مزدا بیش از ۶۰ هزار دستگاه از سدان های ۶ خود را به دلیل مشکل فرمان هیدرولیک و کیسههای هوا فراخوان کرده است.
طبق گزارش منتشر شده توسط موسسه ملی ایمنی ترافیک بزرگراه، جوش اضافی در فریم صندلی سرنشین جلو وجود داشته و احتمال دارد کابل حسگر طبقهبندی سرنشین جلو در طول زمان با این بخش برخورد کند.
این امر میتواند در نهایت باعث ایجاد اتصال کوتاه و شروع به روشن شدن چندین چراغ هشدار در نشاندهندهها شود و شاید سیستم هیدرولیک فرمان از کار افتاده و کیسههای هوا غیرفعال شوند.
مزدا ۶ های تولید شده بین سوم نوامبر ۲۰۱۴ تا نهم دسامبر ۲۰۱۵ شامل این فراخوان هستند. هنوز گزارشی از تصادف یا ایجاد جراحت مرتبط با این مشکل به دست شرکت نرسیده است.
به منظور حل این مشکل مزدا مالکان خودروهای یاد شده را آگاه خواهد کرد و پس از مراجعه به نمایندگی اقدام به نصب پد محافظ روی فریم صندلی خواهد نمود. اگر این بخش قبلاً آسیب دیده باشد مزدا نواری ایزوله کننده برای پیشگیری از تبعات بعدی را بکار خواهد برد.
حسام
۴ مهر ۱۳۹۶شاید جوش اضافه داشته باشه
شاید سیم ساییده بشه
شاید فلان بشه
شایدم نشه ها…
چقدر شما به فکرین ????
aston martin
۴ مهر ۱۳۹۶تو ایران کلا باید بری سیم چراغ هشدار عیب یاب رو قطع کنی الکی روشن میشه هرجام میبری میگن الکی روشن شده خرابه این حرف ها
اینم شد کشور؟
Peyman
۴ مهر ۱۳۹۶سلطان قلبم فقط مزدا
Mcx
۴ مهر ۱۳۹۶من مشکلی برا خرید یا وارد کردنش ندارم فقط یکم سرویس هاش و تو چشم بودنش برام رو اعصابه…
آرمین
۵ مهر ۱۳۹۶پس تکلیف کسایی که تو ایران (شهر های منطقه آزاد) دارن چی میشه؟