مک لارن سنا GTR بیش از آنکه شبیه خودروهای عادی فروخته شده به مردم باشد مشابه خودروی بتمن است و به لطف اقدامات محافظتی یک شرکت در بریتانیا، دو دستگاه از این هایپرکار برجسته بریتانیایی در آینده هم ظاهر تمیز خود را حفظ خواهند کرد.
فرایند محافظت از رنگ این دو سنا GTR با حذف نوارهای حفاظت رنگ استاندارد شروع میشود. اگرچه این پوشش استاندارد کارخانهای بهتر از هیچی است اما همیشه بهترین کیفیت را نداشته و شاید هم شرکت توپاز اینگونه میگوید به همین خاطر بسیاری از مالکان خودروها به این شرکت محافظت میکنند تا از رنگ خودروهای خود محافظت کنند.
هر دستگاه سنا GTR با پانلهای بدنه تیز و آئرودینامیک کارخانه را ترک میکند. اگرچه این خودرو داون فورس بسیار بالایی دارد اما همین امر باعث پیچیدهتر شدن فرایند نصب پوششهای محافظتی میشود. هر دو خودروی موردبحث دارای عناصر فیبر کربنی رنگ شده در بدنه هستند که توسط این روکشها، حفظ میشوند.
نسخه GTR سنا بر پایه مدل استاندارد و جادهای شکل گرفته و تنها مختص پیست. این خودرو از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی آشنا با قدرت ۸۱۴ اسب بخاری و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری سود میبرد. این ترکیب عالی به همراه وزن ۱۱۸۸ کیلوگرمی باعث شتاب گیری فوقالعادهای میشود. این خودرو همچنین به سیستم تعلیق قابل تنظیمی مجهز شده که رانندگان با آن میتوانند مواردی همچون سفتی میلههای ضد لغزش، ارتفاع خودرو و سفتی فنرها را تنظیم کنند.
[دانلود ویدئو]
ارشیا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ببینم سنا اجازه تردد نداره؟؟
ارشیا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹منظورم سنا gtr بود اجازه تردد داره یا نه؟؟
مهدی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹اینا که میلیاردی قیمت دان ولی واس مسابقه
آسیب ببینه چی
پول که تو جوب نی
مهدی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹خدایی الان اون مدل بوگاتی شیرون مسابقه ایه بقیه ماشینهای گرون هم تو مسابقه رالی تلف میشن
Hamidreza
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹مگه جی تی ایه که یه رمز بزنی جون بی نهایت حاجی!!!!!!؟
تصادف کنی حتی کشتی هم آسیب میبینه!
مهدی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹منظورم اینکه آن ماشینهای گردون چجوری جرعت میکنن تو مسابقه ببرن
مهدی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹کشتی من به صخره خورد چیزی نشد
NAVID۰۰۹۸
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ما که آخر نفهمیدیم
بادیفنس خوبه یا بد
یکی میگه محافظ رنگه و عالیه
یکی دیگه میگه نزنید که هنگام کندن به دلیل تابش آفتاب و واکنش شیمیایی باعث زرد شدن رنگ و نابود شدن رنگ میشه که به جای محافظ حکم نابودگر رنگ را داره .
خودم به شخصه تا بشه سعی میکنم به کارواش نروم و خودم ماشین رو بشویم تا کیفیت رنگم از دست نره و با شامپو خمرهای داروگر این کار را میکنم و هیچگاه ماشینم تغییر کیفیت رنگ نداشته و در جاده هم پشت خودروهای سنگین حرکت نمیکنم تا خورده سنگ کاپوت و سپرم را نابود نکنه .
سرامیک کردن هم بنظرم پول اضافه پرداخت کردن هست وقتی تاریخ انقضاء داره و قیمتش هم بالاست ، نمیصرفه .
بنظرم رعایت کردم مسائل نگهداری صحیح ، بهترین گزینه هست و پول خودتون را دور نریزید .