مک لارن

معرفی مک لارن 570S اسپایدر سفارشی جدید

مک لارن به منظور گرامیداشت تاریخچه محصولات خود در کانادا اقدام به عرضه مدلی سفارشی از 570S اسپایدر با نام کمیسیون کانادا نموده است.


این خودرو محصول بخش عملیات ویژه مک لارن بوده و از قطعات سفارشی سود می‌برد. چشمگیرترین ویژگی این سوپرکار بریتانیایی ترکیب رنگ سفید سیلیکا با عناصر فیبر کربنی قرمز رنگ در بدنه است که باعث شده ترکیب رنگ فوق‌العاده‌ای ایجاد شود.


البته ویژگی‌های منحصربه‌فرد 570S اسپایدر کمیسیون کانادا همین‌جا به پایان نمی‌رسند. MSO یک دست رینگ‌های ۱۰ پره سبک‌وزن جدیدی را طراحی کرده است. این خودرو همچنین دارای پکیج ظاهری فیبر کربنی و عناصر فیبر کربنی متفاوت می‌باشد. تکمیل کننده اصلاحات صورت گرفته در بدنه این خودرو عناصر کربنی قرمز رنگ روی سپر جلو و ورودی‌های هوای جانبی می‌باشد.


داخل کابین نیز شاهد ترکیبی از آلکانترای قرمز روشن برای پوشش سقف با غربیلک فرمان آلکانترایی قرمز، دوخت‌های متضاد قرمز و نشان‌های ویژه برای نشان دادن شماره سریال خودرو است. شایان ذکر است تنها ۵ دستگاه از 570S اسپایدر سفارشی تولید خواهد شد.


قطعات فنی سوپر اسپورت مک لارن تغییری نداشته و بنابراین این خودرو همچنان از پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۶۲ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متر استفاده می‌کند. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۱ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۲۸ کیلومتر در ساعتی از جمله توانایی‌های این خودرو هستند.

سه نسخه از این خودرو را می‌توان از طریق شعبه مک لارن تورنتو خریداری کرد درحالی‌که به شعبات ونکوور و مونترال تنها یک دستگاه رسیده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    از ی بابایی میپرسن چند مدل غذا بلدی درست کنی میگه ۱۰ تا . میگن آفرین ی مرد انقدر کدبانو حالا میشه نام ببری. میگه بله. نیمرو با یک تخم مرغ ، نیمرو با دوتا تخم مرغ و الی …!!!!
    این مکی هم حکایت داستان بالاست . امده از رنگ معروف (((فراری))) کپی زده به اسم خودش . کلا ماشینای اینگیلیسی یکی عکاسهای حرفه ایی یکی هم حمایت رسانه ها و آخر سمج بودن در دنیای مجازی.

    با تچکر

  2. محمد

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    اینها خودرو نیستن، شاهکارهای هنری عصر فولاد هستن

    1. mahdy

      ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      داداش شما هنوز تو عصر فولاد گیر کردی
      هزار تا ماده و آلیاژ دیگه دارن جانشینش میشن (اصلاح کنم خیلی وقته شدن)
      فیبر کربن و آلومینیوم فشرده هم پرچم داراشونن

      1. محمد

        ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (1433 ديدگاه)

        داداش استعاره است
        مثل مدرنیته که منظور تحولات بعد از صنعتی شدن دنیاست
        نه مدرنیسم که یه سبکه که دوره اش گذشته
        .
        منظور اوج بلوغ خودروسازی خارج از مبحث صنعت و خلق اثر هنری بعد از عصر فولاده عصر و زمانه‌ای که در اون مفهومی به اسم خودرو خلق شد
        مثل پیشرفت شهرسازی با پیشرفت عصر فولاد
        و نه اینکه منظور آهن آلات باشه که امروز حتی با پرینتر ۳بعدی دارن خونه میسازن
        وگرنه ماده اولیه یه روز فولاده یه روز فیبر کربن و شاید در آینده ماده ای کاملا متفاوت از امروز

  3. فقط انگلستان

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    شاهین جان خیلی ازت ممنونم بابت ترجمه خوب مقالات امیدوارم همیشه در سلامتی و سعادت کامل به سر ببری.

    1. شاهین

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      سلام
      ممنو ن از اظهار لطفت به بنده حقیر
      انجام وظیفه میکنم
      ارادتمندم

  4. فقط انگلستان

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    مکلارن برای شکل لوگوی برندش از پرنده ای به اسم کیوی الگو گرفته دیگه شکل این لگو هم داره کم کم توی ذهن مردم جا باز می کنه و مردم با دیدن این لگو حس سرعت و هیجان میاد براشون
    چند ماه پیش داشتم با یکی در مورد مکلارن و فراری و لامبورگینی صحبت می کردم که توی صحبتاش گفت یکی از حسن های مکلارن درهاشه منم زیاد متوجه نشدم منظورش چیه بنابراین بهش گفتم می شه بیشتر توضیح بدی اونم گفت در زمان چپ شدن سوپر اسپورت ها با باز کردن درها فقط یکم فضا برای خروج از خودرو وجود داره چون درشون هوایی باز می شه البته این فضا هم برای خروج کافیه ولی در شرایط بحرانی می تونه خروج رو خیلی سخت یا غیر ممکن بکنه ولی درهای پروانه ای مکلارن در هنگام چپ شدن بیشترین فضا رو برای خروج سرنشین ها خالی میزارن حتی اگه سرنشین ها چاق هم باشن مشکلی برای بیرون رفتنشون از خودرو نیست.

    1. akrh78

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1359 ديدگاه)

      خوب گلللللو ماشین اگه چپ کنه که دیگه در پروانه ای و کلاغی و سوسکی بدرد نمیخوره که
      وقت و بی وقت میاین که از مکلارن بالا برین
      الان حرفی از در بود؟در های پروانه ای مال مکلارنه فقط؟
      فاز بعضی ها رو اگه بخوای هم نمیتونی درک کنی
      الا الخصوص انگلیسی باز ها چونکه تعدادشون کمه باید اضافه کاری کنن دو سه تا اکانت رو بچرخونن
      کاش یه بودجه برا طرفداراشون تو پدال اختصاص میدادن

  5. مانی

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    درسته که مکی تو فورمولا وان گند زده
    کلا افت کرده و از رقابت عقب مونده
    اما مکی که ماشین جاده‌ای نمیساخت تبدیل به یه هیولا شده
    خیلی‌ جالب میشد اگه این استراتژی رو از ۳۰ سال پیش شروع میکرد
    درسته F1 رو حدود ۳۰ سالِ پیش ساختن و M6gt رو هم دهه ۷۰ اما این راهو با MP4-12C شروع کردن
    حتا لوگو کمپانی سال ۲۰۰۸ طراحی شده
    یکی‌ اینو بگیره

  6. معین م

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (64 ديدگاه)

    من موندم مک‌لارن بعد از این اثر هنری
    و کلا این طراحی محصولاتش دیگه چه طراحی میخواد بده بیرون
    دیگه به کمال رسیده
    مثل لامبو و همچنین فراری و …

    و لامصبا کارشون حرف نداره هر بار یه طراحی جدید میدن آدم کف می‌کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا