تجربه و آزمایشمازراتی

اولین رانندگی با مازراتی گرن توریسمو تروفئو، سوپرکاری در لباس گرند تورر

تروفئو به‌عنوان قوی‌ترین نسخهٔ بنزینی نسل جدید مازراتی گرن‌توریسمو، پرفورمنسی در حد سوپرکارها را با راحتی بالایی ارائه می‌کند.

مازراتی قبلاً نسخهٔ تمام الکتریکی گرن‌توریسمو فولگوره را برای آزمایش در اختیار نشریات خودرویی قرار داد و حالا مدل‌های بنزینی که پیشرانهٔ مشترکی با سوپرکار MC20 دارند نیز آماده شده‌اند تا داستان را تکمیل کنند. گرن‌توریسموی بنزینی در دو نسخه ارائه می‌شود که اولی مودنا نام دارد. این مدل که نام خود را از زادگاه مازراتی گرفته است، با ۴۹۰ اسب بخار قدرت ظرف ۳.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعتی دارد.

مازراتی گرن توریسمو

ولی ما به ایتالیا آمده‌ایم تا با نسخهٔ قوی‌تر و سریع‌تر تروفئو رانندگی کنیم. این مدل که ۵۵۰ اسب بخار قدرت دارد، ظرف تنها ۳.۵ ثانیه خود را از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند و نهایتاً می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که اعداد واقعاً قابل‌توجهی هستند. مازراتی می‌گوید اولین گرند تورر خود را حدود ۷۵ سال پیش ساخته است (مدل A61500 سال ۱۹۴۷) اما طرح اولیهٔ این خودروها تاکنون تغییرات چندانی نداشته است و صرفاً متریال و متدهای آن‌ها تغییر کرده است.

مازراتی گرن توریسمو

ازآنجایی‌که مازراتی ساختار نسل قبلی گرن‌توریسمو که فروش آن در سال ۲۰۱۹ پایان یافت را قدیمی و سنگین‌وزن می‌دانسته، در نسل جدید از ساختار پیشرفته و سبک‌وزنی استفاده کرده که با ترکیب آلومینیوم و فولاد ساخته شده است. زیر کاپوت کشید و صدفی مانند تروفئو که رئیس طراحی مازراتی آن را یک شاهکار توصیف کرده، نسخهٔ تضعیف‌شدهٔ پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربوی نتونو و گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک ZF قرار گرفته که پشت اکسل جلو نصب شده‌اند تا توزیع وزن بهینه‌ای فراهم گردد.

مازراتی گرن توریسمو

دماغهٔ کم‌ارتفاع و کشیدهٔ گرن‌تورریسمو نه‌تنها زیبایی فوق‌العاده‌ای به خودرو بخشیده است بلکه این نوع طراحی و جانمایی قطعات، کابین را جادارتر از چیزی که انتظار می‌رود کرده است. هرچند گرن‌توریسموی جدید یک گرند تورر چهارنفره است که شاید در عقب چندان جادار به نظر نرسد اما فضای سر عقب آن به‌طور شگفت‌انگیزی خوب است. در جلو روابط بین کنترل‌ها تا حدودی ایتالیایی است اما اساساً خوب کار می‌کند. موقعیت رانندگی ایده‌آل است و صندلی‌ها بیش از آنچه به نظر می‌رسد از بدن حمایت می‌کنند.

مازراتی گرن توریسمو

علاوه بر این، کابین گرند تورر مازراتی فوق‌العاده بوده و سطح تجمل آن قابلیت رقابت با بنتلی کانتیننتال را دارد. در اینجا سه صفحه‌نمایش برای صفحه آمپر دیجیتالی، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و کنترل‌های تهویه مطبوع در نظر گرفته شده که دو نمایشگر آخر روی کنسول مرکزی نصب شده‌اند. تروفئو مثل همهٔ گرند توررهای مجلل، با پدال گاز رام و دنده‌هایی که زود و به نرمی افزایش پیدا می‌کنند، آرام و راحت عمل می‌کند. در همین حال، موتور V6 قدرتمند خودرو نیز با صدایی ملایم، قدرت بالایی را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

مازراتی گرن توریسمو

علیرغم وزن اضافی سامانهٔ چهارچرخ محرک در نسل جدید، سیستم تعلیق دو جناقی جلو و چند اتصالی عقب حداقل در برخی حالت‌های رانندگی مثل GT که حالت پیش‌فرض است، نرم و انعطاف‌پذیر خواهد بود. بااین‌حال، زمانی که اجازه دهید تروفئو آن روی خود را نشان دهد، به‌طور بی‌رحمانه‌ای سریع و هیجان‌انگیز خواهد شد و غرش جذابی هم به این ترکیب اضافه می‌شود. اعداد و ارقام ممکن است چیز دیگری را نشان دهند اما از لحاظ ذهنی، تروفئو سریع‌تر از فولگوره احساس می‌شود و رانندگی بسیار هیجان‌انگیزتری دارد.

مازراتی گرن توریسمو

مثل MC20، گرن‌توریسمو تروفئو هم این تصور را ایجاد می‌کند که قدرت بسیار بیشتری از رقم اعلامی دارد. البته این ماشین به‌اندازهٔ سوپرکار مازراتی وحشی نیست اما در پیشرانه‌ای که پل ارتباطی این دو مدل محسوب می‌شود هیچ اشتباهی وجود ندارد. در همین حال، ترمزها هم خوب هستند و زمانی که به پیچ‌ها می‌رسیم، تروفئو اشتیاق خود را نشان می‌دهد و با تعادلی که نشانی از اندازهٔ بزرگی و وزن نزدیک به دو تنی آن ندارد شروع به پیچیدن می‌کند. چسبندگی عالی تروفئو نیز این پکیج چشمگیر را تکمیل می‌کند.

مازراتی گرن توریسمو

جمع‌بندی

گرن‌توریسموی جدید به‌واقع نشان می‌دهد که مازراتی سال‌ها پیش کتاب چگونگی ساخت گرند تورر را نوشته است. این فرمولی است که هنوز هم جذابیت زیادی دارد. ظاهر جذاب، راحتی، پرفورمنس در حد سوپرکار و هندلینگ عالی، دیگر چه می‌خواهید؟ با توجه به قیمت بیش از ۲۰۰ هزار دلاری تروفئو شاید در پاسخ به این سؤال بگویید قیمت کمتر اما خاص بودن هیچگاه ارزان نیست.

مشخصات فنی

Maserati GranTurismo 2023

پیشرانه ۳ لیتری V6 توئین توربو
قدرت ۵۵۰ اسب بخار
گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۳.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر/ساعت
طول ۴,۹۶۶ میلی‌متر
عرض ۱,۹۵۷ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۳۵۳ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۹۲۹ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۳۱۰ لیتر
وزن ۱۷۹۵ کیلوگرم
قیمت پایه ۲۰۵ هزار دلار
امتیاز ۴.۵ از ۵.۰

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۸ رای
منبع
AutoExpress

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. Taha Malek

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (916 ديدگاه)

    واقعا عالیه اولش که قیمتش رو دیدم جا خوردم ولی بعدش با خودم گفتم مازراتی کم برندی نیست کاملا ظرفیت رقابت با استون مارتین و بنتلی داره.
    حالا هم با این بررسی میبینیم که از نظر فنی هم میتونه باهاشون رقابت کنه.
    مازراتی بیدار شده امیدوارم باز نزاره محصولاتش انقدر قدیمی بشن

    موافقم 86
    مخالفم 10
    1. علی

      ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (839 ديدگاه)

      جمع شدن اصالت و هنر و صنعت و مهندسی ، تو یه محصول ، میشه مازراتی !! فورزا مازراتی ،

      موافقم 46
      مخالفم 3
    2. A.m.A

      ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (145 ديدگاه)

      اوکی
      همه ی اینا درست
      اما بازم کانتیننتال رو بهش ترجیح میدم

      موافقم 23
      مخالفم 31
  2. phonix

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1878 ديدگاه)

    اگر مازارتی از ابتدا وارد بخش لوکس میشد و دنبال اسپرت سازی نمیرفت به نظر من براش بهتر بود الان دیگه نمیتونه به فراری و لامبو برسه شاید بهتره کلا سیستم رو عوض کنه یه لوکس ایتلیایی شاید خریدار هارو وسوسه کنه

    موافقم 12
    مخالفم 27
  3. OM.01

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (552 ديدگاه)

    MC20 & GRE‌CALE & GRAN TOURISMO
    مزراتی با این 3 ماشین ثابت کرد در ناامیدی بسی امید هست.امیدوارم نسل جدید لوانته و کوادروپورته که 2024 میان هم کم نقص باشن.

    موافقم 42
    مخالفم 3
  4. Ehsan

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (627 ديدگاه)

    جاش تو دور دورا اندرزگو خالیه 🤣

    موافقم 26
    مخالفم 1
  5. new reventon

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (451 ديدگاه)

    کلا فیات کرایسلر نگا به جزئیات ندارن، انگار سوسول بازیه براشون
    کپ کاپوت جلو با سپر جلو، و سپر جلو با گلگیر سمت راننده رو ببینید
    ولی واقعا خودروی زیباییه، بجز گریل جبو که میتونست زیبا تر طراحی شه

    موافقم 6
    مخالفم 14
  6. MASOUD 0099

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (424 ديدگاه)

    شیک و لوکس هنر ایتالیایی یعنی این 👌👌👌

    موافقم 26
    مخالفم 1
  7. MC20

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2348 ديدگاه)

    گرن‌توریسموی جدید شاید در عقب چندان جادار به نظر نرسد اما فضای سر عقب آن به‌طور شگفت‌انگیزی خوب است . موقعیت رانندگی ایده‌آل است و صندلی‌ها بیش از آنچه به نظر می‌رسد از بدن حمایت می‌کنند . علاوه بر این ، کابین گرند تورر مازراتی فوق‌العاده بوده و سطح تجمل آن قابلیت رقابت با بنتلی کانتیننتال را دارد . زمانی که اجازه دهید تروفئو آن روی خود را نشان دهد ، به‌طور بی‌رحمانه‌ای سریع و هیجان‌انگیز خواهد شد و غرش جذابی هم به این ترکیب اضافه می‌شود . مثل MC20 ، گرن‌توریسمو تروفئو هم این تصور را ایجاد می‌کند که قدرت بسیار بیشتری از رقم اعلامی دارد . در پیشرانه‌ای که پل ارتباطی این دو مدل محسوب می‌شود هیچ اشتباهی وجود ندارد . چسبندگی عالی تروفئو نیز این پکیج چشمگیر را تکمیل می‌کند . گرن‌توریسموی جدید به‌واقع نشان می‌دهد که مازراتی سال‌ها پیش کتاب چگونگی ساخت گرند تورر را نوشته است . ظاهر جذاب ، راحتی ، پرفورمنس در حد سوپرکار و هندلینگ عالی ، دیگر چه می‌خواهید ؟ با توجه به قیمت بیش از ۲۰۰ هزار دلاری تروفئو شاید در پاسخ به این سؤال بگویید قیمت کمتر ، اما خاص بودن هیچگاه ارزان نیست …

    موافقم 20
    مخالفم 7
  8. Amin

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2187 ديدگاه)

    به غیر از قیمتش ، در بقیه مشخصات ، خودرو واقعا خوب و قابل احترامی هست برای این سگمنت
    مشخص هست که از کیفیت بالایی هم برخورداره

