مازراتی نمیخواهد بازار خوب کراساوورها را از دست بدهد و بعد از موفقیت لوانته، حالا به فکر یک کراساوور کوچکتر است که گریکالی نام گرفته است.
تاکنون تیزرهای مبهم و تصاویر جاسوسی زیادی از نسخه استتار شده گریکالی منتشر شدهاند. آخرین نمونه آنها، تصاویر رسمی نسخه دارای پوشش استتاری بود که ماه گذشته توسط خود مازراتی منتشر شدند.
با توجه به این تصاویر و اطلاعات، طراحان روسی سایت Kolesa برداشتهای خود از نسخه نهایی این خودروی ایتالیایی را منتشر کردهاند.
بدیهی است که رگههایی از طراحی لوانته هم به گریکالی راه یافتهاند. بعلاوه چراغهای جلو تا حدودی از MC20 الهام گرفتهاند. در قسمت عقب هم نشانههای لوانته دیده میشوند اما خطوط نرمتر و کمتر تهاجمی شدهاند. چهار خروجی اگزوز هم بر اساس آخرین تصاویر جاسوسی در نظر گرفته شدهاند. متأسفانه زبان طراحی این خودرو به خودروهای ارزانتر مخصوصاً فورد پوما شباهت یافته و گیرایی مورد انتظار از نیزه سه شاخ ایتالیایی را ندارد.
پیشبینی میشود گریکالی از یک موتور ۴ سیلندر توربوشارژر ۲ لیتری با کمک سیستم هیبریدی خفیف سود ببرد. البته نسخه داغتری با موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو مشابه با مدل MC20 نیز برای آن قابل انتظار است. حتی اگر مازراتی نسخه تمام الکتریکی این خودرو را هم معرفی کند، تعجب نخواهیم کرد. خصوصاً اینکه این شرکت وعده داده برای همه مدلهای خود یک نسخه تمام الکتریکی را هم عرضه کند.
RezaRs
۳۱ خرداد ۱۴۰۰اوم طراحیش رامتر از چیزیه که بهش گفت یه مازراتی ایکاش از لوانته بزرگترم بزنند
مهدی
۳۱ خرداد ۱۴۰۰واقعا چراغ های جلو بیش از حد نرم و گرد طراحی شدن اگه چراغ ها مشابه MC20 چندضلعی بود یا تا دماغه کشیده شده بود خیلی زیباتر دیده میشد امیدوارم با کنار رفتن استتارها خودرویی درخور نشان مازراتی ببینیم
Audi e_tron gt
۳۱ خرداد ۱۴۰۰بنظرم این چراغ به خود mc20 میاد ولی به این ماشین نه زیاد
Reza
۳۱ خرداد ۱۴۰۰چقدر زشته SUV به این زشتی ندیده بودم خالم بهم خورد
محمد امین
۳۱ خرداد ۱۴۰۰نظر من به عنوان یه مازاراتی فن
زبان طرحی مازاراتی های کلاسیک و اصیل که تا سال ۲۰۱۰ هم مشاهده میشد و همچنین در mc20 با یه دیدگاه دیگه ، خشمی هست که رام شده و در عین حال سرکش و با خطوط نرم و ناهماهنگ و تهاجمی هست
و تهاجمی بودن مطلق هیچوقت در مازاراتی نبوده بلکه زبان طراحی لامبورگینی هست که از دهه ۷۰ شکل گرفت با کنتاش ، حتی mc12 هم که از شاهکار های طراحی مازاراتی هست ، باز هم یه آرامش خاصی در طراحی اش وجود داره که من خودم عاشقش هستم
اما در مورد این ماشین باید بگم که طراحی عقب و مخصوصا چراغ ها حالت کلی یه مازارانی رو داره اما نه به طور کامل اما در طراحی جلو اون خشم رام شده و تهاجمی وجود نداره
هرچند که اگر مهندسی قوی ای پشت این ماشین باشه که هست میتونه بسیار موفق بشه
کلا مازاراتی همیشه خوبه 🥳🥳🥳🥳
[AMIN_TROFEO]
۳۱ خرداد ۱۴۰۰اول اسمشو یاد بگیر
محمد امین
۱ تیر ۱۴۰۰اسم چی رو یاد بگیرم ؟
akrh78
۱ تیر ۱۴۰۰سمی و حق 😂😂👌
akrh78
۱ تیر ۱۴۰۰کامنت رو که میخوندم همش ماکارانی میومد جلو چشمم
محمد امین
۱ تیر ۱۴۰۰به خاطر اسمارت تایپ گوشیم هست ، بعدم لطفا موضوع و اصل بحث رو در نظر بگیرید ، ایرانی جماعت همیشه به دنبال ایراد گرفتن هستن
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ تیر ۱۴۰۰حرف حق رو گفتی محمد امین،ایرانی جماعت فقط گیر الکی بده…
mahan
۳۱ خرداد ۱۴۰۰لوانته تالاسمییه؟
بهنام
۳۱ خرداد ۱۴۰۰امیدوارم شبیه به رندرش نباشه
NAVID۰۰۹۸
۳۱ خرداد ۱۴۰۰اوه
این دیگه چه کوفتیه !
این که جگواره تا مازراتی !!!
محمد مختاری آذر
۳۱ خرداد ۱۴۰۰زیاد جذاب نشده آلفا بهتره
Sre
۳۱ خرداد ۱۴۰۰جلوش شبیه تیبا شده
🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪
۳۱ خرداد ۱۴۰۰خداکنه این شکلی نشه .
یانکی
۳۱ خرداد ۱۴۰۰الان یکی میاد میگه الان یانکی میاد میگه حق آمریکایی ها رو ایتالیایی خوردن.به امید فروش شاخهای بدون مشتری آلفا و مازراتی لانچیا که هم اونا خوش بخت بشن هم هزینه جای درست کار گرفته بشه
Moein
۳۱ خرداد ۱۴۰۰داری نرمتر میشی
ایشالله کامنت بعدی توافق کامل حاصل کنیم😉✌️
مهدی
۳۱ خرداد ۱۴۰۰بیشتر شبیه جگواره جلوش
England
۳۱ خرداد ۱۴۰۰جگوار نابود کنی میشه این
:|
[AMIN_TROFEO]
۱ تیر ۱۴۰۰اصلا انتظار همچین چیزی ندارم
از این رندر قشنگ تره
Amirreza
۱ تیر ۱۴۰۰طراخیش خیلی اهلیه 😂 یه مازراتی باید خیلی خشن تر باشه للی در کل خوشگله و یکم شبیه جگوار e پیس شده
ارشیاsvj
۱ تیر ۱۴۰۰فرم چراغای جلو اصلا جالب نیست.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ تیر ۱۴۰۰خیلی جالب درنیامده….