کراساوور کوچک مازراتی گریکاله دیگر یک راز نیست. درحالیکه پیشتر از این، تصاویر جاسوسی این خودرو در پوششهای استتاری دیده شده بود اما اکنون خود مازراتی از یک نسخه پروتوتایپ یا پیشتولیدی آن البته با برچسبهای استتار پردهبرداری کرد.
این تصاویر مربوط به بازدید جان الکان، رئیس استلانتیس و کارلوس تاوارس، مدیرعامل این کنسرسیوم از کارخانه مازراتی در مودنای ایتالیا میباشند. در این بازدید، خط تولید مازراتی MC20 جدید و خطوط رنگآمیزی و آزمایشگاه جدید این شرکت نیز افتتاح شدند. آقای تاوارس همچنین علاوه بر بازدید از آزمایشگاه نوآوری مازراتی، نسخه پیشتولیدی از SUV جمعوجور جدید گریکاله را هم آزمایش کرد.
اطلاعات ما درباره گریکاله هنوز محدودند. این خودرو همانند پسرعموی خود، آلفا رومئو استلویو، از سیستم انتقال نیروی متعارف درونسوز و احتمالاً موتور V6 توئین توربو سود میبرد. در عین حال مازراتی در حال کار روی یک نسخه تمام الکتریکی از گریکاله است.
از نظر طراحی، گریکاله به برادر بزرگتر خود یعنی لوانته وفادار است و یک نسخه پرفورمنس نیز از آن در دسترس خواهد بود. هنوز تصویری از کابین گریکاله منتشر نشدهاند اما طبق تصاویر جاسوسی، احتمالاً از یک صفحه نمایشگر اطلاعات و سرگرمی شناور استفاده خواهد شد. معرفی رسمی گریکاله در اواخر سال میلادی جاری انجام خواهد شد.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ خرداد ۱۴۰۰باید معرفی بشه تا نظر داد،الان پشت اون استتار من خیلی جزییاتی نمیبینم…
مهزیار
۷ خرداد ۱۴۰۰این چه سمی بود من دیدم
Amir
۷ خرداد ۱۴۰۰حس می کنم شبیه mc20 باشه
Reza
۷ خرداد ۱۴۰۰خوشم نیومد ( نظر شخصیم )
Mad.z.Max
۷ خرداد ۱۴۰۰نظر عمومی بنده ولی با شما متفاوته
Reza
۷ خرداد ۱۴۰۰از نظر من لوانته زیباتر از این نسخس
Mad.z.Max
۷ خرداد ۱۴۰۰آخه اینم که هنوز رونمایی نشده، اون عکس آخری رندره، واقعی نیس..
net
۷ خرداد ۱۴۰۰مازراتی ۱۵ سالی یکبار یه کم زبان طراحی ماشیناشو تغییر میده.چرا مازراتی یه کم طراحی داخلی و بیرونی ماشیناشو به روز نمیکنه؟
King 918
۷ خرداد ۱۴۰۰مگه مازراتی هنوز فعالیت میکنه؟
زیزیگولو
۷ خرداد ۱۴۰۰برندای آلفارومئو و مازراتی بنیان گذارای صنعت خودروسازی ایتالیا هستن چون هر دوتا کمپانی بیشتر از یه قرن سابقه دارن ولی باوجود فرازو نشیبای زیاد همچنان به ریشه های خودشون پایبند موندن ….. ماشینای آلفارومئو و مازراتی سریعو لوکسو خاص هستنو همیشه هم به دلیل طراحی زیبا تو نگاه اول جلب توجه کردن
mahan
۷ خرداد ۱۴۰۰باید معرفی بشه تا نظر داد ولی حسمو میگم چراغهای جلوش زیادی کوچیکه و خشم نداره و ماشین رو خنگ کرده و با جلوپنجره و هواکش بزرگ هارمونی نداره.از طرفی هم این جلو پنجره و هواکش به این بزرگی روی این ماشین نمیخوره زیادی بزرگه!بنظرم بیشتر نیاز به یک کراس اور بزرگتر از لوانته داره تا کوچکتر!
[AMIN_TROFEO]
۷ خرداد ۱۴۰۰مقداری از چراغ جلو پوشیده شده
یوسف
۷ خرداد ۱۴۰۰امیدوارم شبیه رندر (آخرین عکس) نباشه چون شبیه جگوار E- PACE شده.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ خرداد ۱۴۰۰همون epaceهم کلا از روی فورد پوما اسکی رفتن…
امیر
۷ خرداد ۱۴۰۰باید معرفی بشه الان که چیزی نمی تونیم بگیم.
(Saeed(peugeot
۷ خرداد ۱۴۰۰تاوارس مازراتی و به جایگاه اصلیش برمیگردونه….
Hamid
۷ خرداد ۱۴۰۰طراحی داخلی تموم مازراتی ها نیاز به بروز رسانی خیلی زیادی داره … منم بودم نمیخریدم!!
یانکی
۷ خرداد ۱۴۰۰این هم یه شکست دیگه میشه برا شاخهای ایتالیایی.همونجور که تو پست قبل خوندید داج مشتریهاش به سرعت داره زیاد میشه و جونترینها هم هستند در حالی که فقط یه سدان یه کوپه و یه شاسی بلند داره که هر سه هم سن زیادی دارن ولی همین سه تا اندازه کل شاخهای ایتالیایی میفروشن.اگر جایه لوانته و این نسل جدید داج جورنی و دورانگو و یه کراس اور دیگه به همراه نسل جدید چلنجر چارجر و وایپر ارائه میشد داج به راحتی تو فروش از مرز یک ملیون رد میشد.حالا ببینید که mc20 چه فاجعه ای تو فروش بشه.
Hamid
۷ خرداد ۱۴۰۰والا فلسفه مازراتی و لوکس ساز ها با داج فرق داره …
خب داج پرطرفدار تره ، ماشیناش ارزون تره و بهتر میفروشه!
خودمم دوست دارم یه هلکت داشته باشم!