    موافقم 23
    مخالفم 2
  9. Hamilton1970

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (541 ديدگاه)

    چند وقت بود یه مازراتی واقعی جدید ندیده بودیم…
    هرچند قبلی ها قدیمی بودن اما قدیمی نمیشن:)
    با اقتدار عاشق این برند و این مدل بودم و هستم و خواهم بود❤️🤍💚

    موافقم 22
    مخالفم 1
  10. MohammaD

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (344 ديدگاه)

    قبلاً خیلی حسرت می‌خوردم که یه روزی ماشینای مازراتی رو در حد و لایق اسم و نشان مازراتی ببینم که خدا رو شکر انتظار به سر رسید و الان چیزی که جلوی روی ما هست یه پکیج کامله و حتی قیمتشم مشکل دار نیست

    راستی وزن این اشراف زاده ایتالیایی هم جالبه به نسبت رقباش که این نوید بخش چابکی عالی و نیاز نداشتن به قدرت آنچنانی هست و مقایسه تایم پیست گرن توریسمو در آینده نزدیک با کانتیننتال gt و sl63 خیلی جالب خواهد شد .

    موافقم 21
    مخالفم 3
  11. MC20

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2348 ديدگاه)

    زادگاه مازراتی مودنا نیست … شهر بلونیا هست در استان بلونیا در ناحیه امیلیا رومانا … جالبه بگم زادگاه لامبورگینی هم بلونیا هست … دقیق تر شهرک سانت آگاتا بلونزه هست که یک شهرک کوچک از توابع استان بلونیاست … هرچند روی نقشه و به لحاظ مسافت به مودنا نزدیک تر هست اما در تقسیمات جغرافیایی ایتالیا از توابع استان بلونیاست … جالب تر اینکه بگم کلارکسون هم در تست MC20 کفته بود هرچند لامبورگینی هم همانند مازراتی آن شیرینی خاص را دارد اما طعم و مزه مزراتی بیشتر است .

    موافقم 27
    مخالفم 2
    1. بی خیال اسم 2

      ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (185 ديدگاه)

      ماشالله ایتالیا رو مثل کف دستتون می شناسید

      موافقم 16
      مخالفم 2
      1. MC20

        ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (2348 ديدگاه)

        سپاس عزیز … از قدیم کمی عشق ایتالیا بودم ولی به خاطر عشق به مازراتی با تاریخچه اشون هم سرسوزنی ، آشنا شدم …

        موافقم 18
        مخالفم 2
  12. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2352 ديدگاه)

    یکی باشه بشینه جلو مدیر فاشیست استلانتیس بپرسه که میزان فروش محصولات مازراتی چقدره که این همه هزینه برا ساخت کلی مدل اونم تو کلاسهایی که رقابت سخت و فروش پایینه چقدره.ارزش داره دو تا گرند تور حتی بزودی نسخه کابریو و نسخه سوپر اسپرت بسازی.این 4 مدل در مجموع چقدر میتونن فروش و سود به کمپانی برسونن.همه اینا در حالیه که ترکیب برنده داج اونم فقط با 3 کلاس وجود داره.فقط یه چلنجر تو آمریکای شمالی رکورد فروش رو داره.چرا نباید نسل جدید محصولات داج و نسل جدید انجینهای وی8 شاخهای آمریکایی ساخته بشه.خدا وکیلی چرا باید داج رو نابود کنن.کاش قبل اینکه داج به مونتاژ کننده پژو تبدیلش کنن مثل پونتیاک بایگانیش کنن که دچار خفتی که براش در نظر گرفتن نشه.برا اینکه فرق داج رو با امثال مازراتی بفهمید به شوری و هیجانی که دنیای خودرو برا نسخه لست کال چلنجر داره نگاه کنید.فقط یه تیزر 10 ثانیه اومده شده نقل محافل دنیای ماشین.گمانه زنیها میگه قرار نسخه ردای دیمون باشه.

    موافقم 13
    مخالفم 53
    1. علی

      ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (839 ديدگاه)

      یانکی جون ، هم داج را هم دوست دارم هم مازراتی را ، نمی‌دونم تو کله مدیران استلانتیس چی میگذره ، همچنین نمی‌دونم تو سر شما چی میگذره که اینقدر از مازراتی و ایتالیاییها نفرت داری!!! ایتالیا یعنی هنر یعنی عشق یعنی خون گرم بودن ، از هر ملتی بیشتر به ما شیبه هستن البته برخلاف نظر آلمان فن ها

      موافقم 26
      مخالفم 4
    2. MC20

      ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (2348 ديدگاه)

      یانکی جان بخشی از حرفات دلیه و به دل من نشست … قبلا هم گفتم داج و کرایسلر و جیپ و رام و لانسیا ، لیاقتشون خیلی بیشتر از این حرف هاست ولی استلانتیس با اون ثروت و به اون بزرگی که فقط به میل مدیران ایتالیایی عمل نمی کنه ، مدیران ارشد دنبال پول هستند ، میان منفعت سنجی می کنن ، باتوجه به شرایط روز دنیا زیر برندهاشون رو عیارسنجی میکنن ببینن مزیت رقابتی داره یا نه ؟ مدیر ارشد باید برای سهام داران کلان ، بیلان مالی مثبت بسازه … از نظر اونها جون گرفتن مازراتی ، نافی جون گرفتن داج و جیپ و لانسیا ، نیست چون ثروت استلانتیس کم نیست و کدام مدیریه که از پول بیشتر بدش میاد ؟؟؟ دیدی که با گراند واگونیر جدید با قیمت پایه 88 و حداکثر 120 هزار دلار این رو ثابت کردند … در ضمن کیه که ادعای ماشین بازیش بشه و از وایپر بدش بیاد ؟؟؟ اما داداش مثل اینکه نسل ما داره منقرض میشه … الان به خواست نسل Z ، متاسفانه جو برق و جاروبرقی همه مدیران رو گرفته . تویوتا هم بالاخره تسلیم شد ، مازراتی و فراری و لامبو هم شدن ، مکلارن هم میشه . از ته دل می خوام داج و جیپ و کرایسلر و رام و لانسیا ، مستقل باشن و شکوفاتر از قبل ، حداقل برای بازار آمریکا ولی مگه تسلا و لوسید و ریویان ، اجازه می دن ؟؟؟ مدیران رو مسخ کرده این برق … شما هم 50 سال دیر به دنیا اومدی دادش … خلاصه داداش به قول اون بنده خدا ، اوضاع خیلی خیطه … ببخشید طولانی شد .

      موافقم 16
      مخالفم 2
      1. homayoun

        ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (784 ديدگاه)

        با بخش آخر حرفاتون خیلی موافقم بالاخره مافیای برقی ها تونست مدیر تویوتا روهم کنار بزنه.واقعا آینده ای واسه ماشینهای بنزینی دیگه وجود نداره ماسل کارها ویژگیهایی داشتن که نمیشه به برقی ها منتقلشون کرد و البته فقط ماسل کارها نیستن دنیای وسایل حمل و نقل در حال دگرگونیه بزرگیه که لذت رانندگی صدای جذاب و کلا ماشبن بازی دیگه توش جا نداره دنیا داره میره به سمت جایی که تو فیلم من ربات نشون دادن.اتوبانهایی که توش رانندگی توسط راننده غیرممکن میشه و تاکسیهای پرنده قسمت اعظمی از حمل و نقل عمومی رو تشکیل میده

        موافقم 3
        مخالفم 1
        1. MC20

          ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (2348 ديدگاه)

          بله متاسفانه همایون جان … الان دیگه دوره نسل z و net شده به قول اونوریا … سیلیکان ولی هم مثل همیشه آتش بیار معرکه هست …

    3. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

      ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (526 ديدگاه)

      با بخشی از حرفات موافقم ولی استلانتیس در حال ورشکستگی باشه یک برند لوکس پول بیشتری در میاره یا یک برند معمولی

      موافقم 7
      مخالفم 1
    4. Royal Driver

      ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1291 ديدگاه)

      یانکی باز شروع کرد

      موافقم 7
      مخالفم 2
  13. R@min

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2059 ديدگاه)

    استلانتیس می خواد پروژه بنتلی در فولکس واگن رو، با مازراتی انجام بده و سیاست درستی هم هست.

    مشکلات کیفیت ساخت و متریال هم انگار دیگه خبری نیست و حداقل کمبودی در این بخش نداره و باید یه بازاریابی گسترده و قوی داشته باشن تا نگاه هارو از روما، کانتیننتال، ۹۱۱ توربو s، مک لارن gt و محصولات استون به خودش جذب کنه.

    موافقم 18
    مخالفم 2
  14. MC20

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2348 ديدگاه)

    یانکی جان دوست دارم داداش … بخشی از صفای کامنت های سایت به بودن دوستانی چون شماست … یه شوخی با شما داشته باشم … {{ ظاهر جذاب ، راحتی ، پرفورمنس در حد سوپرکار و هندلینگ عالی ، دیگر چه می‌خواهید ؟ }} من بگم ؟؟؟ یک یانکی دوست داشتنی که تمام فکر و ذکرش پودر کردن و خرد کردن و زیر چرخ له کردن و نابود کردن و دود کردن و هرزگردی و ۱/۴ مایل و … هست و عمیقا و به تنهایی البته ، معتقده که جای مازراتی ها نه در قلب صاحبانشون که در ذباله دان تاریخ هست … حتی اگر در جریان قرار بگیره تمام MC20 ها از چند ماه پیش SOLD OUT شدند باز هم عمیقا و به تنهایی البته ، معتقده که MC20 از کوروت پایه 495 اسبی می خوره ، حتی اگر در جریان قرار بگیره : The Maserati mission is to “build ultra-luxury performance automobiles with timeless Italian style, accommodating bespoke interiors, and effortless, signature sounding power .”

    موافقم 14
    مخالفم 1
    1. KAMI

      ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (106 ديدگاه)

      به پلاستیک خشکه کابین این میگن قابل رقابت با بنتلی
      یعنی این همه پول که برای این حروم شد کافی نبود بازم دارن پول میدن به ژورنالیست ها که از این محل دفن ذباله تعریف بی خود کنن طولی نمیکشه که مازراتی ورشکست میشه چون کسی پولشو از سر راه نیاورده که مازراتی بخره

      موافقم 4
      مخالفم 33
      1. بهنام

        ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (905 ديدگاه)

        باشه حالا یه آبی به سرو صورتت بزن و راجع به برند با عظمت مزراتی بیشتر تحقیق کن بعد …

        موافقم 21
        مخالفم 1
      2. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

        ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (526 ديدگاه)

        هیچکس خودرو لاکچری را با خودرو اسپرت مقایسه نمیکنه

        موافقم 8
        مخالفم 1
      3. phonix

        ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (1878 ديدگاه)

        تا جایی که چشم کیبینه چرم و فیبر کربنه دریچه کولر و بخش پایینی کنسول پلاستیکه صدرصد با کیفیته
        فراری و لامبو هم همینن چون قرار نیست این مثل کانتیننتال 2 . اندی تن وزرنش بشه

        موافقم 7
        مخالفم 1
      4. Moein

        ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (913 ديدگاه)

        Kami همیشه موقع خواندن این مطالب یه لگن آب یخ کنارت بذار که بشینی توش 🙏

        موافقم 7
        مخالفم 1
    2. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

      ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (2352 ديدگاه)

      رفیق من خودم از طرفدارهای مازراتی بودم ولی عین روز برام روشنه که این پروژه شکست میخوره و داج هم نابود میشه.فرقش اینه داج بدون حتی یک دلار هزینه نابود میشه مازراتی با میلیاردها دلار هزینه نابود میشه.شما یک لحظه کرایسلر فیات رو بدون شاخهای آمریکایی تصور کن چی میمونه ازش.کل شاخهای ایتالیایی رو هم توان رقابت فقط با یه رم رو دارن.حتی شک ندارم این چارجر برقی که میگن یه دروغ مثل رم برقیه یعنی همون پلتف م ال ایکس بهینه شده برا باطری و موتور برقیه.مدیر احمق داج چند وقت پیش گفت این پلتفرم قابلیت قرار گیری انجین هوریکین رو داره یعنی چی؟یعنی ابنکه از الان احتمال شکست پروژه چارجر برقی رو میدن و پیش خودشون میگن اگر نشد موتور بنزینی میزاریم داخلش ولی هر کی یه کم دنیای ماسل رو بشناسه میدونه که ماسل بدون وی8 سنتی یعنی هیچ.حتی اگه وی8 32 سوپاپ توربو هم بسازن براش بازم شکست میخوره چونکه خریدار داج فقط انجین همی میخواد.خلاصه این روزها رو یادتون باشه که من چی پیش بینی کرده بودم

      موافقم 7
      مخالفم 14
  15. ❤BMW❤

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    لوکس و پر قدرت و جذاب
    مازراتی از خودرو ساز هایی هست که تقریبا همه دوسش دارن و خیلی ربطی به فن بودن و اینا نداره
    خیلی خوشگله
    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2023/02/Maserati-GranTurismo-Trofeo-2023.webp

    موافقم 10
    مخالفم 1
  16. Hadi

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (598 ديدگاه)

    بازگشت قدرتمند مازراتی 🇮🇹
    واقعا معرکس👌🏼

    موافقم 12
    مخالفم 1
  17. Type Z

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اولش یکم به نظرم قیمتش بیش از حد گرون بود اما کم کم ارزشش داره مشخص میشه .
    امیدوارم روزای خوب این برند با اصالت برگرده

    موافقم 13
  18. GMA

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (849 ديدگاه)

    «علاوه بر این، کابین گرند تورر مازراتی فوق‌العاده بوده و سطح تجمل آن قابلیت رقابت با بنتلی کانتیننتال را دارد»
    شخصا فکر میکنم این حرف زیاد منطقی نیست وگرنه ادعای رقابت با بنتلی،اونم در سطح تجمل جای سوال داره..حداقل از روی ظاهر که فاصله کابینش با بنتلی کهکشانی هست…
    بنتلی کانتیننتال GT مطلقا بهترین خودرو این کلاس هست و رقبا باید برای جایگاه دوم رقابت کنند،شاید تنها برتری مازراتی فضای بسیار جادار تر بخش عقب باشه.

    موافقم 5
    مخالفم 7
  19. (Saeed(peugeot

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (239 ديدگاه)

    زیبای دوست داشتنی ….. معرکس

    موافقم 7
    مخالفم 1
  20. Kaveh Aria

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (105 ديدگاه)

    ماشین نازیه خیییییلی هم نازه مخصوصا طراحی بغل و عقب خییییلی خوشگله ولی من شخصا این پول رو داشتم باهاش یه z06 میخریدم یه اسکلید و یه دونه هم هوندا گلدوینگ!!!!!!اینجوری با پول یه مازراتی ۳ تا شاهکار توی هر کلاس داشتم نه یه دونه

    موافقم 2
    مخالفم 8
  21. Monster 765lt

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    خیره گنندست خیلی خوشم اومد ازش عالیه

    موافقم 9
    مخالفم 1
  22. رامتین

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (3263 ديدگاه)

    فوق العاده جذاب. تاپ اسپید هم با توجه به ابعاد بزرگ خودرو و توان زیر 600 اسب، تحسین برانگیزه.

    موافقم 6
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا