چندی پیش تصاویری از نسل جدید مزراتی گیبلی در جادههای برفی سوئد منتشر شد. این سدان بسیار عصبانی پوششهای زیادی را روی بخشهای جلویی و عقبی خود بکار برده بود اما اطلاعات چندانی از آن تصاویر به دست نیامد. به تازگی تصاویری نزدیکتر و واضحتر از این خودرو منتشر شده است.
این تصاویر در محدودهی تأسیسات تأمینکنندهی مزراتی در آلمان به دست آمده و در کل نتیجهگیری ما این است که باید شاهد بازطراحی کوچک در چراغهای جلو و تغییراتی در جلوپنجره و نمای جلو باشیم. همچنین از پشت پوششهای استتاری میتوان توری زنبوری شکل و ستونهای روی جلوپنجره را دید که تسلط بیشتری روی این بخش دارند.
بیشک بخش عقب خودرو نیز زیر تیغ جراحی خواهد رفت. نگاهی سریع به این بخش نشان میدهد که تریم جدیدی بین خروجیهای اگزوز بکار برده خواهد شد و شاید نوعی دیفیوزر در آن بخش قرار بگیرد. همچنین پوششهایی بالای پلاک چسبانده شده که ایجاد تغییرات و تریم اضافی را پیشنهاد میکنند.
از آنجایی که قوای محرکهی این خودرو به تازگی و برای مدل ۲۰۱۷ بهروز شده بنابراین احتمال افزایش قدرت دوباره کم است. مدل پایهی گیبلی از پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری بای توربو با قدرت ۳۵۰ اسب بخاری سود میبرد درحالیکه همین پیشرانه در مدلهای S و چهارچرخ محرک Q4 قدرت ۴۰۴ اسبی دارد. از تغییرات کابین این خودرو نیز میتوان به بهبود تریم و برخی بهروزرسانیهای اطلاعات سرگرمی اشاره کرد.
Ahmad
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶فکر کنم اگه این پوشش ها رو نذارن کمتر جلب نظر کنه و کمتر کسی بفهمه این طراحی جدید خودرو هستش.فردا که رونمایی بشه میبینی که یه ذره با سری پیشش تفاوت داره.
ACE
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶کاملا درسته.
این ماشین فیس لیفته و نه نسل جدید
اگر بدون این پوشش ها بود شاید کمتر کسی متوجه میشد که این گیبلی سابق نیست.
فرشاد سجادیان
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶مازراتی گیبلی با سری پنج و E کلاس تو یک کلاس هستن و اختلاف قیمتشون خیلی زیاد نیست اما تو ایران صرفا به خاطر مازراتی بودنش با قیمت شدیدا بی ربط به فروش میرسه، مثل ۹۹ درصد خودروهای دیگه.
TRX
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶یک میلیارد و۸۰۰ ملیون تومان
Hamid AMG
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶با نظر سجاد موافقم
فقط تو ایران ماست که اینجوری وحشتناک قیمتش این برند و یکی دوتای دیگه میره بالا
اونم بخاطر مافیای یه عده خاص که بازار رو اداره میکنن
Ghost
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶مشکل مازراتی ظاهر ماشینش نیست کیفیت پایین داشبورد و قدرت کم ماشینش نسبت به رقباس