حتی استفاده از لاستیکهای زمستانی نیز نمیتواند مانع لذت بردن از مزراتی کواتروپورته تروفئو شود. این سدان لوکس و پرفورمنس ایتالیایی شاید از نظر قابلیت اطمینان امتیاز بالایی دریافت نکند اما امروز فقط درباره پرفورمنس صحبت میکنیم؛ بنابراین راحت به تخت تکیه کرده و شتاب گیری این مزراتی کواتروپورته تروفئو ۲۰۲۱ در بخشهای بدون محدودیت سرعت از اتوبانهای آلمان را تماشا کنید.
نیروبخش این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی برگرفته از محصولات فراری است که قدرت ۵۸۰ اسب بخاری تولید میکند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی به چرخ های عقب منتقل میشود. در واقع ترکیب پیشرانه جلو و دیفرانسیل عقب یک آرایش عالی برای سدانی اسپورت میباشد.
با حداکثر سرعت ۳۲۷ کیلومتر در ساعتی، کواتروپورته تروفئو میتواند اکثر خودروها را در اتوبان شرمنده کند. این خودرو توانایی ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۲ ثانیهای دارد که برای یک سدان لوکس و دیفرانسیل عقب عملکرد بسیار احساسبرانگیزی محسوب میشود.
با قیمت پایه حدود ۱۴۲ هزار دلاری، مزراتی کواتروپورته تروفئو پادزهری عالی برای دنیایی پر از سدان های لوکس و اسپورت آلمانی است. قطعاً این خودرو فاقد کیفیت کابین رقبای سطح بالاست اما به عنوان مزراتی شخصیت خاص خودش را دارد. بسیاری از افراد مزراتی کواتروپورته تروفئو را بر سوپر سدان های مرسدس و ب ام و ترجیح میدهند تا در بین عموم افراد متمایز جلوه کنند.
البته بهتر است قبل از انتخاب این خودرو و تلاش برای شتاب گیری اقدام به تعویض لاستیکهای زمستانی کنید چرا که تأثیر زیادی روی پرفورمنس خودرو میگذارند.
[دانلود ویدئو]
بنیامین
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دلش نمیاد گاز بده، من بودم تا 330 میرفتم.
mahan
۲۶ بهمن ۱۳۹۹اینم خوشگله ولی من عاشق نسل اولشم لامصب خود مافیاست.یه جی تی اسش تو ایران هست اگه قراره صاحبش بفروشه به زمین و زمان هم باشه باید من بخرمش.نسل اول رنگ مشکی و قرمزش فوق العاده هست.این جدیدا زیباتر هستش ولی ابهتشو ازش گرفته
MR.JD
۲۷ بهمن ۱۳۹۹جالبه این مدل از مازراتی افت قیمت وحشتناکی داره یعنی فکر نکنم در حفظ نکردن ارزش دست دوم برندی به خوبی مازراتی باشد
قیمت نسل اول مازراتی کواتروپورته در خارج از ایران و جهان سوم چیزی در حدود ۳۰۰۰$-5۰۰۰$ است !!!
واقعا دردناکه و اما اینجا …
mahan
۲۷ بهمن ۱۳۹۹اره هم مازراتی و هم رنجروور افت قیمت وحشتناکی داره به خاطر اصطحلاکشون که اگه قراره خرجشو کنند میرند نسخه جدیدترشو میخرند که براشون به صرفه تره.مازراتی هایی که تو ایران هستش هم کم کم داره سالخورده میشه مگر محدود یکی از دوستان که داره شاید ماهی دو سه بار بیرون میاره که من قبول ندارم این کارو ولی مجبوره
محمد
۲۷ بهمن ۱۳۹۹اینم تو جی تی ای دیگه درسته؟
mahan
۲۷ بهمن ۱۳۹۹عزیزم من سن پدرتو دارم اگه ازدواج میکردم پسرم هم مدرسه ای تو بود!در چند پست قبل جوابتو دادم پست لزومی نداره جوابتو بدم
محمد
۲۷ بهمن ۱۳۹۹من خودم تو راهی دارم عزیز . در ضمن اونی که واقعا ثروتمنده نیازی نیست جار بزنه اونم تو شرایطی که پرایدم برا خیلی ها ارزو شده
mahan
۲۷ بهمن ۱۳۹۹اون کسی که پراید ارزوشه لیاقتش همون پرایده و به اندازه پراید تلاش کرده
اونی ام که دنبال مازراتی هست …
اولم که کسی جار نزد احساسمو نسبت به این خودرو بیان کردم تو پست قبل هم دوستان پرسیدند و من به خاطر اینکه با یکی از دوستان خودروی مشترکی داشتم سوال کردم.در ضمن خدا تو راهیتونو حفظ کنه قطعا پاقدم کوچولو ها خیره انشالله نامدار بشه
[AMIN_TROFEO]
۲۷ بهمن ۱۳۹۹اره داش ماهان
ولی اینجا برعکسه
اندازه لامبورگینی زحمت میکشی پراید داری
شوما قضیت فرق داره…
mahan
۲۷ بهمن ۱۳۹۹امین جان قضیه همه ما یکسانه فکر می کنی الان بهترین ماشین های کشور چی هستند همین چندتا دونه مازراتی و چند دستگاه s500 و 730 و 530 وx3.x4 و E250 E350 و لکسوس های RX ,NX جدید و ولوو
دیدی تموم شد.فکر نکن کسی که پشت اینا نشسته حقش بوده بنده خدا 5برابر پول جدیداشونو داده اینو نشسته پس نباید خوش حال باشه من که خوش حال نیستم .ایناییم که میبینی کلاس میزارند ببخشید بلانسبت بچه های سایت تازه به دوران رسیده هستند و تو خارج 4تا ماشین خوب ندیدند.
خواستم بگم چرخه روزگار داره همه رو اذیت میکنه
همه ی این ماشینایی که داری ارزش واقعی شونو ندارند و مثال همونی که فرمودی هستند.
[AMIN_TROFEO]
۲۸ بهمن ۱۳۹۹اونوقت اونی که پشت اینا نشسته پولشو از کجا اورده؟
…
mahan
۲۸ بهمن ۱۳۹۹مهندس و کارخونه دار و پزشک و بازاری صنعتگر درست و حسابی یا ارث اجدادی یا دزدی و …
نمیشه شخصی رو از ماشینش قضاوت کرد.شاید تنها چیزی که داره همون ماشینه!دیدم اجاره نشین های شاسی سوار!
ولی هیچ کدوم ازینا برام مهم نیست من وقتی از فلان ماشین خوشم اومده برنامه ریزی و تلاش میکنم و درنهایت با خواست خدا میرسم!اصل مسیر همینه کاری نداشته باش اون چیکار کرده تو یکاری کن که بشه!
Farzad
۲۶ بهمن ۱۳۹۹همون مازراتی باکلاس تر نبود ؟ : )
mahan
۲۶ بهمن ۱۳۹۹اره این جوری لب ادم کج و معوج میشه
[AMIN_TROFEO
۲۶ بهمن ۱۳۹۹مازراتی درسته نه مزراتی
مهدی
۲۶ بهمن ۱۳۹۹اره دقیقا مدل های قبلی کلاسیک تر و خشن تر بودن از لحاظ ظاهری ولی این خشن نیست
mahan
۲۶ بهمن ۱۳۹۹این فقط مدرن و زیباست(ولی انچنان تو این سال زیبایی خیره کننده ای نداره وقتی نسل اول اومد همه خیرهش شده بودند)
ابهت هم نداره.نمیدونم مشکل امسال چیه همه رقباش اون ابهت قدیمیشونو ندارند.
Hadi
۲۶ بهمن ۱۳۹۹چقدر کواتروپورته زیبا و خاص و پر قدرت و البته متمدن و پر قدرته ?…
یکی از خاص ترین سدان های لوکس و خیلی با کلاس و پرستیژه ?
نسل جدیدش هم سال دیگه معرفی میشه…
(Saeed(peugeot
۲۶ بهمن ۱۳۹۹خدای من ….. چقدر راه میره این لعنتی ….
میگازید راحت ۳۲۰ کیلومتر با این سدان راه میرفت
T.C.B.K
۲۶ بهمن ۱۳۹۹از اینا تو ایران هست…. ????
نسخه 2014… ?????
حالا قیمت…
10 میلیارد…..?????
تازه برای 2014 هست اونی که تو ایرانه.
mahan
۲۶ بهمن ۱۳۹۹عزیز چرا قیمت رو بالا میبرید.تابستون یدونه جنیدی داشت به سرم زده بود بخرم تازه نسخه s هم بود گفت 6میلیارد راهم داره.دوستان گاهی ما خودمون قیمت های ماشین هارو بالا میبریم درسته تکه ولی دلیل نمیشه هر قیمتی دوست داشتیم بزاریم وقتی ما قیمت میزاریم صاحب ماشین هم هر طور دلش می خواد قیمت میده.مثل اون موستانگ ملی که فک کنم از7 میلیارد بردیمش 25 میلیارد !خب پسر خوب اگه سالی 2تا موستانگ از خارج بیارم صفر کیلومتر هر کدوم برای 6 ماه سال تا 70 سالگی این رند ادامه پیدا میکنه بدون ضرر خاصی !!!
مهدی موتور
۲۶ بهمن ۱۳۹۹جان ؟
مستانگ ۷ میلیارد؟
مستانگ مگه با طلا ساخته میشه
mahan
۲۶ بهمن ۱۳۹۹من همینو میگم این خودرو هایی که همچین چیزی ام نیستند تو خارج به خاطر تک بودن قیمت فضایی میزارند جوری قیمت میزارند که اگه یکی تو خارج این قدر پول داشت صد در صد یه ماشین لول بالاتر میخرید که ممکنه تو کشور باشه اما چون مثلا تک نیست به چشم نیاد.البته اون صاحبش میگفتند 7 که بازم فکر نکنم.خلاصه اصل مطلب بعضی قیمت های مسخره رو خودمونیم که رو بعضی ماشینا میزاریم.حالا شاید یه ماشینی توسط ورزشکاری یا سفارتی اومده باشه دلیل نیست هر قیمتی بهش بدند.
دوستی اسم نمیبرم ولی چون نظرمو میدونه اگه کامنت رو بخونه فکر کنم بشناسه منم!این عزیز یه سانتافه نیو فکر کنم 2014باشه نمیدونم والا 3300 گرفت اون زمان هم قیمت شاسی هایی مثل ایکس تری و پرادو دو در و ان ایکس خرید.بهش گفتم عزیز من کسی که این قدر تو خارج پول داشت ساننتافه 3300 نمیخرید لکسوسی.بنزی .بی ام و ای چیزی میخرید
T.C.B.K
۲۶ بهمن ۱۳۹۹دوستانی که باور نمیکنید مازاراتی کواتروپورته gts نسخه 2014 تو ایران بالای 10 میلیارده…
اینم لینک خود پدال. ??
https://www.pedal.ir/price/
اون پایین. قیمت مازاراتی کوتروپورته 12 میلیارد. گیبیلی هم 15 میلیارد
امروز هم 1399/11/26
پدال کامنتمو منتشر کن با سپاس….
mahan
۲۷ بهمن ۱۳۹۹برادر ما یک روزی واردات خودرو انجام میدادیم البته من نه خانواده من من دخالتی نداشتم.قیمت های بازار با اون چیزی که شما میشنوید خیلی فرق داره و حتی با خرید خودرو هایی که تو کشور همسایه میشه!در ضمن اصلا قیمت هایی که درج شده از هینوندای بگیر تا بنز و بی ام و من قبول ندارم و مشابهش رو میتونم با قیمت پایینتر پیدا کنم کره ای هارو کمه کم 200 تا بالا خورده و المانی هارو هم 800 تومن کمه کم بالا زده شده
[AMIN_TROFEO]
۲۷ بهمن ۱۳۹۹رامین داداش
چند بار بگم مازاراتی نیست مازراتیه?♂️?♂️
mahan
۲۷ بهمن ۱۳۹۹امین داداش رامین مارو اذیت نکن میزاره میره و مارو دور میندازه!
اصلا این بشر هرچی بگه درسته
NAVID۰۰۹۸
۲۷ بهمن ۱۳۹۹نمیدونم قیمتش در ایران و مدل ۲۰۱۴ چقدر هست ، اما میدونم با بنز S کلاس مدل ۲۰۱۴ رقیب قیمتی هستند و واقعاً چه دلیلی هست که خریدار این رده خودروئی بنز را نخره و به سمت مازراتی کشیده بشه !
اگر بحث دیده شدن هست ، که بنز چشمنوازتر هست !
اگر بحث لاکچری و اسپورت بودن هست ، که بنز خداوندگار لاکچری و در آنور سکه اسپرت و دیوانه !
مازراتی فقط گرند توریسمو و یا کابریو که گویی با حرکتش روی زمین میخزه و انگاری موجودی زنده هست و نه خودرو !
SF90 STRADALE
۲۶ بهمن ۱۳۹۹همیشه دوست داشتم آلفارومئو ، فراری و مازراتی با هم کار کنن و مشارکت داشته باشن در هر زمینه ای
یک مثلث آتشین ، با اصالت و پُر افتخار که میتونست موفقیت آمیز هم باشه
ولی افسوس …. افسوس که راهشون از هم جدا شد
احمدرضا
۲۶ بهمن ۱۳۹۹حرف دل منو زدی ?
[AMIN_TROFEO
۲۶ بهمن ۱۳۹۹به عنوان سدان واقعا عملکردش بشدت قابل تحسینه چون mc20 تاپ اسپیدش 2kph از کواتروپورته تروفئو کمتره!!مازراتی به این چنین سدانی نیاز داشت هم لوکسه و هم پرفورمنس خوبی داره
مهدی
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ماشین قشنگیه ولی نه به اندازه مازراتی های قبلی خیلی هم ماشاالله خیلی هم سریعه دیدید چجوری شتاب گرفت !!
?Ali Hossein?
۲۶ بهمن ۱۳۹۹با این حال M5 پادشاه سدان هاست ولی اینم عاااااااااااالیه!
برقیه جارو برقی
۲۶ بهمن ۱۳۹۹امین کیف کن بعد چند مدت یه خبر از مازراتی هم اومد
[AMIN_TROFEO
۲۶ بهمن ۱۳۹۹خیلی سایت سوت و کوره بدون مازراتی?
Benz
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ایتالیایی ها حس رانندگی متفاوتی نسبت به دیگر کشورها دارن .
فرشاد
۲۶ بهمن ۱۳۹۹چ طراحی داغونی داره
Moein
۲۷ بهمن ۱۳۹۹آره خب
سری هفت جدید معنای جدید زیبایی در دنیای خودرو قراره بشه??????
Ahmedreza2002
۲۶ بهمن ۱۳۹۹سلام رفقا
اوضاع و احوال چطوره؟
یه مدت نبودم چقد دنیای خودرو عوض شده?
مرسدس فن
۲۶ بهمن ۱۳۹۹نیزه ی دلربای ایتالیایی
زیزیگولو
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ماشینی که تو بازار تو دسته لوکسایی مثل رولز رویس و لامبورگینی قرار میگیره …… این کمپانی لوکس ساز ایتالیایی تو قسمت جلو ماشین از یه طراحی تهاجمیو چراغای خیلی زیبا استفاده کرده و نشون نیزه سه سر مازراتی هم به زیبایی هر چی تموم تر رو جلوپنجره خودنمایی میکنه
اقای ر
۲۷ بهمن ۱۳۹۹درسته مازراتیهای نسل قبل فروش نمیرفتن بعد یه ایرانی تو دبی این مازراتیهای فروخته نشده رو از ایتالیا میاره دبی بعد از دبی میاره ایران و بعدم مردم براش صف میکشن؟؟ من شنیدم فقط. دنبال این بودم چرا مازراتی اینجا تعدادش خیلی بالاست بعد چند نفر گفتن این قضیه رو.
سرزمین آفتاب
۱۹ اسفند ۱۳۹۹جون