مک لارن

موج سهمگین محصولات جدید مک لارن تا سال 2025

مک لارن هم‌اکنون دارای سبد محصولات کاملی از خودروهای اسپورت، کانورتیبل و گرند توررهایی است که مشتریان زیادی را به خود جذب کرده اما این کمپانی می‌خواهد در هفت سال آینده طیف وسیع‌تری از محصولات را عرضه کند. بنا به برنامه تولید محصولات جدید این برند که تا سال ۲۰۲۵ می‌باشد، مک لارن برنامه‌هایی برای معرفی ۱۸ محصول جدید تا این سال را دارد. این برنامه تجاری همچنین توجه ویژه‌ای به بحث الکتریکی سازی داشته و از قوای محرکه هیبریدی استفاده خواهد شد. مک لارن تلاش دارد تا از سیستم باتری‌ای استفاده کند که اجازه می‌دهد خودرو برای رانندگی در پیست ۳۰ دقیقه برد داشته باشد.


از جمله محصولات جدید این خودروساز می‌توان با جانشین آینده P1 اشاره کرد. خبرهای پیشین نشان می‌دهند که این خودرو با کد هایپر GT BP23 شناخته می‌شود در حال توسعه بوده اما نسخه نهایی نام دیگری خواهد داشت. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند این کوپه‌ی سه‌نفره حداکثر سرعت ۳۹۱ کیلومتر در ساعتی داشته و کمی سریع‌تر از مک لارن F1 می‌باشد. مک لارن تنها ۱۰۶ دستگاه از این خودرو را خواهد ساخت و قبلاً مشتریان این هایپرکار ۲.۵ میلیون دلاری را رزرو کرده‌اند. تولید این هایپرکار جدید از اواخر سال ۲۰۱۹ شروع خواهد شد.


با هجوم محصولات جدید مک لارن به بازار این برند معتقد است فروش شرکت با افزایش ۷۵ درصدی به ۶ هزار دستگاه در سال خواهد رسید. این کمپانی به دنبال گسترش بازارهای خود بوده و در حال بررسی ورود به روسیه، هند و اروپای مرکزی و شرقی است. همانند امروز تمامی خودروهای اسپورت مک لارن در تأسیسات ووکینگ انگلستان روی خط تولید خواهند رفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. shirko

    ۲۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    بسیار برند خوشنامی داره ، تو این سال ها واقعا شده یه رقیب سرسخت برای فراری و لامبورگینی

    1. unas

      ۲۴ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      هیچ پُخی نیس !

  2. مهدی

    ۲۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    فراری سلطان سوپر اسپرت
    488
    512
    812
    250
    لافراری
    انزوووو
    و
    .
    .
    .

    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۲۴ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      خب که چی الان؟؟
      ربطش دقیقا چی بود این وسط؟?
      ..
      ..
      البته این برنامه یخورده مفصل تره.
      بحث این هم هست که از یک پیشرانه توربو 6 سیلندر با ترکیب هایبریدی ممکنه استفاده کنن.
      به جز بحث هایبریدی هم مک لارن رویه سطح جدیدی از آینده ی رانندگی هم تمرکز کرده و از اهدافش،استفاده از تکنولوژی رانندگی خودکار سازگار با این برند- بالا بردن سطح امنیت سایبری -به روز رسانی های از راه دور نرم افزاری و …..
      همچنین قول داده شده سیستم باتری های آینده مک لارن سبک ترین-سیستم شارژ فوق سریع و همچنین قدرت بسیار بالا در خور پرفورمنس محصولات مک لارن داشته باشن.
      و همینطور قراره تعداد شبکه های خرده فروشی مک لارن از 86 به 100 تا سال 2025 برسه.
      ..
      جای شکرش هم باقیه که باز هم خبری از شاسی بلند تو برنامشون نیست.

