مزدا

بارکش به‌روز مزدا: BT-50 فیس‌لیفت

مزدا تیزری از پیکاپ BT-50 فیس لیفت را منتشر کرده است. این خودرو به زودی در استرالیا معرفی خواهد شد.


مزدا می‌گوید پیکاپ BT-50 2018 تغییر قابل‌توجهی در بخش جلو خواهد داشت و این امر باعث می‌شود ابهت خودرو در جاده دو چندان شود.


این خودروساز ژاپنی همچنین سپر جلوی جدید، مه شکن‌های متفاوت و ورودی‌های هوا و فلاپ جلوی جدیدی را روی BT-50 نصب کرده است. به تمامی این موارد باید یک جلوپنجره متفاوت را نیز اضافه کرد.


مدیر مزدای استرالیا درباره این پیکاپ می‌گوید:

کلاس خودروهای کاربردی در استرالیا اولویت بسیار مهمی برای مزدا دارد. ما همیشه به دنبال بهبود محصولات خود بوده و می‌خواهیم از نظر مشتریان جذاب و رقابتی باشیم.

او ادامه می‌دهد:

این به‌روزرسانی باعث می‌شود BT-50 خودرویی قوی‌تر و خشن‌تر باشد. ما می‌دانیم مشتریان استرالیایی به دنبال چنین ویژگی‌هایی هستند.


مزدا BT-50 علاوه بر تغییرات ظاهری دارای تجهیزات و سیستم‌های کمک راننده جدید در تریم های مختلف خواهد بود.

این پیکاپ همچنان از پیشرانه ۵ سیلندر ۳.۲ لیتری توربو دیزل استفاده خواهد کرد.

توجه: به‌جز تصویر اول، سایر تصاویر مربوط به مدل فعلی BT-50 می‌باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    نکته قابل ذکر اینه که bt 50از پلتفرم و قوای محرک فورد رنجر استفاده میکنه,
    و بهمن خودرو میتونه اینو وارد کنه

    1. CNA

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (235 ديدگاه)

      ولی ظاهرش افتضاحه

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. F۲۲RAPTOR

        ۲۳ فروردین ۱۳۹۷
        سوابق: (2622 ديدگاه)

        البته سلیقه ای هست بنظر من فقط چراغ عقبش اون قسمتی که روی درب محفظه بار ،یه تیکه اضافه س

  2. سیامک

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (32 ديدگاه)

    یه لحظه ترسیدم! گفتم نکنه این وانت مزدا های تو تهران رو قراره بگیرن فیس لیفت کنن

  3. NAVID۰۰۹۸

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    یه مدل ۸۹ از بهمن موتور در همان سال صفر کیلومتر خریدیم برای شرکت .
    تا الان چیزی حدود۳۸۰ هزار کیلومتر راه رفته و تا حالا بجز موارد مصرفی مثل روغنها و فیلترها چیزی عوض نشده و جالبه براتون بگم که ظرفیت حمل بارش ۱۰۰۰ کیلوگرمه ولی ما بخاطر شرایط شرکت تا ۱۸۰۰ کیلوگرم هم بارش میزنیم و تا حالا آخ هم نگفته و از همه جابتر مشتری دنبال مدلهای زیر ۹۰ میگرده و خریدار فراوون داره به خاطر موتور و گیربکس ژاپنی اصل که مستقیم از ژاپن وارد میشد و جالبتر اینکه با اینکه وانته ولی سواریش و مصرف سوختش از خیلی از سواریهای ایرانی بهتره

    1. F۲۲RAPTOR

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (2622 ديدگاه)

      چون بعد نود فورد اجازه نداد مزدا به ایران موتور بفروشه،ناچار موتور ۲ لیتری چینی نصب شد و موتور روآ۱۷۰۰ ،در نتیجه کارا متولد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا