مزدا

قیمت و مشخصات مزدا CX-30 توربو 2021

مزدا با معرفی کراس اوور کامپکت CX-30 که برادر بزرگ‌تر و شیک‌تر CX-3 است بر تعداد قدبلندان خود افزوده است. اوایل سال جاری بود که این برند ژاپنی نسخه توربوی CX-30 را معرفی کرد. این خودرو ترکیبی از قدرت از بالا و تجهیزات بهتر است. مزدا آن زمان قیمت این مدل را اعلام نکرده بود اما حالا می‌دانیم که قیمت CX-30 2.5 Turbo از ۲۹ هزار دلار شروع خواهد شد.

البته به این قیمت باید ۱۱۰۰ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد. هرچند این خودرو قطعاً باب میل خریداران خواهد بود چراکه دارای تجهیزات استانداری همچون تریم کروم کابین، فرمان و دسته‌دنده چرمی، صندلی‌های جلوی گرم شونده، مونروف برقی و آینه وسط بدون فریم و با تیره شوندگی خودکار است. از جمله ویژگی‌های بدنه نیز می‌توان به رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی، جلوپنجره مشکی براق، ریل‌های سقف آلومینیومی، چراغ‌های جلو و عقب LED و آینه‌بغل‌های گرم شونده اشاره کرد.

مزدا همچنین پکیج‌های پریمیوم و پریمیوم پلاس را ارائه می کند که دومی برای اولین بار در CX-30 عرضه شده و مختص مدل‌های توربو است. قیمت CX-30 پریمیوم از ۳۲۳۰۰ دلار شروع می‌شود و دارای تجهیزاتی همچون سیستم صوتی Bose با ۱۲ بلندگو، صندلی‌های چرمی و فرمان گرم شونده و پدال شیفترها می‌باشد. مدل پریمیوم پلاس هم به مواردی همچون دستیار ترافیک، دوربین ۳۶۰ درجه و… مجهز بوده و قیمت پایه ۳۳۹۰۰ دلاری دارد. سه رنگ جدید قرمز کریستال با قیمت ۵۹۵ دلار، رنگ خاکستری متالیک با قیمت ۴۹۵ دلار و رنگ سفید میکا با بهای ۳۹۵ دلار نیز عرضه شده‌اند.

اگرچه این تجهیزات اضافی خوب هستند اما آنچه باعث جلب‌توجه بیشتر می‌شود پیشرانه توربوی این قدبلند جذاب است. پیشرانه ۲.۵ لیتری توربوی مزدا قدرت ۲۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۳۳ نیوتون متری داشته که البته این عملکرد با سوخت اکتان ۹۳ به دست می‌آید. اگر از سوخت با اکتان ۸۷ استفاده شود قدرت به ۲۲۷ اسب بخار و گشتاور به ۴۲۰ نیوتون متر محدود خواهد شد. تمامی مدل‌های توربوی CX-30 دارای سیستم چهار چرخ محرک مزدا و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک با حالت اسپورت هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. دی جی70

    ۱۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (421 ديدگاه)

    این ماشین اگه ایران بود کی سوار شاسی چینی میشد

    موافقم 107
    مخالفم 2
    1. Ali_x76

      ۱۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1206 ديدگاه)

      اگه یه روز واردات با تعرفه منطقی ( نهایتا ۲۰-۳۰درصد) آزاد بشه، فرداش ایرانخودرو و سایپا باید تخته کنن.
      یه مدت رنو میخواست سایت تولیدی توی ایران بزنه و کل منطقه رو تامین کنه، مدل رنو خزر هم برای ایران در نظر گرفته بود، اما انگار سنگ اندازی کردن تو مسیرش، تا اخر سایتشو توی ترکیه راه انداخت و خزر هم شد آرکانا…

      موافقم 16
    2. Ahmadreza2002

      ۱۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      باید بگی کی کره ای سوار میشد (نه تایید و نه رد میکنم)
      ب لحاظ قیمتی رقیب اوناس نه چینیا

      موافقم 31
      مخالفم 52
    3. مزدا

      ۱۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2097 ديدگاه)

      لامصب چه دلبری میکنه .
      سوار شدنشو نمیخوام فقط از نزدیک ببینمش یه دستی به سر و صورتش بکشم

      موافقم 33
  2. ATa

    ۱۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (146 ديدگاه)

    این طراحی، مصرف سوخت، تکنولوژی با 32 هزار دلار…. اگر انگلیسی آلمانی بود با کلی بنر و تیم تبلیغی 3 برابر بایستی بیشتر پول برای هیچ پرداخت میشد. خوبه تکنولوژی الکتریکی شدن و پتنت دست اروپایی ها نیست وگرنه با چه قیمتی عرضه می شد در قالب تولید محدووود احتمالا !

    موافقم 54
    مخالفم 10
  3. فرشاد

    ۱۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    چه قیمت مناسبی داره
    کاش رد بشی از کوچمون

    موافقم 38
  4. Ahmadreza2002

    ۱۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    همه چیزش اوکیه به جز اون پلاستیک های اطراف
    دیگه خیلی زیادن به نظرم

    موافقم 12
    مخالفم 11
  5. سامورایی از قله فوجی

    ۱۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (715 ديدگاه)

    واقعا نسبت به قدرت و امکاناتی که داره قیمتش خوبه

    موافقم 24
    مخالفم 1
    1. Ahmadreza2002

      ۱۳ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      جا داشت گیرباکس بهتری روش میزاشتن
      شش دنده کمه براش

      موافقم 9
      مخالفم 6
      1. Me

        ۱۴ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (314 ديدگاه)

        گیربکس رو واقعا موافقم
        ژاپنی ها خیلی سخت تن به تغییرات بزرگ میدن
        همین که توربوش کردن خودش یه تغییر بزرگ براشون

        موافقم 10
  6. بهزاد

    ۱۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (4 ديدگاه)

    چه قدر زیباست زبان طراحی مزدا

    موافقم 10
  7. سیدمهران میرابوالقاسمی

    ۱۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (45 ديدگاه)

    مزدا عشقه

    موافقم 13
  8. حالا یکی

    ۱۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (165 ديدگاه)

    مزدا برنامه تبدیل شدن به برند لوکس را داره
    البته که می‌تونه و واقعاً داره حساب شده و عالی کار میکنه.
    بی ادعای با کیفیت

  9. مهرداد كمال

    ۱۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1992 ديدگاه)

    مزدا کار خودشو خیلی سخت کرده
    در آینده نسل بعدی رو چطور بایس طراحی کنه که از این قشنگتر شه

    موافقم 10
  10. زیزیگولو

    ۱۳ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    وقتی حرف از یه کراس ‌اور کامپکت جدید میشه شاید خیلیا علاقه‌ ای نداشته باشن موضوعو دنبال کنن ولی در مورد مزدا CX-30 شرایط فرق میکنه چون طراحی برجسته یه کابین با طراوتو یه شاسی قوی چیزایی نیستن که بشه بسادگی نادیده شون بگیری

  11. حسین وی

    ۱۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (463 ديدگاه)

    سواری هندلینگ شتاب عالی
    همه چی تموم

  12. وحید

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من ۵ ساله مزدا ۳ دارم.با اینک موتور و تکنولوژیش قدیمیه ولی هیچی کم نداره.هر بلایی سرش میاری جواب میده
    حتی باطریشم هنو فابریکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا