مازراتی MC20 نوویتک معرفی شد. حدود ۲ سال از حضور مجدد این خودروساز ایتالیایی در کلاس سوپر اسپرتها میگذرد و از آن زمان تاکنون اخبار متنوعی درباره MC20 به گوش رسیده است. همانطور که میدانید خودروی موردبحث با پیشرانه کاملاً جدید و قدرتمند ۶ سیلندری تولید میشود و نوویتک از این فرصت برای ارتقای نیروگاه آهنین مازراتی استفاده کرده است.
MC20 از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با قدرت ۶۲۱ اسب بخار و گشتاور ۷۲۹ نیوتون متر استفاده میکند. خودروی موردبحث در حالت استاندارد ظرف مدت ۲.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد اما نوویتک با ایجاد تغییراتی قدرت را به ۷۱۱ اسب بخار و گشتاور را به ۸۱۸ نیوتون متر رسانده است. حاصل این قدرت بیشتر کاهش یکدهم ثانیهای صفر تا ۱۰۰ مازراتی MC20 نوویتک است. همچنین محصول اسپرت مازراتی میتواند در عرض ۸.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز از ۳۲۳ به بیش از ۳۲۵ کیلومتر در ساعت میرسد. نوویتک سقف سرعت دقیق محصول تیون شده خودش را منتشر نکرده است.
به گزارش پدال و به نقل از موتور وان، این تیونر خوشنام با اضافه کردن ماژولهای N ترونیک که سیستم کنترل پیشرانه الکترونیکی را بهبود میدهند به قدرت بیشتر پیشرانه دست یافته است. از دیگر تغییرات میتوان به برنامه تزریق سوخت جدید، کنترل فشار بوست و… اشاره کرد. نوویتک همچنین سیستم اگزوز پرفورمنس با مافلرهای اسپرت را در نظر گرفته تا پیشرانه تنفس بهتری داشته باشد. اگزوز موردبحث را میتوان به مدیریت صدای فعال نیز سفارش داد. این سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ یا اینکونل خواهد بود. تکمیل کننده سیستم اگزوز نیز خروجیهای اگزوز کربنی ۱۰۰ میلیمتری هستند.
مازراتی MC20 نوویتک علاوه بر تغییرات فنی در زمینه ایرودینامیک و طراحی نیز ارتقا یافته است. این خودرو دارای اسپویلر لبهای جدید و اسپویلر عقب خواهد بود که هر دو با بهبود هندلینگ سوپر اسپرت موردبحث در پیست موجب عملکرد بهتر میشوند. از دیگر موارد قابلذکر میتوان به رینگهای جدید NF 10 ووسن اشاره کرد. این رینگهای ۲۰ و ۲۱ اینچی بر طراحی تیز خودرو تأکید دارند. در داخل کابین هم تریم متنوع چرم و آلکانترا با گزینههای شخصیسازی متنوع وجود خواهد داشت.
MC20
۲۳ شهریور ۱۴۰۱تو فقط بمون با من …
hadi6
۲۳ شهریور ۱۴۰۱واقعا معرکه شده 👌🏼
نوویتک جزو بهترین تیونینگ کار هاس…
miladzm
۲۳ شهریور ۱۴۰۱امیدوارم با این تیون بتونه از پس شورولت کوروت پایه بربیاد !😂🤦
در کل اینا هر چقدر هم که خودشون رو نابود کنن ؛ این ماشین و این برند بدون مشتری باقی خواهد ماند و به قول یانکی با فضاحت و آبروریزی به آشغالدونی تاریخ خواهد پیوست !
MC20
۲۳ شهریور ۱۴۰۱4 تا شورولت کوروت پایه رو بهم ببند … ببر بازار بفروش … با پولش یک MC20 بخر … و با یک سوپر اسپرت واقعی ” 200K$ ” بیا باشگاه سوپراسپرت ها … که بچه های باشگاه مسخرت نکنن …
بی خیال اسم
۲۳ شهریور ۱۴۰۱مازراتی تاریخ پرافتخاری داره به آشغال دونی نمی ره تو حواست به دوج باشه که نره
Reza Waffen SS
۲۴ شهریور ۱۴۰۱مارو دور ننداز
huc
۳۰ شهریور ۱۴۰۱از دوج چلنجر برقی چ خبرا🤣🤣
MC20
۲۳ شهریور ۱۴۰۱……….. با همه مردم شهر ، زیر باران باید رفت … دوست را زیر باران باید دید … عشق را ، زیر باران ، باید جست … هر کجا هستم … باشم ، ( زیرصدا گروه کر : هر کجا هستم ، باشم ) آسمان … مال من است ( زیرصدا گروه کر : آسمان … مال من است ) ………….. پنجره ، فکر ، هوا ( زیرصدا گروه کر : پنجره ، فکر ، هوا ) عشق … زمین … مال من است ( زیرصدا گروه کر : زمین … مال من است ) … هر کجا هستم … باشم ( زیرصدا گروه کر : هر کجا هستم ، باشم ) آسمان … مال من است ( زیرصدا گروه کر : آسمان … مال من است ) …………. پنجره ، فکر ، هوا ( زیرصدا گروه کر : پنجره ، فکر ، هوا ) عشق … زمان … مال من است ( زیرصدا گروه کر : زمان … مال من است ) …. “علیرضا عصار”
احمدرضا
۲۳ شهریور ۱۴۰۱تو به تنهایی واسه خودت یه دنیایی😍
بی خیال اسم
۲۳ شهریور ۱۴۰۱خیلی خوشم اومد خدایی
کلا مازراتی ام سی بیست رو خیلی دوست دارم👌
علی
۲۳ شهریور ۱۴۰۱دم مازراتی گرم . فقط دعا کنیم آقای یانکی نیاد!!!! که اگه بیاد استلانتیس و مازراتی را با خاک یکسان میکنه
the1
۲۳ شهریور ۱۴۰۱اینم از اون ماشینایی که جدا از فن و هیتر بودن، نمیشه دوستش نداشت
مثل پورشه ۹۱۱،مرسدس g کلاس، شورلت کوروت و…
Payfast
۲۳ شهریور ۱۴۰۱منتظر یانکی….