مک لارن

رونمایی از مدل‌های خاص مک لارن 570S

مک لارن 570S با قدرت ۵۶۲ اسب بخاری هم‌اکنون با تریم های قرمز، مشکی، سفید، نارنجی و خاکستری که ساخته و پرداخته‌ی طراحان شرکت هستند به بازار عرضه می‌شود.

mclaren-570s-design-editions
مک لارن به تازگی ۵ مدل جدید مخصوص از سوپرکار خود را رونمایی کرده است. این ۵ خودرو بخشی از طیف محصولات دیزاین ادیشن مک لارن می‌باشند. هر مدل ترکیب خاص رنگ، رینگ، مواد بکار رفته و کابین خود را داشته تا از دیگر مدل‌ها متمایز گردد.

mclaren-570s-design-editions-01
تا الآن مک لارن تنها تصاویر مدل دیزاین ادیشن ۱ را منتشر کرده است. این خودرو با رنگ قرمز Vermillion برجسته به همراه رینگ‌های ۵ پره‌ی خاص، کالیپرهای ترمز قرمز و خروجی‌های اگزوز مشکی عرضه شده است.

mclaren-570s-design-editions-04
داخل کابین به منظور هماهنگی با کلیت خودرو شاهد بکار گرفته شدن رنگ قرمز هستیم. صندلی‌ها با پوشش چرم ناپای قرمز و آلکانترای مشکی احاطه شده‌اند و داشبورد و غربیلک فرمان نیز با چرم دو رنگ قرمز-مشکی پوشانده شده‌اند.

mclaren-570s-design-editions-06
اگر رنگ قرمز را دوست ندارید شاید دیگر رنگ‌ها نظر شما را به خود جلب کنند. مدل‌های دیگر همان‌طور که گفته شد از تِم مشکی، سفید، خاکستری و نارنجی استفاده می‌کنند.

mclaren-570s-design-editions-02
انتخاب هر یک از این خودروها اضافه بهای ۸۵۰۰ پوندی در پی خواه داشت درحالی‌که سفارش موارد بهبود یافته‌ی شخصی هزینه‌ای بیشتر را به مالک تحمیل خواهد کرد.
هم‌اکنون ثبت سفارش این خودرو را انجام می‌گیرد و مالکان می‌توانند خودروهای خود را در سال ۲۰۱۷ تحویل بگیرند.
مک لارن 570S یکی از سوپرکارهای مورد علاقه‌ی نشریه‌ی اتواکسپرس بوده و عنوان خودروهای پرفورمنس سال ۲۰۱۶ این نشریه را بدست آورده است.

mclaren-570s-design-editions-05
این خودرو که بهای آغازین ۱۴۶۱۵۰ پوندی دارد زیرساختی سبک‌وزن از فیبرکربن داشته و از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی مک لارن با قدرت ۵۶۲ اسب بخاری استفاده می‌کند. این قدرت از طریق گیربکس ۷ سرعته ی دوکلاچه به چرخ‌های عقب فرستاده می‌شود. ۳.۱ ثانیه طول می‌کشد تا این خودرو از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

منبع: autoexpress

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. رامکال

    ۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (594 ديدگاه)

    جون جوووووون آخ جون
    جونمی جوووووون
    نیکو رزبرگ مرد نیک روزگار قهرمان شد.
    مجید مهران رضا میلاد…… بیارید باقلوا رو آخ که خیلی چسبید.
    آقای چندش هم هرچی سعی کرد که با موذی گری نیکو رو بندازه بین عقبیاش نتونست که نتونست. آخ که آدم چقدر میتونه بد جنس باشه که وقتی دستور تیمی واسش میاد علنا اون رو رد میکنه و میگه که واسم قهرمانی مهمتر از اخلاقه.
    بنده خدا صباغ هم با وجود ایم که طرف ال اچه نتونست چشمشو روی گنده کاری مستر نچسب ببنده و بارها به این نکته اشاره کرد.

    1. امپراتور لامبورگینی

      ۷ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      تبریک میگم …

      راستش برای من انگلیسی بودن یا آلمانی بودن راننده ها مهم نیست
      اصلا از شخصیت همیلتون بدم میاد !!
      به انگلیسی بودنش هم ربطی نداره…هر چند مشخصه اصلا همیلتون از خانواده ی مهاجران بوده ….

      مثال میگم…
      روزبرگ و عشق همیشگی من یعنی شوماخر خیلی انسان های متواضع و فروتنی بودن.
      شوماخر همیشه با خودروهای ارزون فیات در حال تردد دیده میشد.
      مرد اخلاق بود
      نیکو روزبرگ بهترین ماشینی که خریدC63 AMG بود…

      اما همیلتون در موسیقی و ر قص و ساز و آواز و رپ و پاگانی سواری و … همه خودشو قاطی میکنه که منم هستم !!

      1. (new great britain(king mclaren

        ۷ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (2855 ديدگاه)

        من یه تبریک هم میگم به سباستین فتل.
        به خاطر اینکه فکر میکنم اولین مسابقه ای بود که فحش نداد.?
        واقعا باید یه جایزه هم به ایشون به عنوان بی تربیت ترین راننده اهدا کنن.
        یعنی واقعا مسابقه ای نبود که ایشون فحش نده و بووووووووووق به صدا در نیاد.(به جز این مسابقه)

      2. Ferrari Huayra Sv

        ۷ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (479 ديدگاه)

        مجید خان کاملا بات مخالفم.
        بیشتر چیزی که شما بش میگی تواضع. به نظر من ریا هست.
        من عاشق کسانی هستم که وقتی انسان بزرگی میشن.بدون حسادت و تواضع(ریا) رفتار میکنند.
        و فریاد میزنن که من منم یه اسطوره…..
        شوخی و داد و فریاد….دست انداختن همه و….
        منظورم لوویس و نیکو نیست.
        منظورم از همه لحاظ هست.
        از آدمای سربه زیر و ساکت و درواقع ریاکار متنفرم.
        از شرکتای ساکت و سربه زیر هم بدم میاد.
        برا همینه که عاشق سباسشن قتل و دنیل ریکیاردو ام.
        و البته زلاتان ابراهیم اوویچ…
        شخصیت خوشگل شخصیت برونگراست.

        1. SCUDERIA ITALIA

          ۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          دیگه نظرا متفاوته…
          ولی کلمه ی ریا خیلی خنده داره !!
          ریا یعنی چی ؟؟
          من عاشق این بی سر و صدا کار کردن و کم حاشیه بودنم.

        2. Ferrari Huayra Sv

          ۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (479 ديدگاه)

          ینی حقیقت درون و احساس درونی خود را کتمان کردن.
          فقط برای اینکه متواضع خطاب بشی……

    2. (new great britain(king mclaren

      ۷ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      رامکال نمیدونستم تو تیمی که مهندسیش انگلیسیه اونوقت یه آلمانی با چهارتا دومی و هزارتا بدبختی که این فصل برای همیلتون پیش اومد قهرمان شده تا این حد خوشحالی داره.??
      اگه فقط تو یکی از مسابقات که موتور همیلتون دچار نقصه فنی شد(در حالی که اول بود) نمیشد و با حتی دومی هم مسابقشو به پایان میرسوند.اینقدر امسال شما تو یه تاپیکی اصلا ربطی نداره به بحث.نمیومدین اظهار نظر کنید.
      یعنی واقعا این قهرمانی اینقدر خوشحالی داره؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
      رزبرگ و امثال ایشون باید بشینن ببینن که کی یه موقع مشکلی واسه همیلتون پیش میاد تا از فرصت استفاده کنن.
      وگرنه در شرایط عادی قهرمانی براشون مثل رویا میمونه.?
      آقای چندش؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!??
      ایششششششششششش.??

      1. SCUDERIA ITALIA

        ۸ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        ngb جان !
        من راستش زیاد خوشحال نشدم…
        برام مهم هم نیست…
        خوب شدن مایکل شوماخر هزار بار برام از نتیجه ی فرمول 1 مهم تره…
        به راننده های دیگه اصلا اهمیت نمیدم…
        برام مهم نیست راننده ی فراری یا پورشه یا بنز و ب ام و کیه… برام مهمه که پورشه و بنز و فراری قهرمان باشن…

        اما برنده شدن واقعا خوشحالی داره.
        نگو که از قهرمانی همیلتون خوشحال نمیشدی.

        در ضمن دوره ی همیلیتون و رزبرگ و آلونسو در حال تموم شدنه.
        بهتره بحث نکنید و روی آینده تمرکز کنید !!😀

    3. MPH

      ۷ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (431 ديدگاه)

      تو دورای آخر قلبم اومد تو حلقم!!!!!
      وای که چسبید این قهرمانی
      تبریک به نیکو
      با اخلاق ترین شخص در فرمولاوان
      همیشه آروم و متواضع
      واقعا حقش بود
      …….

    4. SCUDERIA ITALIA

      ۸ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      واقعا روزبرگ مرد اخلاق بود.
      این قهرمانی حقش بود.
      حیف بود بدون قهرمانی پا به سن بذاره.

  2. امپراتور لامبورگینی

    ۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    مک لارن 570S یکی از سوپرکارهای مورد علاقه‌ی نشریه‌ی اتواکسپرس بوده و عنوان خودروهای پرفورمنس سال 2016 این نشریه را بدست آورده است.
    .
    اینماشین عالیه ، درست…
    .
    اما جدا از اتواکسپرس میشه انتظار دیگه ای داشت ؟؟

    1. اسطوره

      ۷ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      بازم میگم…
      به نظرم مکلارن خیلی خوب عمل کرده و واقعا عالی کار کرده…
      این ماشین هم واقعا بی نظیره.

  3. رامکال

    ۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (594 ديدگاه)

    امشب توی این سایت بعضی ها خوشحالند و برخی دیگه هم به علت میگرن و سردرد شدید در بدر دنبال مسکن و قرص سردرد میگردن.طفلی ها گناه دارن توی این هوای سرد باید نصف شبی برن در داروخونه ها.

  4. رامکال

    ۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (594 ديدگاه)

    راستی پدال جون زودتری خبر قهرمانی رو کار کن تا ما بریم در صفحه مربوطه به خوشحالیمون بپردازیم.
    خوب آخه طفلکی مک لارن این چند ساله حال و روزش ناخوشه بخاطر همین طرفداراش شاید ناراحت بشن. واقعا که حتی ژاپنی ها هم با موتور هوونداشون کمکی به این تیم بکنن.
    راستی عجیب نیست با توجه به چیز هایی که یک عده تو این سایت در مورد سوابق مک میگفتن ولی باز هم این تیمه دست به دامن هندا شده؟؟؟!!!

    1. بنتلی

      ۷ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1626 ديدگاه)

      رامکال جان جدای ازین ک کامنتت ربطی ب موضوع نداره و فقط میخوای جو رو بهم بریزی باید بدونی ک رقابت فرمول یک بچه بازی نیس ک هر شرکتی بخواد برا خودش انجین طراحی بکنه…بعضیا ک شرکت بزرگ تر و توان مالی بیشتری دارن با ساخت انجین هم نیاز خودشونو برطرف میکنن هم با فروشش ب بقیه شرکتا کمی هزینه زیاد ساختشو جبران کنن…جدای این حرفا مکلارن ب فکر یه تغییر جدی هس و برای همین ب خاطر هشت سال نتیجه نگرفتن بحث های جدی شده و دنیس رو برکنار کردن…دنیس الان عضو هیئت مدیره و سهامدار مکلارن هس…البته دنیس مرد بزرگی هس و موفقیت های زیادی برای مکلارن بدست آورده ولی خب بقیه سهامدارا از شیوه مدیریتش توی این چن سال راضی نیستن…خود دنیس گفته شیوه مدیریتم با چن سال قبل ک مکلارن موفقیت زیادی کسب کرد فرقی نکرده!

      1. X5

        ۷ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (122 ديدگاه)

        نمی دونم چرا مکلارن موتور بنزو به هوندا ترجیح داد!!!!با موتور بنز همیشه مدعی قهرمانی بود ولی با این موتور….

  5. بنتلی

    ۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    درضمن موتور هوندا هم نسبت ب بنز ضعیف تر بوده و آپدیت جدیدشون هم تغییر زیادی نداشته…همه اینا تاثیر میزارن…

  6. KING

    ۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (217 ديدگاه)

    تغییرات بسیار کوچکی بود نمیشه گفت نمونه خاص …. موتور هم که همونه ….
    هرچند این ماشین به خودی خود خاص هست ….////

  7. حميد

    ۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    من منظور از زیر ساخت فیبر کربونی رو نفهمیدم
    منظور پلت فورم هست
    برام سوْال میشه ماشینی که پلت فرم کربونی داشته باشه تو دست أنداز شکننده نیست

  8. King_Mclaren

    ۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    مکلارن اسطوره ساز تمام نشدنی…
    صحبت های بقیه هم هیچ تفاوتی واسه منی که از 9 سالگیم تا الان عاشقشم نداره…ینی حدود 19 سال بهش وفادارم…♥ ♥ ♥

  9. احمد باقری

    ۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    بسیار زیبا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا