فروش مازراتی گریکاله در آمریکا با قیمت پایهٔ ۶۳ هزار دلار آغاز شده که این رقم در گرانترین نسخه با سفارش آپشنها تقریباً دو برابر میشود.
مازراتی فروش کراساوور جدید گریکاله را در سه تیپ و دو نسخهٔ تولید محدود بنام PrimaSerie در آمریکای شمالی آغاز کرده است. قیمت گریکاله در ایالاتمتحده از ۶۳,۵۰۰ دلار آغاز میشود و درحالیکه قیمت نسخههای تولید محدود مذکور اعلام نشده ولی میدانیم که کمتر از ۳۵۰ دستگاه از آنها ساخته میشود. سه تیپ مختلف گریکاله GT، مودنا و تروفئو نام دارند و نسخهٔ PrimaSerie فقط در تیپهای مودنا و تروفئو ارائه میشود.
تیپهای GT و مودنا هردو از پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ هیبریدی خفیف استفاده میکنند که در اولی ۳۰۰ اسب بخار و در دومی ۳۳۰ اسب بخار قدرت دارد. تیپ پرچمدار تروفئو اما به پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربوی نتونو مجهز است که ۵۳۰ اسب بخار قدرت تولید میکند. هر سه تیپ بهصورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز هستند و از یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک استفاده میکنند.
تجهیزات استاندارد گریکاله در هر سه تیپ نیز شامل مواردی مثل صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی، نمایشگر ۸.۸ اینچی لمسی برای کنترل سیستم تهویه، هدآپ دیسپلی قابل تنظیم، سیستم صوتی سونوس فابر با ۱۴ بلندگو و ساعت دیجیتالی با طرح آنالوگ میشود. قیمت گرانترین تیپ این کراساوور جدید ایتالیایی یعنی تروفئو از ۱۰۲,۵۰۰ دلار آغاز میشود و سفارش رنگهای متالیک و رینگهای ۲۱ اینچی فورجکاری شده به ترتیب ۸۰۰ دلار و ۳,۱۰۰ دلار به این مبلغ اضافه میکند.
برای سفارش کالیپرهای ترمز مشکی براق باید ۵۰۰ دلار پرداخت کرد و تریم فیبر کربنی داخلی نیز ۱,۸۰۰ دلار هزینهٔ اضافی به همراه خواهد داشت. ازجملهٔ دیگر آپشنهای سفارشی برای این خودرو میتوان به پدالهای اسپرت، تودوزی چرمی پریمیوم، دوربین دید ۳۶۰ درجه، خروجی برق ۱۱۵ ولت در صندوق بار، ریلهای سقفی و چراغهای جلوی تمام LED ماتریکسی اشاره کرد درحالیکه مازراتی پکیجهای سفارشی کمکراننده و پریمیوم پلاس را هم برای آن ارائه میکند. با سفارش همهٔ این آپشنها، قیمت گریکاله حداکثر به ۱۲۰,۱۶۰ دلار میرسد که ۱۷,۶۶۰ دلار آن آپشن هستند.
(Saeed (peugeot
۲ بهمن ۱۴۰۱ای جووووونم ….. چه جیگری
Reza Waffen SS
۲ بهمن ۱۴۰۱طراحیش نسبت به لوانته پسرفت داره
مهرانیان
۲ بهمن ۱۴۰۱دقیقاً درست میفرمایید. فیات و پژو استاد ورشکست سازی هستند. آخرش همه زیرگروه های استلانتیس ورشکست میشن. طراحی خشن و زیبای نسل قبل تبدیل شده به طراحی قورباغهای!! گریکاله یجورایی شبیه پورشه شده درحالیکه حتی خود پورشه تلاش میکنه از ظاهر سنتی و قورباغهای فاصله بگیره
علی
۲ بهمن ۱۴۰۱خیلی زیباست .. مازراتی یعنی اصالت و هنرطراحی
فقط انگلستان
۲ بهمن ۱۴۰۱مازراتی یه حس مخصوصی داره که اگه طرفدار هر برند دیگه ای هم باشی بازم از ته دل مازراتیو دوس داری
یه حس تروتمیزی یه حس باکلاس بودن یه حس دوستداشتنی بودن یه حس سر زنده بودن
واقعا خیلی خیلی جذابه هیچوقت نبوده با دیدن عکس مازراتی حالم بهتر نشده باشه
فقط اسمش💖
کمال پاشا
۲ بهمن ۱۴۰۱این قضیه رو من رد میکنم هیچ حسی ایجاد نمیکنه برای من
زنده باد آمریکا جز کرایسلر ملعون
۲ بهمن ۱۴۰۱برای فرزندانتان نام های زیبا انتخاب کنید
مازراتی با طراحی مال 2 دهه پیش کیفیت ساخت در حد ام وی ام مدیران خودرو فقط ب واسطه اسم آهنگین خاطرخواه دارد
علی
۲ بهمن ۱۴۰۱شما درست میفرمایید آقای زنده باد !!! راستی میدونستی الاغ ها هم پرواز میکنند!!!
TESLA
۲ بهمن ۱۴۰۱قیمتش با حساب دلار فوق تخیلی ۴۴ هزار تومان میشه : ۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون یعنی هم قیمت یه آشغال چینی مثل تیگو ۸ یا سانتافه ۲۰۱۵ ترکیده 🤦♂️🤦♂️😒😒
Mahdi
۲ بهمن ۱۴۰۱داداش چطوری حساب کردی با دلار 40000 در میاد چهار میلیارد و هشتصد
AHMADREZA
۲ بهمن ۱۴۰۱عزیز جان ایشون نسخه پایه 63 هزار دلاری رو محاسبه کردن
TESLA
۲ بهمن ۱۴۰۱گفته قیمت پایه ۶۳ هزار دلار
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲ بهمن ۱۴۰۱به جای مازراتی شاسی بلند 63 هزار دلاری، در ایران می شه نصف تویوتا هایلوکس خرید
زمستانم
۲ بهمن ۱۴۰۱من با اینها مشکل دارم نمیدونم اونها هم با من مشکل دارن یا خیر یعنی واقها نمیتونن مثل تسلا مخفیشون کنن یا نمیخوان مخفیشون کنن یا علمش رو ندارن ؟
https://s2.uupload.ir/files/maza_d46b.jpg
MASOUD 0099
۲ بهمن ۱۴۰۱جووووووووووووون 🔥🔥🔥
KAMI
۲ بهمن ۱۴۰۱حیف تک تک دلار هاش
HR3
۲ بهمن ۱۴۰۱چراغ جلوش شبیه تیبا طراحی شده
Sobhan
۲ بهمن ۱۴۰۱جلوش رو باید خشن تر و جذاب تر میکردن ولی پشتش خوبه
Mf1
۲ بهمن ۱۴۰۱طراحیش عالیه
SinaSVJ
۲ بهمن ۱۴۰۱بخاطر همین قیمتای خوب مازراتی و آلفارومئوئه که همه بجای آئودی و بنز و بیمر میان آلفا و مازراتی میگیرن
زمستانم
۲ بهمن ۱۴۰۱ولی جناب اشتری بهتره که به این همه درخواست دوستان توجه کنید و یه حالی بدید به این قسمت کامنت ها که دو ساعت طول نکشه به هر حال ما که صاحب شرکت و فیلان و تجاری نیستیم میایم اینجا که سرگرم بشیم یه کامنت میزاریم س روز بعد میاد بالا خخخخخ
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲ بهمن ۱۴۰۱تایید کامنت ها به ندرت بیشتر از 2 ساعت طول می کشه و معمولا حدود 10 تا 30 دقیقه بعد انجام میشه
گاهی اوقات ممکنه من یا آقای عقیلی برای چند ساعت پشت سیستم نباشیم که این مورد هم نهایتا 2 -3 ساعت بیشتر نیست و خیلی کم اتفاق می افته
متاسفانه به دلیل فحاشی و اظهارنظرهای تند سیاسی، نمی تونیم کامنت کاملا آزاد داشته باشیم
تعداد کامنت ها بسیار زیاد هست و پدال کارمند مختص تایید نظرات نداره
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲ بهمن ۱۴۰۱تو این روزها که کوروت به عنوان برترین ماشین دنیا انتخاب شده مسئولان پدال دچار شک شدن و دارن فکر میکنن چجوری این خبر رو تا جایی که میشه کار نکنن.
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲ بهمن ۱۴۰۱ای وای بیچاره شدیم، شما فهمیدین ما از چین پول گرفتیم :)
لینک این خبر گه گفتین بدین اولین فرصت انجام می دیم
امیر دهقان
۲ بهمن ۱۴۰۱آقای اشتری کمی زمان میدادید دوستان متوهم شرمنده میشدند!!
همین مطلب رو برای ساعت 6 خودتون زمانبندی کردید برای انتشار
امان از…
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲ بهمن ۱۴۰۱فکر کردم شاید مورد جدید باشه :)
منبع خارجی مخاطب هم دستمون بیاد
TESLA
۲ بهمن ۱۴۰۱داش در عالی بودن کوروت شکی نیست من خودم هم یه آمریکایی فن هستم ، ولی خداییش کی کوروت به عنوان بهترین ماشین دنیا انتخاب شده ؟؟!!😂😂😂
زمستانم
۲ بهمن ۱۴۰۱پس از چین کش گرفتید نه خخخخخخخ
اقا ما اومدیم گفتیم یه حالی به کامنتا بدید بدتر شد که الان میزنه بارگیری دیدگاه ها و تا اونو نزنیم دیدگاهی نشون نمیده
من یه خورده فحاشم دیگه شما به اشتری بودن خودتون ببخشید خخخخخخخخخ
homayoun
۲۶ بهمن ۱۴۰۱این با قیمت صدو بیست هزارتا بیشتر رقیب کاین حساب میشه تا ماکان!!!! کسی میدونه این ماکان جیتی اسا چندست؟چون قرار بود رقیب ماکان باشه.تازه یزیدتو مازراتی چرا انقدر خسیسی؟! تو گرونترین نمونه دوربین ۳۶۰ رو باید به صورت آپشن سفارش بدی؟!!این چیزایی که به عنوان آپشن اسم بردن بیشترش تجهیزات استاندارد خودروهای سی هزاردلاریه کره جنوبی یا بیست هزارتایی چینی هستش البته به خدا کره فن وفن چینی فن نیستم.ولی وجدانن مازراتی داره محصولات جدیدش رو به سبک خودروسازان ایرانی قیمت گذاری میکنه.حالا یکی میاد میگه تو چی میدونی پرستیژ مازراتی چیه که داری با کره و چین مقایسه میکنیش.من قبول دارم که پرستیژ و اسم برند خیلی مهمه ولی اگه فراری و لامبو و رولزرویس و غیره هم خودرویی بسازن که نسبت به رقبا قدرت کمتر پرفورمنس کمتر امکانات کمتر کیفیت ساخت پایینتر داشته باشه و فقط به خاطر اسمش یا زیباییش گرون باشه کسی نمیخره، هر چند بی انصافیه بگیم محصولات مازراتی با اختلاف نسبت به رقبا زیباترن،در حالی که واقعا اینطور نیست و این یه مسئله شخصیه و به نگاه و سلیقه هرکس مربوطه. همونطور که آستون مارتین خواست تویوتا ایگو رو رنگ کنه با سود دولا پهنا به اسم آستون بفروشه ولی شکست خورد اینجا هم مازراتی داره با محصولات جدیدش همین راهو میره این ماشین به خاطر موتور قدرتمندش تو تیپ ترفئو انقدر گرون قیمت خورده در حالی که x5m اینو هم تو درگ هم تو پیست قورت میده با قیمت پایینتر و امکانات بیشتر.نمیدونم تو سر مدیران استلانتیس چی میگذره که اینهنه برند رو دارن به ناکجاآباد هدایت میکنن!!!اون از وضعیت دوج که سالها همیشه تو فروش زیر فورد و شورولت بود ولی چندین سال پیش تونستن با استراتژی خوب تو محصولات جدیدشون به جایی برسن که وانت رم از سیلورادو پیشی گرفت و داشت به سری اف نزدیک میشد یا چلنجر که همیشه تو رتبه سوم فروش بین سه ماسل کار بود یهو شد صدرنشین فروش.ولی بعد از این ادغامها سیاستهایی اتخاذ شد که داره تمام اون موفقیتهارو به نابودی میکوشونه و باز دوج رو میکشه زیر فورد و شورولت اینم از مازراتی که محصولی که قراره نجات دهنده کمپانی باشه و به آمار فروشش سروسامان بده از ۶۴هزارتا شروع میشه تا ۱۰۳ هزارتا میرسه قیمتش، ولی همچنان بازم دوربین ۳۶۰ و تجهیزات کمکی رانندگی و چراغ جلو LED نداره و باید به عنوان آپشن اونارو بخری