مکلارن 720S از زمان معرفی در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷، در اکثر مسابقات درگ پیروز شده و بسیاری از رقبای خود را مغلوب کرده است. این موضوع، 720S را به اعجوبهٔ ۴۰۰ متر تبدیل کرده که اکثر سوپراسپرتها در برابر آن حرفی برای گفتن ندارند؛ اما چند وقتی است که نسخهٔ قویتر و پیست محور این خودرو یعنی 765LT به بازار آمده تا برادر ضعیفتر خود را سر جایش بنشاند! اما آیا واقعاً 765LT میتواند در مسافت ۴۰۰ متر 720S را مغلوب کند؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال، هنسی درگی میان این دو برادر برگزار کرده است.
720S به یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو مجهز است که ۷۲۰ اسب بخار قدرت تولید میکند. به گفتهٔ مکلارن، این ماشین ظرف ۲.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت را دارد. 765LT هم از همین موتور استفاده میکند اما قدرت آن به ۷۶۵ اسب بخار افزایش یافته و از سوی دیگر وزن خودرو نیز ۸۰ کیلوگرم کمتر شده است. طبق اعداد رسمی مکلارن، این سوپراسپرت قدرتمند ظرف ۲.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت و در ۷ ثانیه به دویست کیلومتر بر ساعت میرسد. 765LT مسافت ۴۰۰ متر را هم در ۹.۹ ثانیه طی میکند.
اولین مسابقهٔ درگ از حالت ایستاده شروع میشود و همانطور که انتظار میرفت رقابت نزدیکی را نمیبینیم زیرا در همان چند متر اول، 765LT نقرهای جلو میافتد و در ادامه هم کاملاً برتری خود را حفظ میکند. هنگام عبور سوپراسپرتها از خط پایان بهاندازهٔ دو طول خودرو بین آنها فاصله ایجاد شده است. مسابقهٔ بعدی اما جالبتر است زیرا رقابت از سرعت حدود ۸۰ کیلومتر بر ساعت آغاز میشود. در آغاز این رقابت، 765LT در دندهٔ سه و 720S در دنده یک قرار میگیرد و شاید فکر کنید که دندهٔ سنگینتر به خودروی ضعیفتر کمک خواهد کرد اما این کافی نیست و مکلارن لانگتیل یک پیروزی دیگر هم کسب میکند. البته در درگ رولینگ اختلاف بین دو خودرو کمتر است.
مشخصات فنی
مکلارن 720S | مکلارن 765LT | |
پیشرانه | ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو | ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو |
قدرت | ۷۲۰ اسب بخار | ۷۶۵ اسب بخار |
گشتاور | ۷۷۰ نیوتن متر | ۸۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه | ۷ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | عقب | عقب |
وزن | ۱۴۱۹ کیلوگرم | ۱۳۴۰ کیلوگرم |
قیمت | ۳۰۱,۵۰۰ دلار | ۳۵۸,۰۰۰ دلار |
R@m!n
۱۳ بهمن ۱۳۹۹دعوا خانوادگی ??
Mr.X
۱۳ بهمن ۱۳۹۹زمونه عمر مارو می گیره
“برادر” از “برادرش” سیره
تو دیر رسیدی خیلی “دیره”
R@m!n
۱۳ بهمن ۱۳۹۹بخاطر تو هرکاری کردم تو رفتی من چجوری برگردم خودت بیا دورت بگردم
Mr.X
۱۳ بهمن ۱۳۹۹شعر من برای جنگ برادریه. مال تو چه ربطی داره؟؟؟!!!!!
R@m!n
۱۳ بهمن ۱۳۹۹بیت بعدیشه دیگه
جناب ایکس
۱۳ بهمن ۱۳۹۹آها. من خیلی این آهنگ رو گوش ندادم فقط این تکشو یادمه?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️
MahyarM.A.R
۱۴ بهمن ۱۳۹۹داداش پروفایل هات عالین این ماشین های تو پروفایلت (لامبورگینی ترزو میلنیو…. ❤️) حتی اگه راه نره تو درگ هم من انتخابمه
یانکی
۱۳ بهمن ۱۳۹۹سایت پدال دیگه نمیدونه دژمنیش رو با آمریکاییها چجوری نشون بده.همین هنسی تو طول هفته حداقل یه کلیپ درست میکنه که اکثرش هم درگه ولی پدال نشون نمیده ولی تا همین هنسی بره سراغ اروپاییها سریع علاقه مند میشه به هنسی.اسم سایت رو بزارید پدال اروپا.
جناب ایکس
۱۳ بهمن ۱۳۹۹شاید. نمیدونم والا. خیلی پیگیر آمریکایی نیستم. آخه آمریکایی هم که یه قاره نیست مث اروپا یه کشوره(محصولاتشم خیلی زیاده، ولی آلمان و ایتالیا هم زیادن). ولی اروپا یه قاره هست با کل کشور که نصفشون ماشین تولید میکنن
Shirko
۱۳ بهمن ۱۳۹۹خیلی دوس دارم ۷۶۵ با پورش توربو اس جدید مسابقه بده .
R@m!n
۱۳ بهمن ۱۳۹۹به احتمال زیاد مک لارن میزنش
mahdi-abdi
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ولی نه به راحتی
پدر خودرو سازی جهان
۱۳ بهمن ۱۳۹۹اصلا عجیب نبود
انتظاری غیر از این نمیرفت
ارشیا
۱۴ بهمن ۱۳۹۹🤣🤣🤣🤣🤣
عجب علیزاده باز هایی هستین.
معلوم بود کی میبره.
R@m!n
۱۴ بهمن ۱۳۹۹اتفاقا من اصن موسیقی ایرانی گوش نمی دم این تیکشو انقدر تلویزیون پخش کرد تو ذهنم مونده
?porsche?
۱۳ بهمن ۱۳۹۹باید یه درگ بین اینو توربو اس و اس اف۹۰ بزارن
جناب ایکس
۱۳ بهمن ۱۳۹۹چرا اس اف 90 اینقدر درگاش کمه؟
Hamidreza
۱۳ بهمن ۱۳۹۹هم ماشین جدیده … نمیدونم تحویلش کی شروع شده اما دارن تحویل میدن دیگه …
هم شنیده بودم آقا ایمان میگفت احتمالا مالکان محتاطی داره …
اما درگ تایمز احتمالا بزودی درگ هایی با این هیولا میزاره …
Farzad
۱۳ بهمن ۱۳۹۹حق هم دارن منم اگه sf90 داشتم نمیدادم دست کسی باش رکورد درگ ثبت کنه ?
Reza
۱۳ بهمن ۱۳۹۹مگه درگی هم داره ؟؟؟
جناب ایکس
۱۳ بهمن ۱۳۹۹همش شبیه سازی شدس
MAHDI
۱۳ بهمن ۱۳۹۹تفاوت خیلی زیادی داشتن در عملکرد.
Hadi
۱۳ بهمن ۱۳۹۹720 رو بیشتر دوست دارم
چون ساده تره ویرایش استفاده روزانه نسبت به 765 بهتره…
ولی تو پیست 765 حرف اول رو میزنه ??
porsche
۱۳ بهمن ۱۳۹۹درگ اینو توربو اس و اس اف چه شود
mahdi-abdi
۱۴ بهمن ۱۳۹۹سلطونه عکس پروفایلت
Farzad
۱۳ بهمن ۱۳۹۹۷۶۵LT اینجا حتی نتونست به رکورد دیمن نزدیک بشه ، یا رکورد بدی ثبت کرده یا تواناییش در همین سطحه مشخص نیست .
Hamidreza
۱۳ بهمن ۱۳۹۹اون توی پیست درگ بود … اینجا نمیتونست این کار رو کنه … در ضمن … این ماشین در اصل یه ماشین پیست محوره … نه صرفاً برای درگ که بتونه رکورد دیمن رو بزنه …
البته توانایی های 765LT برای همه ثابت شدست …. با اون فیلم درگ تایمز دیگه حرف آخر رو زد!
Farzad
۱۳ بهمن ۱۳۹۹اینو گفتم چون انتظارم ازش بیشتر بود . هدف اصلی تمام سوپراسپرت های امروزی پیسته و اونجاست که مهمه ، درگ فقط یه سرگرمیه .
