مزدا CX-30 مدل ۲۰۲۳ با برخی تغییرات مهم معرفی شد. این خودرو قدرت بیشتر را با مصرف سوخت کمتر ترکیب میکند و کل پیشرانههای آن نیز بهبود یافتهاند تا با جدیدترین قوانین ایمنی بازار خودروی آمریکا هماهنگ باشند.
برای مدل سال ۲۰۲۳، پیشرانه ۲.۵ لیتری اسکای اکتیو جی تنفس طبیعی مزدا ۵ اسب بخار قدرت بیشتری تولید میکند و خروجی کل آن به ۱۹۱ اسب بخار میرسد. همچنین مصرف سوخت این خودرو نیز چند دهم لیتر بهبود یافته که دلیل آن بهروزرسانی تکنولوژی غیرفعال سازی سیلندر است. به این ترتیب مزدا CX-30 مدل ۲۰۲۳ مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی برابر با ۹/۷.۱/۸.۱ لیتری در هر صد کیلومتر دارد.
البته باید به این نکته اشاره کرد که تنها پیشرانههای بدون توربو قدرت بیشتر و مصرف سوخت کمتری دارند و تریم های توربو پریمیوم و توربو پریمیوم پلاس همچنان خروجی مشابه مدل سال ۲۰۲۲ را ارائه میکنند. این پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربو قدرت ۲۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۳۴ نیوتون متری را در زمان استفاده از بنزین اکتان ۹۳ ارائه میکند درحالیکه زمان استفاده از بنزین معمولی اکتان ۸۷ قدرت و گشتاور ۲۲۷ اسب بخاری و ۴۲۰ نیوتون متری خواهد داشت.
کل اعضای خانواده مزدا CX-30 مدل ۲۰۲۳ بالاترین امتیاز ایمنی IIHS را دریافت کردهاند و حالا با جدیدترین پروتکلهای ایمنی این موسسه هماهنگی دارند. بهبودهای این مدلها شامل نصب کیسههای هوای جانبی عقبی، پیش کشندههای کمربند ایمنی عقب، بهبودهای مربوط به ستونهای B و C و… خواهد بود. قیمت این خودرو در تریم ۲.۵ S از ۲۲۹۵۰ دلار شروع میشود و مدل فول ۲.۵ توربو پریمیوم پلاس که از تمامی تجهیزات و پیشرانه قویتر توربو استفاده میکند با قیمت ۳۵۴۰۰ دلار در دسترس است. این قیمتها شامل هزینههای تحویل نیستند. مزدا یکی از جذاب ترین برندهای خودروسازی ژاپنی به شمار می رود و طراحی محصولاتش همواره نظرات زیادی را به خود جلب کرده است. نظر شما درباره CX-30 چیست؟
miladzm
۲۹ مهر ۱۴۰۱ظاهر زیبا اما باطن پر از شیادی و کلاهبرداری ..
https://www.pedal.ir/mazda/%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%b2%d8%af%d8%a7-3-%da%86%d8%b1%d8%ae/
Porsche 911
۲۹ مهر ۱۴۰۱خودت زمان نشر مقاله رو بخون
۱۱ تیر ۹۸
این موضوع مال ۲-۳ سال پیشه!
miladzm
۲۹ مهر ۱۴۰۱۲_۳ سال نباشه باشه ۲۰_۳۰ سال
ذات هیچ وقت عوض نمیشه
کلاهبردار کلاهبردار میمونه و دستکار درستکار …..
Porsche 911
۲۹ مهر ۱۴۰۱اگه اینطور هست
فورد پینتو هم خیلی زود با کوچکترین ضربه ای آتش میگرفت و میسوخت
این قضیه هم مال چند دهه پیش هست پس اگه اینطوره باید فورد رو متقلب بدونیم در حالی اصلا و ابدا اینطور نیست
miladzm
۲۹ مهر ۱۴۰۱پورشه 911 . اولا فورد پینتو با (((( کوچک ترین )))))) ضربه اتیش نمیگرفت . دینامیت و بمب دستی نبود ک . توی تصادف های ((((( شدید )))) اون هم فقط از قسمت (((( عقب ))))) ممکن بود که فیلتر سوخت باعث سوراخی مخزن سوخت و در نتیجه نشت بنزین به قسمت سرنشینان عقب و اتش سوزی میشد . در ضمن فورد بعدش هم به خاطر این مشکل صد ها میلیون دلار غرامت داد ولی این ایراد در رفتن چرخ جاپنی ها تبدیل به یه مشکل حاد شده . باشه مال مزدا برا 2_3 سال قبل . ولی مشکل اینه که در جدید ترین محصول تویوتا که از قضا الکتریک هم هست بازم برای این مورد فراخوان داده شده . گمان نمیکنم محصولات جدید فورد و بقیه امریکن ها باز هم مشکل پینتو رو داشته باشن ولی جاپنی ها دایم دارن با این معظل دست و پنجه نرم میکنن !
حسین
۲۹ مهر ۱۴۰۱بعدش این برای مدل مزدا ۳ هستش که مقاله برای سال ۱۳۹۸ هست نه برای این مدل،نگران مزدا یا بقیه کمپانی ها نباش،اونا کار خودشنو خوب بلدن.
AMIN (M.A.S)
۲۹ مهر ۱۴۰۱پیشنهاد میکنم داستان بینوایان دختری به نام کوزت رو بخونید
ژان وال ژان توی اون داستان شمع دزد بود و بعدش شد پدر کوزت
بازرس ژاور عین شما فکر میکرد ولی بعدا فهمید اشتباه فکر میکنه
حتی مثال واقعیشم زیاد هست مثل فضیل عارف
ادم بد همیشه بد نمیمونه و میتونه خوب بشه
حالا مزدا که سابقش ثابت شدس و نقصای زمان تولید غیرعادی نیست
ولی اینارو واسه این گفتم که بدونید
همه ادما حتی بدترین هاشون میتونن تغییر کنن یا به عبارت ما توبه کنن
همه ادما میتونن خوب بشن و خوب بمونن …
مدافع حریم امنیت
۲۹ مهر ۱۴۰۱منم موافقم ، کلا مزدا یک چیز دیگست ، همین ماشینو ، حدودا چند سال پیش یکی از دوستان داشت ، خیلی راضی بود ، دقیقا ، همین مدل ، همین رنگ ، از نظر قدرت و شتاب و راحتی هم مثل بنز میموند ، راحت صد و چهل ، پنجاه تا میرفت .
UNAS
۳۰ مهر ۱۴۰۱مدافع حریم امنیت
_ دوما این مدل مزدا که ایران نیس ؛ نکنه از بروبچ نایا.ک هستن اون رفیق تون !!!
یا شایدم منطقه ای ، گذری چیزی…
phonix
۱ آبان ۱۴۰۱UNAS
این مدل تو منطقه ازاد هست یکی ش توکوچه ماست دقیقا هم همین رنگه
holbay با کاربرات ۴ دهنه
۲۹ مهر ۱۴۰۱میلاد زد ام بد نیست دیدت رو به غرب هم سوق بدی
holbay با ۲ کاربرات ۴ دهنه وبر
۲۹ مهر ۱۴۰۱میلاد زد ام دیدگاهت رو جهانی کن همیشه
فورد
۲۹ مهر ۱۴۰۱همچین گفتی من فکرکردم چی شده پیچ چرخ ها رو شل بستن مزدا یکی از خوشنام ترین برند های دنیاست و بنظرم اسکای اکتیو در حال حاظر بهترین موتور تنفس طبیعی هست
مازیار
۲۹ مهر ۱۴۰۱میلادجان دوست عزیز😊
چطوره با این دیسلاکها تجارتی چیزی راه بندازی
پر کردن پی ساختمان یا جرز دیوار
حیفه این حجم انبوه بی استفاده بمونه
Radmehr
۲۹ مهر ۱۴۰۱اکانت بشدت فیک
دوس نداری برو سایپا بخر با ۹۰ اسب بخار ۷ لیتر در صد کیلومتر بسوزون حالت جا بیاد
علی
۲۹ مهر ۱۴۰۱ای کاش مدیرای پدال این miladzm را بلاک میکردن!! زیر هر مطلب مربوط به ژاپن داره پست زرد و لجن میگذاره ، آقای اشتری ، بیداری؟ میبینی این پستها را
miladzm
۲۹ مهر ۱۴۰۱اینجا یه سایت ازاده و من هم حق این رو دارم که نظر خودم رو بگم پست زرد و لجن هم اون 343 تا کامنته که تو توی سایت افاضات کردی !
عاشق پدال
۲۹ مهر ۱۴۰۱اینا ترولن. کارشون همینه.
سوار موتور سی جی ۱۲۵ میشن غذا میبرن در خونه مردم. فکر میکنن اینجا با دوتا خط نوشتن موتورشون هارلی دیودسن میشه.
طرف به اسکوترش میگه هارلی
holbay با کاربرات ۴ دهنه
۲۹ مهر ۱۴۰۱مثل اینکه پدال حامی دیدگاه میلاد هست
AHMADREZA
۲۹ مهر ۱۴۰۱اولن که بعید میدونم ربطی به آقای اشتری داشته باشه این بیشتر ربط به آقای عقیلی داره
دومن آدمی مثل این با کامنت هاش میتونه کلی کامنت بیاره و مفید باشه
Amard
۲۹ مهر ۱۴۰۱از یه خودرو سازی ایراد گرفتی که اولا تو ایران به شدت محبوب دوما ژاپنی و کیفیت دوام ژاپنی شهره تو جهان سوما طراحی مزدا به نسبت بقیه برندهای اقتصادی و نیمه لوکس به شدت خوب چهارم توان موتور اسکای اکتیو واقعا عالی تو این کلاس بهتر بری تو افق محو بشی
phonix
۲۹ مهر ۱۴۰۱لبته افرادی که به دنبال خرید این خودرو هستند نباید نگران باشند زیرا سند NHTSA نشان میدهد محکم کردن پیچ و مهرههای چرخ در تأسیسات ژاپن و مکزیک از قبل شروع شده است؛ اما خب عقل میگوید همیشه قبل از خرید یا استفادهی دوباره از خودرو باید اتصالات چرخ را بررسی کرد تا از وقوع هرگونه حادثهای پیشگیری شود.
تو واقعا ادمی؟
چون به نظر نمیاد یه ادم انقدر کند ذهن باشه
این مشکل میتونه به دلیل اشکال در سیستم بستن چرخ ها باشه این حتی تو مسابقات حرفه ای هم دیده میشه چه برسه به خط تولید
خیلی فرق هست بین شل بودن پیچ تایر تا منفجر شدن موتور
datsun
۲۹ مهر ۱۴۰۱فعلا که مالکین هیوندای تو خود کشور سازنده حق پارک تو پارکینگ عمومی ندارن دیگه افتضاح از این بالاتر
_[TROFEO]_
۲۹ مهر ۱۴۰۱کسی با چماغ بالاسرت زورت نکرده مزدا بخری
اصلا این همه کمپانی وجود دارن که سلایق مردم رو پوشش بدن قرار نیست یک نفر از تمام کمپانی ها خوشش بیاد
hamid
۲۹ مهر ۱۴۰۱طراحی زیبا ، امکانات عالی ، قیمت بسیار مناسب
هر کی خریده راضیه ، چرا فروشش کمه ؟
meysam
۲۹ مهر ۱۴۰۱“”هر کی خریده راضیه ، چرا فروشش کمه ؟””
بخاطر اینکه مدیرانش متخصص و عشق ماشینن ولی بیزینسمن های خیلی حرفه ای نیستن
وگرنه الان باید بازار فروش کره ای ها رو داشت
میتسوبیشی، سوبارو، سوزوکی و اینا هم همینطور
حسین
۲۹ مهر ۱۴۰۱جواب سادست
حضور بی حاشیه
عاشق چنین خودرو سازی هایی هستم
کار خودشون رو در آرامش و خیلی درست
پیش می برن
قطعا اگه آمریکا بودم اولین خودروی من
مزدا ۳ بود بدون شک
هندلینگ و شاسی معرکه وقار توانایی فنی استهلاک و و و …..
OM.01
۲۹ مهر ۱۴۰۱(طراحی زیبا ، امکانات عالی ، قیمت بسیار مناسب
هر کی خریده راضیه ، چرا فروشش کمه ؟)
متاسفانه سایت پدال درحال حاضر وضعیتی نداره که بخوام مباحث مدیریتی در دانشگاه رو بگم.اما دیدیم خیلی ها زیر پست مزدا مینویسن این ماشین خوبه چرا نمیفروشه.فرض کنیم مزدا ماشینش بی نظیره اما چرا نمیفروشه؟
اول درباره BCG صحبت میکنم بعد میرم سر موضوع مدیر CCO و مدیر CMO.
به طور خلاصه BCG چیزی هست که تمام شرکت ها دارند و با 4 چیز یعنی ستاره گاو سگ علامت سوال، نشون داده میشه.
اگه شرکتی ایده ای داشته باشه اما ندونه آینده داره یا نه میره واردش بشه،میشه علامت سوال. مثلا تولید خودروی هیدروژنی/اگه شرکتی کاری رو عملی کنه اما الان سودی نداشته باشه ولی در آینده براش سود بیاره میشه ستاره. مثل خودروهای پرنده/اگه شرکتی در حال حاضر محصولی داره که خیلی میفروشه میشه گاو شیرده. البته روزی این گاو تموم میشه.فورد f150 راوا فور کرولا درحال حاضر گاو شیرده هستن اما روزی نابود میشن و دیگه پرفروش نخواهند بود/درآخر میرسیم به سگ. محصولی که یا از اول موفق نشده و یا موفق شده و الان رفته بازنشستگی.
میرسیم بحث CMO
CMOیعنی مدیر ارشد بازاریابی به طور خیلی خلاصه وظایف این فرد عبارت اند از=قیمت گذاری و تحقیق درباره بازار. طراحی و تبلیغات جذاب.
CCO یعنی مدیر ارشد بازرگانی. این فرد تحت نظارت مدیر شرکت، کلیه امور مربوط به بازرگانی اعم از فروش، خرید مواد، ثبت سفارش و…را انجام میدهد.
یه اصل دیگ داریم به اسم CSO که میشه مدیر ارشد فروش که مسئول هدایت تیمی از نمایندگان فروش است. استخدام نمایندگان فروش و تعیین استراتژیهای کلی فروش، از وظایف اصلی مدیران فروش هست.
البته اینا فشرده شده یه فصل کامل مدیریت در دانشگاه هست. اما چرا مزدا نمیفروشه؟
اول کامنتم گفتم که فرض کنیم مزدا از همه بهتره چرا نمیفروشه؟ اگه بهترین باشه و نفروشه مشکل یکی از این 3 تا اصل مدیریت هست که گفتم. و باید اصلاح بشه. اگه مدیر ها درست باشن و کارشون درست انجام بدن پس ماجرا BCG هست و احتمالا بسیاری از محصولات مزدا رفتن بازنشستگی یا مزدا برای آینده برنامه داره. وقتی برسی میکنیم میبینم طی دهه گذشته مزدا گاو شیرده خوبی نداشته و یعنی بین 2 اصل سگ و ستاره گیر کرده. خودرویی میسازه فکر میکنه میترکونه و ستاره میشه اما وقتی عرضه میشه تبدیل به سگ میشه و شکست میخوره.
نتیجه گیری=
اگر مدیران CCO و CMO و CSO کارشون رو درست انجام بدن. مزدا هم در هم گاو شیرده داشته باشه هم ایده و… و از نظر خودش BCG کاملی داشته باشه معادلمون درآخر این شکلی میشه= مزدا از رقبایش بهتر نیست…
اگه جواب معادلمون اینگونه باشه=مزدا از رقبایش بهتره. پس درنتیجه CCO و CMO و CSO کارشون رو درست انجام نمیدن یا اگه انجام میدن جدول BCG مزدا خرابه و مزدا یه فکری برای اون جدول باید بکنه.
phonix
۲۹ مهر ۱۴۰۱om.01
ممنون از شما بابت سهیم کردن ما در علم و دانشتون
صرفا ریپلای زدم تا تشکر کنم.
ضمن اینکه مزدا برندی نیست که دستی بر چند کار داشته باشه
از ابتدا هم با تولید وسایل نقلیه بالا اومد اما چند سالی هست که دنبال ورود به سگمنت خودرو های لوکسه و میخواد از بازار خودرو های اقتصادی خارج شه
اما میبینیم که همچنان پیکاپ تولید میکنه و خبری هم از سدان های لوکس اسپرت نیست به نظرم هنوز به اون چیزی که میخوان باشن دارن فکر میکنن و در تلاشن دنبال هدف مجهولی هستن
NAVID۰۰۹۸
۲۹ مهر ۱۴۰۱اَلِکس فرگوسن ، سرمربی معروف منچستریونایتد یکبار میگفت همیشه قبل از شروع بازی از خدا میخواستم که ببریم ولی با هر بار باختن میفهمیدم تیم مقابل هم خدایی دارد که بر وِفق مرادشان هست اما بعدها فهمیدم در کنار خدا ، تلاش هم باید کرد تا برنده شد !!!
مزدا یه تفاوتی با تمام شرکتها داره و آن هم اینه که بدون توجه به حاشیههای خودروسازی فقط خودرو میسازه ، خودرویی میسازه که یک پکیج کامل داره و از هر نظر تعادلی بین اقتصادی بودن و کیفیت برتر برقرار میکنه !
به نظر من اگر مدیران بازاریابی کرهایها را استخدام کنه ، میتونه به شکوه واقعی خودش برسه و نه شکوه پوشالی که کرهایها با باج دادنها و اغراق کردنها به دست آوردهاند !
فقط این را میدانم ، حق مزدا بیش از اینهاست !
اگر پُشت فرمان مزدا ۳ بشینید ، متوجه هندلینگ برترشان میشوید که واقعاً نه تنها از رقیبهای خودش ، بلکه از خودروهای سطح بالاتر از خودش هم بالاتر هست !!!!!
GMA
۲۹ مهر ۱۴۰۱عجب طراحی متفاوت و نابی👌👌👌
Alan.r
۲۹ مهر ۱۴۰۱طراحیش بسیار زیبا و چشم نوازه کابینش فوقالعاده عالی و شیکه مشخصات فنیش هم عالیه قیمتشم مناسبه
حسین
۲۹ مهر ۱۴۰۱عجب کابین زیبایی داره لامصب . قطعا مزدا هنر و صنعت را با هم ترکیب کرده و همه به زیبایی و روح نوازیی خودروهای مزدا اذعان دارن
عارف
۲۹ مهر ۱۴۰۱با مزدا از رانندگی لذت ببرید . تولید کننده ای که بدور از هیاهو ماشینهای خیلی خوبی در سطح متوسط به بالا و قابل احترامی تولید میکنه
حسین
۲۹ مهر ۱۴۰۱از تیم پدال توقع میره ترول ها
در مقطعی از ثانیه از بین برن 👤
احمدرضا
۲۹ مهر ۱۴۰۱حق با شماس
نظرتون کاملا درسته چون ما خودمون بهترین ماشین های دنیا رو میسازیم و وارداتمونم که آزاده
مشخصه که شما تمام برندهای برتر سوار شدین پس تجربه و اطلاعات ماشینیتون ( از نظراتتون معلومه ) اجازه میده حتی درباره ژاپن حرف بزنین
امیدوارم گزینه مناسبتون تو همون بازاری که معرفی کردین پیدا کنین و به خوبی و خوشی سوار بشین
کیان
۲۹ مهر ۱۴۰۱پدال واقعا فیکهای زیاد دارن حالمون و به معنای واقعی کلمه خراب میکنن، و شما هم با اینکه خیلی راحت میتونید ببندینشون و … هیچ کاری نمیکنید !!! واقعا چرا ؟!
فقط به کامنتهای این پست یکمی توجه کن پدال و فکر کن بهش
REZA
۲۹ مهر ۱۴۰۱مزدا توی ژاپونیا حرف نداره مثل ائودی توی المان لینکلن امریکا داره کار میکنه شیک با کلاس جذاب مزداهای جدید رو واقعآ باید از نزدیک دید ولذت برد
محمدرضا
۲۹ مهر ۱۴۰۱از نظر متریال کابین قبلا فکر میکردم بین ژاپنی های غیر لوکس هوندا با کیفیت ترینه.
ولی کیفیت داشبورد و چرم مزدا های ۲۰۱۸ رو دیدم شاید باورتون نشه ولی در حد لکسس با کیفیته.
Porsche 911
۲۹ مهر ۱۴۰۱مزدا برند ژاپنی مورد علاقه منه
کامل بودن رو میشه با مزدا تجربه کرد
البته نه اینکه بقیه ژاپنی ها بد باشن
ولی قطعا میدونین هر برندی برای هر شخصی رنگ و بوی خاص خودشو داره
و برای من این مزدا هست که حس خوبی بهم میده
Royal Driver UK 70
۲۹ مهر ۱۴۰۱واو محشره، مزدا حرف نداره، کیفیت خیلی بالا، فنی که عالیع قیمتشم کمه! مزدا یک برندیه که میدونه چیکار میکنه ایول بهش
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۲۹ مهر ۱۴۰۱مزدا تنها برند ژاپنی منه من فقط فن دو برندم یک بنز دو مزدا
سامان اذری
۲۹ مهر ۱۴۰۱سلام به همگی
چند نفر هستند که مریض هستن و معلومه که یه زندگی داغون و پر عقده دارن
و میان تو اینجور جاها عقده هاشون رو خالی میکنن
با گذاشتن کامنت های بی ربط و پر از نفرت جو سایت رو خراب میکنن
مثالش همین کامنت اول هست که توسط فردی ب نام moladzm نوشته شده
دوستان بیاین یه فرهنگ سازی رو شروع کنیم تو سایت پدال اونم اینه جواب کامنت همچین ادم های دوزاری رو ندیم
اونقدر کامنت بذارن که اخرش خودشون خسته بشن
جواب دادن بهشون بیشتر تحریک میشن و چرت و پرت نوشتنشون بیشتر ادامه میدن
miladzm
۲۹ مهر ۱۴۰۱پدال جان چرا این کامنتا رو نشر میدی . طرف توی کامنتش به من که فقط عقیده م رو گفتم برچسب عقده ای و دوزاری و داغون و چرت و پرت زده . بعد کامنتای من میره واسه تایید !
Porsche 911
۲۹ مهر ۱۴۰۱والا سامان شخص خودم یه مدت این رویه رو پیش گرفتم ولی اشخاصی مثل ایشون تشنه توجه هستن حتی اگه به قیمت پودر شدن شخصیتشون باشه
پس اگه جوابی بدیم یا ندیم این شخص به خالی کردن عقده هاش ادامه میده
Porsche 911
۲۹ مهر ۱۴۰۱سامان جان✓
NAVID۰۰۹۸
۲۹ مهر ۱۴۰۱سامان جان
دقیقاً بهترین عمل در برابر چنین افرادی ، جواب ندادن به کامنتهاشون هست !
ولی برخیها هستند که میآیند ( توهین + تخریب + تحریف ) را انجام میدهند و پدال هم هیچ واکنشی انجام نمیدهد مثل کاربری به نام iman99 ، که به جای اینکه بیاد نقد کند و نقد مخالف بگذارد ، کامنتهایی میگذارد که بیشتر از شخصیت عقدههایی هست که از خانواده خودش به او منتقل شده !
به نظر من ، تنها پدال میتونه جلوی کاربران فیک و بیسواد را بگیرد که هدف مشخصی دارند و نه ابراز علاقه به خودرو و… یا دادن اطلاعات مفید به دیگر کاربران !
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۳۰ مهر ۱۴۰۱داداش از لحاظ دانش باشه Iman 99 خیلی با سواد و منطقی حرف میزنه
Muty
۵ آبان ۱۴۰۱نوید
بنده خدا
اگه پدال بخواد جلو کاربرانی با این خصوصیاتی که گفتی را بگیره خودت اولین هستی
GMA
۲۹ مهر ۱۴۰۱دقیقا،درود بر شما👍👌
نویدی
۲۹ مهر ۱۴۰۱بهترین عکس العمل
Royal Driver UK 70
۲۹ مهر ۱۴۰۱باهات موافقم، حیف اون پدال قدیمی. همه ابراز علاقه میکردن بحث سیاسی الکی نبود باهم خوب بودن.
بهزاد
۲۹ مهر ۱۴۰۱میلاد ز م تنها یکی از ده ها اکانت شخصی با نام کاربری یانکی هست که بنا بر دلایلی که پدال اجازه ی انتشار نمیده در حال مسموم کردن فضای مجازی هست و محال ممکنه یک فرد عادی چنین تراوشات ذهنی بدون هدف تولید کنه.
چندین سال بود یانکی با نوع مقالات پدال مخالف بود و یکی از دلایل مسمومیتی که ایجاد شده ضربات روحی و روانی اخبار صنعت خودرو طی سالیان اخیر به شخص مورد نظر بوده.
چرا پدال با این جریان کاری نمیکنه ما هم متعجبیم و سطح نظرات با حضور ایشون زیر صفر قرار گرفته و علاقه مندان واقعی در این محیط نمیتونن به بار مقالات اضافه کنند.
meysam
۲۹ مهر ۱۴۰۱(((دوستان بیاین یه فرهنگ سازی رو شروع کنیم تو سایت پدال اونم اینه جواب کامنت همچین ادم های دوزاری رو ندیم
اونقدر کامنت بذارن که اخرش خودشون خسته بشن
جواب دادن بهشون بیشتر تحریک میشن و چرت و پرت نوشتنشون بیشتر ادامه میدن)))
باور کن من اینو صدها بار گفتم ولی کو گوش شنوا
اصلا نباید جوابشو بدی تا خودش گورشو گم کنه
datsun
۲۹ مهر ۱۴۰۱من چند روزیه کامنت میزارم میره واسه تایید چون چند باری جواب چرندیات این کاربر رو دادم و پدال حذف میکرد و کامنت این کاربر رو نگه میداشت من چند ساله تو پدال معمولا پدال با چنیین کاربرهای برخورد میکرد ظاهرا این یکی از اعضای پداله وگرنه این حجم از حمایت از یک ترول رو تو پدال ندیدم تا الان.
phonix
۲۹ مهر ۱۴۰۱من موافقم بالاخره باید از یه جا شروع کنیم
بابت تمام بحث هایی هم که با این کاربر داشتم از ممبر های سایت معذرت میخوام
محمدرضا
۲۹ مهر ۱۴۰۱اوضاع مطالب کره ای که بد تره یه نگاهی به مطلب آزرا بنداز همیشه کامنت ها حتی بیشتر از دوئل هاست ۱۰ کامنت اول همیشه ژاپنی فن همه هم هیتر کره.
holbay با کاربرات ۴ دهنه
۲۹ مهر ۱۴۰۱ابوقراضه به تیبا سمند پاژن پیکان میگن حتی ابوطیاره هم نیست صد رحمت به ابوقراضه و ابوطیاره
GMA
۲۹ مهر ۱۴۰۱سپاس از پدال که دیگه نمیتونم با حساب کاربری ام کامنت بنویسم و مجبور شدم دوباره برگردم به دورانی که حساب کاربری نداشتم و با ایمیل کامنت میدادم
عالیه به همین راه ادامه بدین👍👍
سیدمهران+میرابوالقاسمی
۲۹ مهر ۱۴۰۱مزدا عشقه
هدف جهانی
۲۹ مهر ۱۴۰۱طراحی شیک و پویا در کنار کیفیت ساخت بالا
SLR _ 722
۲۹ مهر ۱۴۰۱مزدا واقعا دوست داشتنی هست
توی این دوره زمونه که هر شرکتی یک مانیتور ۴۸ اینچ میزاره وسط داشبورد و خودشو خلاص میکنه ، شیوه طراحی داخلی مزدا با اینکه از نظر بعضی شاید قدیمی و مربوط به یک دهه پیش باشه ولی من شخصا این رو ترجیح میدم ( البته نظر افراد در رابطه با کابین های جدید هم درست و محترمه )
اینکه پشت آمپر آنالوگ هست و مانیتور کوچیک و کج شده به سمت راننده هست نشون میده خودرو راننده محور هست و این برای من لذت بخشه
اگر خارج زندگی میکردم از اولین انتخاب هام مزدا mx5 میاتا بود
ماکسیمیلیان
۲۹ مهر ۱۴۰۱برای وصف علاقهی من به این خودرو، همین بس که نام کاربریام را «MazdaRimac» برگزیدم!
Hadi
۲۹ مهر ۱۴۰۱بهترین کلاس خودشه با اختلاف 👌🏼
holbay با ۲ کاربرات ۴ دهنه وبر
۲۹ مهر ۱۴۰۱مزدا فقط با موتور بی ۱۸ نه تنفس طبیعی توربو پیل پیکر
علی
۳۰ مهر ۱۴۰۱مزدا و دیگر هیچ