مازراتی گرن توریسمو فولگور طبق شنیدهها در آیندهای نزدیک معرفی خواهد شد. این خودروساز ایتالیایی با انتشار پستی در شبکههای اجتماعی اظهار داشته است:
پوشش بدنه رز گلد مناسب ساحل طلایی! مخفی نگهداشتنش غیرممکن است. ما با گرن توریسمو فولگور جدید در حال گشتن در کالیفرنیا هستیم. هوا برقی است. در این راه ما را دنبال کنید
به نظر میرسد مازراتی آنطور که انتظار میرفت نتوانست این خودرو را مخفی نگه دارد زیرا قبل از این نیز مدلی بدون پوشش استتاری در یک جایگاه شارژ رؤیت شده بود. همانطور که گفته شد احتمال معرفی این کوپه بدون آلایندگی طی روزهای آینده وجود دارد. اتوکار میگوید ایتالیاییها یک مراسم شخصی و بدون حضور خبرنگاران را برای خریداران احتمالی برگزار کردهاند.
به گزارش اتوبلاگ، این خودروساز ایتالیایی اوایل سال جاری میلادی و پیش از برگزاری مسابقات فرمول E در رم یک نسخه دیگر از مازراتی گرن توریسمو فولگور را با بدنهای آبیرنگ به نمایش گذاشتند. این نسخه که از رنگ رز گلد جذاب و رینگهای متفاوت سود میبرد همان چیزی است که منتظرش بودیم. ما خودروی موردبحث را دوست داریم. بله مازراتی گرن توریسمو فولگور شبیه همان خودرویی است که در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد اما از نظر ما هنوز هم خودروی زیبایی بوده و مدل فولگور میتواند برخی بهبودها را نیز به همراه داشته باشد.
احتمالاً مهمانان مراسم ویژه مازراتی از قوای محرکه این خودروی ۲+۲ آگاهی پیدا کردهاند اما رسانهها فعلاً چیزی نمیدانند. همانطور که میدانید کراس اوور الکتریکی گریکالی قدرت ۵۹۰ اسب بخاری خواهد داشت و بنابراین مدل بسیار گرانتر گرن توریسمو باید قدرتی فراتر داشته باشد و حتی شایعاتی درباره خروجی ۱۲۰۰ اسب بخاری آن منتشر شده است. انتظار میرود طی ماههای آینده مشخصات رسمی این خودرو منتشر شود. قرار است مازراتی گرن توریسمو فولگور بهصورت رسمی در سال آینده معرفی شود و شاید نسخه روباز گرن کابریو فولگور نیز همان زمان پدیدار گردد. گفته شده نسخه درونسوز این خودروی دو درب نیز تولید خواهد شد و شاید از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری مازراتی یا نمونه ۴ سیلندر ۲ لیتری استفاده کند. در برخی بازارها مازراتی گیبلی با پیشرانه ۲ لیتری هیبریدی عرضه میشود اما شاید این گزینه برای گرن توریسمو جدید خیلی جالب نباشد.
رضا
۲ شهریور ۱۴۰۱عشق میکنم وقتی محصولات جدید آلفارومئو و مازراتی رو میبینم
کاش استلانتیس دوج رو منحل میکرد که مثل زالو نخواد از حق آلفارومئو و مازراتی بخوره
Sina
۲ شهریور ۱۴۰۱بی خودی دلت رو صابون نزن
جرمی کلارکسون هم خیلی توی برنامه تاپ گیر واسه جگوار لندرور تبلیغ میکردو یه جورایی میخواست اونارو از آلمانی ها بهتر بدونه ولی آخرش جگوار لندرور تا مرز سقوط پیش رفته.
مازراتی و آلفا هم همینن دیر یا زود درش تخته میشه چونکه حرفی توی بازار برای گفتن نداره کارش شده با انداختن موتور فراری روی ماشیناش یا بدنه اینو اونو گرفتنو جو سازی کردن.
بازار پشیزی واسع جو سازی و تبلیغ الکی قایل نیست و واقعیت رو میبینه
یه زمانی ،،یه زمانی آلفاو مازراتی فلان بهمان بودنو ولش کن
یه زمانی هم وقتی پژو ماشین میساخت تویوتا نمیدونست اصلا ماشینو چجوری مینویسن کارش تولید شرت و لباس زیر بود الان این کجاست اون کجا
Sina
۲ شهریور ۱۴۰۱قضیه استلانیس برای جیپ و داج مثل قضیه کارلوس گوسن واسه نیسانه
همین که شر گوسن کنده شد انگاری نیسان از نو زاده شد نیسانس پث فایندرش ترکوند نیسان فرانتیرش عالی شد و…
فقط حیف از اون بودجه و وقت و سرمایه ای که صرف این برندهای چرت شد و میتونست صرف توسعه و بهبود کیفیت جیپ و داج بشه تا دنیای ماشین زیباتر بشه
علی
۲ شهریور ۱۴۰۱آلفا و مازراتی بخصوص آلفا ، حق بزرگی بر گردن دنیای خودرو دارند ، یه عده میخوان با مزخرف گفتن آمریکایی فن و ایتالیایی فن را به جون هم بندازن ، لطفا ساده نباشیم و توی دامشون نیافتیم
corvette
۲ شهریور ۱۴۰۱چرا سایت پدال به ایشون تذکر نمیده ؟
رضا
۲ شهریور ۱۴۰۱اینجارو با مدرسه اشتباه گرفتی 😂
Porsche
۳ شهریور ۱۴۰۱به این دلیل تذکر نمیده چون هر چی بیشتر این بحثا راه بیفته و دعوای کامنتی در بگیره حرصش رو امثال ما میخوریم سودش رو پدال و زومیت
Reza Waffen SS
۲ شهریور ۱۴۰۱حالا یه طراحی کردن تا خزش نکن ول کن نیستن
Si
۲ شهریور ۱۴۰۱خواهش میکنم از مسئولین عزیز هرچه زودتر مدرسه ها رو باز کنن و مهر برسه
M
۲ شهریور ۱۴۰۱کی EV70رو با مازراتی عوض میکنه؟
ایتالیایی ها هم دلشون خوشه🤣🤣🤣
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲ شهریور ۱۴۰۱جالبه برندی که به خاطر نداشتن مشتری مجبوره چپ و راست خط تولید رو متوقف کنه پشت هم مدل جدید میده بیرون.نهایت دو سال زمان میبره تا آلفا و مازراتی به ذباله دان تاریخ بپیوندن و با فضاحت گورشون رو گم کنن.البته داج و کرایسلر هم فقط یک آرم ازشون به جا میمونه ولی با افتخار خداحافظی میکنن.یعنی به این شکل که کلی صف جلو نمایندگیها و حتی تظاهرات جلو کمپانی برای تولید هیولاهای همیشگی ولی خوب باید بدونن تعدادی احمق خود خواه پولی که از فروش شاخه های آمریکایی بدست میاد رو حرام این فاضلابها میکنن تا به خواسته خودشون برسن که نمیرسن.مدیران فیات اگر توان ساخت suv و پیکاپهای غول آسا رو تو ایتالیا میدیدن بدون شک جیپ و رم رو هم نابود میکردن ولی خوش بختانه کل تاریخ ایتالیا با هم جمع بشن از زمان روم باستان هم کمک بگیرن توان ساخت یه رم مدل 1960 رو هم ندارن.
