فیسلیفت پیکاپ مزدا BT-50 چند ماه پیش معرفی شد و حالا آمادهٔ عرضه در بازارهایی مثل استرالیا شده است تا با تویوتا هایلوکس و فورد رنجر رقابت کند.
نسخهٔ جدید پیکاپ مزدا قرار است در چند تیپ مختلف راهی بازار شود که تیپ پایه XS نام دارد و بهصورت تک کابین عرضه میشود. چراغهای جلوی LED، رینگهای فولادی ۱۷ اینچی، دوربین دنده عقب، ترمز هوشمند دنده عقب، نمایشگر لمسی ۸ اینچی و صندلیهای پارچهای از ویژگیها و تجهیزات این تیپ هستند. تیپ XS با یک پیشرانهٔ ۱.۹ لیتری چهار سیلندر توربودیزل به فروش میرسد که ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد.
در تیپ بعدی که XT نام دارد، تجهیزات بیشتری مثل سنسورهای دنده عقب، جک درب پشتی، رینگهای ۱۷ اینچی آلیاژی و دریچههای تهویه برای سرنشینان عقب ارائه میشود. این تیپ همچنین به موتور ۳ لیتری چهار سیلندر توربودیزل مجهز است که ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. برای تیپ XT سامانهٔ چهارچرخ محرک هم قابل سفارش است که با حالت رانندگی مسیر ناهموار و قفل دیفرانسیل عقب همراه است. این تیپ در نسخههای تک کابین و دو کابین قابل خریداری خواهد بود.
تیپ XTR اما صرفاً بهصورت دو کابین عرضه میشود و به رینگهای ۱۸ اینچی آلیاژی، آینههای جانبی تاشو برقی، سیستم ورود بدون کلید، پله رکابهای جانبی، سیستم تهویه دو منطقهای، نمایشگر لمسی ۹ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی و سیستم پایش باد تایرها مجهز است. در تیپ بعدی که GT نام دارد و فقط بهصورت دو کابین چهارچرخ محرک ارائه میشود، امکانات بیشتری مثل سنسورهای پارک جلو، گرمکن آینههای جانبی، استارت از راه دور و صندلیهای چرمی وجود دارد.
بالاترین تیپ این پیکاپ ژاپنی هم SP نام دارد و از رینگهای ۱۸ اینچی مشکی براق و همین رنگ مشکی روی فلاب اسپرت اتاق بار، ریلهای روی سقف و قابل آینههای جانبی بهره میبرد. در تیپ کاور اتاق بار هم بهصورت استاندارد ارائه میشود. در بخش ایمنی، تمام تیپهای مزدا BT-50 بهصورت استاندارد به هشدار ترافیک و ترمز خودکار دنده عقب، سیستم پایش نقاط کور و سیستم تشخیص تابلوهای رانندگی مجهز هستند. برای این پیکاپ بیش از ۱۰۰ لوازم جانبی هم قابل سفارش است که بهطور خاص برای شرایط استرالیا توسعه داده شدهاند.
قیمت پایهٔ مزدا BT-50 برای تیپ XS تک کابین با موتور ۱.۹ لیتری از ۲۲,۷۰۰ دلار آمریکا آغاز میشود درحالیکه قیمت پایهٔ تیپ XT تک کابین محرک عقب ۲۴,۶۰۰ و چهارچرخ محرک ۲۵,۵۰۰ دلار است. نسخهٔ دو کابین این تیپ فقط با پیشرانهٔ ۳ لیتری عرضه میشود و در مدل محرک عقب ۲۶,۹۰۰ دلار و چهارچرخ محرک ۳۱,۹۰۰ دلار قیمت دارد. قیمت تیپهای XTR، GT و SP هم به ترتیب از ۳۹,۲۰۰ دلار، ۴۱,۳۶۰ دلار و ۴۴,۷۰۰ دلار شروع میشود. تحویل مزدا BT-50 جدید در استرالیا از همین ماه با گارانتی پنجساله آغاز میشود.
۱۳ بهمن ۱۴۰۳مفت
مهران میرابوالقاسمی
۱۳ بهمن ۱۴۰۳مزدا عشقه
لامبورگینی
۱۳ بهمن ۱۴۰۳خوش قیمت
JAPAN
۱۳ بهمن ۱۴۰۳چقدر قشنگ و خوش قیمته واقعا ظاهر قشنگ و چراغای قشنگ و فرم بدنه قشنگی داره خیلی خیلی زیباس کاملا مناسب بازار ایرانه متاسفانه اگر بیاد هم باید ۱۰ برابر قیمت اصلیشو بدیم
خوشبحالشون…
net
۱۳ بهمن ۱۴۰۳استرالیا کشور پیشرفته و ثروتمندی و قدرتمندی هست به جای وانت های نیمه لوکس مثل این وانت و هایلوکس باید وانتهای لوکس امریکایی بخرند
بابانوئل
۱۳ بهمن ۱۴۰۳باشه
آرین
۱۳ بهمن ۱۴۰۳اصلا وانت (پیکاپ) لوکس هیچ جوری
تهش همون نیمه لوکس به قول خودت
اینا برای عملکرد بالا و استفاده های سختن
.
۱۳ بهمن ۱۴۰۳جانشین اون فسیل قدیمی بشه بهتره که تو ایرانه.
البته سهم آقایون رو هم باید بدیم که مبلغش خیلی زیاد میشه اگر واردش کنن که هیچ جوره نمی ارزه.
یونس
۱۳ بهمن ۱۴۰۳من همیشه از خودروهای مزدا خوشم میومد تی از لحظهای که داخل یه وانت دو کابین و مزدا ۳ نشستم و این لحظه هم یک مزدای یک کابین مدل ۸۲ دارم ه ازش خیلی راضیم و در امور زندگیم استفاده میکنم و قطعاً اگر این محصول وارد ایران بشه یکی از اولین نفراتی میشم که دنبال آن خواهم رفت چون خاطرات خوشی را با مزدا سپری کردم و سپری خواهم کرد خاطرات من اینگونه بودند که این ماشین به دلیل کیفیت بالا و قطعات با کیفیت خیلی کم من رو تحت فشار قرار میداد تا خودروهای چینی که داشتم درسته چینیها آپشنها و مزایای بهتری دارند ولی قطعاً دوام کمی دارند مزدا از لحاظ دوام مصرف و قدرت یکی از بهترینهاست و برای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه یکی از بهترین انتخابها برای خرید خودرو است هیچگاه از خرید مزدا تردید نکنید حتی نمونههای مدل پایین در ضمن هیچگاه وانت کارا یا کارون میتونن جای مزدا وانت رو بگیرند مزدا وانت دیگه از سال ۹۱ به بعد تولید نشد
رحیم
۱۳ بهمن ۱۴۰۳زیباست و خوش قیمت – اگر چه قابل مقایسه با بسیاری از برندهای دیگه نیست.
تورج
۱۳ بهمن ۱۴۰۳مزدا پیشینه درخشانی داره .خصوصا واحد کنترل کیفیت خوبی داره که کم پیش میاد خودرو مورددار وارد بازار بشه.دوکابینهای قدیم (اداره برقی)نمونهپیکاپهای بادوام وچابک درحدخودش بودن .ماهم محکوم هستیم فقط به تماشای خودروهای روز در وب !!
بابای باران
۱۲ اسفند ۱۴۰۳تورج وانت دو کابین های اداره برق رو خوب یادمه…سال ۶۹ بود که اومدن فکر کنم مشکی هم داشت عجب چیزایی بودن برای اون دوره..تازه بعد سالها ماشین وارد کشور می شد. دبیرستانی بودم آرزو داشتم یکیشو داشته باشم هنوز هم همون آرزو هست و به واقعیت نرسیده.
Aj23
۱۵ بهمن ۱۴۰۳داشتن سابقه درخشان
خوش قیمت بودن
قدرت مناسب
امکانات
از مزیت های این خودرو هست،که اونو در این قیمت بی رقیب می کنه!!!
روح اله
۱۰ اسفند ۱۴۰۳سلام و عرض ادب درسته ماشین های با برند های خوب تو بازار زیاد هستش
اما بنده فقط عاشق مزدا هستم و یکی از مشتریان پر با قرص این شرکت لوکس ژاپنی هستم و عاشق خود ژاپن هم هستم
تجربه بنده از مزدا 323fL مزدا تک کابین 2000و دوکابین 2000 مزدا تیری و مزدا نیو مزدا cx9مزداcx5 ومزدا 6 مزدا 3مدل 2018 داشته ام و قطعا انتخاب من برای همیشه این ماشین لوکس خواهد بود