مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹ با ظاهری جدید و متمایز معرفی شده و هماکنون میتوان نسخهی سدان آن را با استفاده از پیکربندی آنلاین زیر و رو کرد. شایان ذکر است هنوز مشخصات و جزئیات مربوط به قیمتگذاری نسخه هاچبک مزدا ۳ منتشر نشده است. با سفارش تمامی وسایل جانبی و آپشن ها، قیمت مدل فول پریمیوم این خودرو به ۳۰۹۴۰ دلار میرسد.
مدل پایهی مزدا ۳ سدان که از نوع دیفرانسیل جلوست قیمت آغازین ۲۱۹۲۰ دلاری دارد. فعلاً این خودرو با پیشرانهی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی که قدرت ۱۸۶ اسب بخاری و گشتاور ۲۵۲ نیوتون متری دارد عرضه میشود. یک گیربکس ۶ سرعته دستی هم تنها انتخاب خریداران است. برای استفاده از سیستم چهار چرخ محرک باید نسخههای فول تر را انتخاب کنید. تریم Select مزدا ۳ مجهز به سیستم چهار چرخ محرک حداقل ۲۴۹۲۰ دلار آب میخورد.
اما مدل فول پریمیوم با بهای ۲۷۴۲۰ دلاری برای نسخه استاندارد و بهای ۲۸۸۲۰ دلاری برای نسخهی چهار چرخ محرک در دسترس است. این خودرو از تجهیزاتی مناسبی همچون چراغهای جلوی LED، مونروف، پوشش چرم کابین، هدآپ دیسپلی، صندلیهای برقی و سیستم صوتی با ۱۲ بلندگو برخوردار میباشد. از جمله سیستمهای کمکراننده و ایمنی مزدا ۳ پریمیوم هم میتوان به پایش نقاط کور، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.
5 رنگ بدنهی آبی، مشکی، سفید، خاکستری و قرمز نیز در دسترس هستند که البته دو رنگ اولی بدون هزینهای اضافی قابل انتخاب میباشند اما برای سه رنگ دیگر باید هزینهی جداگانهای پرداخت کرد. پوشش چرم سفید یا مشکی هم برای کابین ارائه شدهاند.
وسایل جانبی زیادی هم قابل انتخاب هستند که از جملهی آنها میتوان به پد شارژ بیسیم با قیمت ۲۷۵ دلار، رکابهای داخلی نورانی با بهای ۴۲۵ دلار، کفپوشهای چهارفصل ۱۵۰ دلاری، گارد سپر عقب ۱۰۰ دلاری و آینه وسط با تیره شوندگی خودکار (۳۷۵ دلار) اشاره داشت.
مزدا با اضافه کردن پیشرانهی ۲ لیتری سوپرشارژردار اسکای اکتیو ایکس به مزدا ۳ انتخابهای مشتریان را گسترش خواهد داد. این پیشرانه فعلاً در آمریکا عرضه نمیشود اما ظاهراً در اروپا با قدرت ۱۷۸ اسب بخاری قابل سفارش است.
hamid
۷ فروردین ۱۳۹۸نمایشگرش رو جای خوبی نزاشته زاویه دیدش هر چقدر هم که درست باشه بازم طراحیش تو ذوق میزنه
ولی ما بقی طراحی خارجی و داخلیش عالیه
حسین وی
۷ فروردین ۱۳۹۸این صفحه نمایش چون تاچ نیست
نیازی ندیده که دمه دست بزاره
اتفاقا برعکس خیلی از شرکت ها که رو داشبورد میزارن و باعث میشن راننده سرشو خم کنه این به نظرم خیلی بهتر و اگونومیک تر هست
شاهين
۷ فروردین ۱۳۹۸به خدا که مُفته، ۳۰ هزار دلار! فکر کن حقوقتم اونجا ماهی ۲ -۳هزار تا باشه، یعنی پول یه سال کار کردنت میشه! امید به زندگی یعنی این!
محمد
۷ فروردین ۱۳۹۸تازه اگه خیلی دوسش داشته باشی خرید های قسطی ب شدت بی ضرر هم هست
لیزینگ هم خیلی خوبه
NAVID۰۰۹۸
۷ فروردین ۱۳۹۸وای که چه تیپی داره این ماشین?
sina
۷ فروردین ۱۳۹۸مزدا سیاست خوبی رو پیش گرفته و بخاطر عدم داشتن بازوی لوکس ساز مثل تویوتا، هوندا و نیسان رو به عرضه محصولات نیمه لوکس با اپشن های بیشتر اورده.
البت خب در مقابل آکورا داره لوکس هایی با قیمت در همون محدوده عرضه میکنه.
برای مثال قیمت سدان ILX با مزدا سه تو یه رنج هست.
باس صب کنیم و ببینیم کدوم استراتژی تو امریکا برنده میشه.
ضمنا موتور1 مزدا سه رو بررسی کرده. امیدوارم دوستان پدالی پوشش بدن مطلبش رو
محمدامین مقدم
۷ فروردین ۱۳۹۸مزدا 3 از آن دسته خودروهایی که ارزش آن ها در مقایسه با قیمت آن ها بسیار عالی اند . از نظر بنده خودروی کاملی هست .مدل تمام پریمیوم با قیمت بسیار عادلانه و منصفانه
Abbas
۸ فروردین ۱۳۹۸چرا مزدا بی نقصه؟مگه میشه یه برند اقتصادی تا این حد سطح بالا بزنه،این ماشین تو هیچ موردی کم نداره،فقط با یه نگاه به عکس کابینش حساب کار دستت میاد