مزدا

مزدا CX-9 مدل 2019 با تجهیزات بیشتر و افزایش قیمت جزئی

مزدا کراس‌اوور پرچم‌دار خود یعنی CX-9 را برای مدل ۲۰۱۹ با اضافه کردن تجهیزات بیشتر و کمی افزایش قیمت آماده کرده است. قیمت این کراس‌اوور فول سایز که در ماه سپتامبر راهی نمایندگی‌های فروش خواهد شد، از ۳۲,۲۸۰ دلار برای نسخهٔ دیفرانسیل جلو آغاز می‌شود که ۱۵۰ دلار بیشتر از مدل ۲۰۱۸ است. قیمت پایهٔ نسخهٔ چهارچرخ محرک هم از ۳۴,۰۸۰ دلار شروع می‌شود.

تیپ پایهٔ CX-9 که اسپرت نام دارد به‌صورت استاندارد به رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، شیشهٔ عقب رنگی، چراغ‌های LED، سیستم ورود و حرکت بدون کلید، نمایشگر هفت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، بلوتوث، کنترل تهویهٔ سه منطقه‌ای، ترمز اضطراری خودکار، سیستم پایش نقاط کور و هشدار ترافیک عقب مجهز است. با پرداخت ۱۲۹۰ دلار و سفارش پکیج اسپرت، سیستم کمکی حفظ حرکت میان خطوط، هشدار خروج از خط، چراغ‌ها و برف‌پاک‌کن‌های اتوماتیک، کروز کنترل راداری، گرم‌کن آینه‌های جانبی، تنظیم برقی صندلی راننده و گرم‌کن صندلی‌های جلو هم به خودرو اضافه می‌شود.

تیپ بعدی تورینگ نام داشته و قیمت پایهٔ آن برابر با ۳۵,۳۳۰ دلار است. در این تیپ به‌صورت استاندارد چراغ‌های اتوماتیک، درب صندوق بار برقی، روکش چرم صندلی‌ها، نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و بسیاری از سیستم‌های کمک‌راننده ارائه می‌شود. از این تیپ به بالا کارپلی اپل و اندروید اتو هم قابل سفارش هستند. علاوه بر این، خریداران می‌توانند برای تیپ تورینگ پکیجی بنام پریمیوم را هم با پرداخت ۲۳۹۰ دلار سفارش دهند. این پکیج شامل سنسورهای پارک جلو، مه شکن‌های LED، آفتاب‌گیرهای ردیف دوم، سیستم صوتی پریمیوم Boss و سانروف برقی می‌شود.

تیپ سوم CX-9 اما گرند تورینگ نام داشته و قیمت آن از ۴۰,۸۴۰ دلار آغاز می‌شود. این تیپ به‌صورت استاندارد از تجهیزات بیشتری مانند تهویهٔ صندلی‌های جلو، دوربین دید ۳۶۰ درجه، نمایشگر TFT هفت اینچی در صفحه آمپر، رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی، تریم کرومی بیرونی، ریل‌های روی سقف، گرم‌کن غربیلک فرمان و… برخوردار است.

و نهایتاً بالاترین تیپ یا در اصل پرچم‌دار خانوادهٔ CX-9، تیپ سیگنیچر است. این تیپ برخلاف تیپ‌های قبلی به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز بوده و قیمت پایهٔ آن از ۴۵,۳۶۵ دلار شروع می‌شود. در این تیپ ویژگی‌هایی چون نورپردازی LED جلوپنجره، تزئینات چوبی ویژه، چرم آلکانترا و پوشش چرم غربیلک فرمان ارائه می‌گردد. تمامی تیپ‌های CX-9 به یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربو مجهز هستند که ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک انتقال پیدا می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. حمید

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (20 ديدگاه)

    واقعا عالیه ??

    1. مزدا

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (2096 ديدگاه)

      به ولا ادم گریه اش میاد!! با ۱۳۰۰ دلار چه تجهزیاتی میتونی سفارش بدی اونموقع تو ایران ۱۰۰۰ دلار فقط قیمت چراخای مدل مزدا ۳ هست!!

  2. Ferrari

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1956 ديدگاه)

    عالی

  3. اميرحسين رادفر

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    واقعا رقابت تو این سگمنت( کراس اورهاى متوسط نیمه لوکس) داره به اوج خودش میرسه همه کارخونه ها (به جز ایران خودرو و سایپا) تو این کلاس حداقل یه خودرو شاخص دارن از رقیباى ژا پنیش مثل نیسان ایکس تریل و راو4 اوتلندر و فارستر و … گرفته تا رقیباى کره اى مثل سانتافه و سورنتو و رقباى بى شمار امریکایى و اروپاییش همه و همه این کلاس و به شدت جذاب کردن واقعا جذاب برام که امثال کدوم یکى از این ماشینا تاج پادشاهى این کلاس و میزاره رو سرش .

  4. mps

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (6 ديدگاه)

    این شاهکار تو نظرسنجی موتور ترند آمریکا کیفیتش در حد لکسوس و اینفینیتی تعریف شده.بهترین هندلینگ و پایداری تو کلاس خودش رو داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا