قیمت نسل جدید مازراتی گرنتوریسمو در بازار آمریکا در تیپ مودنا از ۱۷۴ هزار دلار و در تیپ تروفئو از ۲۰۵ هزار دلار شروع میشود.
چند ماهی است که از معرفی نسل جدید مازراتی گرنتوریسمو میگذرد و حالا سازندهٔ ایتالیایی قیمت این کوپهٔ لوکس را برای بازار آمریکا اعلام کرده است. قیمت گرنتوریسموی جدید در تیپ مودنا از ۱۷۴ هزار دلار آغاز میشود که این رقم در نسخهٔ اسپرت تروفئو به ۲۰۵ هزار دلار میرسد. مازراتی هنوز قیمت نسخهٔ تمام الکتریکی فولگوره را اعلام نکرده است اما انتظار میرود گرانتر از تروفئو باشد.
با این قیمتگذاری، گرنتوریسمو وارد قلمروی آستونمارتین ونتیج با قیمت پایهٔ ۱۴۷ هزار دلاری میشود. برای مقایسه، قیمت بنتلی کانتیننتال هشت سیلندر ۵۵۰ اسب بخاری هم از ۲۳۸ هزار دلار شروع میشود. حال باید منتظر ماند دید که آیا نسل جدید کوپهٔ مازراتی میتواند در بازار موفق شود یا خیر. البته این ماشین ویژگیهای جذابی دارد که یکی از آنها طراحی چشمگیر است. هرچند گرنتوریسمو شباهتهایی با نسل قبلی خود دارد اما تمام پانلهای بدنهٔ آن تغییر کرده و نمایی همراستا با زبان طراحی جدید مازراتی ایجاد کردهاند.
سه نسخهٔ این ماشین نیز در ظاهر تفاوتهایی باهم دارند. فولگوره از تریم مشکی براق با نشانهای مسی بهره میبرد، تروفئو به تریم فیبر کربنی و نشانهای کرومی برای مجهز است و برای مودنا هم جلوپنجرهٔ مشکی با تریم کرومی در نظر گرفته شده است. دو مدل مودنا و تروفئو از نسخهٔ تضعیفشدهٔ پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربوی سوپرکار MC20 استفاده میکنند. این موتور در تیپ مودنا ۴۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور و در تروفئو ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند.
نسخهٔ فولگوره اما به سه موتور الکتریکی با مجموعاً ۷۵۰ اسب بخار قدرت ۱۳۵۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است. نسل جدید مازراتی گرنتوریسمو در سهماههٔ دوم سال ۲۰۲۳ در ابتدا در نسخههای مودنا و تروفئو در ایالاتمتحده میشود شد و بعداً نیز نسخهٔ فولگوره به آنها ملحق خواهد شد.
پدرام
۲۵ بهمن ۱۴۰۱زیبا و گرون
Amiro
۲۵ بهمن ۱۴۰۱باز هم فول ترینش به دولکه رنگ دار توی کشورمان نمیرسه قیمتش😂😂😂
محمد
۲۵ بهمن ۱۴۰۱😂😂😂😂😂😂
Hamilton1970
۲۵ بهمن ۱۴۰۱طنز تلخ:)
homayoun
۲۶ بهمن ۱۴۰۱واقعا حرف حق
علی
۲۵ بهمن ۱۴۰۱بگین زیبا و با اصالت ، خیلی دوستش دارم یکیشو میخوام ، اما تو رویاهام!!!
MC20
۲۵ بهمن ۱۴۰۱علی جان بدست بیاور آنچه را که نمی توانی فراموش کنی و فراموش کن آنچه را که نمی خواهی بدست بیاوری … دنیا جای رسیدن به رویاهاست … نا امید نباش … باید از ته دل از خدا بخوای … وقتی درونا یقین کردی که باید به مازراتی برسی ، باید مسیر فعلی ات رو عوض کنی … اول خودت رو بشناسی ، تلاش کنی و بخواهی ( حقیقتا ( نه شعاری )) که با بهره گیری از استعدادهات ( از راه درست و اخلاقی ) در مسیر شکوفایی قدم برداری … البته زمان هم شرط هست ، اما هیچ وقت دیر نیست … 5 سال بگذار برای یاد گیری کار جدید و 5 سال هم برای کسب سرمایه شخصی و 2 سال هم برای کسب کردن تجربه … با 12 سال شاگردی نزد کائنات از سال 13 هم ، به همه چی می رسی و روزی به جایی می رسی که با دیدن این کامنتت خندت می گیره ، با خودت می گی چرا فقط به یک مازراتی در رویا قانع بودم … آمریکایی ها مثلی دارن که میگن موفقیت یک شبه 15 سال طول میکشه … موفق باشی رفیق …
محمد
۲۵ خرداد ۱۴۰۲دقیقا همین طور هست که میفرمایید…
البته بعضی وقتا پیدا کردن و انتخاب راه درست خودش سالها طول میکشه که من موفق شدم بعد از حدود ۸ سال راه خودمو پیدا کنم و با درآمدم میتونم ۳ سال دیگه یه بی ام و ۴۲۸ بگیرم حداقل…
تلاشم رو از اواخر ۱۶ سالگی شروع کردم و الان ۲۴ سالمه…
فکر میکنی دیر میشه ولی هیچی پیر مردی رو نمیبینی واسه فرداش برنامه]حتی کوچیک[ نداشته باشه…
من به شخصه ترجیح میدم اگه یه ۴۰ ساله ی پولدار باشم، خوب و بدش میگذره….
چجوریش مهمه.
محمد
۲۵ خرداد ۱۴۰۲اون [اگه] اشتباه تایپی بود،
…یادمه یکی میگفت ترجیح میدم اگه غصه م گرفت پشت بی ام و گریه کنم نه روی دوچرخه😊
ذهنت رو پر از واژه های سازنده کن.
وقتی به ماشین مورد علاقه ت رسیدی فکر کن سالهاست از قدیم همون ماشین رو داری…زیاد فرقی نمیکنه
(Saeed (peugeot
۲۵ بهمن ۱۴۰۱نویسنده یا از مازراتی خوشش نمیومده ؛ یا نمیدونسته گشتاور ۱۳۵۰ نیوتون متر یعنی چی …!!
این جواهر ایتالیایی تو خاص بودن و منحصربفرد بودن همتا نداره …. محشره ….
خیلی ریلکس نوشته ؛
نسخهٔ فولگوره اما به سه موتور الکتریکی با مجموعاً ۷۵۰ اسب بخار قدرت ۱۳۵۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است …..
بعضی ماشینا رو با گشتاور ۸۰۰ نیوتون و مینویسن ؛ گشتاور خیره کننده ۸۰۰ نیوتون متر ….
اینا کلا کم عددی نیستند …. ولی ۱۳۵۰ نیوتون متر مازراتی ؛ کله آدم سووت میکشه
MC20
۲۵ بهمن ۱۴۰۱سعید جان من کمتر از 2 سال هست در این سایت کامنت می دم … چه اینجا و چه در خارج از کشور معمولا ( به اصطلاح ) ماشین بازهای بعضا کم سن و سال ، زورشون میاد که برتری و پرستیژ مازراتی رو قبول کنن … قبول موفقیت مازراتی برای اونها که مازراتی رو همیشه یتیم مونده فراری می بینن ، خیلی سخته … کاری به تاریخ مازراتی ندارم … مثل هر برندی بالا و پایین داشته … اما یه عده تصور می کنن همیشه باید به مازراتی ( و پژو هم همینطوره ) به دیده تحقیر نگاه کنند … برای نمونه بگم که MC20 ماشین برتر سال 2022 مجله EVO شد اما دیدی جایی در موردش صحبت بشه !!! Motoring mag evo has named its ‘Car of the Year 2022’ – and the award has gone to the Maserati MC20 supercar
(Saeed(peugeot
۲۵ بهمن ۱۴۰۱دقیقا ….. کاملا درست میفرمایید …..
یه سری ها باور کن چیزی از قدمت و تاریخ و ریشه نمیدونن ….
به قول شما همه فراز و نشیب دارند …. ولی این چیزی نیست که ذره ای بتونه به عشق غلبه کنه ….
MC20
۲۵ بهمن ۱۴۰۱سعید جان راستی تبریک … سال ۲۰۲۲ پژو ۲۰۸ در آمار فروش اروپا پس از ۱۴ سال به سلطنت فولکسواگن گلف پایان داده و در رتبهٔ نخست قرار گرفته است … بماند که قبولش برای بعضی ها سخت بود و به ته ته په ته افتاده بودند و خیلی ها هم ترش کردند … باز از مازراتی مظلوم تر پژو هست که به حق مظهر عشق … قدمت … اصالت … تاریخ … نبوغ هست ………… قدیمیترین شرکتهای خودروسازی جهان کداماند ؟ صنعت خودروسازی در جهان پیشینهای ۲۰۰ساله دارد . شرکتهایی مثل پژو ، تاترا ، اپل ، مرسدس بنز ، اشکودا ، لندرور ، رنو ، فیات و کادیلاک از قدیمیترین کمپانیهای خودروسازی جهاناند …… ۱- پژو
سال تاسیس: ۱۸۱۰
پایهگذار: ارمند پژو (Armand Peugeot)
کشور: فرانسه : پژو در آغاز کار خود در سال ۱۸۱۰ شرکت خانوادگی آسیاب قهوه را تاسیس کرد و پس از آن در سال ۱۸۳۰ دست به ساخت دوچرخه زد. این شرکت پس از آن در سال ۱۸۴۲ به تولید نمک، فلفل و قهوهساز مشغول شد. ارمند پژو به اتومبیل علاقه زیادی داشت و اولین خودرو را در سال ۱۸۸۲ تولید کرد.
نخستین خودرو پژو با همکاری لئون سرپوله (Leon Serpollet) در سال ۱۸۸۹ تولید شد. این خودرو یک سهچرخه بود که برای تولید انبوه مناسب نبود. این شرکت در سال ۱۸۹۰ با موتور پنهارد دایملر (Panhard-Daimler) یک خودرو احتراقی ساخت. اختلاف نظری که در خانواده پیش آمد باعث شد شرکت سوسیته دِ اتومبیلز پژو (Société des Automobiles Peugeot) در سال ۱۸۹۶ تاسیس شود؛ یعنی درست ۲ سال قبل از این که اولین موتورسیکلت تولید شود. کارخانههای سازنده موتورسیکلت و خودرو پژو در سال ۱۹۲۶ کاملاً از یکدیگر مستقل شدند.
پژو پنج جایزه خودرو سال اروپا، ۲ جایزه سمپریت، چهار جایزه اتو یوروپ و ۹ جایزه خودرو سال اسپانیا را از آن خود کرده است. پژو اسپورت نیز پنج جایزه قهرمانی رالی جهان، ۲ جایزه کاپ اینترکنتیننتال، ۲ جایزه قهرمانی اندورنس، و سه جایزه قهرمانی رالی اینترکنتیننتال دریافت کرده است. این کارخانه اکنون زیرمجموعه گروه استلانتیس است ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲- تاترا
سال تاسیس: ۱۸۵۰
پایهگذار: ایگناک شوستالا (Ignác Šustala)
کشور: جمهوری چک ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۳- اُپل
سال تاسیس: ۱۸۶۲
پایهگذار: آدام اُپل
کشور: آلمان ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴- مرسدس بنز
سال تاسیس: ۱۸۸۳
پایهگذاران: کارل بنز و گوتلیب دایملر
کشور: آلمان …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵- اشکودا
سال تاسیس: ۱۸۹۵
پایهگذاران: واکلاو لورین و واکلاو کلمنت
کشور: جمهوری چک ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶- لندرور
سال تاسیس: ۱۸۹۶
پایهگذاران: سامنر و خاندان اسپوریر (Sumner and Spurrier)
کشور: انگلیس ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۷- رنو
سال تاسیس: ۱۸۹۹
پایهگذاران: لوییس رنو، مارسل رنو، فرناند رنو
کشور: فرانسه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۸- فیات
سال تاسیس: ۱۸۹۹
پایهگذار: جووانی آنیلی (Giovanni Agnelli)
کشور: ایتالیا ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۹- کادیلاک
سال تاسیس: ۱۹۰۱
پایهگذاران: ویلیام مورفی، لموئل باون، هنری لِلند
کشور: آمریکا
MC20
۲۵ بهمن ۱۴۰۱سعید جان راستی تبریک … سال ۲۰۲۲ پژو ۲۰۸ در آمار فروش اروپا پس از ۱۴ سال به سلطنت فولکسواگن گلف پایان داد و در رتبهٔ نخست قرار گرفت … بماند که قبولش برای بعضی ها سخت بود و به ته ته په ته افتاده بودند و خیلی ها هم ترش کردند … باز از مازراتی مظلوم تر پژو هست که به حق مظهر عشق … قدمت … اصالت … تاریخ و نبوغ هست … قدیمیترین شرکتهای خودروسازی جهان کداماند ؟ صنعت خودروسازی در جهان پیشینهای ۲۰۰ساله دارد . شرکتهایی مثل پژو ، تاترا ، اپل ، مرسدس بنز ، اشکودا ، لندرور ، رنو ، فیات و کادیلاک از قدیمیترین کمپانیهای خودروسازی جهاناند ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱- پژو
سال تاسیس: ۱۸۱۰
پایهگذار: آرماند پژو (Armand Peugeot)
کشور: فرانسه : پژو در آغاز کار خود در سال ۱۸۱۰ شرکت خانوادگی آسیاب قهوه را تاسیس کرد و پس از آن در سال ۱۸۳۰ دست به ساخت دوچرخه زد. این شرکت پس از آن در سال ۱۸۴۲ به تولید نمک، فلفل و قهوهساز مشغول شد. آرماند پژو به اتومبیل علاقه زیادی داشت و اولین خودرو را در سال ۱۸۸۲ تولید کرد.
نخستین خودرو پژو با همکاری لئون سرپوله (Leon Serpollet) در سال ۱۸۸۹ تولید شد. این خودرو یک سهچرخه بود که برای تولید انبوه مناسب نبود. این شرکت در سال ۱۸۹۰ با موتور پنهارد دایملر (Panhard-Daimler) یک خودرو احتراقی ساخت. اختلاف نظری که در خانواده پیش آمد باعث شد شرکت سوسیته دِ اتومبیلز پژو (Société des Automobiles Peugeot) در سال ۱۸۹۶ تاسیس شود؛ یعنی درست ۲ سال قبل از این که اولین موتورسیکلت تولید شود. کارخانههای سازنده موتورسیکلت و خودرو پژو در سال ۱۹۲۶ کاملاً از یکدیگر مستقل شدند.
پژو پنج جایزه خودرو سال اروپا، ۲ جایزه سمپریت، چهار جایزه اتو یوروپ و ۹ جایزه خودرو سال اسپانیا را از آن خود کرده است. پژو اسپورت نیز پنج جایزه قهرمانی رالی جهان، ۲ جایزه کاپ اینترکنتیننتال، ۲ جایزه قهرمانی اندورنس، و سه جایزه قهرمانی رالی اینترکنتیننتال دریافت کرده است. این کارخانه اکنون زیرمجموعه گروه استلانتیس است .
Amard
۲۵ بهمن ۱۴۰۱اخر عمر درون سوزها عجب جشنی گرفته مازراتی 1350 چه خبرتونه نه چه خبرتونه حالا شد در حد یه سوپر اسپرت ایتالیایی با همون طراحی خفن زیبا و قدرت موتور رقابت پذیر البته از دید یه ایرانی اقتصادی نگر محصولات المانی واقعا از لحاظ قیمت به صرفه تر هستند و پرستیژ ایتالیایی یه چیز دیگس تو کشوری هستیم که حتی نمیتونیم این خوشگلارو رنت کنیم
TESLA
۲۵ بهمن ۱۴۰۱قیمتش خیلی گرونه !!!! به قول شما با ۲۳۸ هزار دلار میشه بنتلی کانتیننتال خرید ، خداییش اعتبار و کلاس بنتلی بالا تره یا مازاراتی !!
علی
۲۵ بهمن ۱۴۰۱آقای تسلا ، فقط یه عاشق میتونه قدر معشوقشو بدونه ! شما لطفا مازراتی نخرین همون بنتلی را بخرین ، به آقا یا خانم ۹۱۱ هم میگم شما هم ۹۱۱ قورباغه ای تونو بخرین ! کاری به مازراتی ما هم نداشته باشین!!
TESLA
۲۵ بهمن ۱۴۰۱من اگه ۲۰۵ هزار دلار پول داشتم ، ۹۱۱ توربو میخریدم ( توربو معمولی نه توربو s ) : اول از همه شتاب و پرفورمنس معرکه ای داره ، دوم اینکه کیفیت ساختش خیلی بالاست ( مطمئنم از این گرن توریسمو هم با کیفیت تره ) و در نهایت یه پورشه هست ( همین یه دلیل کافیه تا بخوام به مازاراتی ترجیهش بدم )
Moein
۲۵ بهمن ۱۴۰۱شما 911 بخر کاری نداشته باش به اونایی که مازراتی میخرن 🙄
(Saeed(peugeot
۲۵ بهمن ۱۴۰۱واقعا خودتون درست گفتید …..نهایتا پورشه سوار شدید …. ولی مازراتی تو کلاس و شخصیت اون بالا بالاهس
AHMADREZA
۲۵ بهمن ۱۴۰۱در درجه اول جالبه یه تسلا فن حرفی از اس پلد نزد انتظار داشتم حداقل فولگوره رو با اس پلد مقایسه کنی
در درجه دوم هم بهت بگم همه پورشه و بنز و بی ام و میخرن اما چیزی که دوست داشتنی و خاصه مازراتی و استون هستن
hamidreza
۲۵ بهمن ۱۴۰۱کسی که مازراتی گرن توریسمو میخره با کسی که پورشه ۹۱۱ حالا تیپ های مختلفشو میخره کاملا صلایقشون با هم دیگه متفاوته و اصن ربطی به هم ندارن
مازراتی یه گرندتور لوکسه درصورتی که ۹۱۱ یه نوع سوپراسپرت حساب میشه…
زیزیگولو
۲۵ بهمن ۱۴۰۱بخاطر طراحی زیباش تو نگاه اول هر نظریو به خودش جلب میکنه👌👌👌
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۵ بهمن ۱۴۰۱وقتی به سوپر اسپرتش نگاه میکنی و اون عملکرد فاجعه بارشا این با وزن بیشتر قدرت کمتر تنظیمات شهریتر چه فاجعه ای به بار میاره.قیمت رو که اصلا نمیشه درک کرد کدوم عاقلی رقبا رو ول میکنه اینو میخره.فکر کن 220 چوب میدی بعد یه چلنجر 40 چوبی پودرت میکنه و این در حالیه که سرها هم به سمت چلنجر میچرخه.هر کسی یکم عقل تو سرش باشه ترکیب برنده رو پیش میبره.چلنجر و چارجری که پشت هم رکورد فروش ثبت میکنن از بین برن چونکه مدیران فاشیست ایتالیایی میخوان فاضلابهای خودشون رو با قیمت نجومی بتپانن به مردم.ولی خوشبختانه کمی زمان همه چی رو روشن میکنه.مازراتی مجبور به خوابوندن تولید میشه به دلیل نبود مشتری که بارها تکرار شده از اون ور مجبور میشن دوباره داج رو راه بندازن ولی قافل از اینکه دیگه فایده نداره و موستانگ تمام سهم بازار رو قبضه کرده حتی شوی عاقل باشه کامارو رو ادامه تولید میده و سهم بیشتری بدست میاره.بهتون قول میدم چارجر برقی شکست میخوره بعد سعی میکنن موتور 6 سیلندر خطی هوریکین رو بندازن داخلش ولی دیگه دیر شده و کسی سراغش نمیره.این کامنت رو یه جا ثبت کنید نهایت دو سال زمان میبره ولی احتمالا در عرض یک سال هماتفاق میوفته دیروز هم دیدیم بر خلاف کانسپتی که برا رم برقی نشون دادن چندتا باطری رو چپوندن تو همون نسخه بنزینی و یه فیس لیفت چسکی و گفتن این هم وانت برقی.شک نکنید این هم شکست میخوره.حتی اگه این روند رو روی جیپ ادامه بدن اون هم شکست میخوره.با این مدیریت فاشیستی چیزی جز نابودی زیر مجموعه ها نمیبینم.در آخر هم محصولات پژو رو با آرم داج و جیپ مجبورن بفروشن.
hamidreza
۲۵ بهمن ۱۴۰۱فاشیست ایتالیایی صد رحمت بهتر از یانکی های ۱/۴ مایلی
و واقعا متاسفم که داری مازراتی رو با دوج مقایسه میکنی اصن چه ربطی به هم دارن؟!
بله جفتشون کوپه هستن ، ولی مازراتی گرن توریسمو ،
کوپه گرندتوره و اون ماسکل کار پرفورمنسه
مازراتی نماد لوکس و تجمله …
MC20
۲۵ بهمن ۱۴۰۱یانکی جان تقدیم با عشق : Motoring mag evo has named its ‘Car of the Year 2022’ – and the award has gone to the Maserati MC20 supercar …
KAMI
۲۵ بهمن ۱۴۰۱مهدیار حالت خوشه ؟
هیوندا اکسنت هم خودروی سال موتور ترند شد
این ماشین فاجعه ای بیش نیست فک کن با یکم پول بیشتر میتونی سلستیک بخری با نصف همین میتونی Z06 بخری مگه آدم خره بیاد گرن توریسمو بخره که حتی تو ایرانم خزه
MC20
۲۵ بهمن ۱۴۰۱حالم خیلی خوشه یانکی جون … اونقدر خوشه که بهت بگم MC20 با وجود رقبایی چون Audi R8 RWD Performance و BMW M4 CSL و Ferrari 296 GTB و McLaren Artura و Mercedes-AMG SL55 و Porsche 718 Cayman GT4 RS و Toyota GR86 … بهترین سوپرکار سال 2022 مجله evo شد … در ضمن توو ایران مازراتی خز شده !!!!!!! ؟؟؟؟؟ عجب …
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۵ بهمن ۱۴۰۱بنده خدا تو هم طرفدار برندی شدی که راهی جز زباله دان تاریخ نداره.کج بشین راست بگو ام سی20 رو میشه با کامارو اس اس مقایسه کرد چه برسه به کوروت.بهت قول میدم کامارو زی ال1 تو پیست درگ راحتی زیبایی هر چی فکر کنی مازراتی رو پودر میکنه.مازراتی اگر از فروش خودش خرج خودش میکرد من هم طرفدارس میشدم ولی وقتی مثل انگل چسبیده به در آمدی که از شاخهای آمریکایی بدست میاد و چپ و راست مدل جدید میده بیرون باید کوبیدش چونکه هیچ در چنته نداره و فقط شکست در انتظارشه.خودت بودی نسل جدید چلنجر و انجینهای وی8 همی رو توسعه میدادی یا مازراتی.