      1. الف.ی

        ۲۴ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (1765 ديدگاه)

        توسعه یک موتور 6 سیلندر توربو هیبریدی برای مکلارنی که همیشه از وی 8 استفاده کرده،‌ به نظر من نوعی اعلان مستقیم موضوع موتورسازی برای فرمول یکه
        خیلی دوست دارم تا قبل از 2021 که قوانین موتوری عوض بشن، مکلارن هم موتور خودش رو بسازه

        1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۲۴ تیر ۱۳۹۷
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          البته خیلی بعید به نظر میرسه ساخت موتور فرمول1 توسط مک لارن چون در حال حاظر تاسیساتی برای این کار ندارن.
          این عرب های مک لارن هم که نشون دادن برخلاف بقیه شون اهل ولخرجی اصلا نیستن.
          برای این کار مک لارن باید اول موتورهای جاده ایشو خودش بسازه و بعد به فکره فرمول یک و.. باشه.
          نمیدونم شاید دلیل همکاری مک لارن با شرکت Grainger& Worral در حوزه ی ریخته گری نشون از ساخت پیشرانه داره.
          به هر حال باید منتظر موند.

        2. Ferrari

          ۲۴ تیر ۱۳۹۷
          سوابق: (1956 ديدگاه)

          پدر مکلارن رو دراوردن چند هفته پیش تو محله خودرو خبری منتشر شد که مهندسان مکلارن به شدت از تیم ناراضی هستن مهندسه که نخواست اسمش فاش بشه گفت مثل سگ داریم کار میکنیم در جواب به ما شکلات میدن
          ابرو برای تیم نذاشتن یه مشت بی خاصیت تو تیم جمع شدن از اون زک براون و اون عربه گرفته تا اریک بولیر حتی فرناندو الونسو و استافل وندورن به هیچ دردی نمیخورن زک براون گفته ۲۰۲۱ هم انتظار نداشته باشین برای سکو بجنگیم نمیخواستم حرف مسابقات رو اینجا بزنم کفتی موتور خودشو بسازه گفتم بدونی اوضاع تیم مکلارن خیلی خوب نیست قبلا یه شاسی داشتن ازش حرف بزنن الان اونم ندارن حالا تصور بکن بحث موتور هم اضافه بشه منظور از نظر زیاد بودن کار هستش بودجه بالایی هم میخواد امسال مرسدس و فراری به ترتیب ۴۵۰ میلیون و ۴۳۰ میلیون بودجه تحقیق و توسعه داشتن فقط تحقیق و توسعه هزینه ساخت ماشین و دستمزد کارکنان و رانندها رو حساب نکردم فقط تحقیق و توسعه درحالی که مکلارن ۲۵۰ میلیون بودجه اختصاص داد ردبول ۳۵۰ میلیون

    2. ا.سد.مرتضی

      ۲۴ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (111 ديدگاه)

      میدونم از رو تعصب قبول نمیکنید ولی هم فراری هم لامبو مالید !!!
      مخصوصا لامبو ؛ دیگه هیچ حرفی هیچ حرفی نمیزاره تا الان فقط جلو یه محصولش کم می اوردن اونم 720 بود ( حالا p1 به کنار ) از الان به بعد باید جلوش تعظیم کنند این رو من نمیگم مسابقات و درگ ها نشون داده
      خیلی امید وار بودم این طور باشه دوستان ولی باور کنید با دیسلایک و تعصب چیزی عوض نمیشه

      1. ساسان

        ۲۴ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (1047 ديدگاه)

        همه شرکتها درتلاش برای اراعه ی بهترین محصول هستن.چه فراری چه مکلارن چه لامبورگینی چه پورشه طیف طرفداران و مشتریهای خاص خودشونو دارن. قطعا”سیاست گذاریهای لامبو با مکلارن و مکلارن با فراریو..فرق داره .
        یکیشون تو فرمول یکه اونیکی درحال تلاش برای شکستن نوربرینگه. یکی رو موتورهای تنفس طبیعی تمرکز کرده و برنامش ترکیب متورهاش با هیبریدی هست یکی رو توربو تمرکز کرده. یکی رو سبک سازی آلیاژهاش.
        یکم هیجانزده کامنت ندیدم قشنگتر میشه.
        اجازه بدیم درطول زمان از رقابت خودرو سازها لذت ببریم.
        موفق باشید

      2. joojoo

        ۲۴ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (276 ديدگاه)

        حرفت موقع معرفی SVJ خیلی شنیدن داره…
        آی بخندیم….
        آی بخندیم
        لامبو با 760 اسب قدرت، رکوردش تو400 متر از 720 بهتر شده(9.96 چنتناریو جلوی 9.98 مدل 720 البته به صورت غیر رسمی)
        فک کن SVJ با 790 اسب چه بلایی سر این ماشین میاره. 720 هیچی نیست جز یه ماشین که برای نشون دادن خودش، مجبوره با بقیه کل کل کنه……
        کسی الان 650s یا mp4 رو نامی ازش میبره؟؟؟؟
        مورسیه لاگو و کانتاش و میورا چطور؟؟؟
        و خب….سال 2020 یا 2021 که جانشین آونتادور معرفی بشه، اونوقت دیدن داره قیافه ی طرفدارای برندی که فقط به درگ ماشیناش دلخوشن

        1. الف.ی

          ۲۵ تیر ۱۳۹۷
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          فقط درگ نیست دوست من
          وقتی مکلارن سال ۲۰۱۶ عنوان best driver’s car champion رو از موتورترند دریافت کرد یعنی فقط درگ نیست
          مکلارن ها معروفن به سوپر اسپرت هایی که رانندگی باهشون آسونه
          تو پیست big willow موتورترند، خیلی وقت پیش، اگر درست یادم باشه زمانی که رکورد نوربرگ رینگ دست ۹۱۸ بود، مکلارن ۶۷۵ ال تی رو تست کردن که با اختلاف کم دومین زمان سریع پیست رو زد. زمان یک هم مال ۹۱۸ بود.
          چند تا مقاله در مورد مکلارن بخونید نظرتون در بارش عوض میشه
          لامبو و فراری و مکی همه کارشون درسته و قطعا اس وی جی خودروی دردسرسازی برای رقباش خواهد بود
          شتاب عامل بسیار مهمیه. الاخصوص تو این کلاس
          صفر تا سیصد ۷۲۰ اس فقط ۱۹ ثانیه است
          خیلی مهمه
          حالا من از شما که طرفدار لامبو هستید و قاعدتاً اطلاعاتتون تو این زمینه از من بیشتره سوالی دارم
          تو اس وی جی هم از ALA استفاده میکنن؟

        2. ساسان

          ۲۵ تیر ۱۳۹۷
          سوابق: (1047 ديدگاه)

          الف.ی
          بله. طبق گمانه زنی های نشریات تغیرات حاصله اینجوریه:
          ازalaبه صورت پیچیده تر از پرفورمانته استفاده شده.قدرت 790تا800تخمین زدن. وزن خودرو کمتره. کلاج کماکان تک کلاجست ولی با بازنگریهای سنگین.
          تغیرلت آیرودینامیکی زیادیم روی بدنه انجام شده. احتمالا”600عدد بیشتر ساخته نخواهد شد.
          اواخرماه آتی احتمالا” میبینیمش.مدتهاست منتظرشیم.

        3. الف.ی

          ۲۵ تیر ۱۳۹۷
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          خیلی ممنون سامان جان

        4. joojoo

          ۲۵ تیر ۱۳۹۷
          سوابق: (276 ديدگاه)

          آقای الف ی……
          شما با صحبت هاتون کاملا حرف منو تایید کردید…
          اولا در مورد اون سوالتون بگم که ALA مشخصا توی این محصول استفاده میشه….و باز هم مشخصا خیلی بهینه تر از ALA توی پرفورمانته خواهد بود…
          ثانیا شما توی صحبت هاتون باز هم به آمار و ارقام استناد کردید…..
          چرا هیچ وقت طرفدارای مکلارن توی حرفاشون نمیتونن از آمار و ارقام و نشریات چشم پوشی کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و همش به اونا استناد میکنن؟؟؟؟؟ این سوال خیلی مهمیه….
          گفتید که مکلارن معروفه به سوپر اسپرت سازی که خودروهاش برای رانندگی آسونه….در اونصورت باید فراری که دست برتر رو داشته باشه….و داره….488 از نظر دینامیک رانندگی فوق العاده روان تر و در عین حال لذت بخش تر از 720S و 570S عمل میکنه…….
          اما چیزی که باعث میشه همه لامبو رو دوست داشته باشن اینه ک فوق العاده وحشی و رام نشدنیه….یعنی ذات یه سوپر اسپرت خشن ایتالیایی رو کاملا به نمایش میذاره….شما توی موتور ترند تو سری ایگنیشن، قسمت لامبورگینی آونتادور SV رو نگاه کنید…….کاملا براتون مشخص میشه که چرا لامبو اینقدر محبوبه….
          یه مثال دیگه براتون میزنم
          توی سری قبلی تاپ گیر…..ریچارد هموند وقتی 458 رو بررسی میکنه اعتراف میکنه که 458 خودروی فوق العاده ایه اما ب پای گایاردو(گالاردو) نمیرسه چون گایاردو کاراکتر خاصی رو بروز میده که فراری نمیتونه اونکارو بکنه….فراری فقط یه ماشین عالی برای رانندگیه حتی از گایاردو هم رانندگی باهاش روون تره…..اما لامبو یه ماشین عالی برای لامبو بودنه……..وحشی….رام نشدنی….
          مک لارن که رویه ی فراری رو در پیش گرفته اما به خاطر اینکه پرستیژ فراری رو نداره و ماشیناش به اندازه ی فراری پالایش شده نیستند……مجبوره به آمار و ارقام تکیه کنه……
          اما هیچ وقت شما نمیبینید کسی لامبو رو به خاطر آمار و ارقام دوست داشته باشه

        5. unas

          ۲۵ تیر ۱۳۹۷
          سوابق: (1858 ديدگاه)

          joojoo جان
          کمتر تایپ کن ؛ بیشتر فکر کن !!!

  3. Cristiano Rolambo

    ۲۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    1000 تا محصول هم که بده بیرون بازم پورشه ، فراری و بنز هستن که حرف اول رو در موتوراسپرت میزنن

    1. Cristiano Rolambo

      ۲۴ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      این نظر شخصی من بود
      در خارج از دنیای موتوراسپرت و در بحث سوپراسپرت های شهری هم قبول دارم مک لارن کارش خیلی درسته اما من لامبورگینی ، پورشه ، فراری ، بنز و کوروت رو بیشتر دوست دارم

      1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

        ۲۴ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (2855 ديدگاه)

        بنز مگه تو موتوراسپرت هم فعالیت داره؟؟؟
        معرف ترینا همین لمانز و اف1هستش.
        تیم فرمول یکشون که اونم تکلیفش معلومه دیگه.
        تو مسابقات ایندی؟؟
        فرمول e؟؟
        ((الف ی یه موقع هدشاتم نکنیا!!))
        ..
        اصلا من نمیدونم این کامنت ها چیه تو صفحه ی مک لارن.
        یکی میاد میگه فراری سلطان سوپراسپرت سازا.
        یکی هم عینه شما خیلی بی ربط میاد میگه اگه مک لارن 1000 محصول بده بیرون و….
        اصلا ربطش چیه؟؟

        1. Cristiano Rolambo

          ۲۴ تیر ۱۳۹۷
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          دانیال جان ، عزیزکم ؛ واسه بیان نظر شخصی خودمون باید از شما اجازه بگیریم؟
          شما بیا زیر همین کامنت من هر جوابی دوست داری بده اصلا بگو داری چرت و پرت میگی اما اینکه حق نظر دادن بقیه رو زیر سوال ببری خیلی بچگانست!

        2. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۲۴ تیر ۱۳۹۷
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          عینه این میمونه که مثلا زیر پست پورشه من بیام بگم،مثلا فرانسه مهد اسپرت سازی دنیا!!!
          بحث این نیست که کی نظر بده کی نده،بحث سر موضوع بی ربطه.
          کامنت دومیت ربط داشت و نظر شخصیت بود ولی اولی….
          به هر حال خوش باشی.

        3. الف.ی

          ۲۵ تیر ۱۳۹۷
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          عزیزی دانیال جان
          حرف حق جواب نداره
          فعالیت موتوراسپرت مرسدس به فرمول یک و دی تی ام محدود میشه
          اما این رو هم بدون که تیم فرمول یک مرسدس، اگر یادم باشه، سال پیش به عنوان بهترین تیم یا منظم ترین تیم ورزشی سال انتخاب شد
          در مورد مکلارن هم کاملا درست میگی
          درکت میکنم
          خودم طرفدارشم

        4. MclarenGTR

          ۲۵ تیر ۱۳۹۷
          سوابق: (1152 ديدگاه)

          دانیال جان این دوستمون خواست یه چیزی گفته باشه… ما هم عادت کردیم به این کامنت های ***

  4. مهدی

    ۲۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    کلا هم طراز فراری و پورشه نیست

  5. ایمان

    ۲۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    حق به جانب آقا دانیال هم هست
    ایشون طرفدار دوآتیشه مکلارن هستن
    ولی در ایران خیلی طرفدار نداره برعکس فراری
    باید قبول کرد که مکلارن در سوپراسپرت عالی کار کرده
    پورشه فراری لامبورگینی و مکلارن باعث پیشرفت هم هستن

    1. MclarenGTR

      ۲۵ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (1152 ديدگاه)

      یه چند سال دیگه طرفدارای مکلارن خیلی زیادتر میشن….قبلا مکلارن اصلا طرفدار نداشت به خاطر فقدان اطلاعات مردم که فقط اسم چند تا برند رو شنیده بودن…ولی الان بعد 3 الی 4 سال انقدر شناخت پیدا کردن که توی شبکه های اجتماعی مکلارن به یکی از محبوبت ترین ها تبدیل شده و تعدادشون داره زیاد میشه چون دارن به واسطه همین شبکه های اجتماعی اطلاعاتشون بالا میره که فقط اسم 4 تا برند مثل بنز و بی ام و و فراری و لامبورگینی بلد بودن ولی حالا با اطلاعات نظر میدن منتها این وسط مثل دوستانی که اینجا نظر گذاشتن فراری سلطان و پورشه کینگ و لامبو خدا و … همچنان سرشون مثل کبک زیر برف هست و ادعاشون میشه که از دنیای خودرو چیزی حالیشونه ولی با اینکه سال هاست تو سایت پدالن همچنان…
      والا ما طرفدارای مکلارن هیچوقت زیر مطلب فراری و پورشه و لامبورگینی از این چرت و پرتا نگفتیم!

      1. Ferrari

        ۲۵ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (1956 ديدگاه)

        اتفاقا گفتین یادتون نمیاد الان

      2. مهدی

        ۲۵ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (1739 ديدگاه)

        جسارتا چرا رو هوا حرف میزنی؟ قبلا اگر مکلارن طرفدار نداشت و خیلی ها نمیشناختنش چون تقریبا وجود خارجی نداشت. دهه نود یه محصول داد بیرون و متضرر شد و فعالیتش صرفا تو موتور اسپرت بودپس مشکل از عدم اطلاعات مردم نبود چون مردم طرفدار چیزی که وجود نداره نمیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا