در طول چند سال گذشته اخبار ضدونقیض زیادی درباره محصولات آتی مزدا از جمله مزدا ۶ به گوش رسیده است. شایعات مربوط به استفاده از پلتفرم دیفرانسیل عقب در این خودرو به سال ۲۰۱۷ بازمیگردند هرچند هنوز خود خودرو پدیدار نشده است. البته که شایعات هرگز پایان نمییابند و به تازگی نیز یکی از رسانهها گفته این خودرو سرانجام در نیمه اول سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد.
خبر جدید رسانهها هم نسبت به قبل چیز خاصی را نشان نمیدهد. تاکنون شایعات زیادی درباره معرفی مزدا ۶ دیفرانسیل عقب در سال آینده منتشر شده بودند. البته برخی رسانهها میگویند این خودرو از پیشرانه ۶ سیلندر جدید سود خواهد برد.
مزدا ۶ جدید از طراحی کاملاً متفاوتی سود خواهد برد. گفته شده طراحی این سدان ژاپنی از کانسپت ویژن کوپه سال ۲۰۱۷ الهام میگیرد خودرویی که دارای دو درب و کاپوتی طویل میباشد. ظاهراً جلوپنجره جدید مزدا ۶ در سایر محصولات این برند نیز بکار خواهد رفت. البته برخلاف کانسپت یاد شده، نسل جدید مزدا ۶ ظرفیت حمل پنج نفر را خواهد داشت.
پیشرانههای این خودرو شامل پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتر دیزلی و سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی خواهد بود. انتظار میرود پیشرانه ۶ سیلندر هیبریدی بنزینی نیز عرضه شود. همچنین گفته شده مزدا ۶ دارای نسخه پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی نیز خواهد بود. هنوز مشخص نیست که مزدا ۶ دیفرانسیل عقب در آمریکا نیز عرضه خواهد شد یا خیر زیرا مزدا اوایل امسال اعلام کرد CX-3 و مزدا ۶ دیگر در آمریکا عرضه نمیشوند. البته شاید نسل جدید این سدان دوباره به بازار آمریکا بازگردد.
porsche
۱۶ مهر ۱۴۰۰بهبه بهبه
مزدا
۱۶ مهر ۱۴۰۰خدایش رخ ببین این با این طراحی بیاد بازار
بازار رو هوا میره
عشقه
Sina
۱۶ مهر ۱۴۰۰اوووف چه خفنه
البته اگر کانسپت نباشه
این مزداهه چرا انقدر فِراریه
Reza Waffen SS
۱۷ مهر ۱۴۰۰مزدا ۶ رو ول کن بابا RX-7 و 8 رو معرفی کن
پرهام+و+رهام
۱۶ مهر ۱۴۰۰دوسش دارم بدم نمیاد ازش
Kato
۱۶ مهر ۱۴۰۰Is very nice
محمد
۱۶ مهر ۱۴۰۰این ژاپنیهام عجیبن. تو این اوضاع کلی وقت و هزینه رو سدان بنزینی آخه.
MOHAMMAD.n.r
۱۶ مهر ۱۴۰۰سدان های ژاپنی همچنان بازار خوبی دارن.
خودروی درونسوز هم حداقل تا ده سال دیگه بازار داره.
الودگی هیبریدی ها خیلی کمتر از الکتریکی هاست، الکتریکی ها فقط روی کاغذ دوستدار محیط زیست هستن ولی در واقعیت…
HamiD
۱۶ مهر ۱۴۰۰حتی روی کاغذ هم اگه بخوایم درست حساب کنیم اونقدرا هم پاک نیستن الکتریکی ها!
در کل هیبرید بهترین انتخابه فعلا!
با مهربونی جهان زیباتره
۱۶ مهر ۱۴۰۰مزدا عشق منه
یوسف
۱۶ مهر ۱۴۰۰زبان طراحی Kodo + لذت رانندگی بالا + کیفیت بالا نسبت به قیمت + پیشرانه های درون سوز با راندمان بالا + قابلیت اطمینان ژاپنی = یک پکیج عالی.
انصافا حق مزدا بالاتر از این هاست.
ممدرضا
۱۶ مهر ۱۴۰۰واقعا چه شود!!! من که عاشقش می شم
datsun
۱۶ مهر ۱۴۰۰بهترینه اگه با همین طراحی تولید بشه با دف عقب بهترین سدان بین میان رده های ژاپنه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۶ مهر ۱۴۰۰متاسفانه خیلیا فکر کردن شبیه این کانسپت میشه! درحالیکه نمیشه! امیدوارم مثل این باشه، مزدا ۶ماشین خوبیه تو مناطق آزاد مثل انزلی هم خیلی محبوبه…
mm.y@rlou
۱۶ مهر ۱۴۰۰یه فراری از سرزمین سامورایی ها
سیدمهران+میرابوالقاسمی
۱۶ مهر ۱۴۰۰مزدا عشقه
MC20
۱۶ مهر ۱۴۰۰مزدا ، در جاده ی موفقیت ، با دو بال عشق و نبوغ پرواز می کند و با طرحی اصیل ، مفهوم کاربرد را ، تا سقف آسمان اول کمال ، اوج خواهد داد و لذت را باز ، خواهد پراکند .
Sevlan
۱۶ مهر ۱۴۰۰مزدا واقعا عالیه ، مزدا عشقه ، تو روخدا قیافه ماشین با آدم حرف میزنه ، لامصب خیلی خوب و خوشگله ،امیدوارم مزدا به جایگاه واقعی خودش برسه به همین زودیا!!!
حسین دهمرد
۱۷ مهر ۱۴۰۰واقعا این محافظه کاری ژاپنی ها دیگه داره اعصاب خورد کن میشه. اون از سوبارو این از مزدا. خریدارا جنس لوکس دوس دارن. حیف نیست چنین برندهای درجه یکی موتور شیش سیلندر و هشت سیلندر تو سبد فروش نداشته باشن؟ همین دوتا برند دست فولکس میبود راحت باهاش ماشین هفتاد هزار دلاری میفروخت. حالا این واسه یه شیش سیلندر هی ما رو دق میده. این طراحی از نظر بصری راحت هفتصد اسب بخار و هندل میکنه
وحید
۳۰ آذر ۱۴۰۰مزدا با هیچی قابل مقایسه نیست..
ساده.باوقار.ساده.باابهت.ساده.بروز
انگار موجود زندس میخاد با ادم حرف بزنه
Mercedes Benz
۱۷ بهمن ۱۴۰۰منم خوام😭