مزدا CX-50 که نسخه خشنتر و ماجراجویانه از CX-5 استاندارد محسوب میشود با برخی تغییرات وارد مدل ۲۰۲۴ خود شده است. این خودرو از سیستم تعلیق بهتر و تجهیزات استاندارد و سفارشی بیشتری سود میبرد. البته این موارد باعث افزایش قیمت CX-50 2024 شدهاند.
ارزانترین نسخه از مزدا CX-50 2024 با قیمت ۳۱,۶۷۵ دلار در دسترس است و بنابراین این خودرو نسبت به CX-50 2023 با قیمت ۲۸,۰۲۵ بسیار گرانتر شده است. البته باید به این نکته مهم اشاره کرد که ژاپنیها مدل پایه ۲.۵ S سال قبل را حذف کردهاند و سادهترین مدل این خودرو در سال ۲۰۲۴ با نام ۲.۵ S Select شناخته میشود، مدلی که تجهیزات بیشتر و بنابراین قیمت بالاتری دارد. البته این مدل نیز در سال قبل با بهای ۲۹,۴۲۵ دلاری عرضه میشد و به همین خاطر در مدل ۲۰۲۴ خود ۲۲۵۰ دلار افزایش قیمت داشته است.
تریم خودرو | قیمت (شامل ۱۳۷۵ دلار هزینههای تحویل) |
CX-50 2.5 S Select | $۳۱,۶۷۵ |
CX-50 2.5 S Preferred | $۳۳,۰۲۵ |
CX-50 2.5 S Premium | $۳۵,۳۷۵ |
CX-50 2.5 S Premium Plus | $۳۸,۸۷۵ |
CX-50 2.5 Turbo | $۳۹,۳۷۵ |
CX-50 2.5 Turbo Meridian Edition | $۴۲,۱۷۵ |
CX-50 2.5 Turbo Premium | $۴۲,۶۷۵ |
CX-50 2.5 Turbo Premium Plus | $۴۴,۶۷۵ |
حتی نسخه پایه CX-50 2024 با تجهیزاتی همچون سیستم تهویه مطبوع خودکار دو ناحیهای، فرمان و دستهدنده چرمی، نورپردازی LED کابین و نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی با اپل کار پلی و اندروید اتو بیسیم عرضه میشود. مدل ۲.۵ S Preferred Package علاوه بر تجهیزات مدل پایه دارای مواردی همچون آینهبغلها و برفپاککنهای گرم شونده، درب صندوق برقی و صندلی برقی راننده با تنظیم در ۸ جهت خواهد بود.
مزدا با نصب دامپرهای جدید باعث سواری راحتتر این خودرو شده است. مشتریان همچنین میتوانند شاهد سیستم فرمان برقی بازنگری شده باشند که در تمامی نسخهها بکار میرود. بد نیست بدانید گرانترین مدل CX-50 2024 با نام ۲.۵ توربو پریمیوم پلاس شناخته میشود و قیمت آن به ۴۴,۶۷۵ دلار میرسد. از نظر قوای محرکه همچنان دو پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی و توربو قابل انتخاب هستند. قدرت و گشتاور نسخه تنفس طبیعی به ترتیب برابر با ۱۸۷ اسب بخار و ۲۵۲ نیوتون متر است درحالیکه مدل توربو ۲۵۶ اسب بخار قدرت و ۴۳۴ نیوتون متر گشتاور دارد. تمامی مدلها بهصورت استاندارد از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک i-Active مزدا سود میبرند.
Siyavash
۲۹ تیر ۱۴۰۲آخه خدا مگه ما چه جنایتی کردیم که این ماشین به این نازی و این قیمت خوب رو وارد نمیکنن و یه مشت اشغال چینی درجه ۳ وارد میکنن و با قیمت فضایی با هزار منت و لعنت بهمون میفروشن….اصلا روخ این مزدا رو ببین طرح داخل کابین و داشبورد ببین در اوج سادگی چقدر زیباه هست….
بهنام
۲۹ تیر ۱۴۰۲ای به قربون اون لوگوی زیبات برم . یه کمپانی چقدر میتونه دوست داشتنی باشه آخه ؟!
محمد عطایی
۳۰ تیر ۱۴۰۲ای گفتی خیلی مزدا دوست داشتنیه
Python
۲۹ تیر ۱۴۰۲واقعا بسیار قیمت خوبی داره
ومن به عنوان اقتصادی فن همیشه مزدا رو تحسین میکنم
چینی درجه ۳قیمتش نصف اینم نمیشه
به لطف ومرحمت مدیران خودرو به قیمت مزدا سی ایکس پنجاه فروخته میشه
الان دیگع متاسفانه دلالی واحتکار ماشین خودش شده شغل خیلیا از این راه در امد دارن
Amiro
۲۹ تیر ۱۴۰۲قیمت که منصفانه و معقول
ولی یه چیزی زیاد با طراحی داشبوردش حال نکردم مانیتور انگاری کلشو از توی چاه اورده بیرون 😂
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2023/07/mazda-cx-50-11.jpg
🤌🙂🧡
AMIRHOSSE IN GERMANY
۲۹ تیر ۱۴۰۲دوام و کیفیت از داخل عکس هم مشخصه…………
امیر
۲۹ تیر ۱۴۰۲واقعا خوشگله و قشنگه
GMA
۲۹ تیر ۱۴۰۲چند تا ماشین 30 هزار دلاری دیگه با این طراحی هست؟😢
18:45
۲۹ تیر ۱۴۰۲آقا شاهین اگه میتونین بی زحمت مثل گذشته از مقایسه های قدیمی بین خودروها هم مطلب بنویسین که جذابن.(مال 20_30سال اخیر) 🙏🌹🌹
شاهین
۲۹ تیر ۱۴۰۲سلام چشم حتما اگه مقاله جذاب و خاطره انگیزی در این باره بود کار میکنیم.
ارادت
gmcs399168lss24
۲۹ تیر ۱۴۰۲چه چهرهیِ ساده و باظرافتی.اتاقش هم بسیارزیبا کار شده.براستیکه جنسِ ژاپنی مرگ نداره.دقیقاً از رویِ عکس هم روشنه که چهاندازه بادوامه و خواستنی.
Mbslrmc
۲۹ تیر ۱۴۰۲ماشین خوبیه واقعا هم طراحی قشنگی داره موتورشم که موتور مزداس
ولی چرا گیربکسش ۶ سرعته هست؟
Mehran Mirabolghasemi
۲۹ تیر ۱۴۰۲مزدا عشقه
رحیم
۲۹ تیر ۱۴۰۲منم طراحی داخلی شو نپسندیدم. زیادی ساده و مینیماله
ح.ع
۲۹ تیر ۱۴۰۲یکی از بهترین و خاصترین کراس اوورهای بازار..لعنت به کسانی که با ظلم و بخاطر منافعشون ما رو مجبور کردند با پرداخت پولی ۲برابر مزدا cx5 آشغال چینی بخریم.
رستم فرخزاد
۲۹ تیر ۱۴۰۲طراحی داخل قدیمیه باید بروزش کنه وقت تنگه الان وقته غفلت از نیاز بازار نیست
مجتبی .
۲۹ تیر ۱۴۰۲مزدا همیشه ماشینایی بهتر از ادعا وکلاس خودش میسازه وپول زیادی هم نمیگیره. واقعا کمپانی شایسته ایه.
رامتین
۲۹ تیر ۱۴۰۲طراحی بسیار خوبی داره و موتور کاملا قابل تحسین. گرچه نسخه تنفس طبیعیش باید به 200 و توربو به 300 اسب میرسید. کاملا این مورد باید بعد 5 سال تغییر داده میشد.
رامتین
۲۹ تیر ۱۴۰۲طراحی بسیار خوبی داره و موتور کاملا قابل تحسین. گرچه نسخه تنفس طبیعیش باید به 200 و توربو به 300 اسب میرسید. کاملا این مورد باید بعد 5 سال، تغییر داده میشد.
bahman
۲۹ تیر ۱۴۰۲کاش دسته دنده اش بروز تر بود و اون پوشش چرمی دورش رو نداشت و مثل بی ام و از نوع کوچک بود
حسن
۲۹ مرداد ۱۴۰۳سلام نیسان x تریل خیلی زیباتر از این زده همون هم یک کراس اور هست ولی تو همین رنج قیمت میتونید عکسش رو سرچ کنید و ببینید