MC20
۲۵ بهمن ۱۴۰۱کامی جون تمام فکر و ذکرت پودر کردن و خرد کردن و زیر چرخ له کردن و نابود کردن و دود کردن و هرزگردی و 1/4 مایل و … هست … در مورد ذباله دان تاریخ بگذار خود تاریخ نظر بده … خدا رو شکر مازراتی هنوز اختیارش دست آمریکایی ها نیفتاده … مثل لامبورگینی که امروز آلمانی حساب میشه که از 100 تا فحش برای ایتالیایی ها بدتره … در ضمن اگر بنا به چسبیدن باشه که فکر کنم آمریکایی ها به ایتالیایی ها چسبیدن ( هرچند که من خودم به داج و کرایسلر و جیپ و رام … عرق و علاقه دارم و خوشحالم که بگم چه بهتر که دست آلمانی ها نیفتادند … از داج نئون 1994 و چارجر و چلنجر و وایپر اسطوره بگیر تا کرایسلر 300 و سبرینگ و پاسیفیکا و تا گراند چروکی و رام 1500 و نسخه Heavy Duty ) … القصه که داری اشتباه می زنی داداش … ولی بازم ما دوستت داریم ، با تمام یک جانبه گرایی و تمامیت خواهی و غرور و تعصبت … هرکی عاشق داج و جیپ باشه دوست منه ، بقیش مهم نیست … من هم امیدوارم روزی مستقل بشن و چشم ما هم باز روشن بشه ، خصوصا با داج دوست داشتنی در اوج …
KAMI
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ماشینی که با شاسی تمام فیبر کربن و موتور با ادعای تکنولوژی فرمول یک تو شتاب و پیست و ظاهر و هر چی که بگی از کوروت پایه ۴۹۵ اسبی شکست بخوره جاش جایی جز سطل ذباله نیست
تازه با قیمت ۳۰۰ چوب
مازراتی فکر کرده با زیاد کردن قیمت و مکیدن خون شاخه های آمریکایی میتونه رده بالا بشه در حالی که همون داج با ۳ تا مدل قدیمی چارجر چلنجر دورانگو فروش یک سالش از کل تاریخچه مفتضح مازراتی بیشتره
علی
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ای کاش همین فردا فیات ، کرایسلر را رها کنه به امان خدا ، تا ببینم زیر شاخه های آمریکایی کرایسلر میخوان چه گلی به سر هم بزنن!!!!
Pouyan
۲۵ بهمن ۱۴۰۱قیمت گذاری اشتباه میتونی تلاش های بخش مهندسی رو به باد بده متاسفانه
MC20
۲۵ بهمن ۱۴۰۱Pouyan جان در ژوئن 1978 میلادی به نقل از مجله موتور ترند ، پورشه 911 : 14999 دلار … مازراتی مراک : 14888 دلار … فراری 308 : 14452 دلار … لامبورگینی اوراکو : 14188 دلار … قیمت داشتند … بازم هرجور شما صلاح میدونی
Pouyan
۲۵ بهمن ۱۴۰۱الان سال ۲۰۲۳ هست.
MC20
۲۶ بهمن ۱۴۰۱Pouyan جان از جوابت مشخصه سن شما کم هست … به هرتقدیر خواستم بگم شرکتی که 50 سال پیش ، محصولش رو از فراری گران تر قیمت گذاری میکرده و می فروخته و تا امروز سرپامونده ، احتمالا بهتر از من و شما میدونه چگونه محصولش رو قیمت گذاری کنه … Excellence History since 1914 : Maserati …
امیررضا
۲۵ بهمن ۱۴۰۱گرنتوریسمو طراحی زیبا و لوکسی داره، پیشرانه استثنایی و گیربکس هماهنگ با پیشرانه هم این خودرو رو تکمیل میکنن، شدیداً عاشقشم ولی نگرانی من بخاطر قیمت بالا، بازخوردی که قراره از بازار بخاطر رقبای بازهی قیمتیش بگیره و صد البته کیفیت ساخت و اصطلاح reliability یکم فکر آدم رو مشغول میکنه و اینکه افت قیمت داره بدجور.
علی ریحانی
۲۵ بهمن ۱۴۰۱خیلی ماشین خوب و زیبایی شده ولی قیمتش یه مقدار بالاست
امیدوارم بتونه تو بازار موفق باشه ولی کارش حیلی سخته با این قیمت
MehdiTurbo
۲۵ بهمن ۱۴۰۱اولش که دیدمش خیلی ازش خوشم اومد گفتم میخرمش حتما
ولی بعد که قیمتش دیدم نسبت به قیمتش نمی ارزه اصلا
یعنی با اینکه خیلی خوبه ولی رقیباش تو اون رنج ترجیح میدم مثلا بنتلی من ترجیح میدم قیمتش تند رقیبای خیلی شاخی داره
قیمتش اگه پایین تر بود بی رقیب میشد با فروش زیاد
به هر حال امیدوارم موفق باشه
ARMAN سابق
۲۵ بهمن ۱۴۰۱خیلی زیباست ولی به این قیمت نمی ارزه
ناخدا
۲۵ بهمن ۱۴۰۱په نه په خودروهای سایپا به قیمتی که فروخته میشن می ارزن !!
❤BMW❤
۲۵ بهمن ۱۴۰۱چقد خوشگله
من اینو خیلی دوسش دارم ،
میخوام
R@min
۲۵ بهمن ۱۴۰۱جا داشت قیمتش پایین تر باشه قطعا میزان فروشش هم بیشتر میشه.
رقابت در بازار آمریکا و موفقیت در اون تضمین کننده موفقیت جهانی هم هست.
Hamilton1970
۲۵ بهمن ۱۴۰۱خاص و اصیل و جذاب:)
OM.01
۲۵ بهمن ۱۴۰۱یکی از اصلی ترین ویژگی یه گرندتور اینکه 4 نفر رو میتونه حمل کنه. بنتلی کانتینانتال قطعا برترین GT بازار هست ولی صندلی های عقبش نسبتا تنگ هست. مزراتی گرنتوریسمو جدید به جرأت ادعا میکنم تنها GT بازار هست که 4 آدم بزرگسال با قد 185 سانت قد با فضای عالی سر و پا میتونه حمل کنه.
نسخه های بنزینیش زیاد جذاب از لحاظ پرفورمنسی نیستن ولی الکتریکیش جذابه.
Arshia m3csl
۲۵ بهمن ۱۴۰۱خیلی داره رقابت جالبی رخ میده مازاراتی دوباره برگشته و برای رقابت با پورشه ۹۱۱ ۴ جی تی اس و استون مارتین ونتج مدل گرن توریسمو جدید اومد گرن کابریو هم احتمالا سال بعد عرضه میشه برای رقابت با مرسدس بنز sl63 و پورشه ۹۱۱ ۴ جی تی اس کابریولت خیلی یاد سال ۲۰۱۳ افتادم که رقابت شدیدی بین پورشه ۹۱۱ و مازاراتی گرن توریسمو و گرن کابریو و بنز sl و بی ام و m6 به وجود اومد و از همه این ماشین ها تو ایران هم وارد شد کاش دوباره واردات ماشین های لوکس آزاد بشه تا مرسدس بنز sl63 نسل جدید و مازاراتی گرن توریسمو و گرن کابریو و پورشه ۹۱۱ ۴ جی تی اس رو ببینیم تو ایران
Sobhan
۲۵ بهمن ۱۴۰۱به به عشق است مازراتی 🥰
رامتین
۲۵ بهمن ۱۴۰۱طراحی بغل و عقب خودرو از نظر من بی نظیره.