نسخۀ پایۀ جدید گرنکابریو به همان پیشرانۀ V6 توئین توربو ولی با قدرت کمتر مجهز است و قیمت پایۀ ۱۷۰ هزار یورویی دارد.
مازراتی طی رویدادی از نسخهٔ پایهٔ جدید گرنکابریو و همینطور یک نمونهٔ تک ساخت بر اساس گرنکابریو تروفئو رونمایی کرده است. نسخهٔ پایهٔ جدید این کانورتیبل ایتالیایی به همان پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربوی نتونو مجهز است که در اینجا ۴۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. به لطف این موتور در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک، گرنکابریو ظرف ۳.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد و میتواند به حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.
ازجملهٔ دیگر ویژگیهای نسخهٔ پاپهٔ گرنکابریو میتوان به سیستم تعلیق بادی، رینگهای ۲۰ و ۲۱ اینچی، صندلیهای چرمی اسپرت، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۲ اینچی و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی اشاره کرد. قیمت این نسخه در ایتالیا از ۱۶۹,۶۰۰ یورو آغاز میشود و آپشنهایی مثل سیستم صوتی پریمیوم، نمایشگر هدآپ و پکیج کامفورت با تهویهٔ صندلیهای جلو برای آن قابل سفارش خواهد بود.
از سوی دیگر، نمونهٔ تک ساخت گرنکابریو با رنگی منحصربهفرد رنگآمیزی شده که یادآور دریاچهٔ یخزده است. تریم سفید براق، رینگهای فورجکاری شده و کالیپرهای ترمز آبی براق هم تکمیلکنندهٔ ویژگیهای بیرونی این نمونهٔ خاص هستند. در داخل هم مازراتی فضایی یخی رنگ را با تریم مشکی و تزئینات فیبر کربنی تدارک دیده که با سقف پارچهای آبی مارین همراه است.
ازآنجاییکه این نمونهٔ تک ساخت بر اساس نسخهٔ تروفئو ساخته شده، زیر کاپوت خود نسخهٔ ۵۵۰ اسب بخاری پیشرانهٔ نتونو را دارد که ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. به لطف این نیرو، شتاب صفرتاصد خودرو به ۳.۶ ثانیه و حداکثر سرعت به ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت میرسد. غیر از معرفی این دو مدل جدید، مازراتی خبر از تغییراتی جزئی برای گرنکابریو داده که شامل رنگهای بیرونی جدید و سیستم اگزوز اسپرت سفارشی برای تروفئو با صدای خالصتر و هیجانانگیزتر میشود.
آریا
۸ اسفند ۱۴۰۳170 تا واسه یه کوپه اسپرت خیلیه تازه قیمت پایهس
یه Z06 صد به این میارزه
نیسان جیتیار ؛ بی ام و ام 8
Iman 007
۸ اسفند ۱۴۰۳اره راست میگی اما انصافا خوشگله
۸ اسفند ۱۴۰۳وای خدا من میخوام اینو
ممد ژانگولر
۸ اسفند ۱۴۰۳خداوکیلی جیگرم حال امد چقدر زیباست .
net
۸ اسفند ۱۴۰۳زیباترین ماشین اسپرت کوپه روباز جهان بی ام و سری ۸ هست. چراغ باریک عقبش خوبه اگر خط نازک سفید وسطش نبود و یکپارچه قرمز زرشکی میبود قشنگتر میشد. ۴ اگزوز برای ماشین اسپرت کوپه زیاده اگر دو اگزوز دایره ای به رنگ خاکستری در سمت چپ و راست بود قشنگتر میشد. این مدل چراغ جلو ساده پهن قدیمی شده اگر مثل چراغ باریک زیبا جلو بی ام و سری ۸ و چراغ باریک جلو زیبا جگوار اف تایپ مدل ۲۰۲۲ داشت قشنگتر میشد. خط سفید اطراف جلوپنجره بد هست اگر خط سفید نداشت قشنگتر میشد. صفحه نمایشش قدیمی هست. در عکس ها دو رنگ رینگ استفاده شده اون مدل رنگ رینگ که سفید هست جالب نیست. اگر رنگ طراحی داخلی یکپارچه مشکی بود قشنگتر میشد
net
۸ اسفند ۱۴۰۳ماشین های روباز سوپر اسپرت و اسپرت کوپه با سقف پارچه ای حس بدی داره و قیافه ماشین رو هنگامی که سقف پارچه ای روی ماشین نصب هست بد میکنه. سقف پارچه ای هنگامی که روی ماشین نصب هست صدا میاد داخل و آب باران میاد داخل ماشین و هنگام شستشو دردسر هست. ماشین های روباز سوپر اسپرت و اسپرت کوپه باید به جای سقف پارچه ای از سقف فلزی خودکار جمع شونده استفاده کنند
net
۸ اسفند ۱۴۰۳ماشین های اسپرت کوپه مدل روبازش قشنگتر از مدل سقف ثابت فلزی هست چون مدل روبازشون صندوق عقب کشیده تر میشه زیباتر هست
Sina_carshow
۸ اسفند ۱۴۰۳قشنگه اما کسی اهمیت نمیده به این ماشین به خاطر اینکه خیلی بیش از حد واقعیش قیمت گذاری شده مازراتی باید یه دست رو قیمت گذاری هاش بکشه برا همین قیمتش تو سه سال نصف میشه این نسخه نهایت باید 80 هزارتا قیمت داشته باشه با این پول پورشه 911 هستش بی ام و M4 CS هستش حتی خیلی ارزونتر ازش کوروت zo6 و کلی آپشن دیگه
اگه خیلی بخوام بهش سخت گیری هم کنم میتونم به تکنولوژی و کاکپیت خیلی دمودش و قدیمی اشاره کنم
صامورایی
۸ اسفند ۱۴۰۳آخرین نفس های یه کمپانی درحال مرگ.
سگمنت سوپراسپرت و گرندتورر، فوق العاده رقابتی و سخته. روز به روزم داره استقبال ازش کم میشه. با این قیمت به هیچ وجه امیدی بهش نیست
بهترین اتفاق اینه که چین بخره کمپانیو و ازش برای ساخت سوپر اسپرت، هایپرکار و گرند تورر برقی استفاده کنه اونم اکثر فروشش تو چین باشه وگرنه بزودی نابود میشه.