مکلارن GT توسط خودروساز بریتانیایی بهعنوان یک گرند تورر به بازار عرضه شده است اما ترکیب موتور وسط آن موجب شده تفاوتهایی با گرند توررهای سنتی مثل فراری GTC4 داشته باشد. ازآنجاییکه در GT موتور دقیقاً پشت بخش سرنشینان قرار گرفته است، مکلارن برخلاف فراری چهارنفره، ظرفیت حمل تنها دو نفر را دارد. علاوه بر این، صندوق بار اصلی GT مستقیماً روی پیشرانه قرار دارد که هرچند از لحاظ عددی بسیار بزرگ است اما نمیتواند بهاندازهٔ صندوق GTC4 کاربردی باشد.
اما اگر مکلارن GT خودرویی موتور جلو بود و مثل فراری استایلی شوتینک بریک مانند داشت، چه شکلی میشد؟ در پاسخ به این سؤال رندرهایی طراحی شده است که در اینجا مشاهده میکنید. با قرارگیری پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی خودرو در قسمت جلو، طراح توانسته است سقف را گسترش دهد تا فضای کافی برای نصب دو صندلی کوچک در پشت صندلیهای جلو فراهم گردد که برای نشستن دو کودک مناسب خواهد بود. طراحی شوتینگ بریک همچنین افزایش ظرفیت صندوق بار را هم به همراه داشته و GT را به خودروی کاربردیتری تبدیل کرده است.
طراحی جدید بخش عقبی GT همچنین امکان بازطراحی این قسمت را هم فراهم کرده است و حالا چراغهای عقب به سمت بالا ادامه یافته و در طرفین شیشهٔ کوچک عقب جای گرفتهاند. چراغ ترمز سوم هم در لبهٔ اسپویلر نصب شده است. بااینحال مکلارن برخلاف رقبای خود یعنی فراری و لامبورگینی، علاقهای ندارد از تعهد خود به سوپراسپرتهای موتور وسط فاصله بگیرد که این یعنی بعید است خودرویی مثل این رندرها روزی در خط تولید مکلارن دیده شود.
Saeed
۱۶ مهر ۱۳۹۸WTF???!!!!!????
AMANTE
۱۶ مهر ۱۳۹۸یکی از بدترین رندر ها برای یک خودرو گرند تورر، با کمی حوصله و ظرافت و دقت میتونست رندر بهتر و جذاب تری طراحی کنه.
برای بخش آخر چرا که نه با الکتریکی شدن محصولات آینده اش میتونه یه گرند تورر به سبک فراری GTC 4 در سبد محصولات مکلارن قرار بگیره.
ایمان
۱۶ مهر ۱۳۹۸جرمی کلارکسون بهترین خودروهای سال ۲۰۱۹ از نظر خودش رو انتخاب کرده ؛ مثل همیشه انتخاب های دقیق و ظریفی داشته ??