$ÃЪŦÏЛ$
۱۳ بهمن ۱۳۹۹دوستان شما هم مثل من از دنیای خودرو ناامید نشدین؟از وقتی جنرالموتورز خبر برقی شدن رو منتشر کرد دیگه انگار ماشین واسم مُرد! واقعاً دیگه نه حال دیدن پدال رو دارم،نه هیچ اخبار خودرویی دیگه ای،فعلا خودمو با ماشین های آمریکایی قدیمی سرگرم میکنم،هرموقع خبر خوبی حالا چه از جنرالموتورز و چه کل آمریکا داشتین بدین شاید بهتر شدم….
Mr.X
۱۳ بهمن ۱۳۹۹من با اومدن تحریما خیلی وقته سیرم. ولی با برقی شدن از رویا و خواب دیدن درباره خودرو هم دیگه سیر شدم.
Farzad
۱۳ بهمن ۱۳۹۹این که جنرال موتورز گفت تا سال ۲۰۳۵ هیچ خودروی بنزینی نمیفروشه فقط مقدمه چینی بود ، زود تراین اتفاق میفته ، نهایتا۱۵ یا ۲۰ سال از عمر مفید دنیای خودرو بیشتر باقی نمونده پس بی خیال بیا و لذتشو ببر ، V8 ها هنوز نفس میکشن رفیق .
$ÃЪŦÏЛ$
۱۳ بهمن ۱۳۹۹داداش فرزاد یه نگاهی به کامارو بنداز تا بفهمی منظور من چیه،کوروت بیچاره که موتور عقب شد که دو قرون کنار من ارزش نداره،لینکلن هرچی سدان و کانتیننتال رو انداخت کنار فقط بخاطر فروش بالا،تنها ارزش خودروسازی برای من الان فقط و فقط دوج هستش، دورانگو و چارجر و مخصوصاً چلنجر،البته چارجر هم بیشتر شبیه سدانه تا ماسل کار اما بازم می ارزه چون من عاشق سدان ها هستم،اما موستانگ جز شلبی gt350 و gt500 دیگه بقیه شو دوست ندارم، از نظر بهترین موتور هم فقط هلکت،تا اینکه خبرشو شنیدم که میخواد برش داره واقعاً اشکم دراومد،دیگه نمیدونم چی بگم والا….
Farzad
۱۳ بهمن ۱۳۹۹آفرین آفرین ، هر کسی که ذره ای علاقه به خودرو داشته باشه اینایی که اسم بردی دوست داره .
$ÃЪŦÏЛ$
۱۴ بهمن ۱۳۹۹این چه حرفیه داداش فرزاد،عشق ماشین بودن یعنی اینکه بدون جبهه گیری ماشین هارو دوست داشته باشی نه اینکه فقط چند مدل رو،اما بقول شما الان همینا فقط بدرد میخورن، امیدوارم طراحی هم موستانگ،هم کوروت و کامارو درست بشن و ای کاش میشد بارکودا، فایربرد و gtoهم احیا بشن،نه اینکه تسلا مدل فیس لیفت بزنه….
[—{*AMIN_MC20*}—]
۱۳ بهمن ۱۳۹۹با اون لوگوی سوسولی جدیدش
سجاد
۱۳ بهمن ۱۳۹۹720s که ظاهراً دو سرنشین داره!!!! این که یک رقابت منصفانه نیست!!! یعنی جی؟ سرنشین کنار راننده در 720s جرم نداره؟
MAHDI
۱۳ بهمن ۱۳۹۹برعکس گفتی. اتفاقا سرنشین داخل مکلارن 765 بود اما با با این حال با اختلاف پیروز شد.
مهدی
۱۳ بهمن ۱۳۹۹یعنی 720 رو جررررررر داد یعنی قورتش داد کسی که همه میگفتن وای چی چیه این 720 حالا باید دیگه بگن وای چی چیه این 765
!!!!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!!!!
۱۳ بهمن ۱۳۹۹درگ دو خفنِ دوستداشتنی!?????
SF90 STRADALE
۱۳ بهمن ۱۳۹۹765LT وحشتناک سریع هست
مجری dragtimes هم جنسش جور شده
باید چند روزی صبر کنیم تا روز موعود که همه عاشقان دنیای خودرو منتظرش بودن برسه
خودش میگه 765LT توی درگ میزنه SF90 استراداله رو
باید منتظر باشیم و ببینیم چی میشه ؟؟؟؟
فقط یک جمله موقع تست SF90 استراداله در پورتوریکو گفت که امیدوارم در روز درگ همین اتفاق تکرار بشه
گفت این ماشین در حالت ” کوالیفای ” از تک تک اسب بخارش به خوبی استفاده میکنه و قدرت خودش رو به رُخ میکشه
فقط امیدوارم دوتاشون استوک باشن و هیچ تغییری نداشته باشن موقع درگ !!!!
Ramin
۱۳ بهمن ۱۳۹۹اقای sf90 استرادال….
شما 1 ماه دیگه یا شایدم 1 ماه و نیم دیگه صبر کنی
موشک زمینی میرسه دست مصرف کننده…. (نسخه ساده بدون پسوند پلاس )
با درگ 400 متر 9.3 ثانیه….
نه فراری… نه مکلارن…..
هیچ کدوم به گرد مدل S plaid نمیرسن….
اینقدر فراری رو گنده نکنید….
در مقابل s plaid فقط هایپر اسباب بازی هستن….
( تازه رودستر سال بعد عرضه میشه….. سایت خودرو تک و تی نیوز مطلب گذاشته… همین 1 روز پیش… )
حالا رودستر رو بیخیال….
نه فراری نه مکلارن ….. هیچ کدوم به گرد مدل S plaid نمیرسن…. حالا چه برسه با پلاسش….
مثلا sf 90 درگش چنده ؟؟؟؟ فوق فوقش 9.5…..
تسلا مدل S plaid = دقیقا 9.3….
S plaid پلاس = زیر 9….
پیاز داغشو فکر کنم زیاد کنم اما… هیچ ماشینی به گرد S plaid نمیرسه… تازه قیمتش 140 هزار دلاره….
پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…
Hamidreza
۱۳ بهمن ۱۳۹۹موشک زمینی؟! ولمون کن تو رو خدا
میگم شما مدیر فروش تسلایی چیزی هستی؟!
مک لارن با اون سطح از پرفورمنس رو با ی تسلای تازه ب دوران رسیده مقایسه میکنی؟!
یا حتی فراری! دیگه مقایسه اس اف نود که نشون دهنده نسل جدید سوپر اسپورت های فراریه با اون تسلا واقعا مسخرس! قطعا ساخت یه سوپر کار در سطح اس اف نود خیلی سخت تر از ی ماشین الکتریکی با شتاب زیر 2 ثانیس!
یه چراغ جلوی شکسته اس اف نود رو به صد تا تسلا نمیدیم … مثل اینکه شما درک نکردی فراری چیه!
درمورد این درگ هم بگم! واقعا 765 عالی عمل کرد … به دوستام میگفتم بهتر کردن 720اس کار سختی بود که مک لارن عالی انجامش داد! رسما پادشاه درگ بین سوپر اسپورت هاس ( البته باید ببینیم اس اف نود هیولا چ میکنه!)
RezaRs
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ببین انقدر که به درپغا و شایعات ایلان ماسک برای ارزشمند شدن سهام تسلا باور داری به خدا باور مداری رودستر وقتی اومد حرف بزن
RezaRs
۱۳ بهمن ۱۳۹۹هیچی از. دنیای خودرو نمی دونی فقط اومدی اعصابمونو خورد کنی
پدال نذار کامنتاش منتشر شه به حق علی
SF90 STRADALE
۱۳ بهمن ۱۳۹۹آقا رامین
از این کامنت هایی که میزاری خیلی خیلی لذت میبرم
همین جور ادامه بده و حضور مستمر داشته باش تا از سخنان شما نهایت استفاده رو ببریم
RezaRs
۱۳ بهمن ۱۳۹۹اه ایمان نکن این یه ذره دیگه ادامه بده من تشنج میکنم من نمی تونم مث تو بهش بخندم
راست راست تو چشامون نکاه میکنه به sf90 میگه اسباب بازی
RezaRs
۱۳ بهمن ۱۳۹۹میدونی انجن f140 فراری چیه
اون موقع که فراری داشت f140b رو میذاشت رو enzo عشقت داشت پاپ کورن میفروخت هیچکدومون یادمون نمیره با حمایت های مافیایی جهانی تسلا تسلا شد ایکاش اپل میخریدتون اون جارو گاوداری میزد
Ramin
۱۳ بهمن ۱۳۹۹زیبایی جهان به محبت کردن است
تکنولوژی بینهایت در تک بودن نیست…. بلکه در جهانی بودن است…
یه ماشینی که فوقش ازش 50 ساخته بشه واسه یه سری فوق پولداره… بدرد نمیخوره…
تکنولوژی یعنی همه ازش استفاده کنن …. نه یه سری افراد خاص…
وقتی یه سری افراد خاص استفاده میکنن میشه اسباب بازی…
من بحث الکی نمیکنم….
1 ماهو نیم دیگه زمین مساباقات درگ دود میشه… ببیند کی گفتم….
اینقدر جرو بحث نکنیم… 1 ماهو نیم وایسید….. و السلام نامه تمام…
موشک زمین به زمین وارد میشود…
porsche
۱۳ بهمن ۱۳۹۹من همون ?porsche?سابق هستم
فراری گفته جانشین لافراری ستایش زیر ۱.۵ ثانیست، و ۴۰۰ متر زیر۸ داره
پورشه هم گفته ما توانایی هاش رو لو نمیدیم ولی رکورد ۹۱۹evo رو در نورنبرگ رینگ خواهد شکست
مکلارن رو هم نمیدونم نیوشا زمینی?????????
Hamidreza
۱۳ بهمن ۱۳۹۹جدی!؟؟؟؟؟
منبع چیه دوست عزیز!؟
خیلی عجیب و هیجان انگیزه …
و یکم غیرقابل باور …
هر چند فراری با ساخت اس اف نود به ما نشون داد اراده کنه هر چیزی که بخواد رو میتونه بسازه …
جناب ایکس
۱۳ بهمن ۱۳۹۹اگه الکتریکی بودن هنره باشه هنر اصلی رو ریماک کرده با تایم 9.1 “ثبت” شده نه فقط خیالات خالی مثل تسلا. با 1900 اسب بخار. 0-300 11.6 ثانیه!!!!! یعنی اگه درگ 600 متر باشه با سرعت بالای 300 تااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! از خط پایان رد میشه. سرعتشم که ماشالله 418 کیلومتر که در عرض فقط 18 ثانیه بهش میرسه. ولی واقعا هنر فراری و ساختن یه فراری بیش از دو سه برابر سخت تر از ساختن یه ریماکه. اگه اینطوری نبود همه شرکت های تازه به دوران رسیده الکتریکی از در و دیوار نمیباریدن.( درون سوز آینده نداره و اینا هم همش بهونه هس)
محمدهادی
۱۳ بهمن ۱۳۹۹موشک زمینی زشت و بدقواره
بنظرم تسلا فقط بدرد مسافرت خونوادگی و خرید در شهر و اینچیزا میخوره
آخه چرا انقد قدرتشو زیاد کردن؟که چی؟
۱۰۰۰ اسب قدرت داشته باشی ولی ارتفاع ماشینت اندازه ی یه مینی کراس یا هاچبک باشه
یه همچین ترکیبی مسخرست
۲۰۰ اسب بخارم برای این خودرو کافی بود
مازیار
۱۳ بهمن ۱۳۹۹مقایسه شتاب برقی و بنزینی مقایسه صحیحی نیست لطفا دست از اینکار بردارید
جناب ایکس
۱۳ بهمن ۱۳۹۹من به شخصه اس اف 90 استراداله رو خیلی بیشتر از 765 یا حتی 720 دارم. اصلا از نظر اصالت و… قابل مقایسه نیستن. اکثرتون اگه یه اس اف 90 یا 765 بهتون بدن فوری ای اف 90 انتخاب میکنید.
England
۱۴ بهمن ۱۳۹۹جناب ایکس انتخاب بین مکلارن و فراری سلیقه ای هست ربطی به اصالت و … نداره مکلارن هم شرکت پشمک سازی نبوده که بیای نظر یک جانبه بدی به همین بسنده میکنم که به محض معرفی مدل های همه رو روی هوا میزنن و پیش فروش میره.
جناب ایکس
۱۹ بهمن ۱۳۹۹من خودم عاشق مک لارنم و به شخصه مک لارن پی وان رو زیبا ترین ماشین تاریخ میدونم. ولی بین 765 و اس اف 90 بنظرم سوپر اسپورت های فراری با اصالت ترن ولی در هایپر اسپورت واقعا از مک لارن اف وان گرفته تا حتی سنا. مک لارن فوق العاده عمل کرده
Farzad
۱۳ بهمن ۱۳۹۹آقا ایمان مام منتظر جادوگری های این رخش تازه نفس و خوفناک هستیم چه در درگ ، چه در پیست و مخصوصا بحث تکنولوژی که به سنگ محک تبدیل شده …
زیزیگولو
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ماشینا یه زبون مخصوص خودشونو دارن و ممکنه اگه کسی خیلی با دنیای ماشینا آشنا نباشه شاید درک بعضی کلماتو عبارات ماشینی واسه ش کار خیلی سختی باشه ولی الزاماً نباید واسه رانندگی با یه ماشین با همه اصطلاحاتو لغات تخصصی اون ماشین آشنا باشین ولی اگه به دنیای ماشینا علاقه مند باشین یا خودتونو یه ماشین باز میدونین باید بااصطلاحای ویژه ماشینی که مخصوص ماشین بازاست آشنا باشین
ساسان
۱۳ بهمن ۱۳۹۹اختلاف چشمگیری بود.
یه سوت خاصی داره موقع شتاب.
صدای توربوست؟
[—{*AMIN_MC20*}—]
۱۳ بهمن ۱۳۹۹یکی از زیباترین مکلارن های ساخته شده
ولی با وجود اینکه 765lt رقیب اونتادور. SVJ هست ، قیمتش 150 هزار دلار ارزون تره!!!!
جناب ایکس
۱۳ بهمن ۱۳۹۹فوق العاده هست قیمتش. هر کسی رو وسوسه میکنه که بخرتش.
محمدهادی
۱۳ بهمن ۱۳۹۹پسر این مکلارن چقد با راجتی و مهارت وزن خودروهاشو پایین نگه میداره
چطوری میتونه انقد ماشین سبک وزن با این توانایی بالا بسازه
من از مکلارن فقط همین سبک وزن بودناشونو دوستدارم
R
۱۳ بهمن ۱۳۹۹چون هیچی توش نداره داخلش و نگاه کن افتضاحه با اینکه زیباترین مکلارن تو ظاهره داخلشو یعنی به معنای واقعی خراب کردن چندتا آپشنای رفاهی معمول رو هم نداره
Mf1
۱۴ بهمن ۱۳۹۹اگه کسی دنبال امکانات و آپشنهای رفاهی هست بنتلی بنز یا رولز رویس میخره سوپر اسپرت ها چیزی دیگهی به مشتری میده که همه میدونن چیه
England
۱۴ بهمن ۱۳۹۹R
کی گفته همه مدل های مکلارن امکانات رفاهی ندارن؟
همین دیزاین داخلی ۷۲۰ اس دو سال پیش جز بهترین طراحی های داخلی بود.فک میکنم مطلبش پدال گذاشته بود…
تا حالا داخل بوگاتی رو دیدی؟فراری هم جز سوپرفست طراحی های انچنانی نداره داخلش…ماهیتشون همینه.
ولی طراحی داخلی پورشه واقعا بی نظیره یعنی میشه گفت پرفورمنس فوق العاده در کنار طراحی عالی داخلی و بعد از اون لامبورگینی واقعا دلچسبه…
Farzad
۱۳ بهمن ۱۳۹۹مکلارن تخصصش طراحی های خیلی سبک و آیرودینامیکیه .
مهدی
۱۳ بهمن ۱۳۹۹https://uupload.ir/files/bx3d_screenshot_20210201-223218.png
M5
۱۴ بهمن ۱۳۹۹باشه
کامنت نذاشته میدونیم چیه
میتونه میسازه بقیه هم میتونن بسازن.
حسین
۱۴ بهمن ۱۳۹۹بنظرم اون شخصی که ۷۲۰ اس داره با خرید یک پکیج تیونینگ میتونه به خودرویی مشابه یا برتر از برادر جوانتر برسه و نیازی به فروختن ماشینش نداره و این برای مک لارن خوب نیس!
اختلاف ۵۰ هزار دلاری این دو خیلی هست و تیونینگ خودرو قدیمی تر را توجیه میکند!