مازراتی بدنبال ساخت یک خودروی موتور وسط همانند پورشه ۹۱۱ برای جانشینی و احیای مدل گران اسپورت است. ماه پیش این تنها یک شایعه بیش نبود اما رئیس مازراتی، هرالد وستر در مصاحبه اخیر خود با تایید ضمنی این خبر از جزئیات دیگری از آن پرده برداشت. او گفت که می خواهد این خودرو خالص و ناب ترین مازراتی باشد.
مازراتی با مدل جدید کواتروپورته و SUV مفهومی کوبانگ، نیاز به یک خودروی ناب اسپرت کوپه نیز دارد. وستر که رئیس آلفارومئو نیز هست، از تجربه آلفا 4C می گوید. او بدنبال یک خودروی کوپه با موتور V8 قرار گرفته در وسط خودرو و دیفرانسیل عقب و بدنه و ساختار فیبر کربنی است. این خودرو همانند و هم اندازه فراری ۴۵۸ ایتالیا و با همان قابلیتهای فراری می باشد. اما بهترین نقطه قوت این خودرو قیمت آن است که با یک ۹۱۱ توربو قابل مقایسه خواهد بود.
رئیس مازراتی از تولید سالانه ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دستگاه از این خودرو هم که ممکن است تا سال ۲۰۱۵ آفتابی شود، سخن گفت. به نظر می رسد رقابت حتی در درون شرکتهای زیرمجموعه فیات هم روز بروز سخت تر می شود.
MATIN
۲۷ خرداد ۱۳۹۱شرکت مازاراتی هم به دنبال پیشرفت ..ماشین میخواد بسازه که چندتاماشین دیگه رو به چالش بکشه …
ما ام ماشین میزنیم که مردم رو به (( چال )) بنداز..
امین
۲۸ بهمن ۱۳۹۱خدایی حرفت خیلی باحال بود.یعنی عین حقیقت رو گفتی.دمت گرم.
siavash ahmadzadeh
۲۹ خرداد ۱۳۹۱سلام.دوست عزیز ما چیزی به نام موتور وسط نداریم.به اینجور ماشینها میگویند موتور میانی…:)
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴وسط همون میانه
alish
۲۲ شهریور ۱۳۹۱عالیه!
mahdi
۱۲ آبان ۱۳۹۱خیلی قشنگه!
Mercedes Benz
۲۰ دی ۱۴۰۰انشاالله قسمت ما هم بشه داشتنش