منصوری جدیدترین تیونری است که دست روی مازراتی MC20 میگذارد. پروژه تیونینگ منصوری شامل نصب یک کیت بدنه فیبر کربنی فورج کاری شده، کابینی کاملاً متمایز و بهبود قوای محرکه خواهد بود.
با توجه به کارهای قبلی منصوری میتوان گفت این مازراتی MC20 در بخش بدنه کمی محافظهکارانه عمل کرده است! کیت بدنه منصوری شامل نمای جلو با ورودیهای بزرگتر، کاپوت دارای ورودیهای هوا، گلگیرهای متفاوت، پوشش پیشرانه با ورودی هوای روی سقف، گلگیرهای عقب پهنتر، بال بزرگ و دیفیوزری گیراست. خروجیهای اگزوز نیز طراحی متفاوتی دارند و کاملاً نمای پشتی را تحت تأثیر قرار میدهند.
رنگ بدنه مازراتی MC20 منصوری ترکیبی از فیبر کربن فورج کاری شده مشهود، خاکستری تیره با طرح ساتین و نوارهای زرد رنگ است. به نظر میرسد رینگهای ۱۰ پره منصوری نیز طرح برنزی بسیار تیره را به نمایش میگذارند؛ اما آنچه در طراحی این خودرو بیش از همه به چشم میآید کابین است که کاملاً تحت تأثیر رنگ زرد قرار میگیرد. صندلیها دارای بخشهای سفید رنگ و نواری به رنگ پرچم ایتالیا در مرکز خود هستند.
اما در بخش قوای محرکه باید گفت مازراتی MC20 منصوری از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با قدرت ۷۲۰ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متر استفاده میکند. این در حالی است که نسخه استاندارد سوپر اسپرت موردبحث خروجی ۶۲۱ اسب بخاری و گشتاور ۷۲۹ نیوتون متری دارد. نسخه استاندارد MC20 تنها در عرض ۲.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد و سقف سرعت ۳۲۳ کیلومتر در ساعتی دارد.
منصوری تنها تیونری نیست که از پیشرانه ۶ سیلندر MC20 اسبهای بیشتری بیرون میکشد. نوویتک نیز قبلاً این خودرو را با قدرت ۷۱۱ اسب بخار و گشتاور ۸۱۸ نیوتون متر معرفی کرده بود. MC20 شرکت DMC نیز قدرت و گشتاور ۷۰۵ اسب بخار و ۸۷۵ نیوتون متری داشت. مازراتی در حال کار روی نسخه داغتر این خودرو با نام پروجکت ۲۴ است اما این مدل فقط مجوز تردد در پیست را خواهد داشت. ظاهراً قدرت پروجکت ۲۴ به ۷۴۰ اسب بخار خواهد رسید هرچند مازراتی اشارهای به گشتاور آن نداشته است. درحالیکه نسخه استاندارد MC20 از گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه استفاده میکند، پروجکت ۲۴ به گیربکس ۶ سرعته دستی مجهز خواهد بود و در داخل کابین نیز آتشخاموشکن و رول کیج نصب خواهد شد.
AMANTE
۳ دی ۱۴۰۱بعد مدت ها یک تیونینگ بدنه ی خوب از منصوری دیدم.
پوریا
۳ دی ۱۴۰۱کی میگه بعضی فقط ها منصوری همیشه بی نظیر بوده من از بنتلی هم خیلی خوشم آمد ولی این طراحی خشن و عالی داره
مهدی
۲۱ دی ۱۴۰۱الان چی نوشتی اینجاآقای پوریا، من نفهمیدم!؟
(کی میگه بعضی فقط ها منصوری همیشه بی نظیر بوده من از بنتلی هم خیلی خوشم آمد ولی این طراحی خشن و عالی داره)
زیزیگولو
۳ دی ۱۴۰۱همیشه گفتم و بازم میگم که کارای منصوری بعضی وقتا خیلی عالیو خوب میشن و گاهی اوقاتم خیلی زشتو بی ریخت …….. الآن این خوب شده
مردیم از خوشی
۳ دی ۱۴۰۱این یکی خوب از آب درآمده
درسته خیلی وقت ها تیونینگ های منصوری مورد علاقه عموم نیست ولی باید قبول کرد یکی از قدرتمند ترین تیونر های دنیا منصوری هست که روی تمام برند ها کار میکنه اونم تعداد بالا که کم تر شرکتی چنین کاری میکنه
Taha Malek
۳ دی ۱۴۰۱بعد از برابوس بزرگترینه
فیبرکربن هاش و چرم کاری های داخل خودروش به معنی واقعی کلمه یکه یکه مخصوصا این فیبر کربن های فورج کاری شدش که هم سبک تره و هم استحکام بیشتری داره
ولی خوب اجزا آیرودینامیک زیادی داره که بعضی مواقع رو زیبایی تاثیر میزاره
مهدی
۲۱ دی ۱۴۰۱اولاً برابوس تیونر اختصاصی مرسدس بنز، و محدود به همین برند هستش. ولی کارهای منصوری گسترده تر از برابوس هست. و روی همه برندها تیونینگ انجام میده. و بزرگتر از برابوس هست. بعد هم منصوری فقط تیونینگ انجام نمیده تولیدات قطعات فیبر کربنی بسیاری از شرکتهای خودروسازی را هم انجام میده.
حالا یکی
۳ دی ۱۴۰۱داخلش بسیار زیبا شده
اما
صفر تا صد منصوری؟
حداکثر سرعت منصوری؟
Taha Malek
۳ دی ۱۴۰۱تو این تیون باید از اون رنگ آبی معروفش تو جزئیات و داخل ماشین استفاده میکرد چون اون رنگ به مازراتی میاد خود مازراتی هم از رنگ آبی تو مسابقات استفاده میکرد
احمدرضا
۳ دی ۱۴۰۱نپسندیدم
ماشین باز
۳ دی ۱۴۰۱هرکی یه سلیقه ای داره
Hamidreza
۳ دی ۱۴۰۱همیشه عالی… این یکی هم فوق العادست و ترکونده❤️💣
دکتر
۳ دی ۱۴۰۱کلا کاری جز گند زدن به ماشین نداره منصوری،چیه این اخه؟انگار لامبورگینی رو گذاشتن کنارش گفتن تا جایی که میتونی مازراتی رو مثل لامبورگینی کن!
مهدی
۲۱ دی ۱۴۰۱آقا دکتر، کجاش شبیه لامبورگینی هست؟!
باز بیشتر شبیه فرراری تا لامبورگینی اونم بخاطر اینکه مازراتی زیر نظر فرراری هست.
(Saeed (peugeot
۳ دی ۱۴۰۱از اصالت و مازراتی بودنش ؛ مقداری خارجش کرده …. یعنی کسی که عشق ماشین نباشه تو نگاه اول شاید متوجه نشه مازراتی هستش ….
ولی در کل خوب شده ؛ من خوشم اومده
مهدی
۲۱ دی ۱۴۰۱اولاً کار تیونرها همین، که اصالت خودرو رو عوض کنن.
دوما اینکه کسی اگه عشق ماشین نباشه اصلاً نمیدونه مازراتی چه خصوصیات ظاهری و فنی داره.
سوما هم ( در کل خیلی خوب شده، من خوشم اومده.)