phonix
۲ شهریور ۱۴۰۱یکی از مشکلات جناب عالی اینه که سطح الفا و مازاراتی رو تا دوج پایین اوردی
این برند ها برند لوکس و در بهترین شرایت فوق لوکس هستن
مازارتی کلا مگه چند تا ماشین رو خط تولید داره که شما میگی چپ و راست خودرو رو از خط تولید خارج میکنن؟
وقتش رسیده بود که زبان طراحی و نسل جدید برای محصولاتشون ارائه بدن که دارن اینکارئ میکنن
حالا چند مدیریت دوج تنبل تشریف دارن و نمیتونن حقشون رو از فیات بگیرن چه ربطی به مازاراتی داره دوج با پای خودش اومد تو استالینتا خفتش که نکردن ضمنا اگر سرمایه گذاری هم بشه مازارتی از دوج سود ده تر هست چون ارزش افزوده محصولاتش از دوج بیشتره
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲ شهریور ۱۴۰۱من میشمرم تو سیاهِ کن.گرن توریزمو.گریکاله.کواتروپورته.گیبلی.ام سی 20.لوانته.مدل برقی گرن توریزمو.مدل برقی ام سی 20.در حالیه که هیچ کس حاضر به خرید این آشغالها نیست.نمونش ام سی20 که با کلی تبلیغ و بزرگ نمایی وارد شد و اون قیمت کذایی رو روش گذاشتن ولی دیدیم که هیچ چی در چنته نداره و حریف کوروت پایه هم نمیشه.در حالی که داج فقط و فقط با 3 مدل ماشین که اونم هیچ کدوم تو دسته ماشینهای پر فروش جهانی نیست پشت هم رکورد فروش میزنه و هر روز خبر بالا رفتنش تو رده بندی کیفی میاد.دورانگو هلکت انقدر طالب داره که مجبور شدن سه شیفت تولید کنن.چلنجر و چارجر که دیگه لازم به گفتن ندارن باز همه اینها در حالیه که این سه مدل سالهاست در خط تولید هستن و هیچ نسل جدیدی ازشون ارائه نشده.خدا وکیلی همین مخالفهای حرف من بگن عقل حکم میکنه نسل جدید این سه مدل بیاد بیرون یا اسرار بر تولید لوانته شکست خورده.نسل جدید چارجر برای دنیا خودرو و مشتریها جذابتره یا اسرار بر نگه داشتن گیبلی که خوده مدیران فیات هم یادشون رفته همچین ماشینی هم دارن.بازم تکرار میکنم هم داج از بین میره هم ایتالیاییها ولی این کجا و آن کجا یکی از روی لج بازی یکی از روی بیچارگی.فقط خدا رو شکر ایتالیاییها توان مهندسی پیکاپها و suv های واقعی ندارن وگرنه یک لحظه درنگ نمیکردن تا جیپ و رم رو هم نابود کنن
phonix
۲ شهریور ۱۴۰۱با حرفت موافق نیستم مدل های برقی ماشین ها هم مدل جدید به حساب نمیاد عزیز دلم در نگرشت تجدید نظر کن
دوج اکه انقدر که شما میگی سود ده بود که از ترس ورشکستگی به استالینتا اضافه نمی شد
کلا انگار دوستان فراموش کردم مازاراتی یه زمانی با فراری کل داشت برند بزرگی بود و الان میخواد برگرده
ضمنا همه میدونن که کابین های آمریکایی ها کیفیت نداره
و جدیدا تو محوصلات جدید کادیلاک و جیپ تازه یادشون افتاده کیفیت هارو بالا ببرن
دیگه همه میتونن از پشت عکس وجود یه کوه پلاستیک زو تشخیص بدن:/
MC20
۲ شهریور ۱۴۰۱If you, like me, were taken with the mid-engined 2022 Maserati MC20’s beautiful looks, bespoke engine, and had $210,000 to spare (kidding about that last part, maybe; I don’t know your life), then you’ll be disappointed to hear that the first batch of the cars has been sold out. No más. If you want an MC20, you will have to wait.
Speaking to The Drive during Monterey Car Week, William Peffer, CEO of Maserati North America, said that there are 115 dealers in the automaker’s network and that the initial MC20s have already been spoken for. “The cars we have allocated for 2022 have all been reserved,” he said. “All of them.”
As a quick reminder: Though the MC20 debuted in 2020, it’ll be available in late 2021 as a 2022 model. A Maserati spokesperson confirmed to us, “All MC20s that were allocated for our region (both North and South America) are reserved for model year 2022. Customers interested in model year 2023 can contact their local dealer with an expression of interest.”
On a happier note, though, it doesn’t seem like there will be a production cap on MC20 numbers. Peffer said, “We don’t talk specifically about what the numbers are, production or sales, but our objective is to build production to demand, or maybe even a little bit behind.” So if you missed the boat on a 2022 MC20, then you might be able to have a chance with a 2023 MC20. What makes the MC20—or Maserati Corse 2020—so significant is it’s the first halo car Maserati has built since the MC12 debuted 16 years ago. It rides on a carbon-fiber monocoque and sports an all-new, Maserati-built twin-turbo Nettuno V6 that makes a claimed 621 horsepower. That engine will appear in no other Maserati, thus making the MC20 even more exclusive. And! A convertible and electric version are also in the works.
منبع : http://www.thedrive.com/news/42123/the-2022-maserati-mc20-is-already-sold-out-sorry
احمدرضا
۲ شهریور ۱۴۰۱باز زیر شاخه های فیات ماشین جدید زدن بعضیا صبحانه و ناهار و شام فشار میل کردن 😂
اشکال نداره
اگه گروه فیات ورشکسته بشن تازه میرسن به گروه کرایسلر سال 2009
علی
۲ شهریور ۱۴۰۱پعه که کینه شتری داری از فیات و ایتالیا !! باباجون کرایسلر با سر اومد تو گروه فیات ، مجبورش نکردن ،…!!!
علی
۲ شهریور ۱۴۰۱پعه که خفه مون کردی با دوچ ت!!! آخه چقدر کینه ایتالیا و فیات؟!!!! حالا فیات به کنار ، دردت با ایتالیا چیه؟!!!!
T
۲ شهریور ۱۴۰۱به به!
محمد
۲ شهریور ۱۴۰۱به نظر من مازراتیهایی که ایران هستند از این به مراتب خوشگلتر هستند. از چراغاش خوشم نیومد.
تحت پیگرد
۲ شهریور ۱۴۰۱پسرفت طراحی
JDM lover
۲ شهریور ۱۴۰۱من که از طراحی گرن توریسمو های قبلی بخصوص مدل های وارد شده به ایران خیلی بیشتر خوشم میاد و بیشتر بهم حس مازراتی بودن رو منتقل میکنه
البته اینم بد نشده
phonix
۲ شهریور ۱۴۰۱امید وارم روند رو به شرد مازاراتی حفظبشه و بر روی تلیغ و برندینگ هم بیشتر کار کنن تا همه متوجه بازگشت پر قدرت نیزه سه پر بشن
MC20
۲ شهریور ۱۴۰۱Since the MC20’s launch in July 2021, Maserati has produced 1,000, of which 700 have been delivered. The rest have been sold but are yet to be delivered, Maserati said. Maserati Chief Commercial Officer Bernard Loire said that 2022 production of the MC20 is already sold out.
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲ شهریور ۱۴۰۱من عاشق این مدل هستم
Elemento
۲ شهریور ۱۴۰۱عجب طراحی معرکه ای
ولی مزراتی بدون صدا مثل ساندویچ نون پنیر بدون پنیره!
صدای الکی هم روش بذارن انگار به جای پنیر تیکه های پاک کن گذاشتن لای نونت!
مزراتی به قول جرمی باید CO2 رو هم به صدا تبدیل کنه
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲ شهریور ۱۴۰۱افرین
Afg
۲ شهریور ۱۴۰۱ابن دو برند جز بهترین و زیباترین های صنعت خودروسازی دنیا هستن از پس مشکلاتشون بر میان
Payfast
۲ شهریور ۱۴۰۱عشق مرده به روایت تصویر
علی
۲ شهریور ۱۴۰۱نمیفهمم آقایون چی میگن !!! ازنظرمن بسیار زیباست یا شاید مفهوم زیبا در طراحی ماشین عوض شده!!!
Moein
۲ شهریور ۱۴۰۱ماشاالله مازراتی
بیا و بسوزون ماتحت یه مشت دوج فن رو😁🤣
محمد
۴ شهریور ۱۴۰۱ممنون ازنظرات همه شما خودروسازان عزیز جهانی.