به گفته سخنگوی مک لارن در هلند، تولید سوپر خودروی مک لارن P1 در این کارخانه شروع شده است.
موتور V8 با حجم ۳.۸ لیتر و مجهز به توربوی دوقلو در کنار یک موتور الکتریکی قرار میگیرد تا در مجموع ۹۱۶ اسب بخار نیرو و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور را برای این هایپرکار افسانه ای تأمین کند. با چنین نیرو و تورگی، P1 میتواند در کمتر از سه ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برسد و سرعت نهایی آن نیز به طور الکترونیکی روی عدد ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
قیمت هر دستگاه مک لارن P1 بیش از ۱ میلیون پوند اعلام شده است. قرار است نهایتاً تنها ۳۷۵ دستگاه از مدل پی وان ساخته شود. لامبورگینی وننو و فراری لافراری رقبای این ماشین می باشند.
km
۱۳ مهر ۱۳۹۲لافراری، مکلارن پی 1 یا لامبو وننو سخت ترین انتخاب تاریخ شما کدومو انتخاب می کنید؟
امین
۱۳ مهر ۱۳۹۲انتخاب من لامبورگینی .
لامبورگینی همیشه ماشیناشو علاوه بر سوپر اسپرت بودن کاربردی و راحت هم تولید می کرده .
امیراتابک
۱۳ مهر ۱۳۹۲عشق است
داخلش در حد یه سوپر کار نیست
خدا تا کی……..
پیر شدیم ولی آرزو بدل موندیم
slr722
۱۳ مهر ۱۳۹۲اشک تو چشمام جمع میشه وقی اسمش میاد…
bl4ckd0om
۱۳ مهر ۱۳۹۲ایول هم زیباست و هم قدرتمند
من اگه روزی توانایی خرید یکی از این ۳ ماشین رو داشته باشم یه دونه محکم میزنم زیر گوش خودم که از خواب بیدار بشم
ولی واسه خیالات و فانتزی هام این زیباست
mojtaba..designer
۱۳ مهر ۱۳۹۲البته من لافراری رو انتخاب مبکنم….
چون طراحی فوق العاده ای داره و حاصل 6 سال تحقیق و تلاش مهندسای فراری بوده و تکنولوژی های خیلی پیشرفته تری از همین سوپر اسپرت های هم عصر خودش داره و چند سالی پا رو فراتر گذاشته!!!!
در ضمن جناب امین..فراری تنها سوپر اسپرتیه که بهترین هندلینگ رو داره….و هر کسی به راحتی میتونه کنترلش کنه…
دقیقا مثل یه اسب رام شده در اختیار سوارشه..نه نمیگه.
شاهکار لافراری 963 اسب قدرتشه.
زیر 2.8 شتابشه.
فراتر از 370 تا سرعتشه.(البته هنوز کمپانیه فراری سرعت دقیقی واسه لافراری اعلام نکرده)
1050 کیلوگرم وزنشه.
از سیستم HY-KERS فرمول1 یا همون سیستم بازیابی انرژی تو گشتاور پایین سود میبره…
آیرودینامیکی منطبق بر ماشینای فرمول1 داره.
در نتیجه یه هایپر کار جی تی با روح فرمولان
دیگه چی میخواین ؟؟؟؟
slr722
۱۳ مهر ۱۳۹۲مکلارن قدرت موتور از 903 اسب به 916 رسونده…
slr722
۱۳ مهر ۱۳۹۲دوست عزیز چقدر الکی نوشتی…
درسته فراری عالیه اما اعداد و ارقامت اشتباس…
برو نگاه کن…
http://www.pedal.ir/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%A8%D9%88%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D9%85%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%B1%DB%8C/comment-page-1/#comments
carbonado aventador
۱۳ مهر ۱۳۹۲آقایون وننو یه طرح مفهومی بوده که از موتور آونتادور روش استفاده شده . انتظار می ره برای چند سال آینده دوباره تولید بشه . داستان چیه این با موتور 8 لیتر 700 اسب بخار ولی لامبو sf22 به قدرت 2000 اسب بخار می رسه . در ضمن هرکی که این رو نوشته باید دقیقا بگه که شتابش چه قدره . از3 ثانیه تا2.1 ثانیه رو شتاب زیر 3 ثانیه می گویند!!!!
محسن.د
۱۳ مهر ۱۳۹۲انتخاب بین لافراری و P1 واقعا سخته. منکه نمیتونم!
yashar
۱۳ مهر ۱۳۹۲آخه همزمان معرفی شدن چندتا ماشین تو یه نمایشگاه دلیل بر هم سطح بودن اونها نیست.یکی به من بگه کجای وننو به لافراری و p1 شباهت داره؟؟؟نه هیبریدی هست نه خیابونی…
بازم میگم الان تو این کلاس یعنی سوپر هیبریدی ها 3تا ماشین داریم”لافراری-p1-porsche 918
carbonado aventador
۱۳ مهر ۱۳۹۲منتظر سوپر ماشین جدید لامبورگینی باشید که می خواد فراری رو لوله کنه. باز هم می گم وننو یه طرح مفهومی بوده که موتور آونتادور رو روش گذاشتند . پس الکی چرت و پرت نگید . ماشین 12 سیلندر بعدی لامبورگینی صد درصد حرف های زیادی برای گفتن داره !!!!!
mahsa-faghat alman
۱۳ مهر ۱۳۹۲هیچ ماشینی به فراری و لامبورگینی نمیرسه بیخود چونه نزنید
علی
۱۳ مهر ۱۳۹۲اگه بخوایم رای بدیم من به porsche 918 رای میدم که میشه برخلاف سایر اتومبیل ها به راحتی توی ترافیک شهر ازش استفاده کرد و به وقتش هم تبدیل به هیولایی توی پیست میشه
جواد
۱۳ مهر ۱۳۹۲دیوانهدها می خوان یه سوپر کار بسازن بعد سرعتشو محدود می کنن
جفر
۱۳ مهر ۱۳۹۲ب نظر من هر س تاشونم ماشینای خوبین ولی اوبهتی ک تو لامبو هست توهیچ یک از ماشینا نیست خدای لامبو ی چیز دیگس ماشین باکلاسیه
محسن.د
۱۳ مهر ۱۳۹۲البته 918 که یه چیز دیگس
حسین
۱۳ مهر ۱۳۹۲شاید وننو زیاد جلب نباشه ولی اونتادور محشره لامصب خدای ماشینه من ی نارنجیشو تو تهران دیدم وقتی گاز میداد مو ب تن ادم سیخ میشد نعره میکشید.ادم اون ماشینارو میبینه افسردگی میگیره
البطه پورشه هم ک جای خود دارد
امین
۱۳ مهر ۱۳۹۲امیدوارم موفق باشه
مثل F1
پژمان
۱۴ مهر ۱۳۹۲حرفای mojtaba درسته فراری هنوز سرعت نهایی برای لافراری اعلام نکرده گفتن بالای 350 کیلومتر بدون شک انتخاب من لافراری هستش چون خوشگلتر و قویتره سرعت و شتابشم بیشتره
پژمان
۱۴ مهر ۱۳۹۲البته وزن لافراری 1255 کیلوس ولی لامبورگینی وننو دراین رده بندی قرار نمیگیره از اسم گودزیلا بدم میاد ولی گودزیلاها و سوپراسپرت های واقعی فراری و لامبورگینی هستن که هنوزم با وجود این همه رقیب با تنفس طبیعی کار میکنن و شتابشونو مدیون توربوهاشون نیستن
رضا
۱۴ مهر ۱۳۹۲FORZA MOTORSPORT 5
saied
۱۴ مهر ۱۳۹۲به نظر من طراحی داخلی p1 از هر سه تاش ضعیف تر. شایدم بشه گفت اصلا قابل مقایسه با سه تای ریگه نیست. ( منظور 918 و لافراری و وننو )
mojtaba..designer
۱۴ مهر ۱۳۹۲slr722
من اطلاعاتو الکی ننوشتم…اگه یکم به خودتون زحمت بدین و برین به سایت اختصاصیه laferrari.com
تو همون پیج اولش نوشته:
the first hybrid with 963hp (horse power) dedicated to just 499 clients
پایین تر هم نوشته: 800HP by the combustion engine + 163HP by the electric engine =963hp
این از قدرتش که 963 اسب بخار هس.بقیشم که درسته سرعته نهاییش هنوز رسما اعلام نشده!
در مورد وزنشم تصحیح میکنم اشتباه تایپی بوده 1255 kg درسته.ممنون آقا پژمان.
در ضمن لامبورگینی وننو اصلا یه طرح مفهومی نیست!
تو سایت Lamborghini.com اگه برین وننو سگمنت مدل ها تو پارت special and limited editions قرار گرفته نه کانسپت و یه مدل مفهومی..
بيا كه اومدم
۱۴ مهر ۱۳۹۲سلام. مک لارن رو اول شرکت بی ا م و میزد و خیلی سال پیش بی ام و f1 مک لارن را زد.
بعد از اون دیگه هیچی. و بی ام و امتیازش را داد به شرکت انگلیسی.و از اون موقع تا الان مک لارن بدون یک اسم کمتر یعنی bmw کارش را ادامه داد.
اگه مک لارن رو شرکت بی ام و میزد چی میشد؟
hesan
۱۴ مهر ۱۳۹۲1.lamborghini avantador
به مک لارن مخصوصا این ماشین حس خوبی دارم.
moein
۱۴ مهر ۱۳۹۲صدالبته که فراری از همه هم رده های خودش یه سر و گردن بالاتره
تکنولوژی که فراری تو ساخت ماشینهاش استفاده میکنه واقعا بینظیره
ali97
۱۴ مهر ۱۳۹۲اگه من باشم لافراری رو انتخاب میکنم
(اول بخاطر برند فراری)
بعد هم طراحی زیبا و قدرت و شتاب خوبش
جلال
۱۵ مهر ۱۳۹۲سلام
بابا شما که ایقدر پول دارین خب چرا همشونو نمیخرین!!!!
لافراری
وننو
p1
918
و…..
jalal
۱۵ مهر ۱۳۹۲هر سه تاش ماشینای خفنن ولی لامبورگینی و فراری و پروشه یه چیز دگس.