تا به امروز تصورمان این بود که خاص بودن 12C اسپایدر نسبت به سایر سوپرکارهای معروف جهان (صرف نظر از مشخصات فنی) برای استحکام بالای شاسی آن است طوری که نسبت به مدل کوپه، شاسی آن به هیچگونه مقاوم سازی نیازی نداشته. اگر وزن هر دو مدل را مقایسه کنیم، خواهیم دید که نسخه اسپایدر چیزی حدود ۴۰ کیلوگرم سنگین تر از نسخه کوپه بوده که غالبا برای مکانیزم سقف جمع شونده آن است. ولی در اینجا می خواهیم بگوییم که خاص بودن 12C اسپایدر، دلیل دومی هم دارد . . . !
[jwplayer mediaid=”۶۳۳۷۹″]۱۲ کمتر از یک دقیقه
mory
۷ اسفند ۱۳۹۲مکلارن سلطانه انصافا
من با mp4-12c عاشق مکلارن شدم که البته f1 هم فوق العاده بود
با 458 فراری خیعلی حال میکنم
و کلا پورشه رو دوس دارم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ اسفند ۱۳۹۲درود .
من تو مک لارن ها فقط مدل p1 رو دوست دارم .
اینقدر اگزوزاش بالاست میشه با اون اتیشا جوجه و جیگر و ….. کباب کرد .
ahmad
۷ اسفند ۱۳۹۲با آوانتادور یه مرغ گنده رو سرخ کردن کلیپش تو آپارات هست
M.Sh
۷ اسفند ۱۳۹۲خیلی دوست دارم بدونم بک فایر Porsche 918 چطوره. باید خیلی دیدنی باشه :)
tormoz dasti
۸ اسفند ۱۳۹۲هیبریدو بک فایر؟!
مهدی
۷ اسفند ۱۳۹۲دورود
یه سوال
آیا مک لارن زیر مجموعه یه شرکت دیگست ؟
یا کاملا مستقله ؟ یعنی شرکت دیگه سهامش رو خریده ؟
سپاسگذارم
مهدی
فرزند کوروش
مهدی
۸ اسفند ۱۳۹۲دورود
برام جای تعجبه کی بهم دیس میده؟
سوال کردم بهم دیس دادند
یه حدس های میزنم
برام جالبه
سپاسگذارم
مهدی
فرزندکــــوروش
jaguar
۷ اسفند ۱۳۹۲پسر F1 افسانه ایه دیگه :D
ESI
۷ اسفند ۱۳۹۲جهنم رو اورد جلوی چشمام
امید
۷ اسفند ۱۳۹۲چقد اتیش میداد بیرون به قول میلاد بدرد درست کردن یه جوجه کباب هم میخوره
saied
۷ اسفند ۱۳۹۲اتیش نگیری سلوات :)
GTR-50
۷ اسفند ۱۳۹۲یه ماشین پشت سره این باشه چه بلایی سرش میاد؟