پیشرفت در مدل جدید یک خودرو لزوماً به معنای نامناسب بودن مدل قبلی نیست. در لیستی که در ادامه میآید، هر کدام از ۱۴ خودروی معرفی شده در مدل ۲۰۱۴ خود، شرایطی متفاوت نسبت به قبل داشتهاند؛ این موضوع میتواند بیشتر به توجه خودروسازان به نقدهای رسانهای و نظرات مشتریان برگردد. خودروسازان در مدلهای جدید خود چنین مواردی را درنظر میگیرند تا رضایت مشتریان هر چه بیشتر حاصل شود. در این لیست، تعدادی مدل ۲۰۱۵ نیز از خودروها وجود دارد که با توجه حضور آنها در بازار، این مدلها نیز گنجانده شدهاند.
کادیلاک CTS
CTS مدل ۲۰۱۴ یک خودرو با سواری لذتبخش است که میتواند برای حکومت آلمانیهایی مانند آئودی و بامو یک تهدید به حساب آید.
شورولت کوروت استینگری
صندلیهای شل و ول، وضعیتی کمتر از حدّ ایدهآل برای نشستن راننده و حس یک کابین ارزانقیمت؛ اینها همه مواردی است که در C7 کوروت استینگری حذف شده است. نقطههای مثبت قبلی مانند موتور کوچک پر سر و صدای V8، هندلینگ بینظیر و طراحی فوقالعاده، همگی در مدل جدید نیز حضور دارند.
شورولت ایمپالا
باید مدل قبلی و مدل کنونی را از نزدیک دید تا تفاوت ایمپالای ۲۰۱۴ را کاملاً درک کرد. طراحی این شورولت بزرگ هم از بیرون و هم در داخل کابین، بینظیر است و در شرایط مختلف رانندگی، ثابت میکند که مهندسان شاسی جنرالموتورز چقدر در کار خود مهارت دارند.
فورد فیستا ST/1.0L EcoBoost
در همین حال که فیستای معمولی برای ۲۰۱۴ ارتقا یافته، مهمترین گام، و در واقع گامهای رو به جلوی فورد فیستا، مدلهای جدید فیستا ST و ۱.0L اکوبوست هستند. اولی یک خودروی سبک و کممصرف است که از یک پیشرانه چهارسیلندر توربو ۱۹۷ اسببخاری، یک سیستم گیربکس ۶ دنده دستی و سیستم تعلیق پایینتر و با صلبیت بیشتر استفاده میکند. ۱.0L اکوبوست نیز از یک فنآوری خلاقانه در یک موتور یک لیتری توربوی سه سیلندر استفاده میکند که مصرف سوختهای هیبریدی را به چالش میکشد.
هیوندای جنسیس سدان مدل ۲۰۱۵
با اینکه اولین نسل از هیوندای جنسیس به عنوان یک خودروی لوکس سدان چندان دلچسب نبود، ولی ورژن جدید یک لوکس به تمام معناست. کار هیوندای در مورد موتورهای فوقالعاده کنونی جنسیس متوقف شده و به جای آن بر بهینهسازی طراحی داخلی و تجربه رانندگی تمرکز شده است. در همینحال، از لوتوس برای سیستم تعلیق بهتر، کمک گرفته شده است.
جیپ چروکی
مدل لیبرتی شاسیبلند جیپ یک طراحی خام و ناخوشایند بود؛ در نتیجه کاملاً قابلتوجیه است که این برند به دنبال یک نام قدیمی و خوشنام در بین محصولات قدیمی خودش برای جایگزین لیبرتی بگردد. با این حال، جیپ چروکی جدید نسبت به مدل قدیمی طراحی متفاوتی دارد و البته این تفاوت از نوع «خوب» است. چروکی در حال حاضر قابلیت خارج از جاده بسیار خوبی دارد، ظاهر بسیار تهاجمی دارد و هندلینگی نیز مانند گرند چروکی.
لندروور رنج روور اسپورت
رنج روور اسپورت اولیه آن به قدری که از عنوان «اسپورت» انتظار میرود، عملکرد بالایی نداشت. دلیل این موضوع شاید بیشتر به وزن بالای خودرو برمیگشت. مدل جدید اسپورت که آلومینیوم بیشتری در آن به کار رفته، به جای پلتفرم لندروور LR4 از پلتفرم رنجروور استفاده میکند که باعث خودرویی سریع و واقعاً اسپورتی باشد.
لکسس IS350 F Sport
همانند فیستاهایی که در این لیست بودند، در این مورد نیز به عضو جدید خانواده اسپورت لکسس IS اشاره میشود؛ یعنی بالاتری سطح IS350 F اسپورت که در یک مقایسه با بامو سری ۳ و کادیلاک ATS توانست پیروز و سربلند بیرون آید. قدرت خروجی موتور در این خودرو، هیجان زیادی را ایجاد میکند و تجربه رانندگی در داخل کابین بسیار لذتبخش است. این مدل در مقایسه با شرایط یکنواخت نسل قبلی IS، پیشرفت زیادی داشته است.
مزدا ۳
مزدا ۳ از همان ورودش در بازار از سال ۲۰۰۴ با طراحی دلپذیر و رانندگی هیجانانگیزش در میان بهتر خودروهای کامپکت بوده است. نسل سوم باز هم بر اساس چارچوب طراحی مدل قبلی ساخته شده است؛ امّا در این میان بهینهسازیهای زیادی در آن انجام شده و با همان مقدار قیمت، امکانات بیشتری در اختیار مشتری قرار میدهد.
مزدا ۶
هر چه درباره مزدا ۳ گفته شد، در اینجا هم میتواند صدق کند. مزدا ۶ از یک شاسی با دیفرانسیل جلو و یک کابین کلاسیک استفاده میکند و بهترین تجربه رانندگی را در کلاس خود ایجاد میکند؛ چیزی در حدّ رانندگی با هوندا آکورد و ویژگیهای بینظیرش. تنها مشکل مزدا ۶، این است که نسبت به گذشتگان خود از ویژگیهای اسپورتی کمتری برخوردار است. مدل قبلی مزدا ۶ از بسیاری از خودروهای کلاس متوسط اسپورتیتر بود.
مزدا CX-5
اگر فکر میکنید که در این لیست بیش از حد به خودروهای ساخت مزدا اشاره شده، ما نیز به همین شکل نگران هستیم. ولی باور کنید این که مزدا ۳ و مزدا ۶ در مدل جدید خود از بهترین پیشرفتها را داشتهاند، دلیل نمیشود که پیشرفتهای صورت گرفته در CX-5 را فراموش کنیم. در مدل جدید این خودرو، باز هم یک قدم بلند دیگری برداشته شده است. موتور جدید ۲/۵ لیتری چهار سیلندر که میتواند به صورت یک آپشن در این خودرو مورد استفاده قرار گیرد، کاستیهای قدرت ناشی از موتور استاندارد ۲ لیتری را جبران خواهد کرد.
رام ۱۵۰۰ اکودیزل
اضافه کردن تنها یک موتور دیزل به لیست آپشنها کافی است تا یک رام ۱۵۰۰ ارتقا داده شود. در نتیجه یک مدل ۱۵۰۰ اکودیزل خواهیم داشت که عملکرد بینظیری در یدککشی دارد و یک خودروی مطیع با مصرف سوخت ۸/۴ لیتر در جاده است؛ یعنی یک لیتر کمتر از مدل پایه با موتور V6 که در دنیای تراکها عدد قابلتوجهی است.
سوبارو لگاسی ۲۰۱۵
این که طراحی جدید لگاسی را چیزی بهتر از مدلهای قبلی بدانیم، کار بسیار مشکلی است. لگاسی قدیمی به صورت استاندارد با سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک ارائه میشد و محبوبیتش بیشتر به خاطر طراحیهای عجیب و غریبش بود. لگاسی در مدل جدید امّا، راه خود را در پیش گرفته است. البته فاصله خود را حاکمان این کلاس خودرو مانند هوندا آکورد و تویوتا کمری کمتر کرده است. در همین حال، اندکی ویژگیهای «سوبارویی» را حفظ کرده تا همچنان یک طراحی منحصر به فرد داشته باشد.
فولکسواگن جتا
وقتی نسل کنونی فولکسواگن جتا معرفی شد، همه آن را به خاطر بازگشت به عقب در زمینه ذائقه بازار اروپا ملامت میکردند. البته فولکسواگن بعداً بسیاری از ویژگیهایی را که از جتا ۲۰۱۱ حذف کرده بود، دوباره به این خودرو بازگرداند؛ ویژگیهای مانند سیستم تعلیق مولتیلینک در عقب، کیفیت بالای موارد به کار رفته در طراحی کابین و دیسکهای ترمز عقب. جتا همچنین موتورهای پنج سیلندر پرمصرف و قدیمی را کنار گذاشت و به جای آن از موتورهای آرام و با کارآیی بالای ۱/۸ لیتری توربو استفاده کرد.
خودروی ۱۴+۱: فورد F-150 مدل ۲۰۱۵
گنجاندن F-150 پیکاپ جدید در این لیست، آن هم با یک شماره اضافه، شاید کمی زیادهروی باشد؛ ولی ابعاد پیشرفتهای فنی که در مدل جدید این پیکاپ صورت گرفته، نمیتواند نادیده گرفته شود. F-150 در حال حاضر در بین قدیمیترین پیکاپهای موجود در بازار قرار میگیرد. مدل جدید این خودرو نیز کماکان از همان فرمول F-150 های قبلی پیروی میکند. امّا در عین حال با استفاده از آلومینیوم، کاهش قابلتوجهی را در زمینه وزن خودرو داشته است. هنوز تا نتیجهگیری در مورد تغییرات حاصل از حضور F-150 جدید در بازار، زمان زیادی باقی مانده است؛ ولی ۳۱۷ کیلوگرم وزن کمتر، چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن صرفنظر کرد.
un4given
۱۵ خرداد ۱۳۹۳تو همه اینا فقط لکسس
فرهاد
۱۵ خرداد ۱۳۹۳100 در صد
من لکسوس is رو به LS هم ترجیه میدم.
البته نزدیک ترین ماشین این لیست به ایران مزدا3 هستش.بهمن گفته از نیمه دوم امسال این ماشینو میاره.
sorena330
۱۵ خرداد ۱۳۹۳بهمن به گورباباش خندیده،اینا همین بسترن 4 سال پیش رو با موتور 8سوپاپ و قیمت 70 میلیونی تولید کنند بسشونه…
3 شرکت بهمن و کرمان موتور و راین فقط ماشین درست و حسابی می ساختن که واقعا با محصولات جدیدشون براشون متاسفم
فرهاد
۱۵ خرداد ۱۳۹۳داداش حالا چرا عصبانی میشی؟ ((:
این چیزیه که خودشون گفتن حالا در عمل چی بشه معلوم نیست.
لینک خبر
http://khabarkhodro.com/detail.asp?id=259260
Japan & Germany
۱۵ خرداد ۱۳۹۳تو ایران الآن IS 250 مدل 2014 اومده ، پسر عجب چیز خفنیه
سوبارو لگانسی هم بزودی میاد
مزدا 3 هم بزودی میاد
فورد F150 هم تو کیش هست
جنسیس هم بزودی میاد
فرهاد
۱۵ خرداد ۱۳۹۳is 250 بله اومده.البته هنوز ایرتویا تحویل نداده
واقعاً از نزدیک زیباست.
ولی IS 350 F کجا و IS 250 کجا
مک میسل
۱۵ خرداد ۱۳۹۳تو بین اینا فقط ماشین امریکایی و المانی و در ژاپنی ها
فقط سوبارو و مزدا
مهدی ف
۱۵ خرداد ۱۳۹۳و دوستان از همه مظلوم تر فورد فیستا
توفیقی
۱۵ خرداد ۱۳۹۳فقط آمریکایی زیاد هست که شایستگی این جایگاه رو ندارن.اروپایی ها بیشتر لایق بودن
خاوری مزراتی
۱۵ خرداد ۱۳۹۳دیترویتی ها انقلاب کردن… همه چیز از آن سخت کوشان است… تنبل ها هم همیشه راحت طلبند
eh.sun
۱۵ خرداد ۱۳۹۳چه کرده مزدا داره زیر آبی میره یهو دیدی شده زیره 10
کاظم
۱۵ خرداد ۱۳۹۳دم هرچی خودروسازکه فقط به فکر پیشرفت وراضی نگه داشتن مشتریانش هست واقعا گرم گرم!!!!!!نه مثل این این دو لگن ساز که فقط به فکرپسرفت و چاپیدن هستش!!!!
انزو
۱۵ خرداد ۱۳۹۳ببینید صنعت خودروسازی دنیا داره ب کجا میره.هر سال ک میاد ی پیشرفت نسبت ب سال قبل دارن.
mehdi
۱۵ خرداد ۱۳۹۳آقا این جیب جروکی رو جرا اتو نمی زنن صاف شه??d
sadegh
۱۵ خرداد ۱۳۹۳توی این لیست با 2 تاشون خیلی حال کردم؛ جتا و کوروت
رضا
۱۵ خرداد ۱۳۹۳من با همه امریکایی ها حال کردم و همه مزداها!
زیگما
۱۵ خرداد ۱۳۹۳از پیشرفت و بازگشت خودروسازان امریکایی به صحنه رقابت خوشحالم.
ولی فکر میکنم جای ب ام و سری 5 نسل جدید در این لیست خالیه
خودرویی که به طرز غیر قابل باوری نسبت به نسل قبلش پیشرفته تره.
Japan & Germany
۱۵ خرداد ۱۳۹۳من نسل قبل سری 5 رو بیشتر دوست داشتم ، مخصوصا چراغ های عقبش
زیگما
۱۵ خرداد ۱۳۹۳از نظر فنی و کنترلر های الکترونیکی نسل جدیدش یه دنیاست
خاوری مزراتی
۱۵ خرداد ۱۳۹۳اما طراحی نسل قبل سری5 یه انقلاب بود واقعا… دیگه ساخت همچین چیزی خیلی محاله
زیگما
۱۵ خرداد ۱۳۹۳اره باو
این ام 5 های قدیمی با موتور وی 10 خیلی عالی بودن
اتفاقا همین دیشب تخت گاز نشونش میداد
امین
۱۵ خرداد ۱۳۹۳من بهش میگفتم بی ام و ابرویی. چراغ های جلوش با اون نور نارنجیش خیلی خفن بود.
فرهاد
۱۵ خرداد ۱۳۹۳آقا کابین این مزدا6 چقدر خوبه
دم مزدا گرم تو این چند سال خیلی پیشرفت کرده هم از نظر فنی هم طراحی
محمد
۱۵ خرداد ۱۳۹۳تو منطقه آزاد انزلی با موتور پایه 2 لیتری یه چیزی حدود 75 میلیون تومانه.
شلبى
۱۵ خرداد ۱۳۹۳همه این خودرو ها تغییرات زیاد خوبى ب خودشون دیدن ولى کوروت استینگرى و کادیلاک cts یه چیز دیگن.
رضا
۱۵ خرداد ۱۳۹۳کادیلاک رو خوب اومدی
فرهاد
۱۵ خرداد ۱۳۹۳بچه ها این چی میگه؟؟؟
لینک
http://asrekhodro.com/fa/page/44477/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%B1%DB%8C+%D9%87%D9%85+%D8%AF%D8%B1+%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86+%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C+%D9%85%DB%8C+%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%9F+.html
sorena330
۱۵ خرداد ۱۳۹۳دوست داشتنی ترین ها(از نظر من):کوروت،اف150،رنجروور اسپرت
Japan & Germany
۱۵ خرداد ۱۳۹۳جای پراید تو لیست خالیه
کافر مقدس
۱۵ خرداد ۱۳۹۳عاقا میگن این کوروت استینگری دوتا وارد شده تو آبادان . . .
جنسیس اینجا چیکار میکنه! این که همون فورد فیوژن ـه بهتر نبود خوده فیوژن قرار میگرفت تو لیست!
این اپتیما جدیدا چقد شبیه ایمپالاست :D
شلبى
۱۵ خرداد ۱۳۹۳یه دونه زردش هم تو کیش اوردن، کاش تهران هم منطقه ازاد میشد!!!
رضا
۱۶ خرداد ۱۳۹۳تهران منطقه ازاد شه که بوگاتی میارن!
دیگه کسی هم ماشین داخلی نمیخره اونوقت ورشکست میشن
مرتضی
۱۵ خرداد ۱۳۹۳آره کوروت استینگری وارد آبادان شده
دوستان کسی میدونه قیمت فوردفیستا چقدره؟
رضا
۱۵ خرداد ۱۳۹۳جونم آمریکا
نشون میده خودروهای امریکایی نسبت به قبل خیلی بهتر شدن
احسان(احسان سابق)
۱۵ خرداد ۱۳۹۳سه تای جنرال موتورز و f150 فورد و مزدا3 فوق العاده هستن.فقط به ایمپالا نگاهی بندازید تا کیفیت بالای ساخت رو برای یک ماشین عادی متوجه بشید
amir.t.
۱۵ خرداد ۱۳۹۳خوب ای خداااااااااااااااااااا من در مورد کدومشون نظر بدم خوب بگم کدومشون بهتره خدااااااااااااااااااااااا مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
محمد حسین
۱۵ خرداد ۱۳۹۳مزدا 3 2014 فول آپشن فول آپشن تو منطقه آزاد اروند درمیاد حدودا 92 ملیون
اون وقت آزارا 2014 فول آپشن با رادار هم درمیاد 100 ملیون
چه جوری هاست ؟؟؟؟؟؟
mohamadreza
۱۵ خرداد ۱۳۹۳بچه ها سمند یه سر و گردن از همشون بالاتره میگین نه از مسئول ایران لگن بپرسین تا قیمتاشو نرسونه به سوبارو ول نمیکنه ماها رو
حسین(جاسم)
۱۵ خرداد ۱۳۹۳فقط CHevrolet رو عشقه!!!!!
علیرضا
۱۵ خرداد ۱۳۹۳فقط جنسیس . بقیه یعنی آشغال .
hero
۱۵ خرداد ۱۳۹۳بابا جان!
هنوز سال 2014 تموم نشده!
یکم دیگه صبر میکردین شاید پیشرفت دیگه ای هم صورت گرفت!
زیگما
۱۵ خرداد ۱۳۹۳منظور خودرو های مدل 2014 هست!
مدل با سال به معنای زمان فرق داره
الان خودروی جدیدی بخوان بزنن با مدل 2015 میزنن و پیشوند 2014 دیگه خودروسازی روی ماشین هاش نمیذاره برای همین لیست هایی می بینیم که بهترین ها یا بدترین هارو تحت عنوان مدل 2014 مشتص میکنه.
بچه ها واقعا از پدال جدید لذت میبرم
همه با هم دوست
نه بحث مزخرفی
نه بی ادبی و تمسخری
نه کنایه و زخم زبانی
خیلی عالی شده
شاهین
۱۵ خرداد ۱۳۹۳داداش اینجوریا هم نیست.جای خالی خیلیا مخصوصا “میلاد” حس میشه.
داداش میلاد زیاد باهم حرف زدیم ولی اگه این کامنتو میبینی امیدوارم که برگردی.
مخلص زیگما و میلاد و همه ی بچه های پدال هستم.
Japan & Germany
۱۵ خرداد ۱۳۹۳میلاد برگرد خودم یه تنه هواتو دارم
اصلا دلیل پدال اومون من میلاد بود
sadegh
۱۵ خرداد ۱۳۹۳زیگما، داداش من، میلادم پسر خوبیه، بیاید از دل هم دربیارید، حیفه به خدا به خاطر این مسائل از هم دلخور بشید
یه بزرگی میگه: “اگه با بخشیدن، کسی کوچیک میشد، خدا اینهمه بزرگ نبود”
خدایی کاری ندارم که کدوم طرف مقصره، ولی بخشش باید از یه طرف شروع بشه
در کل هم زیگما و هم میلاد، هر دوتون عزیز دلیت
شاهین
۱۵ خرداد ۱۳۹۳چی بگم داداش؟! حیف شد که اینجوری شد :(
NASSY
۱۵ خرداد ۱۳۹۳درود
میـــــــــــــــــــلاد جان برگرد که جای خودت و
کامنت های بلند بالات بدجور خالیه داداش!
WE LOVE YOU MILAD BENZ, G-Class
carbonado aventador
۱۵ خرداد ۱۳۹۳سلام .
زیگما اصلا تو خوب . تو بی عیب . تو آقا .
اما اینو بدون که هبچ وقت با کوبیدن کسی به هیچ کجا نمیرسی یا بهتر بگم که بالاتر و بهتر نمیری و نمیشی . اگر میلاد اون اشتباه و کرد و اون کامنت و نوشت ,تو بچگی کردی و شخصیت خودتو نشون دادی و این کامنت و اینجا نوشتی….
که بگی من خوبم . من دنبال بحث نبودم .همه ی مشکلات از میلاد بود .
اما بیشتر بچه های قدیمی به خاطرتو رفتن . هنوز تو پست های 7 الی 10 ماه کامنتات موجوده . دیگه بازش نمیکنم .
میلاد اطلاعاتش در مورد دنیای خودرو عالی بود . عالی بود . مخصوصا در مورد خودروهای اروپا و الخصوص المان . اما بحث بیشتر تو سر فولکس و جنرال موتوربود . من به میلاد ایمان داشتم که حرفش درست بود .
در هر حال این حرکت و دیدگاهت اصلا درست نبود . میلادم دبگر بر نمیگردد .
اما فکر کنم هنوز جمله ی خودتو در رابطه با کثرت یادت باشه !!!!!!!!!!!
قضاوت در مورد ابن کامنتی هم در مورد بحث و بی ادبی و …. نوشتی زوده . چه خوبه که ادم گذشته ی خودشو فراموش نکنه که چی بوده و چی شده .
راه و رسم پولدار شدن . بی ادبی به کسری و محسن و ….
با اینکه من از رفتار قدیمت با خبرم , اما تو به میلاد میگی :
دروغگو . ریاکار . دورو .
زمان همه چیزو مشخص میکنه .
volkswagen
۱۵ خرداد ۱۳۹۳اقا کربونادو زود در باره ی ادما قضاوت نکن
هر کی دست راستشو داراز کرده دست پچش خنجره خوب ببین
(پرچم بالاست)
carbonado aventador
۱۵ خرداد ۱۳۹۳سلام یارو جان .
اتفاقا شما زود قضاوت نکن . من حدود یک ساله که ارتباط نزدیکی با میلاد دارم . میلاد یکی از بهترین دوستهای منه .
من و کسری و پویا محسن و … هممون باهم در ارتباطیم . هیچ کس با میلاد مشکل نداره.
sadegh
۱۵ خرداد ۱۳۹۳کربونادو جان، فولکس جان، این بحث باید تموم بشه، عزیزان من، شما دارید نفت روی خاکستر داغ میریزید؟؟
تورو خدا بیایید به خوبی و خوشی تمومش کنیم، هر آدمی که میخواید نشون بدید، یه جایی توی زندگیش اشتباه کرده، ما که دیگه نباید با چوب بیفتیم به جونشون!! (منظورم شخص خاصی نیس، برای همه میگم)
زیگما جان، این دومین یا سوین کامنت منه در این مورد، بازم میگم داداش، بیا و خودت از دل میلاد در بیار، به خدا اگه میلاد جای تو بود باز هم همینا رو به میلاد میگفتم.
carbonado aventador
۱۵ خرداد ۱۳۹۳سلام صادق جان .
نفت رو کسی ریخت که شاهین و محمد زودتر از جوابش را دادند . واقع بین داداش گلم .
امتحاناتم تمام بشه بر میگردم .
sadegh
۱۵ خرداد ۱۳۹۳میدونم کربونادو جان، من فقط میخوام این قضیه به خوبی و خوشی تموم بشه، بعضی وقتا برای جلوگیری از یه کدورت باید یه سری حرفا رو توی خودت بریزی
در کل کربونادو جان، برام عزیزی، ایشاا… امتحاناتو لوله کنی و بیای
hero
۱۵ خرداد ۱۳۹۳کاملا مشخصه که این لیست توسط آمریکاییها تنظیم شده
100% سلیقه ایه ! اومدن قوم قبیله خودشونو اول لیست چپوندن!
متاسفانه این اولین باری نیست که از این لیستای کذایی توی پدال می بینیم!
و مجله پدال هم بدون توجه به صحت وسقم این مقالات فقط ترجمه میکنه و نشون ملت میده!
سعید از بوشهر
۱۵ خرداد ۱۳۹۳پیشرفت فقط پیشرفت کره جنوبی که به سرعت خودشون رو به بزرگانی چون المان و امریکا و ژاپن نزدیک میکنن
امید
۱۵ خرداد ۱۳۹۳همشون عالی و خوبن ادم میمونه کدومو انتخاب کنه البته اونجا ن اینجا ولی چرا اثری از بنز و بی ام و ائودی تویوتا و…نبود
احمدرضا بی ام و
۱۵ خرداد ۱۳۹۳جونم فولکس واگن و لکسوس هیوندا رو
احمدرضا بی ام و
۱۵ خرداد ۱۳۹۳چون که اونا پیشرفتی که دارن 100 برابر اینا هستن
NASSY
۱۵ خرداد ۱۳۹۳یکی کره ای هارو متوقف کنه ( موندم این همه پیشرفت و پشتکار و از کجا
اوردن یا تامین میکنن)
کره ای ها کم کم دارن موی دماغ المان ها و امریکایی ها و … میشن !!!(تا حدودی شدن)
NASSY
۱۵ خرداد ۱۳۹۳اوباما مچـــــکریـــــم !!!
(کمک زیادی ب جی ام کرد(اینم نتیجه اش))
والا بقران!!!
ESI
۱۵ خرداد ۱۳۹۳اینه فورد F-150 مدل ۲۰۱۵
Just 323
۱۵ خرداد ۱۳۹۳فقط لکسس و مزدا …