵ مهر ۱۴۰۰از نظر دوستان آمریکایی باز نعش کش های شش هفت متری با دو در و فضای داخلی یک هاچبک و چند تن وزن و هندلینگ افتضاح که در بهترین حالت آهن قراضه ای بیش نبودند کل دنیای خودرو سازی هستند .
MC20
۲۵ مهر ۱۴۰۰حق مطلب رو ادا کردید .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ مهر ۱۴۰۰کسی که به کوپه میگه نعش کش مشخصه چقدر اطلاعاتش بالاست!
MC20
۲۵ مهر ۱۴۰۰آبتین جان ، کنایه ای زد ، به وسعت استعاره ، معنا رو درنوردید و . . . . .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ مهر ۱۴۰۰میشه بگی چه معنایی رو درنوردیده؟ توصیه میکنم قسمت سوم از فصل چهارم گرند تورر رو ببینید بعد بگید نعش کش! دهه ۷۰ اروپاییا مینی و قورباغه و سه چرخه سوار میشدن تو آمریکا ماشین تمام امکاناتش برقی بود! تحقیق هم خوب چیزیه…