هر زمان که مک لارن اقدام به معرفی خودرویی جدید میکند هنرمندان فضای مجازی سریعاً رندرهای گوناگونی از مدلهای کانورتیبل آن منتشر میکنند و در اکثر مواقع هم این رندرها درست از آب درمیآیند. البته وضعیت این مک لارن GT اسپایدر کمی متفاوت است.
اولین چیزی که باید به آن اشاره کنیم پیشبینی پذیر بودن این رندر است که از طراحی سقف جداشدنی مشابه سایر محصولات مک لارن همچون 720S اسپایدر سود میبرد. این به معنی عدم تفاوت زیاد ظاهر مدل کوپه و اسپایدر GT است که دلیل آن استفاده از سقف سخت قابل جدا شدن میباشد.
البته انتظار نداریم که مک لارن نسخه اسپایدر GT جدید را بسازد. اگرچه اکثر سوپر اسپورت سازان معمولاً پس از معرفی کوپههای جدید خود اقدام به تولید نسخههای روباز آنها نیز میکنند اما احتمال تولید GT اسپایدر بسیار پایین است. مک لارن این خودرو را به عنوان یک گرندتورر و نه سوپرکار بازاریابی کرده و پول و زمان زیادی را صرف توسعهی خودرویی پیشرانه وسط با فضای بار قابلتوجه نموده است. این خودرو به لطف فضای بار زیر درب پشتی در عقب و بخش ذخیرهای جلو میتواند تا ۵۷۰ لیتر وسایل را در خود جای دهد.
البته تولید مک لارن GT اسپایدر به لطف استحکام مونوکوک فیبر کربنی مونوسل II-T این شرکت کاملاً ممکن است اما استفاده از سقف تاشونده میتواند فضای زیادی را اشغال کند.
AMANTE
۱۳ خرداد ۱۳۹۸سبک ظاهری سوپر ماشین، معرفی به عنوان ماشین GT!
همه چی این ماشین کامله فقط همون GT بودنش عجیبه آخه این سبک از طراحی به GT بودن نمیخوره.
ماشین GT باید دقیقا برعکس این باشه جلوی کشیده و عقب کوتاه.
Seyed.AMG
۱۳ خرداد ۱۳۹۸نه تنها بهش نمیخوره GT باشه ، کلا طراحی جذاب و خیره کننده ای مثل سایر محصولات مکلارن نداره ، به نظرم حتی سنا هم از جذاب تره ، اما چند تا رندر ازش تو اینستا دیدم که خیلی خیلی زیباتر از نسخه کارخونه ست
دانیال_Surrey،England
۱۳ خرداد ۱۳۹۸اتفاقا زیباترین و بهترین محصول فعلی مک لارن همین gt هستش.
درگ تایمز یه پریویو گذاشته بود من که خیلی از طراحیش خوشم اومد کاملا وفادار به طراحی های مک لارن،در واقع نسخه به روز شده و تکامل یافته 570gt.
از نظر فنی و کیفیت ساخت هم صد در صد بهتر از تمامی مک لارن های فعلیه.((به جز پیست و شتاب))فقط موندم چطوری با قیمت 210 هزارتا میدن حداقل قیمتش 300 هزارتا میارزه.((خدا شاهده!!))
یه چندتا نکته این ماشین داشت میزارم تو یه پست مرتبط بهش میگم که چرا کاملا بهتر از رقباشه.فکر کردم پدال اون بررسی مختصر db11 و همین جی تی رو میزاره که اونجا بگم که …
آخه من موندم چیه اون سنای زشت شما رو جذب کرده؟؟
این جی تی نیست،بهش میگن اسپرت جی تی،به خاطر همینه اینقدر متفاوته.((مک لارن استاد ترکیبه کلاس های مختلفه?))
Ferrari
۱۳ خرداد ۱۳۹۸منم با دانیال موافقم.جی تی اتومبیل زیباییه.از اون طرحاست که سریع آدمو مجذوب نمیکنه و زود از چشم نمیفته.ادمو رفته رفته مجذوب خودش میکنه.ماشین عضلانی و بزرگی هم هست
اما من همچنان ۸۱۲ رو ترجیح میدم
دانیال_Surrey،England
۱۴ خرداد ۱۳۹۸آره دقیقا درسته.
تو کلیپ هاشو و کلا دنیای واقعی بهتر از عکساشه.
812 و سوپرلجرا کلا یه لول بالاتر قرا میگیرن.
رقیب های مستقیمش db11-پورتو فینو-911 توربو هستن.
محمد
۱۳ خرداد ۱۳۹۸همینو میبینید؟؟؟ اگه شاسی بلند کروک بود حتما تولید میشد
این روزا هر شترگاوپلنگی رو در بازار شاسی بلند میشه تولید کرد
و حتما هم خوب خواهد فروخت
.
چرا بازار اینجوری شده؟؟؟ چرا شاسی بلندها دارن بقیه ماشینا رو، زیر پاشون لگد مال و لِه میکنن؟؟؟
نوید جهرمی
۱۴ خرداد ۱۳۹۸شاسی بلندها این کار رو نمیکنن. سلیقه مشتریان اینا رو انتخاب میکنه(البته بحث سلیقه سازی یه چیز جداست)
ما کلن عادت کردیم همه تقصیرا رو بندازیم گردن عوامل بیرونی یا دست های پشت پرده.