کراس اوورهای سه ردیفه این روزها بازار خوبی دارند و همین امر تولید جدیدترین نسخهی مزدا CX-9 را توجیه میکند.
آیا تغییرات صورت گرفته در این خودرو برای خریداران شاسی بلندهای بزرگ کافی بوده است؟ ما دومین نسل این خودرو را راندهایم و برداشتهای ابتدایی خود از این خودرو را با شما در میان میگذاریم.
بزرگترین خودرویی که از فلسفهی طراحی کودو استفاده میکند CX-9 است؛ و البته این فلسفهی طراحی چیزی بیش از ظاهر خودرو را در بر گرفته است. این خودرو در ترافیک سنگین احساس میشود. نقاط کور بزرگ در بخش عقبی سورپرایزی بزرگ قبل از ورود سیستم هشدار نقاط کور است. البته صندلیهای خودرو فضای مفیدی دارند.
با نشستن در صندلی راننده، این خودرو برای هرکسی که اخیراً در مدلهای مختلف مزدا نشسته باشد کاملاً آشناست. داشبورد بهصورت لذتبخشی پایین است و حس خوبی را ایجاد میکند.
مدل جدید Signature سطوح خوبی در کابین دارد اما در مجموع شبیه کابین خودروهای کرایهای بوده و همین امر جای ناامیدی است. سیستم اطلاعات سرگرمی هنوز هم شلوغ و آشفته است و درحالیکه نشاندهندهها شیکتر از مزدا ۶ هستند اما بازهم برای چنین خودرویی خاص طراحی نشدهاند.
تریم چوب معرفی شده در سال گذشته نیز حس خیلی خاصی ایجاد نمیکند. مزدا در حال یادگرفتن بهبود آسایش و راحتی ساختههایش است اما هنوز به سطح اول کلاس نرسیده است.
پیشرانهی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوی جدید مدل مناسبی است و در اکثر مواقع از پس شرایط مختلف برمیآید.
با بهای ۴۵ هزار دلاری و بیشتر این خودروی خوبی است اما هوندا پایلوت تورینگ با بهای کمتر احساس بهتری دارند. مزدا CX-9 بنابراین ابتدا خودروی مخصوص راننده و سپس خودروی حمل اعضای خانواده است. اما هنوز هم از راندن آن لذت می بریم.
منبع: carscoops
اسماعیل
۲۹ شهریور ۱۳۹۵چرا این مزدا اینجوریه . توی بعضی بخش ها عالیه اما توی برخی موارد واقعا ضعیف عمل میکنه . البته که خودم عاشق مزدا هستم و امیدوارم روزی بتونم یکی از مدل هاشو بخرم
اشکان
۲۹ شهریور ۱۳۹۵چ مقاله چرتی!خب چند اسب قدرت داره?گشتاور?!
PlymouthBarracuda
۲۹ شهریور ۱۳۹۵فقط کوبید آخرش یه ذره ماشینو معرفی کرد…..!!!!
Mohamad
۲۹ شهریور ۱۳۹۵دقیقا!
بعضی برندها انقدر ثابت شده اند که هر جوجه کارشناسی نمیتونه بیاد نقد کنه! فعلا برا متخصص نشون دادن خودشون باید بکوبن!
وسط متن دیگه رسما ترکونده با این دوتا جمله : ((مزدا در حال یادگرفتن بهبود آسایش و راحتی ساختههایش است اما هنوز به سطح اول کلاس نرسیده است.))
این دیگه آخرش بود! آقا فهمیدیم خیلی حالیشونه شگفتااا
سید مهران میرابوالقاسمی
۲۹ شهریور ۱۳۹۵واقعا مزدا ماشین فوق العاده ای همین طور این مدلش.
تمدن عرب
۲۹ شهریور ۱۳۹۵از نویسندگان پدال میخام که مقاله ایی در مورد نحوه استعلام آپشن خودروهای خارجی، شماره شاسی، سال تولید و غیره رو معرفی کنن.
و بگن vin رو چطور و به کجا باید ایمیل کرد.
مثل شرکتهای بنز، بی ام دبلیو، کیا، هیوندای، تویوتا و سایر خودروسازهای دیگه.
چون این روزها واردکنندگان خودرو آپشن خودروها را دستکاری میکنن و شاهد کلاهبرداری زیادی هستیم. ممنون میشم مدیران پدال به این درخواست پاسخ مثبت بدن
شاهین
۲۹ شهریور ۱۳۹۵سلام
شما این کلمات کلیدی رو سرچ کن، سایت های زیادی هست که می تونه VIN رو چک و استعلام کنه.
car vin inquiry
ارادت
شاهین
۲۹ شهریور ۱۳۹۵یه Free اولش اضافه کن حله! :)
مخلصم
uss zumwalt DDG-1000
۳۰ شهریور ۱۳۹۵دمت گرم شاهین
حميد
۲۹ شهریور ۱۳۹۵تو این کلاس رقیبهای قدری هست ولی مزدا حس جوونی داره
shahin
۲۹ شهریور ۱۳۹۵چقدر مسخره و بی حساب کتاب بود این متن!!! مزدا ۳ مونتاژ گروه بهمن هم دیگه الان امتحانشو مثبت پس داده!! چه برسه به cx9 گرونترین ماشین مزدا که ورژن ساخت ژاپن باشه
تمدن عرب
۲۹ شهریور ۱۳۹۵جناب شاهین
لطفا سایت معتبر رایگان برای استعلام مشخصات خودرو معرفی کن.
سید مهران میرابوالقاسمی
۳۰ شهریور ۱۳۹۵اصلا شما ازچه منبعی مقاله ها را تو سایت نشر می کنید ایا معتبرند ممنون از سایت خوبتون.
احمد باقری
۳۰ شهریور ۱۳۹۵ماشین خیلی خوبیه. نمای داخل کابینش هم خوبه.
پژمان
۱۹ اسفند ۱۳۹۵من همین امروز این ماشین رو 6 ساعت از نمایندگی برای تست درایو گرفتم.(تورنتو).من شخصا عاشق این ماشین شدم زمانی که در نمایشگاه دیدم ولی امروز معایب زیادی درش دیدم که اصلا توقع نداشتم.این مزدا GT بود یعنی فولترین اون.بسیار زیبا و راحت بود و سواری لذت بخشی داشت.اما صدای زیاد موتور در شتاب گیریها .ترمز اسفنجی که حس نا امنی در سرعت بالا ایجاد میکنه.نویگیشن مسخره که برای یه آدرس دادن پدر آدم رو در مییاره.کیفیت معمولی سیستم صوتی.و دید ضعیف عقب ماشین اصلا در حد قیمت این خودرو نبود.این نظر شخصی من هست بنده کارشناس نیستم و فقط تجربه خودم رو گفتم.