مزدا

رونمایی از مزدا 2 جدید

نسل چهارم مزدا ۲ با طراحی جذاب و شباهت تحسین‌برانگیز با مدل کانسپت هاژومی و با الگوی طراحی کودو معرفی شد. حالا خانواده مزدا شامل مزدا ۲، مزدا ۳، مزدا ۶ و CX-5 همگی از طراحی هماهنگی و مشابهی استفاده می‌کنند که باعث یکپارچگی در طراحی و الگوی بصری و شناخت بهتر این محصولات خواهد شد.

2015 Mazda2 / Demio
۲۰۱۵ Mazda2 / Demio
مزدا ۲ جدید که در ژاپن با نام Demio شناخته می‌شود اکنون جلوه بزرگ‌تر و قوی‌تری دارد. حتی اگر این موضوع صحت نداشته باشد. درواقع با طراحی جدید و ویژگی‌های خاص بکار رفته، هنر تأثیرگذاری دیداری بیشتر مشخص می‌شود. در مقایسه با نسل قبلی، مزدا ۲ جدید بسیار اسپرت تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد. چراغ‌های جالب جلو با LED هایی که به شکل نیم دایره چیده شده‌اند، همانند چشمان خشم‌آلود و اخمویی دیده می‌شوند. جلوپنجره جدید هم که همانند دیگر برادران آن طراحی شده، با اندازه بزرگ و فرم خاص خود، ارزشی بیشتر از تصور به این خودروی کوچک بخشیده است. مخصوصاً جزئیاتی نظیر حاشیه کرومی این جلوپنجره که به چراغ‌ها نیز متصل شده و زاویه آن با LED ها نیز هماهنگ است. چراغ‌های عقب به‌جز LED های نیم دایره ای مشابه چراغ‌های جلو، نکته جدید و خاصی ندارند.
مزدا2 مدل 2013
مزدا۲ مدل ۲۰۱۳
خطوط روی بدنه و کاپوت و گلگیرهای برجسته که ناگهان با برشی صاف قطع شده‌اند، آینه‌های جانبی قرار گرفته روی درها، شیب مناسب سقف و قسمت عقب کوتاه، همگی برای ایجاد جلوه ای مردانه‌تر و خشن‌تر بکار گرفته شده‌اند. پیش از این مزدا ۲ یکی از زنانه‌ترین خودروهای بازار تلقی می‌شد اما اکنون می‌تواند طیف جدیدی از مشتریان را نیز به خود جلب نماید.
2015 Mazda2 - Demio
۲۰۱۵ Mazda2 – Demio
طراحی کابین مزدا ۲ وامدار برادر بزرگ‌تر یعنی مزدا ۳ است که البته به‌شدت ساده و بی‌آلایش اما کاربردی و کاربرمحور می‌باشد. کیفیت مواد مورد استفاده و توجه به جزئیات، فراتر از انتظار است. در ابتدا به نظر می‌رسد که با یک ساده‌سازی برای کاهش هزینه روبرو باشیم. در حالی که هیچ‌گونه کاهش یا کمبودی در امکانات و دسترسی به آن‌ها مشاهده نمی‌شود. در اصل با کاهش پیچیدگی‌های غیرضروری و کاهش دکمه‌ها و کلیدها، تا حدود زیادی آرامش و تمرکز بهتری را نیز می‌توان انتظار داشت. نمایشگرهای جلوی داشبورد به صورت دیجیتال بوده و البته نمایشگر مرکزی، شبیه‌ساز نمایشگرهای آنالوگ است و البته به طرز زیبایی می‌تواند سرعت یا دور موتور را نشان دهد. بعلاوه یک نمایشگر سربالا نیز اطلاعاتی نظیر سرعت را در مسیر دید راننده و چند اینچ بالاتر از داشبورد و در امتداد جاده نمایش می‌دهد.
2015 Mazda2 Interior
۲۰۱۵ Mazda2 Interior
سیستم اطلاعات و سرگرمی هم با کنترل‌های مختلف لمسی، کارایی بالایی دارد و باعث تجمیع و حذف بسیاری از کنترل‌های جداگانه شده است. علاوه بر این کنترل‌های روی فرمان نیز سریع‌ترین دسترسی برای عملکردهای پراستفاده را فراهم می‌نمایند.
2015 Mazda2 Interior
۲۰۱۵ Mazda2 Interior
ابعاد این هاچ بک مزدا بسیار نزدیک به مدل کانسپت و تقریباً دارای ۴.۰۷ متر طول، عرض ۱.۷۳ و ارتفاع ۱.۴۵ متر است. فاصله بین دو محور نیز ۲.۵۷ متر می‌باشد. بدین ترتیب حدود ۸ سانتی‌متر به فاصله بین دو محور افزوده شده که می‌تواند باعث بهبود فضای پای سرنشینان مخصوصاً در ردیف عقب شود. به گفته مزدا، شاسی جدید ۳۰ درصد سختی بیشتری نیز نسبت به قبل دارد.
2015 Mazda2 - Demio
۲۰۱۵ Mazda2 – Demio
پیشرانه‌های اسکای اکتیو جدید نیز توسعه داده شده‌اند و در حال حاضر شامل سه موتور می‌شوند. موتور ۱.۵ لیتری دیزلی SKYACTIV-D قادر است ۱۰۳ اسب بخار نیرو در دور موتور ۴۰۰۰ و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۱۵۰۰ الی ۲۵۰۰ تولید کند. یک موتور بنزینی ۱.۳ لیتری SKYACTIV-G با خروجی ۹۹ اسب بخار و یک موتور ۱.۵ لیتری با خروجی نامشخص نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده‌اند. برای انتقال نیرو باید یکی از گیربکس‌های شش سرعته دستی یا خودکار را انتخاب کرد. افزایش راندمان باعث شده تا مصرف سوخت تا ۲۰ درصد کاهش یابد. [jwplayer mediaid=”۸۰۴۹۵″] مزدا۲ جدید در نمایشگاه پاریس در پاییز امسال رونمایی خواهد شد و اطلاعات کامل‌تر آن نیز منتشر خواهد شد. همچنین عرضه جهانی آن از سه ماهه پایانی سال آغاز می‌شود. در حال حاضر قیمت پایه مزدا ۲ حدود ۱۴ هزار دلار می‌باشد که انتظار نمی‌رود در نسل جدید تغییری یابد. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه‌ها

  1. احسان(احسان سابق)

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    سادگی داخلش با ظاهر جذاب بیرونش واسم تازگی داره.خوشم میاد مزدا با اینکه ادعا نداره اما کارش رو عالی انجام میده.بخصوص اینکه موتور 1.3 لیتریش اندازه موتور 1.8 لیتری سمند و پژو قدرت برابری داره

    1. کیا

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1490 ديدگاه)

      من واقعا لذت میبرم که اینارو میبینم و به انسان بودنم افتخار میکنم .

      با دیدن یه سری محصول دیگه هم شرمساری به چهرم میشینه ، فک نکیند منظورم ماشینای داخلیه !!!

      فک کنم واقعا کار ساده ای نباشه که با گذشت نسل بتونن حتما طرحی رو بدن که کاملتر و بهتر باشه

      مثلا خیلیا میکن سری اول سوناتا و آزرا طراحی بهتری داشتن ولی بعدش افت .

      ولی ژاپنیا باریکلا دارن

    2. هادی

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (458 ديدگاه)

      لطفا در سایت خودرو اسم قاتلان و باجگیران رو نیارین بد اموزی داره

      1. AMG///

        ۲۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (350 ديدگاه)

        درود بر ژاپن.

    3. دانشجو ممکت

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (113 ديدگاه)

      درود
      اقا احسان موتور مزدا 2 جدید دیزلیه

    4. انزو

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      آخه ماشین با این کیفت فقط 14 هزار دلار.!!باد لاستیکش میارزه به کل محصولات ساییپا : تیبا و پراید!!!!

      1. یه پسل باهوش

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1134 ديدگاه)

        14000 دلار یعنی یه چی تو مایه های 40 تا 45 میلیون خودمون

        که با تعرفه ها و زحمتی که دلال ها می کشن میشه 120 میلیون

        من گاهی با خودم می گم این المانی ها ژاپنیها و آمریکایی ها و… چقدر احمق تشریف دارن که این همه هزینه صنعت می کنن به خیال خودشون تجارت می کنن

        تجارت واقعی تو ایرانه طرف عرق نکرده یه پیچ رو سفت نکرده تو عمرش بعد حداقل 20 میلیون پول واسه هر ماشین بی دلیل حق دلال بازی و قدرتش واسه واردات میشه

        1. خاوری مزراتی

          ۲۶ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1102 ديدگاه)

          بله..شما درست میگی ..ایران سرزمین تجارته.. همین تجارت باعث بدبختی ماست

        2. Ehsan

          ۲۶ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1251 ديدگاه)

          ایران بهشت انحصار و رانتِ ،این تجارت نیست

        3. الهام

          ۲۶ آبان ۱۳۹۴
          سوابق: (1 ديدگاه)

          نمایندگی تخفیف میگیره و باید طوری تخفیف بگیره که هزینه گمرک و حمل و همه چی توش دخیل باشه و همه جای دنیا قیمت مصرف کننده (End User Price) یکسان باشه(معنای نمایندگی همینه). البته ناگفته نماند که نرخ تعرفه گمرکی رو بدبختانه طوری تعیین کردن که هیچ تخفیفی اون رو جبران نمیکنه.

    5. احمد

      ۲۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      طراحی داخلیشو از روی اودی a3 کپی برداری کردن میتونید ببینید.

  2. mohammad

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    طراحی داخلش واقعا محشره

  3. رسول

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (66 ديدگاه)

    مزدا کارش درسته .اهورا مزدا.

  4. Ahmad..F12

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2542 ديدگاه)

    تبریک میگم به مزدا
    داره خوب کار میکنه
    اینم مثل بقیه محصولاتش خیلی بهتر از نسل گذشتش شده

  5. کوشا

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (118 ديدگاه)

    اون جا با 14 هزار دلار (که اگه با نرخ منصفانه بگیریم 14 میلیون تومن) میشه ماشین به این خوبی خرید اونوقت اینجا با 14 میلیون پراید هم “نمیشه” خرید :|

    1. علی آقا

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (583 ديدگاه)

      منصفانه‌ی ۱۴ هزاردلار میشه ۴۵ میلیون تومن نه ۱۴ میلیون.

      1. VAHID JINPACHI

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (847 ديدگاه)

        اگه بیاد توو ایران قیمتش حدود 100 میلیون هست متاسفانه…..

      2. مسعود

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (11 ديدگاه)

        دوستمون با توجه به سطح درامد گفت، اگه متوسط درامد یه آمریگایی 5000$ باشه و متوسط درآمد یه فرد ایرانى 2000,000 اونوقت میبینى که نرخ دلار زیر 500 تومن باید باشه، در ضمن تو آمریکا خرید خودرو و خونه و … یه کار لذت بخشه و با اقساط بلند مدت بدون سود انجام میشه

      3. abbasjj

        ۲۸ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (49 ديدگاه)

        اتفاقا ایشون درست گفت تو آمریکا (مثلا) با پس انداز از حقوق در عرض چند ماه میشه همچین ماشینی خرید ولی تو ایران در عرض چندین سال با پس انداز حقوق هم نمیشه اینو خرید چون قیمت هی بالا میره
        قیمت این خوردو تو ایران باید با درامدی ک مردم دارن حداقل 12 میلیون باشه ولی خب یه صفر بیشتر داره :|

    2. Zonda R

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.F
      معرکست
      بی نقصه
      یکی از بهترینهاست تو کلاس خودش

    3. یه پسل باهوش

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1134 ديدگاه)

      نه کوشا درست می گه

      اگه قرار به انصاف بود الان باید 14000 دلار همون 14 میلیون بود

      شما حساب کن یه کارمند تو کشور های همسایه مخصوصا عربی حداقل 1000 دلار دستمزد می گیره

      که میشه 3 تومن

      هه

    4. Ehsan

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      کوشا جان یک چندین سالی از دوران دلار 1000 تومنی گذشته

  6. Ehsan

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    فوق العاده شده هم طراحی خارجیش و هم طراحی داخلیش ، اگر دقت کنید فرم جدید جلو پنجرهای مزدا قسمت بالای آرم این خودرو ساز است

  7. کافر مقدس

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    14هزار دلار اینجا با تعرفه گمرکی میشه 100 خرده ای تومن . . . .

  8. کافر مقدس

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)
  9. جوان رو به موت

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    کسی از سران رتبه بالا پدال خبر نداره مثل: میلاد-زیگما-شاهین-صادق و چند نفر دیگه که حضور ذهن ندارم-پدال خیلی خلوت شده- امیدوارم زود برگردن

    1. خاوری مزراتی

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1102 ديدگاه)

      اینایی که گفتی الان سران فتنه نیستن؟؟؟؟ :-)

    2. خاوری مزراتی

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1102 ديدگاه)

      شاهین جون تا ده روز دیگه احتمالا نباشه کار داره..زیگما و میلاد و صادق هم هستن کم و بیش… حضورشون روحانیه!!

      1. Ehsan

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1251 ديدگاه)

        فکر کنم شاهین رفته نزد اساتید محترم نمره بگیره :-D

        1. جوان رو به موت

          ۲۶ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (12 ديدگاه)

          ممنون احسان و خاوری عزیز. انشاالله هر جا هستن سلامت باشن. راستی شاهین جان شاگرد اوله نمیره نمیگیره نمره می ده به لب مرزیا

        2. Ehsan

          ۲۷ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1251 ديدگاه)

          آره قبلا گفته بود که شاگرد اوله

    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      داداش من همینجام . زیر پاهات .

      واقعا شاهین شاگرد اوله ؟؟؟؟ بابا دمش گرم . به من نگفته بود .

  10. Mohammad XX

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (201 ديدگاه)

    مزدا خیلی کارش درسته.
    بد جور این زبان طراحیشو دوست دارم.
    کیفیتشم که مورد تحسین همه سایت های معتبره

    1. AMG///

      ۲۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (350 ديدگاه)

      به نظرتون کابینش یه کم خلوت نیست؟

      1. خاوری

        ۲۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1102 ديدگاه)

        کابینش خیلی قشنگه… اتفاقا زیبایی تو سادگیه

  11. دانشجو ممکت

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (113 ديدگاه)

    طراحی داخلی ساده اما زیبا

  12. احسان آرسنالی

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1947 ديدگاه)

    با خوندن هر خط این نوشتار داشت لذت تو وجودم پخش میشد مرسی نویسنده یا نویسندگان در کل عالی بود.

  13. یه پسل باهوش

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1134 ديدگاه)

    بیاد تو ایران دیگه کسی طرف پیکانتو نمیره

  14. yasin

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (126 ديدگاه)

    بی نظیره!!!

  15. hamid3x

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (418 ديدگاه)

    ژاپنی ها هیچ وقت کیفیت فدای درامدزایی بی دلیل نکردند ونخواهند کرد.
    آقا یه سوال:
    این مزدا6 جدید وارد کشور میشه؟
    آخه تو تلویزیون یه ماشین تو خیابونای تهران نشون داد خیلی شبیه اش بود.

    1. hero

      ۲۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (593 ديدگاه)

      من مزدا 6 پلاک سفارت دیدم. ولی پلاک ایران نه
      دعا کنید واردات همین مزدا 2و3 دوباره آغاز بشه مزدا6 پیشکش!

  16. احمد

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    طراحیش بیشتر به المانیها میخوره

  17. hero

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    خدا کنه گروه بهمن دست از ماشینای چینی برداره و مزدا 2و3 جدید رو عرضه کنه
    بازار ایران به همچین خودروهایی نیاز داره

  18. qiasi206

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (58 ديدگاه)

    من نمیدونم این ماشین با این کیفیت و امکاناتش چطور قیمتش با ماشینایی مثل پژو پارس یا 206 تیپ 5 و … قیمتش حدودا یکی در میاد اینا چطوری حساب میکنن اونوقت مثلا گاری سازهای ما چطور حساب میکنن

  19. رامتین

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3244 ديدگاه)

    دوستان اطلاع دارید که دیروز شرکت کیاموتور 2 محصول جدید ریو (با موتور 1400 و قدرت 107) و سراتو 2015 (با موتور 2000 و قدرت 158) وارد ایران کرده؟ جالبه 85 تومن قیمت خورده ریو! اینکه چرا مدل توربوی سراتو (با حجم 1600 و قدرت 200) وارد نمیشه؟؟ جذابیت این مدل بنظر فوق العاده خواهد بود. اصولا هیچ مدل توربویی (مثه سوناتا، ولوستر، کیا پروسید و همین سراتو) به ایران نمیاد، در حالیکه مصرف پایینتر و قدرت بیشتر در کنار صرفا بنزین بهتر میطلبه!!! البته آلفارومئو توربو داره و در ایران بخوبی کار میکنه.

  20. MPS

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (76 ديدگاه)

    طرح ZoomZoom رو مزدا2 به علت اندازه کوچکش نمیشد راحت پیاده کرد ولی کودو روش خوب جواب داده..البته رو مزدا3 ZoomZoom رو ترجیح میدم..خودم 2013 رو دارم..توصیه میکنم زیاد دنبال موتورهای پرقدرت نباشید..هنوز یه جاده دور و برمون پیدا نکردم که راحت بتونم همین موتور 2000 SkyActiv رو تست کنم تا چه برسه به توربو!

  21. غمگین

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (143 ديدگاه)

    یه زمانی از کره ای ها خیلی بدم میومد ولی حالا ازشون بدم نمیاد هیچ خیلی دوسشون دارم اصلا من دیگه به کره ای ها افتخارمی منم چون یه جورایی در کنار ژاپنی ها افتخار آسیا شدن انشالا که همیشه موفق باشن.

    1. غمگین

      ۲۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (143 ديدگاه)

      دوستان شرمنده من این کامت رو می خواستم تو خبر مربوط به
      (بررسی کیا سورنتو SX AWD مدل ۲۰۱۵ )بنویسم حواسم نبود تو خبر
      ( رونمایی از مزدا 2 جدید) نوشتم !

  22. mt amreh

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (81 ديدگاه)

    واقعا متعجبم این ماشین با این امکانات قیمتش حدود 45تاست ولی خودروسازهاى داخل واسه آشغالاشون همین پولو میگیرن و میگن ضرر میدیم و قیمت ماشینهاى ما بیشتر از اینه و….
    من هر روز دعا میکنم و از همه هم خواهش میکنم واسه ورشکستگی این دو فرعون ساز داخل دعا کنید. آمین

  23. مجتبی (ساروی)

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    دوستان قیمت واقعی دلار که هکون هزار تومنه توشرایط تحریم و فشار بین المللی شده 3000ظاهرا شمام قبولش کردین .درواقع قیمت این ماشین همون 14تومنه خودومنه یه چیز جالب براتون میزارم بخونیین
    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، پارس ELX 3 سال بعد از مدل معمولی این خودرو در سال 82 به بازار عرضه شد‌. در آن سال‌ها ELX تنها با 3آپشن خاص روی صندلی راننده و سرنشین جلو به همراه یک پیشرانه 110 اسب بخاری قدرتمند که پیش از آن در سیتروئن زانتیا مورد استقبال مردم ایران قرار گرفته بود، توانست به خودرویی بدل شود که لوکس بودنش چندین پله فراتر از خودرو‌های تولید داخل دیگر بود. به هر حال گرم‌کن صندلی‌، تنظیم برقی و یک نشیمن راحت امکاناتی نبودند که بتوان روی هر خودرو وارداتی مشاهده کرد چه برسد به یک خودرو تولید داخل و همین امر موجب شد پارس ELX یک شبه ره صد‌ساله برود و حسابش از خودرو‌های دیگر داخلی جدا شود. آنچه در ELX بیش از دیگر مشخصه‌ها موجب استقبال از این خودرو می‌شد، پیشرانه XU7 L4 با حداکثر توان 110 اسب بخار بود؛ پیشرانه‌ای که به نظر می‌رسد با ارائه مدل جدید XUM توسط ایران‌خودرو قرار است برای همیشه به مرخصی برود تا نتیجه جدید مرکز تحقیقات موتور ایران‌خودرو به عنوان قلبی جدید در دل خودرویی بتپد که در بازار نام موتور زانتیا را یدک می‌کشید و از این پس باید به دنبال توصیفی جدید در ادامه نامش باشد. این روز‌ها آن را با نام پارس ELX با موتور 2000 می‌شناسند در حالی که حجم واقعی موتور این خودرو 1905 سی‌سی است که بر اساس قواعد جهانی به عنوان یک پیشرانه 1.9 لیتری شناخته می‌شود. با این حال ایران‌خودرو این محصول را با عنوان پارس ELX 2000 به مشتریانش معرفی کرده و علاوه بر این قلب جدید، دستی به سر و گوش نمای داخلی خودرو به ویژه داشبورد کشیده است تا حال‌و‌هوای دهه 90 میلادی پدر این خودرو یعنی پژو 405 با داشبوردی جدید کمی رنگ‌و‌بوی تازگی به خود بگیرد. در پارس ELX با موتور جدید XUM روی کاغذ قدرت 5 اسب بخار کم شده و شتاب حدود 2 ثانیه افزایش پیدا کرده است و مصرفش نیز 0.5 لیتر افزایش یافته لذا نمی‌توان انتظار داشت ELX جدید روند موفقیت‌های مدل قدیمی را ادامه بدهد اما آیا در واقعیت نیز روند عملکرد ELX به همین صورت است؟

  24. امید

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    خیلی جذابه رنگشم همین طور

  25. Kmh

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    یه سوال مزدا شاسی بلند نداره?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا