این نسخه ویژه که ۱۱۰ Anniversario نام دارد و بر اساس گرنتوریسموی الکتریکی ساخته شده، در دو رنگ مختلف و در تعداد ۱۱۰ دستگاه تولید خواهد شد.
در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۴ مازراتی ۱۱۰ ساله خواهد شد و به همین مناسبت، نسخهٔ ویژهای از گرنتوریسمو را با نام ۱۱۰ Anniversario معرفی کرده است. این نسخه که با چند ویژگی خاص بر اساس مدل الکتریکی فولگوره ساخته شده، تنها در ۱۱۰ دستگاه تولید خواهد شد. گرنتوریسمو ویژه ۱۱۰ سالگی در دو رنگ ویژهٔ آبی جوهری و مسی ارائه میشود که از هرکدام ۵۵ دستگاه ساخته خواهد شد. در هردو رنگ شاهد رینگهای آلیاژی مسیرنگ هستیم درحالیکه نشان ویژهٔ ۱۱۰ سالگی هم که با لوگوی مازراتی ادغام شده با همین رنگ روی ستون C دیده میشود.
مازراتی برای این نسخه تودوزی خاصی را هم در نظر گرفته است. این تودوزی در نمونهٔ مسیرنگ ترکیب دورنگی از یخی و آبی جین با دوخت مسی است درحالیکه در نمونهٔ آبیرنگ تودوزی مشکی با دوخت آبی و تزئینات مسیرنگ روی کنسول مرکزی و رو دریها دیده میشود.
در مشخصات فنی خودرو اما تغییری صورت نگرفته و گرنتوریسمو ویژهٔ ۱۱۰ سالگی همچنان از همان سه موتور الکتریکی استفاده میکند که مجموعاً ۸۳۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارند. انرژی موردنیاز این موتورها هم توسط یک پکیج باطری ۹۲.۵ کیلووات ساعتی تأمین میشود که با هر بار شارژ کامل امکان پیمودن تا ۳۹۰ کیلومتر را فراهم میکند. این نسخهٔ ویژه برای اولین بار در تاریخ ۳۰ نوامبر در محل دفتر مرکزی مازراتی در مودنا به نمایش درخواهد آمد و آغازگر رویدادی بنام ترایدنت اکسپرینس خواهد بود. این یک رویداد دوروزه برای جشن ۱۱۰ سالگی مازراتی با حضور مهمانان ویژه خواهد بود.
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۹ آذر ۱۴۰۳خوب دلیل وضع خراب استلانتیس همینجاست.در حالی که به فروش بیشتر محصولاتش نیاز داره تمرکز روی مازراتی که واقعا کسی حاضر نیست پولش رو براش حروم کنه گذاشته.اونم جی تی و سوپر کار حالا اگر کراس اوور یا سدان بود یه چیزی این در حالیه که داج با چارجر چلنجر فروش بی نظیر داشت اونم محصولات سالخورده جالبی کار اینجاست اون سهم عالیه داج از فروش چلنجر چارجر الان کاملا از بین رفته چون بازنشسته شدن بدون عرضه جانشین همون مزحکه بزقی هم معلوم نیست کی بیاد گیرم هم بیاد چرا باید کسی ماسل برقی بخره اونم با عملکرد پیش پا افتاده باز اگر چارجر برقی ۱۵۰۰ اسب بود یه چیزی فکر کنید اون عظمت با ۴۸۰ اسب و تو بالاردش ۶۸۰ اسب باشه که تو بهترین حالت شتاب بالای ۴ ثانیه ثبت میکنه.اگر به جای هزینه رو مازراتی یه انجین وی۸ همی جدید میساختن الان این وضعشون نبود
علی Shelby
۹ آذر ۱۴۰۳مازراتی=عشق بی پایان
B
۹ آذر ۱۴۰۳این شرکتای استلانتیس لز قبل هم وضعیتشون بد بوده با ترکیب شدنشون همون رویه سقوط رو حفظ کردن گویا
Roham
۹ آذر ۱۴۰۳بعد اون موقع استلانتیس میخواد این برند ها با قدمت های صد ساله رو نابود کنه
B
۹ آذر ۱۴۰۳وقتی مدت طولانی ضرر ده باشن راه دیگه ای نمیمونه
اگه به اندازه کافی خوب نباشی صنعت میندازدت دور اصالت قدمت و نو آوری و … هم براش مهم نیست
رهام
۹ آذر ۱۴۰۳بعد اون موقع استلانتیس میخواد این برند ها با قدمت های صد ساله رو نابود کنه
hosen
۹ آذر ۱۴۰۳به امید اوج گرفتن مازراتی
کامران
۹ آذر ۱۴۰۳دنیا و ایتالیا و شرکتهای خودروسازی و موتورسیکلت سازیاش که رقیب در دنیا ندارند.
Amirsh
۹ آذر ۱۴۰۳به نظرتون اگه خودروساز های بازار آزاد غربی( شامل اروپاییا ، آمریکاییا ، ژاپنیا و کره اییا ) بیان همگی از نظر سیاست تولید و فروش و اینا متحد بشن و با هم بتونن هر برند رو به جایگاهی که میتونه داشته باشه توی بازار برسونن ، و برای نیازای مختلف ، برندا برنامه مشخصی داشته باشن تا پازل تقاضای بازار رو کامل کنن ، میتونن رشد داشته باشن ؟
در مقابل برندای چینی که واقعا طبق یه سیاست و برنامه ی مشخص و هماهنگی پیش میرن ؟
یا اینکه اینکار بازتر آزاد رو مخدوش میکنه ؟
اصلا وقتی یه بازیگر بزرگ و تاثیر گذار ( مثل چین ) سروکله اش پیدا شده که از بازار آزاد و رقابتی پیروی نمیکنه چندان ، پیش گرفتن همون بازار آزاد درسته ؟ یا باید مثل خودشون باهاشون برخورد بشه ؟